Кредит готівкою від Кредобанку: процентні ставки, умови

Ми знайшли для вас 3 пропозиції від Кредобанку на послугу гроші в кредит готівкою. Ознайомтесь з детальними умовами отримання послуг банку.

Кредит готівкою - кращі пропозиції

Заповніть анкету за 2 хвилини та отримайте кращі пропозиції по кредиту. Ви зекономите свій час та збільшите шанс отримати гроші.

Кредит "Під заставу авто" – Кредобанк

Кредобанк
  • Строк кредитування до 5 років;
  • Змінювана процентна ставка з 2 року кредитування;
  • Можливість дострокового погашення кредиту.
Сума кредиту
1 – 2 000 000 грн.
Відсоткова ставка
від 13.49 – 17.49%
Термін
12 – 60 міс.
Кредобанк
Кредит готівкою
Деталі

Додаткові умови

  • Одноразова комісія: 0%
  • Щомісячна комісія: 0.00%
  • Застава: Автотранспорт
  • Спосіб погашення: Aннуітет
  • Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
  • Страхування життя та здоров'я
  • Страхування предмету застави
  • Реальна процентна ставка: 32,88-92,54%

Способи погашення кредиту

  • Через касу банку:
    • до 5 000 грн. – 50 грн.;
    • від 5 001 грн. – без комісії;
  • Через термінали самообслуговування банку – без комісії;
  • Через систему дистанційного обслуговування – без комісії;
  • Термінали самообслуговування та сайт City24, EasyPay, IBOX – 2% (мін. 5 грн.);
  • Через сервіс iPay.ua – 1,8%;
  • Платіжний портал;
  • Безготівковим переказом з іншої банківської установи.

Документи та підтвердження доходу

  • Паспорт;
  • ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • Документи на предмет забезпечення;
  • Довідка з місця роботи (посада, дохід);
  • Фізичні особи підприємці надають:
    • декларація про доходи або звіт суб'єкта малого підприємництва за останні 4 квартали;
    • свідоцтво про державну реєстрацію;
    • свідоцтво про право сплати єдиного податку.

Вік позичальника

  • від 21

Кредит "Під заставу нерухомості" – Кредобанк

Кредобанк
  • Строк кредитування до 10 років;
  • Фіксована процентна ставка протягом 12 місяців;
  • Кошти перераховуються на поточний рахунок;
  • Можливість дострокового погашення кредиту.
Сума кредиту
100 000 – 2 000 000 грн.
Відсоткова ставка
від 14.50 – 15.50%
Термін
1 – 120 міс.
Кредобанк
Кредит готівкою
Деталі

Додаткові умови

  • Одноразова комісія: 0,5%
  • Щомісячна комісія: 0.00%
  • Застава: Нерухомість
  • Спосіб погашення: Aннуітет
  • Спосіб погашення: Класичний
  • Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
  • Страхування життя та здоров'я
  • Страхування від втрати доходу
  • Страхування предмету застави
  • Реальна процентна ставка: 15,77-88,01%

Способи погашення кредиту

  • Через касу банку:
    • до 10 000 грн. – 50 грн.;
    • від 10 000 грн. – без комісії;
  • Через термінали самообслуговування банку – без комісії;
  • Через систему дистанційного обслуговування – без комісії;
  • Термінали самообслуговування та сайт City24, EasyPay, IBOX – 2% (мін. 5 грн.);
  • Через сервіс iPay.ua – 1,8%;
  • Платіжний портал;
  • Безготівковим переказом з іншої банківської установи.

Документи та підтвердження доходу

  • Паспорт;
  • ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • Довідка про доходи за останні 6 місяців (для підприємців – за 12 місяців);
  • Документи на предмет забезпечення.

Вік позичальника

  • від 21 до 65

Кредит "Готівкою" – Кредобанк

Кредобанк
  • Строк кредитування до 5 років;
  • Фіксована процентна ставка;
  • Можливість дострокового погашення кредиту.
Сума кредиту
1 000 – 500 000 грн.
Відсоткова ставка
від 35.00 – 65.00%
Термін
6 – 60 міс.
Кредобанк
Кредит готівкою
Деталі

Додаткові умови

  • Одноразова комісія: 0%
  • Щомісячна комісія: 0.00%
  • Застава: Без застави
  • Спосіб погашення: Aннуітет
  • Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
  • Без страхування
  • Реальна процентна ставка: 41,31-88,60%

Способи погашення кредиту

  • Через касу банку:
    • до 5 000 грн. – 50 грн.;
    • від 5 001 грн. – без комісії;
  • Через термінали самообслуговування банку – без комісії;
  • Через систему дистанційного обслуговування – без комісії;
  • Термінали самообслуговування та сайт City24, EasyPay, IBOX – 2% (мін. 5 грн.);
  • Через сервіс iPay.ua – 1,8%;
  • Платіжний портал;
  • Безготівковим переказом з іншої банківської установи.

Документи та підтвердження доходу

  • Паспорт;
  • ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • 3 місяці стажу на останньому місці роботи;
  • Інформація про доходи за останні 3 місяці (до 100 000 грн.);
  • Інформація про доходи за останні 6-12 місяців (від 100 001 грн.).

Вік позичальника

  • від 21 до 75

Часті питання по продуктах банку

Як взяти гроші в кредит готівкою в Кредобанку?

  • Оформити заявку на кредит можна одним із способів:
    • онлайн на сайті;
    • у будь-якому відділенні банку.
  • Надати необхідні документи та у разі позитивного рішення відвідати відділення банку для укладання кредитного договору.
  • Після підписання всіх необхідних документів, кошти будуть перераховані на поточний рахунок позичальника, відкритий в банку.

Хто може взяти кредит?

Громадяни України віком від 21 до 75 років.

Які документи потрібні?

  • Паспорт;
  • ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • Від 3 місяців стажу на останньому місці роботи;
  • Довідка про доходи;
  • Інші документи, які передбачені умовами продукту.

Як погасити кредит?

  • Термінали самообслуговування АТ «Кредобанк»;
  • Інтернет-банкінг KredoDirect;
  • Через сервіс iPay.ua;
  • Термінали самообслуговування City24, EasyPay, IBOX;
  • Платіжний портал.

Попередження

  • Після укладення кредитного договору, позичальник має право відмовитися від договору протягом 14 календарних днів з дня його укладення та у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою договором, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України. Право на відмову від кредитного договору не застосовується, якщо виконання зобов'язань за кредитним договором забезпечується шляхом укладення нотаріально посвідчених договорів.
  • Штрафи застосовуються та нараховуються починаючи з наступного місяця, що настав за місяцем порушення або виявлення порушення.
  • Клієнт, має право в будь-який момент дії договору достроково розірвати даний договір, а саме здійснити дострокове погашення кредитної заборгованості згідно з умовами договору, шляхом внесення необхідної суми коштів, для повного закриття кредитного договору та написанням заяви на відділенні банку про дострокове погашення кредиту.
  • У разі порушення позичальником істотних умов кредитного договору, банк вправі вимагати дострокового повернення кредиту, процентів, комісій та інших належних до сплати платежів за договором, про що письмово повідомляє позичальника.
  • Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
  • Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
  • Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Джерело інформації: дані взято з офіційного сайту Кредобанк та перевірено нашими експертами. Дані актуалізуються не рідше одного разу на місяць. Як ми перевіряємо факти?

Про автора

Кредит готівкою від Кредобанку

Інші кредитні продукти банку

Відгуки про продукти та послуги банку Кредобанк

При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.

КредобанкКредобанк
Звернення
1
Середня: 1 (1 голос)
05.01.2023
З кожним зверненям на горячу лінію все гірша думка про цей банк, кожне слово пот...
Плюси:0
Мінуси:Нема розвитку
Рекомендації: Не рекомендую
Звернення
1 1 5

З кожним зверненям на горячу лінію все гірша думка про цей банк, кожне слово потрібно витягувати в прямому розумінню тісля останього звернення с питання замовлення довідкі лише сказали ця послуга платна ціна 1500 грн більше не якой інформацій термін коли і де.

Кредобанк 0 800 500 850
79026, м. Львів, вул. Сахарова, 78а Україна
$$$$$$
КредобанкКредобанк
Банк просто жах
1
Середня: 1 (1 голос)
25.12.2022
Банк наче не розвивається. Додаток жахливий. Все просто - це не про кредобанк. ...
Плюси:Немає черг в банку, тому що з ним...
Мінуси:Суцільний мінус
Рекомендації: Не рекомендую
Банк просто жах
1 1 5

Банк наче не розвивається. Додаток жахливий. Все просто - це не про кредобанк. 
Комісія за ВСЕ!

Кредобанк 0 800 500 850
79026, м. Львів, вул. Сахарова, 78а Україна
$$$$$$
КредобанкКредобанк
НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ не звертайтеся до цього так званого банку "Кредо". Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного.
1
Середня: 1 (1 голос)
18.12.2022
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з...
Рекомендації: Не рекомендую
НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ не звертайтеся до цього так званого банку "Кредо". Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного.
1 1 5

6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк – її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку – на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною – рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання "Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво - в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА №1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання "Коли?" була знову отримана відповідь "Очікуйте". Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА №2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА №3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково - "Чекайте, ми розберемося і передзвонимо", але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб – були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось "ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ "БАНКОМ"". Як результат – мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання "Коли буде СМС?", була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього "прекрасного" відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) - "З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?" 
- "3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ"

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку – залишається загадкою. 
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13-14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) - "Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?" 
- "Такого бути не може. Заявка "нібито" залишається при відкритті рахунку". 

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання - хто є більше некваліфікований - співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) - "Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?" 
– "Система "сама" переплутала 1 цифру у номері телефону". 

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника - була отримана відповідь "Це не у моїй компетенції". Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- "А що взагалі в компетенції начальника відділення?". Виходячи з діалогу, взагалі нічого. 

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку - вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,"не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення - ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п'ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання - за яке "обслуговування" рахунку мені тепер платити цьому "банку" і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду?

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила? 
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі? 
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої "фінансової установи", а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр.Перемоги 96

Кредобанк 0 800 500 850
79026, м. Львів, вул. Сахарова, 78а Україна
$$$$$$

Контакти та реквізити банку

Банк
Кредобанк
Головний офіс
79026, м. Львів, вул. Сахарова, 78а
Ліцензія НБУ
№43 від 11.10.2011
МФО
325365
ЕДРПОУ
09807862
Телефон гарячої лінії
0 800 500 850
Офіційний сайт
kredobank.com.ua