Депозити в гривні від банку Восток: процентні ставки, умови
Ми знайшли для вас 2 пропозиції від банку Восток на послугу гривневий депозит. Ознайомтесь з детальними умовами отримання послуг банку.
Депозит "Простий" в гривні – Восток
- Виплата відсотків щомісяця;
- Без поповнення;
- Без дострокового розірвання;
- Необмежена максимальна сума.
Додаткові умови
- Виплата відсотків: Щомісяця
Акції та бонуси
+ 0,5% до вкладів у гривні (на строк 12 місяців) для моряків, які отримують заробітну плату в ПАТ «БАНК ВОСТОК».
Детальні умовиДепозит "Простий з поповненням" в гривні – Восток
- Виплата відсотків щомісяця;
- Можливість поповнення;
- Без дострокового розірвання;
- Необмежена максимальна сума.
Огляд депозитів банку Восток в гривні: переваги та недоліки
"Простий з поповненням" – депозит в гривні від банку Восток
Недоліки депозиту
- Без дострокового розірвання.
Переваги депозиту
- Депозит захищений Фондом гарантування вкладів;
- Максимальна сума необмежена;
- Є поповнення;
- Проценти виплачуються щомісяця на картку.
Висновок
Доступний депозит що має низьку мінімальну суму та можливість поповнення. Для оформлення депозиту потрібно звернутися до відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом.
"Простий" – депозит в гривні від банку Восток
Недоліки депозиту
- Без дострокового розірвання;
- Немає поповнення.
Переваги депозиту
- Максимальна сума необмежена;
- Депозит захищений Фондом гарантування вкладів;
- Проценти виплачуються щомісяця на картку.
Висновок
Депозит має низьку мінімальну суму, тому є доступний для будь-кого. Для оформлення депозиту потрібно звернутися до відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Про автора
Підбір кредитних пропозицій склав автор: Крупник Сергій
Відгуки про продукти та послуги банку Восток
При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.
Отстойный банк, блокируют зарплатные и пенсионные карты которые вообще не подлежат блокировке. Списывает деньги в пользу аферистов по судебным делам которые находятся в стадии обжалования. Понятие банковской тайны, это вообще не про них.
Найгірший банк України. Люди біжіть від нього якщо не хочете втратити кошти. Заблокували рахунок через фінмоніторинг з великою сумою коштів. На почту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи» і т.д. Я надав всі затребувані ними документи не тільки свої а й своєї сім'ї (дружини) декількома листами, на що отримував одну і ту ж відповідь що вони не отримали необхідні для них пояснень та підтверджуючі документи. Що саме ще хочуть отримати не зміг отримати ні по телефону ні листом. Оскільки я зоконослухняний громадянин запропонував їм в листі що готовий надати будь-які пояснення та підтверджуючі документи якщо представник банку конкретизує чого саме недостятньо в моїх поясненнях та наданих уже документах. Так і не отримав конкретної відповіді ні по телефону ні на пошту. Уже три неділі банк користується моїми коштами. Гаряча лінія не володіє інформацією, розказують про визначені банком терміни закриття рахунку та повернення коштів (терміни давно вийши, а повернення до сих пір не отримав). До того як зв’язався із цим банком пройшов перевірку фінмоніторингу декількох банків емітетів карток, якими користуюся без проблем. Чітко написали запит, на який дав пояснення та документи, і максиму це були уточнення чіткі та зрозумілі. Тому даю безкоштовну пораду: НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ БАНКУ «ВОСТОК».
Зіткнулась з таким жахливим відношенням до клієнтів банка,слів нема, лише емоції! Зайшли до відділення банку #23, м. Ізмаїла, так охоронець з порогу почав вчити, що неможна проходити, треба чекати, з натяком на те, щоб чекали на вулиці! В залі було лише 2 людини, до каси. Ми настоїли на тому що будемо чекати у залі, а не на вулиці на 33 градусній жарі! Потім, коли черга підійшла до нас, заходить якась жіночка, тиче усім якийсь лист та каже, що йде без черги. Не інвалід, не військова, мадам з ринку, лише з якоюсь ксівою. Їй охоронець сказав, що неможна так робити, але їй це ніяк не допомогло. Ну це, не проблема банку, но робітники банку повинні щось робити в даному випадку, тому що навіть військові зазвичай мають совість та чекають у загальній черзі! Доки чекали своєї черги, цей охоронець влаштував у відділенні, у повному смислі гетто, ніде стояти неможна, лише сидіти на дивані, який в загалі-то зовсім не зручний, та на стулці. Я кажу, що не хочу сидіти, тоді що мені робити?! Це не банк а організація яка готує живу людину до гетто! Дуже погане відділення і погане обслуговування клієнтів! Ніби рабів обслуговують!
Контакти та реквізити банку
- Банк
- Восток
- Головний офіс
- 49051, м Дніпро, вул. Курсантська, 24
- Ліцензія НБУ
- № 204 від 18.10.2011
- МФО
- 307123
- ЕДРПОУ
- 26237202
- Телефон гарячої лінії
- 0 800 30 70 10
- Офіційний сайт
- bankvostok.com.ua