Відгуки про страхову "Ван Клік" Послуга: Автоцивілка
Рекомендую уникати
Страхова намагається уникати виплат будь якими способами.
Був застрахований по автоцивілці, притер іншу машину на парковці, написав про страховий випадок і чекав поки зв'яжуться, після години нервувань і очікування подзвонив сам, бо ніхто не зв'язався, а точніше зв'язались за декілька годин незважаючи на те що я вже з ними з'язався.
Далі більше, оформив європротокол онлайн виходячи з їх рекомендацій, потім зібрав їм всі документи, заповнив всі заяви, і врешті решт потерпілий отримав рішення що вони нікому нічого не відшкодовиватимуть, бо я залишив людині гроші на ремонт (які вона повинна була віддати після відшкодування). І тепер вони кажуть що їй непередбачена компенсація бо я наче їй відшкодував, а мені непередбачена бо просто непередбачена. Тобто просто відмовились виконувати забов'язання з відшкодування сумми. В МТСБУ кажуть пишіть звичайного бумажного листа, отримуйте пісьмову відмову з підставою, а потім пишіть такого ж листа до них. Якщо хтось хоче вирішувати потім свої проблеми зі страховой таким чином - то будьласка. З цим мабуть і пов'язаний відносно непоганий рейтинг на МТСБУ бо процедура подання скарг на такі контори в яких навіть офісу немає дуже забюрократизована.
Рекомендую переплатити ті 100-200 гривень і немати справ з ціми шахраями ніколи, я саме так і зроблю наступного разу.
Також рекомендую записувати увсі розмови з ними бо в переписці представник намагався сказати що я навіть неповідомляв про страховий випадок їм та нездвонив, а вони мені дзвонили а я невідповів.
Щоб не казали за замовленний відгук:
Номер полісу EP/208227182
Номер європротоколу: CA3B43DD993C
Номер справи в страховій: 0040377
Коментарі до відгуку
Юрий 25.07.2022
Дякую за ВАШ коментар. Це добре що ви не полінувались написати. Завдяки вам - не буду купляти їх поліс!!