Відкриття зарплатної картки
Під час оформлення картки у відділенні не надали пін-код - він просто не прийшов на телефон. Спроби отримати його "за допомогою" консультанів у телефонному режимі нічого не даали - лише витратив гроші за СМС-запит. Реєстрація у додатку постійно зривалася через "помилки", збій додатку. Врешті, так і не вдалося ані встановити додаток, ані отримати пін-код і доведеться це робити вдруге йти до відділення. Питання - який сенс у роботі ваших співробітників, якщо вони не в змозі виконати таку рутинну процедуру і витрачають час, нерви і сили нових клієнтів? Який сенс у вашому додатку, якщо його неможливо встановити? Який сенс у службі "підтримки" онлайн, якщо вони не в змозі нічим допомогти у такому простому питанні? Це просто жах і, певно, такий "сервіс" можливий лише у нас.
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
Укргазбанк 05.08.2025
Доброго дня!
Дозвольте нам детально вивчити ситуацію та здійснити необхідний аналіз.
Будь ласка, зареєструйте Ваше звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Після розгляду запиту ми обов'язково надамо детальну відповідь.