Між вибором банку, краще до укргазбанку не звертатись. По-перше, явно виражена корупція при вибори нотаріусів та оцінщиків. По-друге, некомпетентність працівників. Що призводить до додаткових витрат та затягування. Застосунок працює посередньо
Отзывы клиентов про Укргазбанк

- Написать отзыв
- Отзывов: 81
- Рейтинг: 1.3 из 5
- Оценок: 81
Банк Ukrgasbank - отзывы клиентов 2025

Доброго дня!
Дозвольте нам детально вивчити ситуацію та здійснити необхідний аналіз.
Будь ласка, зареєструйте Ваше звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Після розгляду запиту ми обов'язково надамо детальну відповідь.
Під час оформлення картки у відділенні не надали пін-код - він просто не прийшов на телефон. Спроби отримати його "за допомогою" консультанів у телефонному режимі нічого не даали - лише витратив гроші за СМС-запит. Реєстрація у додатку постійно зривалася через "помилки", збій додатку. Врешті, так і не вдалося ані встановити додаток, ані отримати пін-код і доведеться це робити вдруге йти до відділення. Питання - який сенс у роботі ваших співробітників, якщо вони не в змозі виконати таку рутинну процедуру і витрачають час, нерви і сили нових клієнтів? Який сенс у вашому додатку, якщо його неможливо встановити? Який сенс у службі "підтримки" онлайн, якщо вони не в змозі нічим допомогти у такому простому питанні? Це просто жах і, певно, такий "сервіс" можливий лише у нас.

Доброго дня!
Дозвольте нам детально вивчити ситуацію та здійснити необхідний аналіз.
Будь ласка, зареєструйте Ваше звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Після розгляду запиту ми обов'язково надамо детальну відповідь.
Відчуття, що банк проживає свої останні дні. Відділення старі та розбиті, у сервіс та навчання співробітників вкладення відсутні - відчувається при відвідуванні відділень. Обслуговування настільки повільне, на скільке це вже неможливо у наш час.
Намагався зняти свої кошти з рахунку у доларах - в касі наявні тільки купюри старого зразку! На видачу нових взагалі вплинути ні як не можливо! Контакт центр відповідає - вирішуйте на рівні відділення... Що ви маєте на увазі? Як "вирішувати"??? Тобто, з боку ЦО впливу немає?
Жалкую, що зберігав саме тут кошти.
Ставлю дві зірки, що хоч не закрився.

Доброго дня!
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Для цього просимо Вас зареєструвати звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/ із зазначенням Ваших
ідентифікаційних даних. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Не рекомендую цей банк нікому

Доброго дня! Дозвольте розібратись в даній ситуації. Для цього просимо Вас зареєструвати звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/ із зазначенням Ваших ідентифікаційних даних. Деталізуйте, будь ласка, ситуацію, яка виникла при роботі в мобільному додатку. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
СУЦІЛЬНИЙ ЖАХ. Тут 1 зірка — це вже занадто багато для оцінки їх роботи. Зацікавленість в клієнтах нульова. «Менеджерки» 38 відділення до людей відносяться зверхньо, ніколи не відповідають на дзвінки, жодної інформації щодо діючих процесів (на запит клієнта) не надають. Єдине, що вміють казати — «Очікуйте». Коли накосячать починають казати «я вам все говорила, це ви мене не слухали».
Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.
Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером.
Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.
P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.
Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.

Доброго дня!
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити.
Для цього просимо Вас зареєструвати звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/ із зазначенням Ваших
ідентифікаційних даних.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Звернувся до відділення Укргазбанк у м. Харків за адресою: м. Харків, майдан Свободи , 5. Послуга - кредит на житло. Менеджер який обслуговув - Наталія. Це дуже неохайна і дерзка консультація, я з нею не родич - щоб мені постійно «тикати», це дуже не приємно. Мене зараз тошнить - як згадаю це спілкування. Не звертайтесь до цього Банку і до Наталії особисто!!!

Вітаємо.
Дякуємо за надану інформацію. Дозвольте нам розібратися в ситуації, яка сталася. Напишіть, будь ласка, детальніше на форму зворотного зв'язку: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
Самий хе...ий банк в Чернівцях. Відношення до людей і своїх клієнтів жахливе

Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації, яка сталася. Напишіть, будь ласка, детальніше на форму зворотного зв'язку: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/

При отриманні зарплатної карти підключення послуги страхування майна.. Тетяна Віталіївна працівник банку підключає без відома і копію договору не надає.. Гайсин відділення 101..

Вітаємо.
В м. Гайсин маємо лише одне відділення Банку №260/01, яке розташоване по вулиці 1-го Травня 77, в штаті відділення відсутній працівник Тетяна Віталіївна. Прохання надати більш детальну інформацію через форму зворотного зв'язку: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
Дякуємо за звернення.
Через приложение банка открыл экокошелек.На эл.почту пришла справка,что счёт открыт и выпущена виртуальная карта.Но в приложении не отображается экокошелек.При обращении на гарячую линию кроме хамства и попугайских,повторяющихся ответов,получил рекомендацию ехать в отделение,и там все решать.Ближайшее отделение находится от меня за 50 км.Вот так этот недобанк решает свои косяки.О приложении банка я вообще молчу.

Вітаємо!
Для можливості проаналізувати ситуацію, рекомендуємо заповнити форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/implementation_of_property/feedback/
Співробітники банку з'ясують інформацію та нададуть зворотний зв'язок.
Найгірший банк в Україні.По-перше менеджери не компетентні-не можуть пояснити що з карткою.Я відкрила еврову карту, мені донька відправила евро.Вони мої евро чомусь продали-купили на них долар, потім купили мої евро але в меншій сумі.нікому не рекомендую цей банк.

Гіршого банку ніж Укргазбанк (особливо відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська 117) я ще не зустрічав. По перше спілкуються з клієнтами наче з нижчою расою. Готівку перевести на карту людині яка знаходиться на передовій не можливо, терміналів також не мають. Нічим допомогти не можуть. Для чого тоді ходити на роботу? Сидіть вдома!

Найгірший банк країни! Ми перейшли в цей банк ще й пів року не минуло, але з самого початку зрозуміли, куди вляпалися.
По умовах обслуговування картки вона була безкоштовна, якщо на залишку є півтори тисячі, вчора зняли місячну комісію за обслуговування, хоча на залишку більше ніж півтори тисячі.
Еко-депозит ставка була 10%, сьогодні глянув, а вже 7% без попередження
Тож вас надурять в цій конторі, як тільки зможуть.
А ще банк тримає заблокованими рахунки по сплаті податків та виплаті зарплати, хоч в дирекцію вже неодноразово завозили постанови суду про розблокування, тож цей банк працює не на вас, а на уряд і громадяни-клієнти банку до одного місця, поки господар не скаже фас.
Тікайте подалі від цього болота.

Закінчився депозит у валюті, забрати не можливо,видають суму кратну 100 тис грн. Видають старі купюри,ще й стараються всунути потерті,хоч і в касі є купюри нового зразку ( коли я підійшов до віконечка,каса була відкрита і я встиг побачити). Мені заявили- беріть які є,або анульовуйте квитанцію.
Це буде мій останній депозит в цьому банку.

Почему банк всегда так поздно присылает заработную плату раньше 18, 18.30 не зачисляются, почему людям их же зарплату не дают в 14 часа хотя бы

Питання до керівництва!!!Чому ніхто не реагує на зауваження та коментарі!!!В других банках,після кожного відвідування цікавляться чи задоволені клієнти роботою банку,а тут всім байдуже! Обслуговування 0,хамство і пофігізм.!Щоб створити певні нормальні умови клієнтам,краще просто проігнорити.Таке враження що керівництво таке саме бидло,як і їхні підлеглі...Сумно..

Півтора часа простояти в черзі, ,,свої,, відпускаються поза чергою і ще кажуть що ти не права,бо зробила зауваження!!!

це повний жах, некомпететні працівники, жахливий додаток,

За сервісом мабуть один з найгірших вітчизняних банків. Постійні проблеми з додатком. За платежем, який був здійснений в пятницю, вже протягом трьох днів не можна сформувати квитанцію. У персонала на гарячій лініїї або зовсім відсутні повноваження або просто відсутнє бажання допомагати клієнтам (вже другий день розповідають, що «проблема відома і над нею працюють». Жодних інших варіантів, як можна отримати квитанцію немає.
Щиро «дякую» за отримані таким чином проблеми та необхідність в понеділок всупереч планам відвідувати відділення банку.

Вперше зіткнулася з таким обслуговуванням. Хамство та агресію отримала замість відкриття рахунку.

Хочу виразити подяку всім співробітникам 38 відділення Укргазбанку у м. Київі . . Консультації змістовні , співробітники компетентні , налаштовані на співпрацю з відвідувачами , ведуть розмову в виваженому тоні , спокійно роз"яснюють всі нюанси . Дають детальну інформацію по новим продуктам банку . Особливо хочу відмітити операціоніста Чернуху Лілію і касира Терещенко Світлану , а ще також одного касира , на жаль призвіще її не запам"ятала . Також хочу відмітити співробітників , які працюють на гарячій лінії . Настільки інформативні відповіді , що після спілкування з ними запитань не виникає , все зрозуміло . От що значить вірно підібраний персонал ! Успіхів вам !

это не накрутить рейтинга или вы собираете негативные отзывы, обидно. Замечательные сотрудники отделения 271/ 20 г. Харькова, получила исчерпывающую консультацию и оформила счет за короткое время и ушла с хорошим настроением. Спасибо большое за хороший подбор кадров!

Неможливо звʼязатися з потрібним відділом. Контакт цент вимагає прізвище і імʼя конкретного працівника банку. З’єднувати по вирішенню конкретно визначеного питання відмовляються. Навіщо ж тоді гаряча лінія.

Співчуваю користувачам цього жахливого банка! Може корпоративних клієнтів якимось чином це непоразуміння задовольняє, але звичайних користувачів шкода. Реєстрація додатка корява, купа непоразумінь з обслугованням коли самі працівники просто розводять руками.... Незадоволенний зняттям за обслуговання, постійні проблеми при користуванні цім банком, необхідність приходити в відділення для виришення єлементарних питань!!!

при зняті грошей з картки в банкоматі гроші списали а готівку не видали, при зверненні в банк ніхто нічого не робить,найгірший банк!!!!
