Переказ власних коштів з Pioneer на карту монобанк впродовж 5 робочих днів, замість декількох хвилин/ годин в інших банках. За цей час мої гроші працюють ні на мене, хоча комісію плачу я, 3%. Вважаю монобанк не відповідає сучасним вимогам обігу електронних грошей, або це свідоме шахрайство.
Отзывы клиентов о расчетно-кассовом обслуживании

Переказ власних коштів з Pioneer на карту монобанк впродовж 5 робочих днів, замість декількох хвилин/ годин в інших банках. За цей час мої гроші працюють ні на мене, хоча комісію плачу я, 3%. Вважаю монобанк не відповідає сучасним вимогам обігу електронних грошей, або це свідоме шахрайство.

Відчуття, що банк проживає свої останні дні. Відділення старі та розбиті, у сервіс та навчання співробітників вкладення відсутні - відчувається при відвідуванні відділень. Обслуговування настільки повільне, на скільке це вже неможливо у наш час.
Намагався зняти свої кошти з рахунку у доларах - в касі наявні тільки купюри старого зразку! На видачу нових взагалі вплинути ні як не можливо! Контакт центр відповідає - вирішуйте на рівні відділення... Що ви маєте на увазі? Як "вирішувати"??? Тобто, з боку ЦО впливу немає?
Жалкую, що зберігав саме тут кошти.
Ставлю дві зірки, що хоч не закрився.

Доброго дня!
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Для цього просимо Вас зареєструвати звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/ із зазначенням Ваших
ідентифікаційних даних. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вторник 3 декабря. Мне перевели деньги из Раййфайзен банка, которыми я тут же собирался погасить кредитный лимит на карте супруги ( банально замотались и забыли пополнить). Времени оставалось еще 2 дня. Поэтому спокойно жду.
2 декабря подошло к концу, денег нет.
3 декабря - пишу в поддержку в Вайбере. Высылаю квитанцию о переводе, поддержка не может открыть pdf файл , говорит что файл поврежден, хотя у меня все открывается. Не проблема, открываю у себя файл , делаю скриншот- ура, поддержка увидела …просят подождать жду … и получаю такой ответ: «Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і зараховуємо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Дані терміни зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-відправник є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-відправник не є учасником нової версії, в такому випадку терміни відправки таких платежів до 3-х робочих днів.
Наразі радимо очікувати зарахування»
4 декабря - денег нет. Я жду.
5 декабря - денег нет, мы упустили из виду сроки и у супруги списывают 1800 грн за использование кредитного лимита!!!
6 декабря - поднимаю на уши поддержку , опять высылаю фото платежки, мне пишут тирады о том как банк заботиться и ценит меня как клиента, что обязательно в течении суток дадут ответ !))) 6 декабря - пятница , впереди два выходных. Я пишу о том что хочу закрыть свою карту и счет в банке , потому что сервис отвратительный, опять пишет уже другой менеджер что не нужно этого делать, что они очень хороший банк, что у них нет комиссий и кеш беки и т.д…
Я говорю о том, что из-за их халатности я потерял 1800 грн. Опять- никаких попыток менеджеров решить ситуацию компромиссно…
Итог, такой ответ банка:
«Вітаю, Олександре! Мене звати Владислав, служба турботи monobank.
Детально перевірили інформацію, банком відмовлено у проведенні фінансової операції на суму 39900.00 грн, платіж був повернутий банку-відправнику 05.12, підстави щодо відмови в проведенні фінансової операції надані банку-відправнику та платнику. Будь ласка, не намагайтесь отримати від цього відправника кошти - ми не зможемо їх зарахувати»
К сведению, конец дня 6 декабря - деньги отправителю так и не вернулись )).
Мое мнение по этому поводу? Я считаю что это МОШЕННИЧЕСТВО. Банк, который на каждом углу кричит об отсутствии комиссий, наличии кеш бека и массе других плюшек , может вот так запросто держать у себя 40000 грн на протяжении 3х суток. А потом просто так вернуть их обратно отправителю. В чем мошенничество? - Вы представляете сколько можно заработать за 3 дня имея команду сильных аналитиков, трейдеров на любой крипто или фондовой бирже. А теперь представьте сколько таких клиентов как я…
Я уверен много задавались вопросом, а в чем прикол отсутствия комиссий …вот вам ответ - банк с одной стороны не берет с вас комиссию, а с другой стороны, в любой момент будет использовать ваши деньги и зарабатывать на этом …
Я ни к чему не призываю. Каждый сделает свои выводы из моего опыта. Но я карту и счет закрыл, супруга тоже закроет.
Больше клиентами этого банка мы не будем …
А Вы - будьте осторожны.
P.S Рассказал эту историю приятелю, оказалось что у него была аналогичная ситуация, только сумма 221 250 грн и заняло это неделю….

Банк сам меняет реквизиты в шаблонах и перечисляет деньги на оккупированные територии Россией. А на вопрос банку почему так произошло, включают Дурака, типо вы сами перевели. Мошенники. Буду писать В СБУ и прокуратуру.

Вітаємо. Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Самий хе...ий банк в Чернівцях. Відношення до людей і своїх клієнтів жахливе

Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації, яка сталася. Напишіть, будь ласка, детальніше на форму зворотного зв'язку: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/

Ще такого не бачила !
самий найгірший банк у світі !!!
обслуговування на нулі!!!
Нікому не раджу !
була клієнтом довгі роки!
тепер ні на крок

Ще такого не бачила !
самий найгірший банк у світі !!!
обслуговування на нулі!!!
Нікому не раджу !
була клієнтом довгі роки!
тепер ні на крок

Перед тим, як відкрити карту в Монобанку, поцікавилась про всі нюанси, як зможу зняти і т.і
Все розписали гарно, щоби відкрила карту, а як прийшлось, щоби замовити та зняти свої гроші ₴, то вже і банку-партнера немає і коштів у них немає. Три дні відписок і 0 результату. Порадили самій бігати по банках та питати чи у них є потрібна сума в ₴
Жах, а не банк!!!

Дуже гарне сучасне відділення на палаці Україна, випадково зайшла, бо були там у клініці через дорогу, треба було швиденько обміняти $


Вперше через приват отримую кошти в іноземній валюті,і в останнє,головне щоб їх забрала,терміново переказали кошти,на допомогу хлопцям і що ,зняти їх не можу,оскільки замовила,прийшла до обіду,та пів години касир обслуговував одного клієнта,а каса тільки одна,простояла я 30 хвилин,та почався обід,після обіду я прийшла забрати кошти,проте половину було дуже старих,тому цілу суму отримати я не змогла,а замовити можна якщо після обіду аж через день.В мене слів немає до такого паршивого відношення.І ці кошти терміново необхідні,але цим скотам,оскільки слів не вистачає всеодно.Хоч би робили нормально свої операції,а то ніби є видача,а насправді,попробуй кошти забери...Ніби це їх...Хлопці вам дякують,як ви допомагаєте їм...

Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зашел почитать отзывы и офигел от первого же отзыва с хвалеными одами головному офису и хулоуй на сотрудников на местах. Отзыв явно заказной!
Во всяком случае у меня абсолютно противоположный опыт, на местах девочки супер, в смысле профессионализма!, а вот головной офис - отстой!
Мы дважды в течении этого года пытались открыть счета юрлицам в разных городах и каждый раз через жопу ГО смотрел документы: по одной фирме они где-то нарыли, что нас лишили лицензии, и потребовали пояснений, тогда как мы от той лицензии сами отказались год назад так как купили фирму с лишней для нас лицензией и не собирались по ней работать, а кроме той есть еще три лицензии по которым работаем, но что-то их для банка было мало или они их вообще не увидели и не прочитали что мы в их опроснике им понаписывали. Вообще какое дело банку до наших закрытых лицензий на момент открытия счета для меня вообще осталось загадкой. Есть регистрация в ЕДР, есть виды деятельности по которым работаем сейчас... какая разница что было раньше!
По другой фирме внезапно оказалось что у директора фирмы с десятилетней историей деятельности и обслуживания в ряде других банков для этого банка нет полномочий на открытие счета, тогда как в уставе черным по белому прописано что директор единолично принимает решения по всем вопросам и заключает все договора и распоряжается средствами... но кто ж это читает, видно проще написать перечень замечаний и девочки на местах пусть долбут клиентов, а те тычут их носом в тексты... В общем как-то так сложился опыт общения и не сложилось обслуживание.
В других банках, куда обращались параллельно, счета открыли и на третий день со дня обращения уже работали по счету, а тут приобрели опыт как оно бывает, если в клиентах не заинтересованы.
Девочек на местах было жалко, они очень старались смягчить ситуацию и делали все возможное чтобы нас привлечь на обслуживание, но мы себя не на помойке собрали, чтобы преодолевать препятствия там, где их быть не должно, еще и платить за это.

Пересилаючи кошти ...бере мега комісію...

Комісія в Абанк є фіксованою та одною з найвигідніших на банківському ринку, при переказі коштів у застосунку Abank24, за рахунок особистих коштів комісія - відсутня, кредитних - 4% від суми переказу.
Вітаю всіх.
Мені повідомили про зміну статуса мого карткового рахунку в Приватбанку, що в подальшому стане коштовним зберігати гроші в банку, та я вирішив прийти до відділення та отримати своі заощадження в готівці.
Касир повідомила - що максімум є в наявності до 5000 грн, на має прохання отримати хоча б одну гривню - теж відмова.
Це почула інша працівниця, та мовляла, "що невже мені жалко цієї гривні і дасть мені свою - одну гривню".
Так мене принизили в Приватбанку, цю гривню я поклав прибиральниці у кішеню та пішов обуреним

Увага! Нова схема шахрайства від ПриватБанку. При оплаті карткою на касі йде відмова, але проплата на ділі проходить. Щоб не потрапляти в таку ситуацію, обов'язково тримайте під рукою мобільний, на який надходять повідомлення про трансакцію. Обов'язково беріть чек про відмову в оплаті. Товар одразу складайте в сумку. Якщо таке трапилося, спокійно показуйте смс про трансакцію і йдіть геть. Якщо магазин забирає товар, викликайте поліцію. Час шахрайства вибирається банком невипадково. Це час доби чи дні, коли відділення вже банка не працюють. У мене така ситуація сталася двічі за 15 хвилин у двох магазинах. В АТБ, але грошi повернулися одразу. Очевидно, репутація для нього важливіша. І в Полісі Продукт, де гроші цинічно були вкрадені з карти. Звертаю увагу, що керуюча магаза в курсі цієї схеми. Зараз там починають дивним чином розчавлюватися яйця і рватися пакети з молоком... барабашка мабуть...

Коли прийшла закривати зарплатні карти, то прийшлось заплатити 300 грн. Типу якийсь тарифний план, про який я, за 3 роки користування картами, вперше почула..
якесь шахрайство на рівному місці.

Закінчився депозит у валюті, забрати не можливо,видають суму кратну 100 тис грн. Видають старі купюри,ще й стараються всунути потерті,хоч і в касі є купюри нового зразку ( коли я підійшов до віконечка,каса була відкрита і я встиг побачити). Мені заявили- беріть які є,або анульовуйте квитанцію.
Це буде мій останній депозит в цьому банку.

Неможливо отримати переказ Moneygram, якщо ти не є клієнтом банку. Сказали, що необхідно обов'язково відкрити рахунок і їхню картку. Прикрились законодавством. Але на інші банки чомусь це "законодавство", на щастя, не діє. Переказ отримала в іншому банку.

Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 7-Г
Два визита на протяжении трех дней в отделение Приватбанка не помогли мне получить перевод Western Union.
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.

Банк без иллюзий, формат "возле дома", нормально

Немає черг, завжди можна швидко потрапити до каси на обмін, швидше за все через те, що люди похилого віку мало сюди ходять. Адекватний курс, беруть нормально різні купюри (відділення у Дніпрі)

5-7-2023 в магазине Розетка Акция для покупателей держателей карт Приватбанк. НО я не смог купить товар потму что ПРиватбанк задолбал своими проверками платежа на сумму 6 тыс. грн. моих денег, не кредитных. Из-за долгой процедурі проверки платеж не проходит, а заказ магазин отменяет. Я посетил отделение Банка, подтвердил все свои данные, но это не помогло СОВСЕМ. Я пытался купить товар пять раз. Результат НОЛЬ. Отвратительный сервис от ПРИВАТБАНК. Я больше никогда не буду пользоваться картой приватбанка...

Найгірший і жадібний український банк!!!
Що умови,що обслуговування,що персонал!!!
Нікому і ніколи не рекомендую.
