Хотел узнать побольше, о т.н. оплате частями в юнексе.
Позвонил на горлинию и мне там 10 минут мямлили о том что рассрочка на 12 мес. А у меня на карте мед она почему то на 4 мес.
Обещают одно а по факту другое.
Хотел узнать побольше, о т.н. оплате частями в юнексе.
Позвонил на горлинию и мне там 10 минут мямлили о том что рассрочка на 12 мес. А у меня на карте мед она почему то на 4 мес.
Обещают одно а по факту другое.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Ми хотіли би розібратися у цій ситуації більш детально. Тому будемо вдячні, якщо Ви звернетеся до Центру турботи за безкоштовним номером 0 800 3 111 33 та поясните, що саме трапилося. Дякуємо!
Первый и последний раз клюнул на бесплатный сыр. Юнекс со своей картой рассрочки предлагает ее на 12 мес. А по факту рассрочка на 4 мес.
Пора понять на дворе 21 век и так в наглую врать это просто тупо.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Ми хотіли би розібратися у цій ситуації більш детально. Тому будемо вдячні, якщо Ви звернетеся до Центру турботи за безкоштовним номером 0 800 3 111 33 та поясните, що саме трапилося. Дякуємо!
Хотел открыть депозит. Позвонил на гор.линию Юнекса. Менеджер не понимает значения "пролонгация депозита" не может четко сказать какие ставки по депозиту.
Уровень банка чуток пониже дна....
Дякуємо за Ваш відгук.
Щоб ми могли детально перевірити зазначений дзвінок та покращити якість обслуговування, просимо звернутися до служби підтримки через офіційні канали та уточнити Ваші контактні данні.
Дуже важко закрити кредитку в цьому, вибач Боже як би банку. Горяча лінія то просто обійняти та плакати. Дзвоню питаю карта в мене закрита, вони мукають, бекають, ставлять на утримання.
В мене питання це банк чи контора тьоті Бетті?
Дякуємо за звернення.
Хочемо наголосити, що всі процедури закриття карток у нашому банку відбуваються відповідно до затверджених правил і нормативних вимог. Зокрема, закриття рахунку в Банку регулюється нормами Договору про комплексне банківське обслуговування.
Наші оператори виконують свою роботу відповідально та діють у межах цього та інших нормативних документів.
Пропонують розстрочку на дуже не вигідних умовах
Але коли телефонували нічого по суті не казали а от коли вже ознайомився особисто з умовами, то розумію що то просто обман клієнтів.
Дякуємо за Ваш коментар.
Ми завжди прагнемо чесно і відкрито доносити умови продуктів.
Умови розстрочки не приховуються — вони доступні на сайті, в мобільному застосунку та договорі. Якщо щось викликає сумніви або незрозуміло — завжди раді надати роз’яснення в чаті підтримки або на гарячій лінії.
Дякуємо за зворотний зв’язок — ми врахуємо його для покращення сервісу.
Дякуємо за Ваш відгук. Аби ми могли проаналізувати ситуацію, будь ласка, надайте деталі у наш чат-бот за посиланням https://t.me/UnexBank_support_bot.
Не понятно с какого перепуга, мне постоянно звонят с этой так сказать организации и постоянно предлагают кредит. На мой вопрос откуда взяли номер? Ничего не говорят. Я всю жизнь с Ощадом, и не могу понять почему мне звонит левый банк, в итоге что бы прекратить этот перезвон занес номер в черный список. Но через дня 4 снова звонок с этого идиотского банка и уже с другого номера.
По ходу это какие то дурачки. До них просто не доходит что ни банк их тупой ни они людям и даром не нужны!!!!
Дякуємо за Ваш відгук.
Щоб уникнути подібних дзвінків у майбутньому, достатньо натиснути клавішу "0" під час дзвінка — це автоматично виключає номер із списку рекламної розсилки. Також завжди можна звернутись до нас і ми вручну приберемо номер зі списку контактів.
Повівся на дзвінок менеджера і відкрив карту розстрочки від юнекс банку. Карта називається мед. Але реально це гівно.
Умови жлобські розстрочки до 2 років немає...перелік магазинів взагалі ніпрощо
Вирішив закрити цю х....ню, дзвоню на горячу лінію, а вони починають заговарювати зуби, кажуть ми вам ліміт підвищімо. Я кажу закривайте і в чат підтримки звернувся там відповідають раз на годину.
З великим скандалом закрив цю розстрочку. Це не банк а щось не зрозуміле і персонал тормозяки та нахаби.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом.
Картка розстрочки «МЕД» — це дійсно спеціалізована розстрочка, яка створена для покриття витрат у магазинах партнерської мережі Банку.
Щодо процесу закриття — наші фахівці дійсно можуть запропонувати покращені умови, але остаточне рішення завжди залишається за клієнтом. Зворотній зв’язок щодо обслуговування вже передано до відповідального підрозділу, аби уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за Ваш відгук! Ваш зворотній зв'язок допомагає нам ставати кращими.
Всем привет. Столкнула меня жизнь с этим чудо банком, у которого замашки скорее кредитной шарашкиной конторы, которая может только чебуречной дяди Ашота кредит дать и то не точно.)))))
По ходу дела этот недобанк покупает или ворует базу клиентов. Я никогда не имел с ними дела и вот неделю назад начали трезвонить и предлагать какую то чудо рассрочку с сказачными процентами.
На мой вопрос откуда взяли мой тел. Девочка начала мычать что то неврозумительное. Вывод ребзя не связывайтесь, бесплатный сыр только в мышеловке...
И кстати условия т.н. рассрочки просто тихий ужас.
Дякуємо за Ваш коментар.
Хочемо запевнити: ми дотримуємося вимог Закону України «Про захист персональних даних» та не використовуємо жодних «куплених» або сторонніх баз. Телефонні номери клієнтів можуть бути отримані винятково законним шляхом — або під час реєстрації заявки, або за наявності згоди на обробку персональних даних.
Щодо розстрочок — так, ми дійсно пропонуємо фінансові продукти на умовах, які прозоро зазначені в договорі та відповідають вимогам закону. Якщо продукт не цікавий, під час дзвінка достатньо натиснути 0, щоб відмовитися від подальших звернень з такого приводу — ця функція створена саме для Вашої зручності.
Ми вдячні за Ваш зворотний зв’язок та дякуємо за розуміння.
Постійно телефонують, та пропонують карту розтрочки яка називається мед. Мені кредити не потрібні і розтрочки також. Я про це менеджеру сказав..попросив не турбувати. І через 2 дні знову дзвінок і знову ультимативно парять цей мед.
Умови по меду ніочем, у привата значно кращі умови. І головна порада якщо вам дзвонять з цієї шараги одразу заносьте номер у чорний список.
Дякуємо за відгук.
Хочемо звернути Вашу увагу: якщо пропозиція Вам нецікава, під час дзвінка можно натиснути «0», аби відмовитися від подальших подібних звернень. Ця функція створена саме для того, щоб ви могли легко керувати своєю згодою на контакт.
На днях у меня закончился депозит но почему то офис банка зачислил деньги не на карточный счет на счет е-пидтримки. В пятницу звоню на горячую линию попадаю на дурака Диму оператора который 25 раз один и тот же вопрос задавал и ничем не помог. Через ночью в фейсбуке этот же Дима опять вышел на связб он реально тупой как валенков городил такое что ужас!!! Сеодня битых 40 минут просидел в отделении банка на Ленинрадской Площади. девочки несколько раз посылали запрос в бэк офис чтобы те адли добро на снятие денег без карты.Бэк офис молчал они видетели обедают и им все по барабану оператор к этим вопросам на горячей линии отношений типа не имеет. короче ели девочки в отделении мне через приложение перекинули деньги на карточный счет. Так что не связывайтесь с этим банком ни в коем случае потому что он стал шахрайским банком. И с бэк офиса до сих пор не позвонили не извинились. Они считают что нарушив условия депозитного доовора они правы!!! Обходите этот банк десятой дорогой !!!
Дякуємо за Ваш детальний відгук!
Перепрошуємо за незручності, які виникли під час зарахування коштів після завершення депозиту. Ваші зауваження прийнято до уваги - ми вже провели дисциплінарну розмову з відповідними співробітниками банку, щоб уникнути подібного надалі.
Ваш досвід важливий для нас, і ми вдячні, що ви поділились ситуацією — це допомагає нам ставати кращими!
Найгірший банк в Україні.
Відправив заявку на закритя рахунку, (45 в договорі) пройшло 50 днів мені відповідають що рахунок ще відкритий, тільки картку заблокували.
Пишу в чат підтримки оператор Максим веде себе дуже нагло ( ніби прийшов до нього гроші позичити) але всеж відповів що рахунок закритий.
Звоню на гарячу лінію банку щоб впевнитись що рахунок закритий, мені відповіли що рахунок ще відкритий, тільки картку заблокували. Пообіцяли закрити ще через 30 днів.
Щоб отримати довідку про закритя рахунку повинен особисто їхати в головний офіс у Києві, хоча сам живу за 500 км від офісу. Регіональний офіс для видачі довідки не підходить. Ось така ситуація,шарашкіна кантора, навіть свій договір не виконують.
Не раджу нікому з ними звязуватись.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам щиро прикро, що у Вас склалася така ситуація.
Водночас зазначимо, що процедура закриття рахунків регламентуються як внутрішніми, так і законодавчими нормами.
Якщо питання ще не вирішене, рекомендуємо звернутися до служби підтримки через наш чат-бот за посиланням https://t.me/UnexBank_support_bot.
Ваш зворотний зв'язок важливий для нас, адже він допомагає покращувати сервіс. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо знаходити рішення навіть у будь-яких ситуаціях.
5 месяцев назад вынужден был обратиться в этот банк по кредитной карте, так как прошло несанкционированное списание средств в пользу Google play , написал заявление на опротестование этой транзакции в сумме более 200 грн. До сих пор не получил обратной связи по данному обращению. После обьявления в стране военного положения, согласно ЗУ о кредитных коникулах и согласно Закона Украины о потребительском кредитовании раздел 4 пункт 6 банки обязаны ввести кредитные коникулы и не требовать и не списывать у клиентов обязательные платежи, а только могут начислять проценты. Мне стали поступать звонки из этого банка с требованием погасить задолженность, звонят по 5 раз в день. Я перезвонил на гарячую линию банка и попросил, что бы мне перезвонили юристы по данному вопросу. В течении дня перезвонила сотрудница кредитного отдела, предупредила, что разговор записывается. На пояснение, что в период военного положения дается отсрочка на погашение кредитов, ответила, что НБУ разрешил с 7 месяца 2022 года требовать банкам погашение кредитов, вопреки действующему законодательству. Угрожала натравить коллекторов , испаганить кредитную историю если не будут вноситься платежи по кредитной линнии. На все доводы и ссылания на Закон она ответила, мы передадим на коолекторов. Обсолютно не компетентные сотрудники, Банк Шарашкина контора.
Дякуємо за Ваш відгук. Хочемо зауважити, що Банк працює виключно в межах чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про споживче кредитування» та нормативних актів НБУ.
Усі наші фахівці проходять підготовку та діють за внутрішніми стандартами якості обслуговування.
Банк працює чесно, відкрито та з повагою до кожного клієнта. Нам важлива ваша думка, тож дякуємо за зворотний зв’язок.
Наконец то появился нормальный кредит на карту с платежами раз в месяц по графику. Проверил - с банковской лицензией, договор на кредит, без продлений и процентов
Дякуємо за Ваш відгук! Ми дійсно дбаємо про те, щоб умови були зрозумілими, прозорими та зручними. Ваші слова — найкраща мотивація для нас продовжувати вдосконалювати сервіс. Дякуємо, що обрали нас!
Обратился в банк Юнекс, г. Николаев, хотел сдать банковский слиток золота. Там сидит некомпетентная женщина. Она целый час меня мурыжила , рассматривала слиток, под микроскопом, так, взвешивала, перевешивала, что-то пыталась мне показать на пластиковой упаковке, какие-то линии. Рассказывала сколько подделок и т.д. и всё время заглядывала мне в рот, как-будто что-то ждала. И в конце концов отказала в приёме. Я этот слиток купил в другом банке и при покупке мне некому было смотреть в рот и искать что-то. Если бы я знал !!!!
Советую не иметь никакого дела с этим банком. Там работают некомпетентные люди и только ждут подачки.
Егор
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!
Процедура прийому зливків дорогоцінних металів передбачає обов’язкову ретельну перевірку відповідно до встановлених вимог. У тому числі — перевірку зовнішнього вигляду, стану упаковки, ваги, маркування та відсутності ознак втручання. Це стандартний процес, який не є проявом недовіри, а гарантією безпеки та дотримання нормативів.
Ми не маємо на меті створювати дискомфорт для клієнтів і щиро шкодуємо, що ситуація викликала у Вас роздратування. Дякуємо, що поділились ситуацією!