Кредит готівкою від Банку ПУМБ в Сумах
Кредит "Пенсіонерам" – ПУМБ

- Строк кредитування до 3 років;
- Кредит готівкою на будь-які цілі;
- Можливість дострокового погашення кредиту.
Додаткові умови
- Щомісячна комісія: 2.99%
- Застава: Без застави
- Спосіб погашення: Aннуітет
- Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
- Без страхування
Способи погашення кредиту
- У банкоматах банку із функцією прийому готівки - без комісії;
- У платіжних терміналах ПУМБ - без комісії;
- У банкоматах банку переказом із картки на картку - без комісії;
- У відділеннях банку - без комісії;
- За допомогою Інтернет-банкінгу ПУМБ Online - без комісії;
- На сайті банку - без комісії банку ПУМБ (може стягуватись комісія при сплаті карткою іншого банку);
- Через термінали самообслуговування ПриватБанк, iBOX тощо - комісію уточнюйте при поповненні.
Документи та підтвердження доходу
- Паспорт;
- ІПН (індивідуальний податковий номер);
- Пенсіонер, громадянин України.
Вік позичальника
- від 60
Кредит "ВСЕЯСНО" – ПУМБ

- Строк кредитування до 3 років;
- Кредит готівкою на будь-які цілі;
- Можливість дострокового погашення кредиту.
Додаткові умови
- Одноразова комісія: 0
- Застава: Без застави
- Спосіб погашення: Aннуітет
- Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
- Без страхування
- Реальна процентна ставка: 47-134% (113-134% точки продаж)
Способи погашення кредиту
- У платіжних терміналах ПУМБ – без комісії;
- Через каси банку:
- до 10 000 грн. за операцію – 1% від суми (мін. 20 грн.);
- понад 10 000 грн. за операцію – без комісії;
- За допомогою інтернет-банкінгу "ПУМБ Online" – без комісії;
- На сайті банку – без комісії банку ПУМБ (може стягуватись комісія при сплаті карткою іншого банку);
- Через термінали самообслуговування Easypay, City24, Sistema, Globalmoney – без комісії;
- Через відділення інших банків.
Документи та підтвердження доходу
- Паспорт громадянина України;
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- Інші документи на вимогу банку.
Вік позичальника
- від 18 до 70
Де взяти кредит готівкою в Сумах від Банку ПУМБ
На карті показано відділення Банку ПУМБ в Сумахз контактною інформацією
Адреса і телефони відділень, режим роботи
В таблиці представлена контактна інформація та графік роботи відділень Банку ПУМБ в Сумах. Більше інформації про продукти та послуги банку "ПУМБ" знайдете за посиланням.
Адреса | Телефон | Режим роботи |
---|---|---|
Відділення № 1Сумська областьСуми, вул. Петропавлівська, 91Сайт: pumb.uaПослуги: Банкомат 24/7 Касове обслуговування Обслуговування юридичних осіб VIP обслуговування |
Режим роботи
Відділення Пн-Пт: 09:00-18:00 КасаПн-Пт: 09:00-17:30 |
|
Відділення № 2Сумська областьСуми, вул. Соборна, 32Сайт: pumb.uaПослуги: Банкомат 24/7 Касове обслуговування |
Режим роботи
Відділення Пн-Пт: 09:00-18:00 Пн-Пт: 09:00-17:30 |
Як взяти кредит готівкою від Банку ПУМБ в Сумах?
- 1На сайті потрібно залишити онлайн заявку на оформлення кредиту. Вкажіть достовірну інформацію про себе, неповні дані можуть слугувати причиною відмови;
- 2Дочекатися дзвінка оператора Банку ПУМБ для уточнення інформації. Після чого вам повідомлять рішення по заявці;
- 3При позитивному рішенні відвідайте найближче відділення Банку ПУМБ в Сумах. При собі необхідно мати паспорт (ID картку), ідентифікаційний номер. В деяких випадках ПУМБ може попросити надати інші документи: довідку про доходи з місця роботи, право власності на майно та інше.
Відгуки про продукти та послуги банку ПУМБ
При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.

Началось все с того как я решил закинуть денег на свой валютный счёт в "Пумбе"
В другом банке закидывал на счёт те же деньги и вопросов по фин мониторингу не возникали!!!
В Пумбе же не компетентная но очень накрашенная и разодетая в платье девка меня уверила,что не будет проблем"приходите каждый день и закидывайте сумму не превышающую 400000 грн
Мониторинг не сработает и все будет ок!
Я закидываю в первый день 380000 грн
На второй день 100000 грн
И через пару дней звонят и говорят
Вы закинули больше(сумма не должна превышать 400000 грн В МЕСЯЦ!!!)положенного,докажите происхождение денег!
Естественно моему возмущению нет придела!!!
Но они как обычно чешут:"типа это не я и хата не моя и вообще вас должны были предупредить" на то я объяснил: "как предупредили так я и поступил!"
Следующей мои действия были:
Написал письмо с объявлением где взял эту сумму.Предоставил копию договора о продаже жилья,где была сумма в разы больше чем та сумма которую я ЛОЖИЛ на счёт
Скинул им и жду
Тишина день,два....
Звонят опять!
Я им напхал,послал их с объявлением,что я все уже сделал,скинул на почту.... откройте глаза свои!
Прошло время,они блочат все мои счета
Я в ярости,еду к ним в офис: г.Одесса,ул Космонавтов 13. Там естественно этой девки нет,есть другие. Начинаем с ними писать письма, выяснять,они не компетентные полностью.Та что с лева спрашивает у той что справа.Обе несут хрень....
С горем пополам написали,отсканировали, отослали эти письма.Та что с лева сказала "30 дней ждать"
Я понимая,что уровень знаний ноль придя домой,начинаю кидать все эти письма в чаты,на имейл...Звоню в горячую линию,а они мне"ждите 10 дней")))) та месяц эти 10 дней хрен поймёшь)))
Через 10 дней ответ " Ваших документов мало, необходимо предоставить документы подтверждающие перевод денежных средств полученных по договору вам на счёт "
Я опять к ним в отделение
Объявленяю что получил их наличными
Опять пишем письма
Опять 10 дней
И ответ:"раз вы не можете подтвердить перевод то мы начинаем расторжение с вами договора))))
Расторжение будет длиться 30-45 дней!!!!!
Естественно я высказал им все что думаю: вы пользуетесь моими деньгами,получаете сверх прибыль,Я бегаю как .... и пытаюсь их забрать!

Ужас!!начали платити прострочений кредит бо хочемо розрахуватись,так начали дзвонити і вимагать з банку в10 раз більше,ще і погрожувати!Боже боже це як!!??Хочемо швидше віддать гроші,збираємо що е по копійкам,а бачу що на петлю з милом буде,таке приниженя як оце пережити!?Вже платиш і все одно все не так!!!!

Зверталася до гарячої лінії банку через шахрайські дії з моєю карткою. Мені надали консультацію, сказали заблокувати картку і випустити віртуальну нову. Я уточнила, чи цього дійсно достатньо. Операторка запевнила, що так, цього буде достатньо. Через деякий час з мене знову списали гроші. На гарячій лінії мені сказали, що це, можливо, технічна помилка, адже списання відбулося із заблокованої картки і це питання скоро вирішать. Передзвонили і сказали, що це тому що картка заблокована, але не закрита. Треба закрити картку. Я описала ситуацію ще раз, що саме ці дії мені порадила гаряча лінія і запевнила, що цього достатньо. Тож давайте якось вирішувати. Пообіцяли переслухати запис та передзвонити. Звичайно ж, ніхто не передзвонив. Подзвонила втретє і розказала про всю ситуацію з самого початку, на що почула: «А чому ви в банк не звернулися? В банк треба було звертатися, зверніться якомога швидше». Дійсно, гаряча лінія каже, що достатньо заблокувати картку, а я маю здогадатися, що мені треба в банк! Запитала, хто мені поверне гроші, які у мене списали через дизінформацію гарячої лінії. Операторка сказала, що банк не гарантує повернення грошей (за свій же проступок). Але заявку залишать. Дуже весело, що банк не несе жодної відповідальності за свою підтримку та помилки.
Альтернативні пропозиції інших банків

Огляд кредитної пропозиції складено редакцією сайту Банки.юа