Найгірший банк в Україні.По-перше менеджери не компетентні-не можуть пояснити що з карткою.Я відкрила еврову карту, мені донька відправила евро.Вони мої евро чомусь продали-купили на них долар, потім купили мої евро але в меншій сумі.нікому не рекомендую цей банк.
Відгуки клієнтів про Укргазбанк

- Написати відгук
- Відгуків: 71
- Рейтинг: 1.3 з 5
- Оцінок: 71
Банк Ukrgasbank - відгуки клієнтів 2023

Гіршого банку ніж Укргазбанк (особливо відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська 117) я ще не зустрічав. По перше спілкуються з клієнтами наче з нижчою расою. Готівку перевести на карту людині яка знаходиться на передовій не можливо, терміналів також не мають. Нічим допомогти не можуть. Для чого тоді ходити на роботу? Сидіть вдома!

Найгірший банк країни! Ми перейшли в цей банк ще й пів року не минуло, але з самого початку зрозуміли, куди вляпалися.
По умовах обслуговування картки вона була безкоштовна, якщо на залишку є півтори тисячі, вчора зняли місячну комісію за обслуговування, хоча на залишку більше ніж півтори тисячі.
Еко-депозит ставка була 10%, сьогодні глянув, а вже 7% без попередження
Тож вас надурять в цій конторі, як тільки зможуть.
А ще банк тримає заблокованими рахунки по сплаті податків та виплаті зарплати, хоч в дирекцію вже неодноразово завозили постанови суду про розблокування, тож цей банк працює не на вас, а на уряд і громадяни-клієнти банку до одного місця, поки господар не скаже фас.
Тікайте подалі від цього болота.

Закінчився депозит у валюті, забрати не можливо,видають суму кратну 100 тис грн. Видають старі купюри,ще й стараються всунути потерті,хоч і в касі є купюри нового зразку ( коли я підійшов до віконечка,каса була відкрита і я встиг побачити). Мені заявили- беріть які є,або анульовуйте квитанцію.
Це буде мій останній депозит в цьому банку.

Почему банк всегда так поздно присылает заработную плату раньше 18, 18.30 не зачисляются, почему людям их же зарплату не дают в 14 часа хотя бы

Питання до керівництва!!!Чому ніхто не реагує на зауваження та коментарі!!!В других банках,після кожного відвідування цікавляться чи задоволені клієнти роботою банку,а тут всім байдуже! Обслуговування 0,хамство і пофігізм.!Щоб створити певні нормальні умови клієнтам,краще просто проігнорити.Таке враження що керівництво таке саме бидло,як і їхні підлеглі...Сумно..

Півтора часа простояти в черзі, ,,свої,, відпускаються поза чергою і ще кажуть що ти не права,бо зробила зауваження!!!

це повний жах, некомпететні працівники, жахливий додаток,

За сервісом мабуть один з найгірших вітчизняних банків. Постійні проблеми з додатком. За платежем, який був здійснений в пятницю, вже протягом трьох днів не можна сформувати квитанцію. У персонала на гарячій лініїї або зовсім відсутні повноваження або просто відсутнє бажання допомагати клієнтам (вже другий день розповідають, що «проблема відома і над нею працюють». Жодних інших варіантів, як можна отримати квитанцію немає.
Щиро «дякую» за отримані таким чином проблеми та необхідність в понеділок всупереч планам відвідувати відділення банку.

Вперше зіткнулася з таким обслуговуванням. Хамство та агресію отримала замість відкриття рахунку.

Хочу виразити подяку всім співробітникам 38 відділення Укргазбанку у м. Київі . . Консультації змістовні , співробітники компетентні , налаштовані на співпрацю з відвідувачами , ведуть розмову в виваженому тоні , спокійно роз"яснюють всі нюанси . Дають детальну інформацію по новим продуктам банку . Особливо хочу відмітити операціоніста Чернуху Лілію і касира Терещенко Світлану , а ще також одного касира , на жаль призвіще її не запам"ятала . Також хочу відмітити співробітників , які працюють на гарячій лінії . Настільки інформативні відповіді , що після спілкування з ними запитань не виникає , все зрозуміло . От що значить вірно підібраний персонал ! Успіхів вам !

это не накрутить рейтинга или вы собираете негативные отзывы, обидно. Замечательные сотрудники отделения 271/ 20 г. Харькова, получила исчерпывающую консультацию и оформила счет за короткое время и ушла с хорошим настроением. Спасибо большое за хороший подбор кадров!

Неможливо звʼязатися з потрібним відділом. Контакт цент вимагає прізвище і імʼя конкретного працівника банку. З’єднувати по вирішенню конкретно визначеного питання відмовляються. Навіщо ж тоді гаряча лінія.

Співчуваю користувачам цього жахливого банка! Може корпоративних клієнтів якимось чином це непоразуміння задовольняє, але звичайних користувачів шкода. Реєстрація додатка корява, купа непоразумінь з обслугованням коли самі працівники просто розводять руками.... Незадоволенний зняттям за обслуговання, постійні проблеми при користуванні цім банком, необхідність приходити в відділення для виришення єлементарних питань!!!

при зняті грошей з картки в банкоматі гроші списали а готівку не видали, при зверненні в банк ніхто нічого не робить,найгірший банк!!!!

Нашій компанії прийшлося змінити банк, вибрали цей і дуже пошкодували. Ніяк не могли всім працівникам активувати видані картки, бо то пін не приходить, то додаток глючить, багатьом прийшлося йти у відділення і міняти тільки но видані картки на нові.
А зараз банк займається шахрайством, тому що попри отриману постанову суда на розблокування рахунків вже другий тиждень не дає виплатити робітникам заробітну плату і сплатити податки.
Тож цей банк - найгірший банк, якому закони не писані..

Це просто жах, а не обслуговування. Приходить сповіщення, що кошти зараховані... А коштів іноді більше соток немає, а то і двоє...
Платежі проводяться не всі.
Кол-центр взагалі ніякої допомоги не надає

Співробітниця банку дезінформувала у важливому питанні, внаслідок чого я втратила купу свого часу і гроші. Професіоналізм і відповідальність на нульовому рівні.

Начали мне слать на телефон свою рекламу, причём я никогда не был их клиентом, не разрешал по отношении к себе таких действий. при обращении к ним с жалобой и требованием удалить мои ПД, которые они самовольно добавили, из их базы, они потребовали обязательно мои ПД: ФИО, телефон и место проживания, ну и заказной бандеролью ключ от квартиры. Нормальная такая логика.

Заблокували картку з невідомої причини. Не можу додзвонитися нікуди. Служба підтримки цілодобово - нічого подібного, дзвонила в різний час- ніхто не відповідає. Бот теж не відповідає. Зате за обслуговування гроші стягують регулярно. Не банк, а цирк.

Додзвонитися неможливо. Відділення на Саксаганського та Січових стрільців не відповідають на дзвінки, номери телефонів яких вказані в інтернеті.

Хотів поміняти долари в Укргазбанку м. Тячів і мені відмовили, бо купюри в мене були 2006р. випуску. Мусив іти в інший банк.

Декілька разів звертався у Тячівьке відділення. що до відкриття депозити,але кожний раз отримував відмову. То нема депозиту "Про запас",то в звязку з війною не приймають долари зразка 1996-2006р.,то у них Ужгород не приймає такі купьюри, то не знають що робити з такими доларами, то ще щось. На ГЛ відповіли, що нічим допомогти не можуть.

НАПИСАВ ДО ЇХНЬОЇ ФОРМИ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.
БУДЕ ВІДПОВІДЬ, ПОДІЛЮСЯ.
Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт "все зроблено заради вашої безпеки....".
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються "це все заради вашої безпеки".
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!!!!! Ви серьозно?!?!? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте "заради вашої безпеки"?????
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: "Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки".
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано......
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.

Депозит закінчився 12 лютого, віддали тільки 100 доларів. Чекаємо інкасацію, але не впевнені Вони, що підкріплення буде. Пропонують забирати в гривні. Вот такі справи. Не рекомендую нiкому!
