04. 2024 прийшов лист, що потрібно терміново повернути якісь гроші. Лишив запит на гарячу лінію і без відповіді. На слід день блокують карту. Знов гаряча лінія і після розбору дізнаюся що платіж 08.2022 рік. Трохи на дотягнули 2 роки. Виявилося, що щось там розгрібали і найшли невірно проведений ними платіж за авіаквиток, сума знялася,а потім частково повернулася. Дивно що вони ще за 2015 рік нічого не придумали. Доречі звертався до них в 2022 році по цій суммі сказали що авіакомпанія протупила і немає чого їм з цього приводу дзвонити, вони тільки списують.
Відгуки клієнтів про Восток
- Написати відгук
- Відгуків: 13
- Рейтинг: 1.2 з 5
- Оцінок: 13
Банк Vostok - відгуки клієнтів 2025
Отстойный банк, блокируют зарплатные и пенсионные карты которые вообще не подлежат блокировке. Списывает деньги в пользу аферистов по судебным делам которые находятся в стадии обжалования. Понятие банковской тайны, это вообще не про них.
Найгірший банк України. Люди біжіть від нього якщо не хочете втратити кошти. Заблокували рахунок через фінмоніторинг з великою сумою коштів. На почту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи» і т.д. Я надав всі затребувані ними документи не тільки свої а й своєї сім'ї (дружини) декількома листами, на що отримував одну і ту ж відповідь що вони не отримали необхідні для них пояснень та підтверджуючі документи. Що саме ще хочуть отримати не зміг отримати ні по телефону ні листом. Оскільки я зоконослухняний громадянин запропонував їм в листі що готовий надати будь-які пояснення та підтверджуючі документи якщо представник банку конкретизує чого саме недостятньо в моїх поясненнях та наданих уже документах. Так і не отримав конкретної відповіді ні по телефону ні на пошту. Уже три неділі банк користується моїми коштами. Гаряча лінія не володіє інформацією, розказують про визначені банком терміни закриття рахунку та повернення коштів (терміни давно вийши, а повернення до сих пір не отримав). До того як зв’язався із цим банком пройшов перевірку фінмоніторингу декількох банків емітетів карток, якими користуюся без проблем. Чітко написали запит, на який дав пояснення та документи, і максиму це були уточнення чіткі та зрозумілі. Тому даю безкоштовну пораду: НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ БАНКУ «ВОСТОК».
Зіткнулась з таким жахливим відношенням до клієнтів банка,слів нема, лише емоції! Зайшли до відділення банку #23, м. Ізмаїла, так охоронець з порогу почав вчити, що неможна проходити, треба чекати, з натяком на те, щоб чекали на вулиці! В залі було лише 2 людини, до каси. Ми настоїли на тому що будемо чекати у залі, а не на вулиці на 33 градусній жарі! Потім, коли черга підійшла до нас, заходить якась жіночка, тиче усім якийсь лист та каже, що йде без черги. Не інвалід, не військова, мадам з ринку, лише з якоюсь ксівою. Їй охоронець сказав, що неможна так робити, але їй це ніяк не допомогло. Ну це, не проблема банку, но робітники банку повинні щось робити в даному випадку, тому що навіть військові зазвичай мають совість та чекають у загальній черзі! Доки чекали своєї черги, цей охоронець влаштував у відділенні, у повному смислі гетто, ніде стояти неможна, лише сидіти на дивані, який в загалі-то зовсім не зручний, та на стулці. Я кажу, що не хочу сидіти, тоді що мені робити?! Це не банк а організація яка готує живу людину до гетто! Дуже погане відділення і погане обслуговування клієнтів! Ніби рабів обслуговують!
Заблокировали карту,на которую поступает только зарплата. в день ее начисления!! Бесполезные вы создания! Сказали,что восстановят в течении 3 дней,а за что жить эти 3 дня?!?!! Самый бестолковый банк,как и весь Фоззи групп,все через одно место у вас делается. Надо вас с рынка убрать с концами!
Останнім часом йде на дно. Відсутній контакт с менеджерами. Нічого неможливо вирішити. Правління, головний бухгалтер — всі виїхали за кордон. Працівників, що залишись — відправили у відпустку. Такого, як в Востоці, немає більше ніде…
Операторы не компетентны. Закрыть счет пытаемся третью неделю. Звонили оператору, сказали есть задолженность. Оператор не знает что даже если счет в евро, то я могу сделать оплату и в гривне. Процент за конвертацию он не знает. В итоге два раза делали платеж чтоб обнулить счет. В других банках карточки привязаны к счету, поэтому подаешь заявление на закрытие счета. В этом же нужно указать номер карты (а если была дополнительная - отдельно заявление и на закрытие этой карты) чтоб закрыть СЧЕТ !!??? Оператор не смог предоставить точную информацию. Комиссии на каждом шагу. Работают в сговоре с конторами. МОРЯКИ - НЕ ОТКРЫВАЙТЕ СЧЕТ, БАНК ВАС БУДЕТ ИМЕТЬ И НА КОМИССИИ И НА КОНВЕРТАЦИИ. Простая операция закрытие счета - нужно ждать 14 дней!!!
Даже если счет открыт в евро, выдают только гривну. При этом хитро округляют остаток - чтоб вывести счет в ноль, они 17,95 эвро выплачивают в гривневом эквиваленте. И только когда начинаешь с ними ругаться, то оказывается можно у них купить 2,05 эвро чтоб забрать целую купюру в 20Э. Но, и здесь не получится - у них нет мелочи.. Но когда пришли за зарплатой - то давали купюры 50, 20. И как был расстроен кассир, когда в следующий раз мы с собой привезли мелкие купюры чтоб в случае их отсутствия у кассира мы смогли бы снять всю сумму.
Не буду долго разглагольствовать, скажу кратко и просто - самый КОНЧЕНЫЙ из всех мне известных банков. Берегите свои нервы и никогда не имейте с ним дел.
Мережа відділень банку "Восток" не розгалужена. Наприклад, у Києві лише 3. Банкомати лише у відділеннях банку. Щоб отримувати депозитні відсотки, потрібно з картки перевести гроші на «Накопичувач». Після 21:00 цю операцію провести неможливо. Депозитні ставки постійно зменшуються і зараз одні з найменших. Сайт періодично зависає. За користування карткою потрібно щомісяця сплачувати 25 грн. Написи на карті виконані нестійкою фарбою (в інших банках – використовують тиснення) і через 10-12 місяців стираються, що не дає можливості її повноцінно використовувати. Заміна непридатної кати коштує 50 грн.
При снятии денег банкомат ВОСТОКа (!) на окончательной стадии зависает и блокирует карточку, соответсвенно и денег не выдает. Тут же позвонил н горячую линию, там сказали, что разберутся в течении з-х рабочих дней. При этом — блокируют карточку снимая 20 грн. Прошло 3 дня, опять звоню на ГЛ — сказать, когда будет инкассация не могут, когда будут возвращены деньги списанные со счета и оставшиеся в банкомате — не могут (нет у них информации). Но утешили, что я могу в отделении написать заявление и мне выдадут в течении 7 дней новую карточку за 45 грн. И это вместо извинений и компенсации за то, что остался без денег и потраченное время и нервы! Они подхалтуривают таким мелким «бизнесом»! Я вот даже не знаю, что теперь делать и когда вернут или не вернут деньги??? но на блокировку карты и возобновление ее — уже попал! Никогда не имейте дело с ВОСТОКОМ! Никакой конкретной информации Вам на горячей линии не дадут- будут мыкать и мэкать! И пожелают хорошего дня)))
пробували співробітникам оформити зарплатні картки. Втратили час, ніхто нічого не знає, у всіх операторів різні вимоги, рівень компетенції працівників - базар. На початку століття банки були більш технологічними ніж ця конторка. Нікому не рекомендую зв"язуватися....
Очень долгая коммуникация! 3 недели не могут открыть счет предпринимателя!
контора которая ворует деньги с карты. не буду много писать. обходите стороной эту недоконтору!!!!!