Декілька разів звертався у Тячівьке відділення. що до відкриття депозити,але кожний раз отримував відмову. То нема депозиту "Про запас",то в звязку з війною не приймають долари зразка 1996-2006р.,то у них Ужгород не приймає такі купьюри, то не знають що робити з такими доларами, то ще щось. На ГЛ відповіли, що нічим допомогти не можуть.
Відгуки клієнтів про Укргазбанк

- Написати відгук
- Відгуків: 49
- Рейтинг: 1.3 з 5
- Оцінок: 49
Банк Ukrgasbank - відгуки клієнтів 2023

НАПИСАВ ДО ЇХНЬОЇ ФОРМИ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.
БУДЕ ВІДПОВІДЬ, ПОДІЛЮСЯ.
Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт "все зроблено заради вашої безпеки....".
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються "це все заради вашої безпеки".
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!!!!! Ви серьозно?!?!? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте "заради вашої безпеки"?????
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: "Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки".
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано......
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.

Депозит закінчився 12 лютого, віддали тільки 100 доларів. Чекаємо інкасацію, але не впевнені Вони, що підкріплення буде. Пропонують забирати в гривні. Вот такі справи. Не рекомендую нiкому!

Це просто жах, вчора черговий раз спробувала оформила валютний депозит з купівлею долара на міжбанку, але по факту депозит досі не відкрився, гроші з гривневої картки просто зникли без будь-яких підстав, а підтримка каже чекайте далі! Тобто на даний час ні грошей, ні підстав списання грошей, ні депозиту!

У м.Львів, вул. Стороженка 12, консультант взагалі не компетентний у вирішенні проблем пов‘язаних з картками. Просто витратила купу свого часу, а вирішувати питання довелось через гарячу лінію, хоча він міг на місці мені допомогти.

при зняті грошей з картки в банкоматі гроші списали а готівку не видали, при зверненні в банк ніхто нічого не робить , шахраї!

Правління банку явно з кимось змовились в МОН. В Дніпрі заклади освіти почали завуальованими погрозами змушувати користуватись цим банком.

Мав жахливий досвід з цим банком!
При оплаті за реквізитами платежів IBAN — стягується шалена комісія, яка жодним чином ніде не вказується. Все дуже хитро зроблено, для того щоб обдерти Вас! Заповнюєш реквізити, вводиш суму і тобі пише кінцеву суму без жодних комісій, тебе зовсім не інформують!!! А після того як підтверджуєш платіж, другим списанням відбувається зняття невідомих прихованих якихось відсотків та комісій другим зняттям!!! Це просто жах, система заточена таким чином щоб ти думав, що комісій нема, а по факту з тебе здирають три шкури від 3−8%!!! Карл!!!
Платіж відмінити неможливо, комісію неможливо, відсутність інформування про відсоток обслуговування та приховування комісії.
Додаток просто примітивний як тетріс, ти навіть квитанцію не можеш отримати…
Закривав рахунок, для того щоб зняти 1,9грн потрібно заплатити комісію 5,10грн.
Самий корумпований, прихований та обдирливий банк.

Люди добрі якщо ви читаєте цей відгук то знайте що газбанк це найгірший банк який є в світі, навіть своєму ворогові не порекомендую ним користуватись, зарплатні картки найгіршої якості які розклєюються, в супермаркеті в транспорті в будь-якому магазині розрахуватись карткою неможливо, додаток не удосконалений при перекиданні коштів у додатку з газ банку на газбанк навіть не пише кому перекидається і на який рахунок кошти, додаток постійно глючить... Люди добрі не ідіть в газбанк не користуйтесь цією карткою бо будете кожних дві неділі тільки міняти картки. Найгірший банк, найгірший... Моя оцінка 0 з 5.

Положила деньги на депозит в 53отделение Укргазбанка Киева,улица Ивана Мыколайчука1.Обслуживание замечательное,условия внутри радуют.Плохой осадок остался в конце.Проценты не отдали.А с карточки снять все невозможно.Купюры в терминале по 200грн.

Банк ужасный не советую приписывают овердрафты поддержка некомпетентна , в отделении сидят необразованные бесполезные сотрудники , которые ничего не хотят делать , банк тупо ворует деньги! Приложение интернет банкинга постоянно глючит и баг на баге ничего не возможно сделать ! НЕ СОВЕТУЮ НИКОМУ !

Постійні черги, якщо потрібно зняти переказ треба вистояти 2черги спочатку до економіста тоді вкасу. А саме обслуговування клієнта триває як мінімум 30хв, це просто жахливо.

Жахлий банк!! І відношення до людей!! Працівники не компетентні . Годину чекала щоб відкрити карту, і не відкрила , працівники просто займались своїми справами. Стороженка вулиця, м. Львів

Вітаю! Якщо Нацбанк дав вам можливість продавати( розповсюджувати) нумізматичну продукцію, то будь-ласка надавайте інформацію для клієнтів на сайті банку для обласних відділень. Чому все засекречено??? Прочитавши відгуки про банк --- тут НАБУ та СБУ мають вже давно поспілкуватись з керівництвом та зробити висновки... Удачі!)

Щось забагато Дуже "Цiкавих" вiдгукiв ...
Будь ласка звертайтеся iз подробицями:
E-mail: info@nabu.gov.ua
E-mail: press.nabu@gmail.com (для ЗМІ)
Спеціальна телефонна лінія: 0-800-213-200

30.07.2022 у суботу хотіла зняти гроші з зарплатної картки. картка була заблокована. звернулась в кол центр - відповіла на всі їх питання - картку не розблокували, сказали звернутися у відділення банку. банки у субботу та неділю не працюють. залишилась без коштів до понеділка.
незаконно утримували мої кошти
не рекомендую цей банк, бо коли стикаєшся з проблемами - ніхто не хоче їх вирішувати

TamaraIvanivna
Закончился депозит. Деньги НЕ ВЫДАЮТ. Несут какуюто чухню, а на самом деле просто положили xep на Законы Украины и занимаются фактически воровством!!!
На зустрічі уповноважена особа банку повідомила, що я можу звернутись до відділення після зустрічі, тобто 22.06, та мені будуть повернуті кошти з моїх депозитних рахунків, термін дії яких закінчився 20.06. Я зверну 22.06, але мені сказали приходити наступного дня до 14.00. А вже зранку 23.06 зателефонували й сказали не приходити, поки що кошти не будуть видані. Після цього я неодноразово телефонувала та зверталась до відділення, але співробітники сказали, що нічим не можуть допомогти, кошти не повертають, темрінів не називають. От і виникає в мене питання, навіщо брехати на зустрічі та не виктнувати домовленості?
ОБЕРЕЖНО, Шахраi, позорять державу.

Якщо є можливість не користуватися цією установою- використайте її. Дуже багато недоліків. Те що помітив: один банкомат у моєму місті, плата за обслуговування зарплатної картки,комісії за послуги більші, працювати з онлайн банкінгом не зручно, поки не вдалося увійти у нього з ПК, при введенні домашньої адреси квитанції автоматично не знаходяться(пояснюють тим що договора на обслуговування не заключено). Тех. Підтримка цілодобово вирішує питання тільки про блокування карток. Інші питання - тільки у операційні години банку. Думаю що у майбутньому знайду ще кілька "сюрпризів"...

Найгірший з банків, з ким співпрацювала. Заблокували рахунок на заробітну плату без повідомлень, два місяці відмовляють у виплаті коштів (заробітної плати). Відмовляються надавати відповіді та вирішувати ситуацію. Співробітники зловживають повноваженнями або взагалі некомпетентні

Прпцівники банку заволоділи копіями документів, без мого відому внесли до бази банку, по копіям документів, без укладання договору відкрили рахунок, і заволоділи коштами призначеними мені за роботу...коштами розпоряджаються, витрачають...

Хотел закрыть карту
пришел в отделение находится на
Оноре де Бальзака 42/20 с паспортом
подошел к сотруднице, и сказал что хочу закрыть счёт ( карту )
она сказала что у вас там 40 копеек надо снять
пошёл в кассу снял
дала подписать документ
и порезала карту
спустя месяц проверяю карту и оказывается что у меня - на карте :(
я не доволен звоню и рассказал всю инфу
Ана 17.03.22 в 09:10 утра дала мне реквизит что бы я пополнил счёт :(
и сказала раз вы подписали бумаги мы закроем когда вы пополните счёт
ладно. Хочу пополнить, оказалось что она дала не все данные ;(
звоню снова рассказываю все сначала Людмиле Махнор 17.03.22 в 10:30 утра
она сказала что надо ехать в отделение где выдавалась карта там и закрывать :(((
потом говорит другое
я так и не закрыл карту
они мне за какие-то копейки мучают голову :(
звоните расскажу боле детально
093 032 57 09

Хамское отношение к клиентам, поедание сотрудниками яблок и кофе перед клиентами, отказ в помощи, грубые ответы и отказ в оплате коммунальных пенсионеру по карте еПидтримка. Винница, отделение на Бевза


Пользуюсь услугами уже 4 года.В субботу 11 февраля пришло смс о снятии 3500гр с зарплатной карты.Сразу позвонил представитель службы безопасности банка с вопросом делал ли я покупки в интернете .Я ответил что нет .Он заблокировал мне карту и свазал что карту надо перевыпустить.Мои деньги с зарплатой пропали.На мой вопрос почему не присылают код на телефон ответил что это вопрос не к банку.Украли последние депьги.Банк отстой ,раздает чужие депьги налево и направо и не несет ответственности Не рекомендую категорически!

Хочу отозваться конкретно про работу отделения в г.Новоград-Волынск, по ул.Замковая.
Пришла, чтобы продать доллар. График работы на двери был указан до 6вечера с пн по чт.
Я пришла в ср,в 17:40
Озвучив с какой целью я пришла, меня можно сказать ,ласково послали. Указвв, что нужно смотреть на график работы. Я его смотрела. И озвучила, что я ещё успеваю, до закрытия 20минут.Мне ещё раз указали на график, мол смотрите внимательнее, да так, что я не удержалась и в той же интонации сказала им знать свой график работы. Выйдя, ничего нового на двери с графиком работы я не увидела. РЕЖИМ БАНКА, НО НЕ КАССЫ.
