Прийшов лист, що одностороннім рішенням банк закриває мої карти і розриває договір. А мені потрібно написати заяву щоб залишок коштів перевели на рахунок іншого банку. Написав-не так, написав ще одну з додатковою інфорацією яку затребували-знов не так. Зробіть ще селфі, а ще отаке, а може це не ви. Щоб перевели мені мої грощі. Це триває вже майже тиждень. Карткою користувався десь років 5-6 і тільки саоїми грошима.
Отзывы клиентов про Монобанк
- Написать отзыв
- Отзывов: 253
- Рейтинг: 1.4 из 5
- Оценок: 254
Банк Monobank - отзывы клиентов 2024
Моно Банк Дно здійснював переказ з кредитних коштів заблокували карту ,влаштували допит кому?чому?а як так?
підставили якраз тоді коли треба було !!!
некористуйтесь тим шлаком!!!
Запросив випуск пластику з доставкою Новою Поштою. Передзвонили, уточнили чи буду отримувати сам, чи довірена особа. Записали дані довіреної особи, надіслали їй мою картку. Дуже зручно, коли знаходишся за кордоном.
Також можна замовити доставку безпосередньо у будь-яку країну світу, якщо нема кому забрати в Україні та передати.
Розстрочка на карту взагалі не вигідно!!! Дуже велика переплати комісії! А дуже гарно пишуть 0,00001 річних, при цьому 1,9% РІЧНИХ комісія банку кожного місяця
Дуже негативний досвід. Знайомий позичив кошти на карту монобанк з за кордону. Гроші заблокували, вимагають документи на підтвердження походження грошей, які я дати не в змозі . Гроші заблокували. Таким чином під час війни залишився без коштів.
Заблокировали карту без причины, в поддержку писали, из-за политики банка причину узнать невозможно.
Кстати открыть новый счёт или восстановить счёт тоже теперь невозможно.
Банк украл у меня деньги.
Казковий банк, не користуйтесь
Банк ,кидалрвский,деньги при блокированной карте не оттдают,даже если ты уже не хочешь пользоватьса банком ,админы ,жлобы какие то сидят ,бред иногда пишут такой ,что если вывесить это где то ,ржачь будет еще тот
А самое главное(вишенька на торте) -веритифиуация -это надо предоставить все ваши анализы ,Днк ,Ковид ,статус инвалидности ,какой цвет кожи,есть ли прищи или нет и тд))))))),в противном случае ,заблокированную карту ,из за утере ,Вам не сделают ,а деньги оставят себе.Мне повезло ,там было не много,админу преложила мои деньги потпатить им все дружно на мозги,на культуру общения,а то с хамлом как то говорить не очень то приятно.
Все со своего опыта ,карты было 2 ,пользовалась с 2019 года ,одним ,словом ,просто пройдите мимо,поночалу все ок ,но проходит время ,и открываютса глаза ,что нечего не ок ,хотя бы просто ,потому что ,они присваивают себе личные деньги клиентов,находя дебильные причины не открыть карту ,что забрать деньги ,или перевести их на другую карту,если клиент ,больше говнобанком пользовписа не хочит.
Дело ваше,но потом не говорите ,что не читали это пост,когда начнут вылазит приколы с банком ,а банк Вас не в чет будет ставить.
Муска Евгения Юрьевна,Ваш быаший клиент ,надеюсь вы потратили на мозги мои средства ,как я просила админа ,
У Вашего сранного банка еще все переди ,с таким отношением к люлям.И да если с банка мне ,кто то будет питатса звоеит,будьте готовы услышать ,такие завентые для вашего говнобанка слова-Идите......(я думаю Вы поняли).
По карті почали надходити списання,ніби за оплату проїзду в громадському транспорті,я в цей час була вдома,карта при мені. Написала в підтримку,вони карту заблокували і "радимо перевипуск пластику зробити,це коштує 100 грн"...Тобто клієнт сам винен,що став жертвою шахрайства,а раз сам винен то сам і платить. "Це не вина банку"...а чия "шановні"... Якщо шахраї так просто можуть скористатися грошима ваших клієнтів,чия це вина? Хто має платити кожен раз за перевипуск?
Не можливо нічого оплатити за межами України. Підтримка динамить та відмазується.На кого цей лайнобанк розрахован? Пенсів, чи відмив бабла.
Скрини нижче.
https://ibb.co/nsMmprS
https://ibb.co/0MQQBkH
https://ibb.co/GpkzTwF
Банк херня, 2 дні назад заблокували карту на якої були кошти, дзвони в службу, спочатку казати вирішать цю проблему, почекайте пів години, пройшов день нічого так і не вірішили, дзвонимо сьогодні, кажуть треба почекати, ми вам передзвонимо, зараз будемо займатися вашою картою, після цього дзвінка бачу що моя карта разом з коштами була видалина. На карті було 20к.
1. Ніяк не вирішили проблему, з якою я звернувся
2. Створили мені величезну проблему, в 100 разів гірше, ніж я мав проблем з іншими банками разом узятими. Не запитуючи мене, заблокували мені картку коли я знаходився за кордоном. Кажуть, що коли я за кордоном без доступу до моїх грошей, то "безпека" та "турбота"
3. Ніяк не вирішили проблему, яку самі і створили
Рік назад вирішив оформити картку Монобанку, оскільки багато знайомих ним користуються. Також читав хороші відгуки на партнерських сайтах — mobanking.com.ua.
Використовую банк тільки для того, щоб оплатити комуналку, поповнити мобільний або зробити дрібні покупки в інтернеті. За це в Моно немає комісії — в наш час благо і декілька гривень зекономити.
Але є і мінуси у банка. Наприклад я хотів робити регулярні міжнародні перекази через СВІФТ. Написав у підтримку, чи можуть мені надіслати 500 $ із-за кордону. Ось відповідь від банку:
Звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Це пов'язано з постановою НБУ - № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ
№ 164 від 29.07.2022 "Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням", згідно зі статтею 48 Закону України "Про банки і банківську діяльність".
Поповнювати картку потрібно обережно на невеликі суми — в будь який момент можуть запитати звідки гроші.
В місті Коломия неможливо поповнити рахунок на суму більше 5.000 грн через жоден термінал. І все тому, що термінали не зчитують ні картку, ні nfc з телефону. Служба підтримки каже, що вони нічого не можуть зробити і ліміт на поповнення 5к на день.
От і виходить, що Монобанк, просто копія якогось місцевого міні банку, де ти не можеш проплатити нічого дорожче 5к.
Не рекомендую користуватися цим монодном!
Сьогодні мій син (15 років) випадково переказав кошти на мою карту(обидва клієнти Моно) Звернулися в службу підтримки для відміни переказу де нам порекомендували звернутися до суду на отримувача для повернення коштів. Але дитина неповноцінна і я маю звернутися з позовом сам на себе…
https://ibb.co/sJtTXhc
Був трабл з бракованою карткою, та шляхом перемовин таки проблема була вирішена. Тож якщо мати нормальний і обгрунтований підхід - проблеми вирішуються. Рекомендую!
Картка імена не є безкоштовною. Приїхала з браком, пей пас працює 1р з 10, а то й взагалі ні. Так от " перевипустіть собі віртуальну, або платіть нову фізичну, а потім розглянуть можливість компенсації. Таке собі відношення до клієнтів.. гірше ніж у приваті
Картка імена не є безкоштовною. Приїхала з браком, пей пас працює 1р з 10, а то й взагалі ні. Так от " перевипустіть собі віртуальну, або платіть нову фізичну, а потім розглянуть можливість компенсації. Таке собі відношення до клієнтів.. гірше ніж у приваті
Третій день доводиться сперечатися зі службою підтримки з приводу закриття рахунку. Про переваги банку втомилася слухати... Третій день кажуть "протягом дня". Невже вони вважають, що таким чином можуть затримати клієнтів? На мій особистий погляд, така поведінка тільки ще більше переконує в бажанні це зробити і більше ніколи не мати справу з цим банком!
Ну що ж минуло вже майже більше тижня після того як моно заблокував мої кошти в розмірі 400 тисяч і бачу що поки і не збирається чухатись на цей рахунок, тому детально вирішив описати ситуацію і розкинути це повідомлення де тільки зможу, щоб люди були готові зіштовхнутись із такою ситуацією на моєму досвіді!
Більше тижня тому робили поворотню допомогу з Товки де я власник на Фоп моєї дружини в моно. Транзакція потрапили на фінмоніторинг і банк запросив додаткові документи для підтвердження (декларація, договір, пояснення), раніше такі ситуації вже у нас траплялись і вирішуувались на протязі півгодини, за що ми були раді що не потрібно проходити жахи привату в такій ситуації і це був великий плюс моно враховуючи що для підприємців вони за всі ці роки нічого не створили, а саме ні кредитів для ФОП ні банківських гарантій, ні ецп, завжди проблеми з обналом через інші банки, бо банкомат дає по 2 тисячі за операцію і т.д.Отримавши документи підтвердження менеджери не можуть досі дати притомну відповідь у чому штопор, не намагаються залагодити конфліктну ситуацію, не зацікавлені в тому щоб їхні вкладники почували себе фінансово безпечнно…лише сухі відповіді ваша заявка на розгляді і маємо право проводити перевірку на підставі закону про фінансування тероризму і щось в цьому дусі (ну да моя жінка ще той терорист :)! ні про дати розгляду ні про статус і взагалі коли і як має вирішитись питання, інформації жодної не надають. Таким чином банк вловживає своїми повноваженнями і тупо морозить скільки хоче мої кошти не намагаючись якомога в максимальний термін допомогти в вирішенні цієї ситуації зважаючи, а те що грошші для мене не малі і курс у нас буває за пар днів летить к чорту. Додам те що в дружини карта платинум і її має обслуговувати персональний менеджер, щоб не пояснювати кожному знову і знову свою ситуацію, але кожного разу це доводиться робити тому що його не має і такого взагалі не існує, крім того що в них таке написано. Також хочу додатково передати привіт команді комунікації (відділ турботи), яка замість того щоб максимально комунікувати з людьми в такихх ситуаціях і бути однією командою в подоланнні цієї перешкоди, створила на сайті МІНФІН декілька ботів по типу (***три літери і інші, не забудьте і під цим постом відмітитис)які щоб ти не написав негативного про моно вони обовязково під кожним постом вильють своє л@йно, ніби це людина тупа і все не правильно робить, а банк взагалі чудовий і найкращий, це людина не розібралась і просто намовляє, переходячи на особистості з метою скерувати негатив на себе і тупо заср@ти звернення. Ну що ж, якщо така ваша тактика вирішення проблемних ситуацій і все інше вас взагалі все влаштовує, бажаю вам успіху і як завжди шкода коли спочатку не поганий продукт перетворюється на щось, від чого в людини зникає бажання доторкатись і хочеться помитись.
Закрыли доступ к банкингу отвечали финансовый номер, после долгих мучений выяснить в чем дело, в банке и вовсе ответили что они больше не обслуживают меня , я поинтересовался почему , на что был ответ который меня потряс !!!
Дословно с ответа моно банка - мы не можем сказать вам почему разрываем договор о сотрудничестве !!!
Не в коем случае не рекомендую иметь дело с моно банком!!!
Без предупреждения выключают доступ к вашим деньгам , и только после того как вы напишите заяву вам через сутки их только вернут , такое впечатление что у них пирамида , и им просто нужны ваши деньги что бы ими крутить ети сутки !
Закрыли доступ к банкингу отвечали финансовый номер, после долгих мучений выяснить в чем дело, в банке и вовсе ответили что они больше не обслуживают меня , я поинтересовался почему , на что был ответ который меня потряс !!!
Дословно с ответа моно банка - мы не можем сказать вам почему разрываем договор о сотрудничестве !!!
Не в коем случае не рекомендую иметь дело с моно банком!!!
Без предупреждения выключают доступ к вашим деньгам , и только после того как вы напишите заяву вам через сутки их только вернут , такое впечатление что у них пирамида , и им просто нужны ваши деньги что бы ими крутить ети сутки !
Халявные 50грн если делать карточку по этой ссылке (реферала) https://monobank.ua/r/BcR3MX.
Моно даёт халяву
Користувалася послугами цього Недо банку до тих пір, поки в один день мені не заблокували рахунки за кредит родича, який не платить кредит. Домовиться з виконавцем неможливо. Банк без попередження заблокував рахунки і всі гроші списали, але рахунки не розблокували! І все це під час війни! Була у адвоката він сказав що якщо я вирішу подати до суду на це може піти багато часу, а рахунки поки нікто не розблокує.Нікому не раджу зв’язуватися з цим банком. Банк обманює, продає ваші дані стороннім особам. Два рази мені писали, що рахунки розморожені, за фактом виявилося- брехня. Шахраї!
Я так розумію це не перший випадок. Я бачила відгуки в інтернеті коли випадково блокують за чужі кредити і не вірила, думала що не може бути ,поки сама не зіткнулася.
Всім думайте перш ніж зв’язуватися з цим банком, існують банки нормальні, які не торгують вашими даними ,не блокують рахунки без розбору ,а є такі де не варто тримати свої гроші інакше ви просто не застраховані від сюрпризів