Депозити в євро від Укргазбанку: процентні ставки, умови
Ми знайшли для вас 1 пропозицію від Укргазбанку на послугу євровий депозит. Ознайомтесь з детальними умовами отримання послуг банку.
Депозит "ЕКО-депозит" в євро – Укргазбанк

- Виплата процентів в кінці строку або щомісяця;
- Можливість поповнення депозиту;
- Без дострокового зняття.

Додаткові умови
- Виплата відсотків: В кінці терміну
- Поповнення вкладу: Да
- Пролонгація: Да
Огляд депозитів Укргазбанку в євро: переваги та недоліки
"ЕКО-депозит" – депозит в євро від Укргазбанку
Недоліки депозиту
- Низька відсоткова ставка;
- Щомісячне поповнення не може перевищувати розмір початкової суми депозиту.
Переваги депозиту
- Допускаються додаткові внески;
- Передбачена автоматична пролонгація договору;
Висновок
Вклад з мінімальною сумою 100 євро та можливістю поповнення, хоч і з певними обмеженнями. Низька відсоткова ставка не дає бажаної дохідності незалежно від строку розміщення. Відсутня можливість часткового зняття або дострокового розірвання депозиту.
Про автора

Підбір кредитних пропозицій склав автор: Крупник Сергій
Відгуки про продукти та послуги банку Укргазбанк
При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.

Між вибором банку, краще до укргазбанку не звертатись. По-перше, явно виражена корупція при вибори нотаріусів та оцінщиків. По-друге, некомпетентність працівників. Що призводить до додаткових витрат та затягування. Застосунок працює посередньо

Під час оформлення картки у відділенні не надали пін-код - він просто не прийшов на телефон. Спроби отримати його "за допомогою" консультанів у телефонному режимі нічого не даали - лише витратив гроші за СМС-запит. Реєстрація у додатку постійно зривалася через "помилки", збій додатку. Врешті, так і не вдалося ані встановити додаток, ані отримати пін-код і доведеться це робити вдруге йти до відділення. Питання - який сенс у роботі ваших співробітників, якщо вони не в змозі виконати таку рутинну процедуру і витрачають час, нерви і сили нових клієнтів? Який сенс у вашому додатку, якщо його неможливо встановити? Який сенс у службі "підтримки" онлайн, якщо вони не в змозі нічим допомогти у такому простому питанні? Це просто жах і, певно, такий "сервіс" можливий лише у нас.

Відчуття, що банк проживає свої останні дні. Відділення старі та розбиті, у сервіс та навчання співробітників вкладення відсутні - відчувається при відвідуванні відділень. Обслуговування настільки повільне, на скільке це вже неможливо у наш час.
Намагався зняти свої кошти з рахунку у доларах - в касі наявні тільки купюри старого зразку! На видачу нових взагалі вплинути ні як не можливо! Контакт центр відповідає - вирішуйте на рівні відділення... Що ви маєте на увазі? Як "вирішувати"??? Тобто, з боку ЦО впливу немає?
Жалкую, що зберігав саме тут кошти.
Ставлю дві зірки, що хоч не закрився.
Контакти та реквізити банку
- Банк
- Укргазбанк
- Головний офіс
- 01601, м. Київ, вул. Мечнікова, 2А
- Ліцензія НБУ
- №123 від 06.10.2011
- МФО
- 320478
- ЕДРПОУ
- 23697280
- Телефон гарячої лінії
- 098 620 20 20
- Офіційний сайт
- ukrgasbank.com