треба було обміняти фунти. на жалдь, не багато хто із банків їх приймає. чи може то мені так щастило? тут зайшов випадково, на Саксаганськрого і вільно поміняв 2000 фунтів на гривні. дякую!
Відгуки клієнтів про РВС Банк
- Написати відгук
- Відгуків: 17
- Рейтинг: 3.5 з 5
- Оцінок: 17
Банк RwSbank - відгуки клієнтів 2024
Закінчується строк дії картки, тому з ВЕЛИКИМ НЕБАЖАННЯМ довелося йти у відділення на Введенській, у Києві. Попереднє «спілкування» — з ошуканством з боку банку, відсутністю відповіді на заяву, використанням особистих даних і ще множиною «цікавого» — спонукали до відпускання ситуації та очікування строку закінчення депозиту та виводу грошей з банку. Але — довелося йти отримати картку (. Визнаю, настрій був не найкращій — спілкування через чат-бот з ігноруванням з боку оператора, відсутність ввічливості та відповіді…У банку заяву надали швидко, але інформація про оновлення паролю — «не відповідають, зачекайте». Зауважу, в мене робочий день. На моє питання — коли очікувати новий пароль отримала відповідь від начальника відділення — Вас же обслуговують. Далі — сюр: мені начальник відділення банку!!! каже: «Ви така гарна зовні, але гнила зсередини». Отак. На зауваження, що від їхнього банку в мене лише негативні емоції і я чекаю лише можливості забрати свої (чесно зароблені!!!) гроші вислухала сентенції, які в цілому можна звести до «ти кака, ми бідні овечки, яких ти ображаєш». Чесно попередила, що буду шукати можливості поспілкуватися з Андрієм Пишним. Відгук пишу, щоб у клієнтів, яких чекатиме таке неадекватне обслуговування, не склалося враження, що вони винні у негативі у свою сторону. НІ, ЦЕ ПОЛІТИКА БАНКУ. А взагалі — краще оминати цей банк десятою дорогою. З жахом очікую моменту, коли треба буде забрати гроші, бо у відгуках вже прочитала, який це подекуди треш. Тому — готуюсь морально, залучатиму сестру — адвоката. І — ЛЮДИ — НЕ ХОДІТЬ В ЦЕЙ БАНК, є багато адекватних і нормальних банків. Бережіть свій час, нерви та гроші.
Потрібно було обміняти кошти, обійшла декілька банків все марно. У одних немає потрібної суми в інших збій в системі, а мені потрібно було ТЕРМІНОВО.
Зайшла в РВС банк, чесно кажучи надіїї вже не було. Я була приємно вражена, мені швиденько обміняли потрібну суму без черг і зайвих клопотів. Буду тепер користуватися послугами вашого банку величезне ДЯКУЮ. Все працювало, черги не було, дівчата привітні все швидко зробили.
Мала депозит у РВС. Він закінчився, гроші повернулися на картку (уточню, їхнього ж банку). Зауважу, що в інших банках, які цінують клієнтів, перед закінченням строку депозиту нагадують про це, і пропонують допомогу у разі бажання переукласти депозитну угоду. Це в пристойних та цивільних банках, але не тут (((. Вирішила доповнити суму та відкрити новий депозит. Зателефонувала на «гарячу лінію» (яка, до речі позиціонується на сайті банку як 24/7), але відповіді не отримала — хотіла зробити все вірно з підтримкою оператора. Написала у чат-бот із запитаннями, як краще поповнити картку з іншої своєї!!! картки. Відповіли, що переказом чи через IBAN. Зауважу, без деталей і докладної відповіді на питання. ЩОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ВАРТОСТІ ТАКИХ ПОСЛУГ НІ В ЛИСТУВАННІ, НІ З ПОСИЛАННЯМ НА САЙТ, НЕ НАДХОДИЛО. В результаті перевела велику суму через IBAN, вдень відкрила у відділенні депозит. Процес відкриття заслуговує на окрему розповідь, бо ТАК ДИВНО в жодному банку мене ще не обслуговували. В результаті виявилося, що зняли комісії в розмірі 2000 грн за переказ МОЇХ коштів на МІЙ депозит. Підкреслю, що жодного разу не звучала інформація, що це платна послуга, на сайті (після всього) інформацію знайти не вдалося. Після скандалу УСНО пообіцяли виправити ситуації, а одночасно дзвінком з головного офісу пообіцяли розібратися і вибачилися (вибачення вартістю 2000 грн)))). Поки що нічого не зроблено, йдуть відписки. КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК. Доповню чи виправлю цей відгук за результатами розгляду моєї скарги.
Обслуговувався у Харківському віддділенні. На початку війни, відділення на жаль закрилось, а я перемістив бізнес у Львів. Займаюсь сантехнікою. Дякуючи керівнику відділення Мичло Івану Васильовичу, дуже швидко все відлагодили. То ж продовжую обслуговувння у Львівському відділенні. Зараз чекаю на погодження кредиту. Все змістовно пояснили, гарно супроводжують. Дякую!
у банка снова доступен депозит с оплатой коммуналки! это круто! кто еще не знает, куда нести депозит, рекомендую. это очень выгодно!
Оформлював депозит на Центральному відділенні. Дізнався, що можна формити такий де відсотки отримуєш наперед. Дуже сподобалось і обслуговування і послуга від банку.
Я постійний клієнт банку і за майже три роки обслуговування не мала жодних проблем. Курс на обмін у них дуже адекватний. Міняю на Саксаганського, 96 на касі дівчата привітні завжди все швидко і позитивно. Маю декілька депозитів тут теж все ок. Умови вигідні, ставки хороші є менеджер з яким можна обговорити всі нюанси, отримати гарну консультацію і найголовніше якісне обслуговування.
ДЯКУЮ!
м.Мукачево, відділення в сервісному центрі МВС, обслуговування треш. Графік з 8.00, починають працювати деколи на 30-60хв пізніше. Всі чекають.
что мне нравится, так это то, что банк всегда предлагает интересные депозитные программы. и тут вопрос не просто в %. сейчас у банка есть депозит со ставкой 18,5%. где 0,5 идет на наших мальчиков в ВСУ. молодцы!
Дерява хуня комиссия ебнутая как и банк
Відділення на Саксаганського, 96. Півтори години часу, щоб потапити у касу та отримати залишок на картковому рахунку при закритті останнього. З трьох касс, а сиділи операціонисти в усіх, працювала одна. Інші займалися хто зна чим. Хочу зауважити на відсутність масок у працівників банку. У нас короновірус.
Упоси боже вас брать тут кредит. Обслуживание крайне плохое. Слишком долго все делают как в отделениях, так и на горячей линии. Отделений по Киеву слишком мало. Электронные письма к ним на почту доходят через раз. Банкинга у них нет (только если для бизнес-клиентов), что очень не удобно, поскольку для проплаты приходится постоянно кататься в отделение. Даже есл платишь через кассу, то деньги могут лечь на счет аж через 10 дней. И в этом будете виноваты вы сами, поскольку, со слов колл-центра "нужно заранее вносить деньги по кредиту". А на сколько заранее? С первого числа месяца? И, что самое интересное, если у вас возникнет задолженность (даже при условии, что по квитанции вы оплатили вовремя, а деньги почему-то легли с задержкой), то вам будут постоянно названивать и орать на вас. Да, именно орать. Есть у них женщина Дарья Егоровна, которая позволяет себе в телефонных разговорах повышать голос на клиента и говорить при этом "Вы врете".
Довольна банком, оформила кредит на год и ежемесячно выплачиваю. Нет вообще проблем никаких, как ниже пишут: огромных комиссий и звонков от банка.
Подать заявку на кредит можно по телефону, необходимо пройти анкетирование, затем банк проверяет информацию. Через минут 10 мне позвонили с положительным решением и сказали куда можно подъехать оформиться. Всё быстро и просто, неплохое обслуживание
Меняю валюту только в этом банке, нет резких скачков, стабильно и просто.
А еще очень удобно переводить деньги заграницу, выгодные условия.
Скажу честно, изначально были сомнения по поводу этого банка. Но у них было самая привлекательная % по депозиту. Вообщем рискнул открыть депозит на 3м, без проблем его вернули, продолжил еще на 3м)
наше предприятие является клиентом РВС банка уже с 2016 года. в целом все устраивает. сетка не большая, но в Киеве хватает отделений.