Відгуки клієнтів про ПУМБ

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Банк "ПУМБ"

Банк Перший Український Міжнародний Банк - відгуки клієнтів 2023

Олена   15.03.2023
Відгук корисний?

Хамы ,наглые,ведут себя хуже,чем орки.никогда не берите у этого банка ничего!

Плюси:Нет нет нет
Мінуси:Все
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Гість   08.03.2023
Відгук корисний?

После смены телефона( не финансового номера а просто аппарата), заблокировали в ПУМБ онлайн. На все уговоры по разблокировке не реагируют - заставили ехать в отделение за свой счет, ближайшее находится на расстоянии 80 км. Бред полный, все вопросы ответил, никаких подозрительных операций не выполнял. Зашел в приложение - увидел баланс минус 77 млн. на счету, чуть не поймай кондратия, только после обращения мне пояснили что это нормально, сработала заглушка СБ. Желаю всем сотрудникам недобанка таких же эмоций как у меня были в этот момент, на протяжении их всей не веселой жизни.  

Плюси:Нет
Мінуси:Обслуживание и работа СБ
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Дебетові картки
Оксана   08.03.2023
Відгук корисний?

17.02.23р. вносила кошти на банк. картку через термінал 7 тис. грн. Усі банкноти номіналами 500 грн. Нажаль термінал зарахував тільки 500 грн. Так як, на екрані було написано:"приймається лише одна банкнота 500 грн."Ок, подумала я і нажала завершити операцію, забрала кошти і пішла до каси вносити гроші на банк. Картку (внесла 15 тис. грн.)При підрахунку грошей нажаль виявила недостачу 500 грн. Підозрюю що ще одна купюра 500 грн. залишилась в терміналі, тобто термінал її відбракував але назад в стопку грошей не повернув.
В той же день 17 числа, звернулась до співробітника банку і до начальника відділення, мені повідомили що в них часто виникають такі ситуації, проведуть інкасацію і в понеділок зателефонують. Мені перезвонили в понеділок, але надлишку по інкасації не знайшли. Питання: куди поділись 500 грн.? Я мама в декреті, в мене 2є дітей і кожна гривня важлива. Дуже шкода, що банк абсолютно не цінує своїх клієнтів І ніяк не вирішив дану проблему!

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Люди   24.02.2023
Відгук корисний?

Не дивлячись на те що в Україні вже рік їде війни.На якій наш народ виборює свою свободу від рабства на зовні. В середини є ще одни "упирі" якім до дупи , і та війна і ті люди. Не зважаючи на війну, на те що люди залишились без РОБОТИ,без домівок, без всього що мали.Вони продовжують душити своїми відсотками, погрозами, залякуванямми. В такий тяжкий для людей час "пумб" для них робить його ще тяжче. Дзвонять і в день і в ночі. Може тих звонарів відправити на передову???В ближчий час буде написана петиція до президента. Щоб розібратись з цим беззаконням.А то виходить поки Українці гинуть на віїні, пумб обдирає і забирає останне.За такі дії ,щей під час війни лишити пумб ліцензії. В цих нічних погрозах, в дзвінках третім особам.Раджу колекторам бумба почитати ось оце!!!Чи вам і це до дупи???
   ■ шукати та використовувати дані щодо щодо графіка роботи боржників, стану їх здоров’я,
зустрічей, мандрівок та інформацію в соцмережах;
■ використовувати погрози, шантаж, вчиняти психологічний та фізичний тиск;
■ вводити в оману споживача щодо строку погашення та розміру боргу, вимагати компенсувати
роботу колекторів та вартість заходів, спрямованих на погашення боргу;
■ взаємодіяти з 20.00 до 9.00, а також у вихідні, святкові та неробочі дні за власної ініціативи
колекторів;
■ користуватися сервісом автодозвону більше 30 хвилин на добу;
■ повідомляти третіх осіб про наявність заборгованості чи вимагати від них прийняти на себе
зобов’язання щодо заборгованості, якщо інше не вказано у кредитному договорі;
■ шкодити репутації споживача;
■ зустрічатися з боржником без повідомлення та погодження цієї зустрічі;
■ взаємодіяти з боржником та пов’язаними особами у випадку, якщо людина перебуває в
лікарні, є недієздатною або обмеженою в дієздатності особою, інвалідом 1 групи або
неповнолітньою особою з моменту отримання підтверджувальних документів;
■ взаємодіяти більше двох разів на добу, окрім випадків, коли ініціатива йде від боржника
(взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо особі
передано інформацію про розмір простроченої заборгованості, порядок її погашення,
розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за
договором про кредит або відповідно до закону).

СТИД І ПОЗОР пумбу.Прошу всих хто під час війни постраждав від дій цього банку, залишати відгуки на сайті пізніше будемо звязуватись з вами щоб підписати петицію.СЛАВА ЗСУ!!!ГАНЬБА пумбу!!!

Плюси:Їх не має.
Мінуси:Одні мінуси.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Олександр    24.02.2023
Відгук корисний?

Думал хороший банк, а оказался Г с большой буквы, фин мониторинг банка заблокировал все счета, требуют происхождения средств за 2 года, хотя до этого никаких проблем не было, прислал личный менеджер запрос просто в файле ворд, что нужно предоставить.. нет не официального запроса, ничего. 
Деньги заблокированы и у меня, и еще у нескольких знакомых. Этими заблокированными деньгами по всей стране в военное время, банк пользуется, но % не платит, зато за все берет сполна. Закрывайте счета уважаемые граждане. Не связывайтесь с этим эндоразвитым банком. Работает один знакомый там, так видимо для новых звездочек внутри компании, какой то д*бил решил показать результат работы и начал блокировать счета, выполняя план. А еще они там друг друга сдают у службы безопасности тоже есть план который нужно выполнять внутри компании. 

Плюси:Никаких
Мінуси:Нужно исполнять прихоти банка, без официальных документов и запросов.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Дебетові картки
Дмитрий   06.02.2023
Відгук корисний?

Уже где-то месяц звонит записанный мужской голос и требует денег! Я НЕ являюсь вашим клиентом и НИКОГДА им НЕ являлся и уже тем более НИКОГДА НЕ брал у вас кредиты! Так с чего вдруг я должен денег!? Кто-кто, но вот вы мне точно должны денег. ЗА МОРАЛЬНЫЙ УЩЕРБ!!!!

Мінуси:МОШЕННИЧЕСТВО!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Гість   13.01.2023
Відгук корисний?

Дуже соромно не надавати повну інформацію про користування карткою...

Наша дитина 8 місяців на війні,а ці крадії курей(пумб) знімають з нас 400 гривень...

Жах...шоб їм ті грощі повернулись повною мірою моїх сліз...

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Недовольный   31.12.2022
Відгук корисний?

Не связывайтесь, с этими чмошниками!

Плюси:Нет, нет, нет.
Мінуси:Огромный
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Гість   14.12.2022
Відгук корисний?

Краще з сатаной укласти договір чим з ними (P/S.  люцифер чисніший і не такий підступний як вони)

Плюси:З плюсів читайте отзив зрозумієте
Мінуси:БАНК пумб
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Кліент банку   20.11.2022
Відгук корисний?

ЗАЯВА-ПРЕТЕНЗІЯ
Щодо нехтування прав вкладника та нанесену значну матеріальну шкоду  

Керуючись виключно нормами права України, за наявних правових підстав та об’ективних доказів, вимушений звернутись з цією заявою 
ОБСТАВНИ СПРАВИ
1. 15.11.2021 між мною та ПУМБ було укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, по розміщенню вкладу (депозиту) «ЮВІЛЕЙНИЙ» №300491792 від 15.11.2021, з процентною ставкою 11% річних.
           2. Згідно умов Договору 17.11.2022 я отримав на свій мобільний телефон повідомлення про перерахування коштів на мій картковий рахунок (більше 202000 грн.).
           3. 17.11.2022 року о 14.30 я звернувся до відділення (філії) ПУМБ за адресою м.Київ, вул.Раїси Окипної 4а з вимогою видати мені готівкою кошти які знаходяться на моєму картковому рахунку, надавши свій паспорт та кредитну картку.
           4. Особисто, особа яка представилась керівником філії, відмовила мені у видачі коштів посилаючись на відсутність світла у відділенні. В той же час, в її присутності я зателефонував на гарячу лінію ПУМБ з вимогою з’еднати мене з керівником та забезпечити видачу моїх коштів що знаходяться на моєму картковому рахунку, однак почув лише підтвердження про відсутність світла у відділенні. 

5. З часом, коли з’явилось світло в будинку де розташоване відділення ПУМБ та сусідніх банках, що підтверджується належними фото світлинами та відео реєстрацією яка висвітлена у соціальних мережах (дивись зазначена прив’язка – час, день та місце відео реєстрації):
-    https://www.youtube.com/watch?v=DQhX818oo2I 
-    https://www.youtube.com/watch?v=5x2GeDrqA_w
-    https://www.youtube.com/watch?v=Ap1va07Bmbg,
я звернувся повторно до керівника цього відділення, з вимогою видати мої кошти, однак я був посланий до іншого відділення біля метро Дарниця, нехтуючи мої цивільні права та обов’язок ПУМБ, і нахабно повідомила «ДО ПОБАЧЕННЯ» і порадила в любому банку безкоштовно зняти ВСІ кошти що є на моєму картковому рахунку по 1000 грн. за один запит, в той час коли їх в мене більше 200000.
             6. В подальшому, моя вимога про видачу моїх коштів керівником відділення була відхилена з посиланням на відсутність світла у відділенні, що вважаю свідчить про службову недбалість, самоправство та бездіяльність не тільки керівника даної філії, а також технічних працівників що повинні забезпечити працездатність обладнання в філії банку і подачу належного освітлення та напруги до цього відділення.
             7. Фактично на протязі більше двох годин 17.11.2022, я неодноразово звертався на гарячу лінію ПУМБ (аудіо записи розмов в мене в наявності, бо зроблені за допомогою програми “Coll Recoder”) та керівника відділення ПУМБ, а також бачив як якісь чоловіки з 16 години по 17 годину, що прибули на автомобілі державний  знак АА3838 ВН, колупались в розподільчому щитку у відділенні банку, а згодом притягнули коробку з генератором та дві каністри з невідомою рідиною в середину відділення банку ПУМБ.
Об’єктивний висновок:
1)    В даному випадку відсутні непереборні обставини, а є лише службова недбалість та бездіяльність уповноважених осіб у ПУМБ в питаннях комутації та відновлення енергозабезпечення відділення ПУМБ на вул.Р.Окипної 4а у м.Києві 17.11.2022.
2)    У зв’язку зі службовою недбалістю, самоправством та бездіяльністю уповноважених осіб як у відділенні банку на вул.Р.Окипної 4а, а також в ПУМБ, я не зміг отримати мої кошти що знаходились на рахунку в банку.
3)    За договором позики від 15.11.2021 повернути готівкові кошти позичальнику до 17 годин 17.11.2022 в сумі 200000 грн., я не зміг, що призвело до невиконання мною договірних зобов’язань і стягнення позичальником з мене 10% штрафу в сумі 20000 грн.  
Враховуючи викладене, а також нанесену мені значну матеріальну шкоду в сумі 20000 грн. як штраф (двадцять тисяч грн. 00 коп.) що дорівнює 10% від суми позики, а також пеню у розмірі облікової ставки НБУ від загальної суми позики, зазначеної у п.1.1 Договору позики, за кожний день прострочення, починаючи з дня повернення коштів зазначеного у п.4.1 і закінчуючи днем повного повернення позики, -
ПРОШУ:
1.    Невідкладно видати мені кошти що знаходяться на моєму картковому рахунку.
           2. Невідкладно стягнути з винних осіб в ПУМБ - 20000 грн. (двадцять тисяч грн.) як суму що відповідає нанесеній мені шкоди у зв’язку з бездіяльністю уповноважених осіб ПУМБ та перерахувати їх на мій картковий рахунок в «ОЩАДБАНКУ» №5167 8033 0062 1641  («КАРТКА  КИЯНИНА»).
3.    Вважати мою заяву як досудову вимогу.
          4. Належну, повну та по суті відповідь НЕВІДКЛАДНО направити в мою електронну адресу та поштою за адресою моєї реєстрації, для її узагальнення та вжиття передбачених законом заходів з метою захисту моїх інтересів та відшкодування завданої мені шкоди.
         5. За наявних доказів щодо нехтування моїх законних прав вкладника в банку ПУМБ, фактично нанесену мені значну матеріальну шкоду, як журналіст та фахівець в області права залишаю за собою цивільне право звернутись до ЗМІ,  висвітлити у соціальних мережах протиправну та протизаконну діяльність уповноважених осіб в банку ПУМБ, а також звернутись до НБУ та Міністерства юстиції України з вимогою позбавити ліцензії ПУМБ у зв’язку з паплюженням прав та законних інтересів клієнтів. 

Додаток: Копія Договору позики від 17.11.2021 тільки для огляду при реєстрації заяви-претензії у відділенні (філії) банку ПУМБ, у зв’язку з нормами права  що захищаються законом України «Про захист персональних даних», а також комерційною таємницею. 
 

Плюси:ЖИРУЮТ, получают зарплату и ничего не делают
Мінуси:Полный отстой а не банк
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
3
ПУМБ
Тип послуги: Обслуговування
Гість   10.11.2022
Відгук корисний?

Не задоволена банком. Не списують як треба відсоток по кредиту, хоча та сума є. Два місяці працівники дзвонять і кажуть аби сплатити заборгованість. Я відповідаю, що заборгованості немає бути, так як ті кошти є на картці. На що вони відповідають, щоб я врегулювала це питання і поклала кошти ще. 

Хочу скоріше погасити цей кредит та не мати справу з цим банком. Витрачених нервів та часу цей банк не вартує.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Андрей   10.11.2022
Відгук корисний?

28 числа снимал наличку, все вроде норм, в следующем месяце сняли повторно и в кредитние средства, горячая линия ужас, несет такое , мурижит денег, забирать деньги и вешать на пенсионера 66лет и инвалида, просто блеск

Плюси:Из нет
Мінуси:Мрази
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Гість   31.10.2022
Відгук корисний?

Я клієнт банку пумб багато років,була дуже задоволена роботою банку,до сьогоднішнього дня..сказати шо я в щоці,це не сказати нічого.Відкрила кредитну карту банку з лімітом для покупки побутової техніки. Розрахувалася 19 числа і мала пільговий період до 30 числа наступного місяця.До цього числа поклала половину заборгованості і звичайно ж думала,що мені нарується відсоток на ту частину коштів які я не поклала в пільговий період.Але..банк нарахував відсотки на всю транзакцію яку я зробила,хоча частина коштів була повернута в пільговий період який мені давав банк .Як мені пояснили то навіть аби я недоклала 1 копійку то все одно так було б.Чому нараховуюєть відсоток на суму яку я вже повернула не зрозуміло. Сказали,що такі правила у них.Але такого немає ніде !!! Що трапилось з цим банком сказати не можу,але не рекомендую відкривати карту ВсеМожу,бо чомусь вони змінюють умови і нараховують відсотки на повернені кошти в пільговий період

Плюси:Дебетова карта для користування на кожен день мені подобається , але після цієї ситуації нею також боюсь користуватись
Мінуси:Кредитна карта банку Все Можу з необґрунтованим нарахуванням відсотків
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
7
ПУМБ
31.10.2022   Відповідь представника банку

Пільговий період дійсно так працює - треба встигнути погасити все до копійки! 

Тип послуги: Кредитні картки
Гість   25.10.2022
Відгук корисний?

Оплатила карточкой Пумб интернет-заказ и всё. Деньги пропали, с карты списались, квитанцию банк сделать не может. Магазин этих денег не видит. И что делать? Ждать до 30 дней? серьезно?

У моей знакомой тоже Пумб и тоже 2 раза произошла такая ситуация. Вы издеваетесь ???

Плюси:Их нет
Мінуси:Исчезают деньги
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Інше
Гість   19.10.2022
Відгук корисний?

Примерно с мая 2021 года пользуюсь услугами банка Пумб.
В основном использовал карту для покупки-продажи криптовалюты.
До апреля 2022 года не было никаких проблем.
И вот в мае 2022 началось:
В связи с большим оборотом по счету за период пользования (2,9 млн грн) банк заблокировал мне и моей жене карты.
При обращении в отделение сотрудники сказали, что для разблокировки нужно предоставить «подтверждающие документы».
Т.к. деньги срочно не были нужны — мы решили открыть военные облигации на 3 месяца, чтоб помочь армии и заработать немного денег на процентах.
Сотрудник заверил, что после окончания срока военных облигаций — деньги можно снять в полном объеме с процентами.
Такую же информацию мне подтвердили на горячей линии.
Мы открыли военные облигации 07.06.2022, прошло 3 месяца, снова обратились в отделение с целью снять всю сумму с процентами, предварительно позвонив на горячую линию, где нас заверили, что сумму до 100 тыс грн можно снять в кассе.

08.09.2022 сотрудники ответили, что деньги вернутся на карту автоматически и возможности выдать деньги в кассе нет, т.к. карты заблокированы.

Автоматического возврата мы ждали до 12.09, однако терпение лопнуло и мы снова обратились в отделение.
Как оказалось на этот раз, для возврата нужно, чтоб сотрудник нажал какую-то кнопку и деньги будут зачислены на карту. И вот, спустя 5 дней сотрудники это сделали и деньги оказались у меня на карте.

Для разблокировки карты я предоставил документ о заработной плате (справку ОК 7) с момента начала трудовой деятельности.
Доход за вычетом налогов составил примерно 1 млн грн. Как мне казалось, этой суммы более чем достаточно, для подтверждения платежеспособности клиента.
Однако нет, сюрпризы продолжились. Финансовый мониторинг заявил, что я должен предоставить документы на сумму ОБОРОТА в 2.9 млн грн.
Мои доводы о том, что заблокировано всего 100 тыс грн, а я предоставил подтверждающие документы на 1 млн грн, финансовый мониторинг проигнорировал.
Мои доводы, что оборот в 2,9 млн грн можно осуществить имея всего 100 тыс (сняв и положив их на счет 29 раз), финансовый мониторинг также проигнорировал.

После чего, я объяснил, что:

1) все время с начала трудовой деятельности покупал доллары по курсу от 2 грн до 28 грн за доллар и копил их, а в 2022 году поменял на гривны основную сумму, что превысило 2.9 млн грн;
2) у меня были депозитные договоры в банках, которые давно не существуют и ликвидированы;
3) каждый мой день рождения мне дарят подарки денежные, которые я не декларирую;
4) в 2012 году я купил криптовалюту биткоин и продал ее в 2020—2021 году, тем самым увеличил свой капитал;
5) одалживал деньги знакомым/родственникам и они возвращали мне деньги на карту пумб;
6) покупал криптовалюту на п2п рынке на сайте Binance (который официально работает), если бы это было запрещено законом, то эту международную биржу давно бы заблокировали.

Все эти 6 пунктов также были проигнорированы.

Логика финансового мониторинга стала для меня загадкой…

Прошу помощи и разъяснения у администрации сайт Минфин и сотрудников Главного офиса ПУМБ!
Я не нарушал закон, пользовался картой в личных целях, предоставил документы о своем доходе, открыл военные облигации и помог армии, хочу забрать свои деньги, заработанные законно, с которых были уплачены все налоги и НАВСЕГДА попрощаться с банком ПУМБ!
Верните мои деньги!!!

Вендаловский Вадим
19.10.2022
абсолютно такая же ситуация по моей супруге

Мінуси:-некомпетентность сотрудников; -некорректные требования финансового мониторинга банка; -расхождение в получении информации на горячей линии и в отделении банка
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   07.10.2022
Відгук корисний?

3 месяца кредитных каникул с начала войны объявленых банком оказались обманом!!! После этих каникул начали каждый месяц начислять проценты на просрочку за эти 3 месяца!!!

Плюси:Нет
Мінуси:Обман
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Наталья    05.10.2022
Відгук корисний?
Є ймовірність, що даний відгук носить замовний характер. Оцінки з таких відгуків не зараховуються

Огромное спасибо банку и его владельцу!!!была задолженность по карте так как в войну кушали за эти деньги, списали долг полностью, простили эти 6тысяч ,я очень благодарна вам!!!Огромное спасибо ВАМ!!!!ЭТО САМЫЙ ЛУЧШИЙ БАНК!!!!СПАСИБО ОГРОМНОЕ!!!!

Плюси:У банка все в плюсах начиная с работников банка заканчивая условиями и всем остальным
Мінуси:Нет минусов
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Олександр   05.10.2022
Відгук корисний?

Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника, що є в відкритих джерелах.
Не пишіть відписки, що не стосуються основного питання- яка мета і законна підстава вимагати надання персональних данних третіх осіб без їх відома?

Плюси:кешбек на оплату комунальних послуг
Мінуси:нехтування Законів України та зневага до її громадян
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Дмитро   04.10.2022
Відгук корисний?

Такого обману я ще не бачив. З мене натиху зняли відсотки у розмірі 1000 грн. у останній день місяця. Ні СМС, ні позначень у онлайн додатку не залишилось. Лише при формуванні виписки. Я так розумію, сподівались, що я не помічу списання грошей.

Картка формально в льготному періоді. Тобто замість миттєвого списання комісій, як це роблять в інших банках, цей банк списує раз на місяць, тайно, вночі, без зайвих СМС та сповіщень. Щоб не турбувати клієнта, не хвілювати його. І це нововведення під час ВІЙНИ!

Звісно, ніяких більше послуг з цим банком. Закриваю картку і ноги моєї не буде в цьому крисятнику! 

Мінуси:Списують кошти вночі, не сповіщають СМС, не відображають тразакцію у додатку. Я не знаю, це законно?
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Юрій   22.09.2022
Відгук корисний?

Нормального обслуживания онлайн вообще нет, Выл сервис онлайн, потом вдруг его закрыли не спросив у клиентов, переходите на приложения пумб в своем тел., больше делать нечего засорять свой телефон, чат онлайн не работает, заходить на свою же страничку под своим же паролем, так еще нужно какие-то СМС заполнять? зачем? СМС долго не приходили, потом пришли сразу 3 , ввел первое, а оно оказалось просрочено, потом мою учетную запись заблокировали, пишут -звоните на круглосут. линию, мне делать больше нечего куда-то звонить, допотопный век, донецкий тупизм

Рекомендації: Не рекомендую
2
Середня: 2 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Обслуговування
Гість   15.09.2022
Відгук корисний?

Банк связан с криминалом. Даже уличный воришка имеет слитую банком информацию о клиенте и его движения денежных средств на счету банка. Кредит будете платить вечно,а за свой депозит можете забыть.

Мінуси:Воровство и мошенничество
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредитні картки
Катя   01.09.2022
Відгук корисний?

Просто жахливе відношення працівників,приходила відновити логін і пароль до заблокованої картки каже працівник вона заблокована то навіщо вам )))....На рахунок ,що шахраї можуть зняти в вільному доступі кошти то це капець повний ....Порада банку страхуйте рахунки для клієнтів ,як це роблять інші банки !!!!!

..

Мінуси:Одні мінуси !!!!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Кредити
Галина   23.08.2022
Відгук корисний?

Як ФОП працюю з цим банком. Останні пів-року все що тут відбувається - це просто скотське відношення до своїх клієнтів

Можуть заблокувати без попередження карткові рахунки. Можуть затримувати кошти на транзитних рахунках. Наче мають право, але що вони роблять з коштами, які блокуються або затримуються, не важко здогадатись, в той час як клієннт несе репутаційні втрати перед своїми клієнтами, бо банк тримає в себе кошти. 

Відмовилась від послуг банку. 

Плюси:Хороший персонал і обслуговування на місцях
Мінуси:Останні пів-року роблять що хочуть абсолютно не рахуючись з клієнтами.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Послуги для бізнесу
Татьяна   01.08.2022
Відгук корисний?

Пумб заблокировал доступ к пумб онлайн на своем сайте, на котором можно было зайти по логину и паролю. И теперь доступ к своим деньгам есть только через мобильный додаток, но чтобы в него зайти нужна работающая мобильная связь, но на оккупированных территориях мобильной связи нет, и банк это прекрасно знает. Поэтому, пумб ограничил доступ к своим деньгам всем жителям оккупированных территорий. И это тогда, когда люди там находятся без работы и денег. Бессовестные.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Обслуговування
Сергій   22.07.2022
Відгук корисний?

Ні в якому разі не зв'язуйтесь з цим банком. Відкрив депозит на 300т. Під нього карту і рахунок після закінчення депозиту знімаю кошти по 100 т в день бо ліміт. І тут підводний камінець після зняття третіх 100т з мене зняли комісію 1500 грн. Ніхто не попереджав ні про які комісії не в касі не при укладенні договору. В результаті нараховані відсотки пішли на комісію банку за зняття моїх грошей. (УРОДИ)

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПУМБ
Тип послуги: Обслуговування

Сторінки