Відгуки клієнтів про розрахунково-касове обслуговування

Гість   15.11.2022
Відгук корисний?

Відкрив доларовий рахунок у Monobank бо обіцяли швидкі і якічні розрахункові операції у валюті. В результаті є невеликий рахунок в доларах, які зараз, коли мені потрібно, забрати ніяк не можу. Обіцяють одне а роблять зовсім інше. Брешуть, перебріхують, шукають не існуючі пояснення короче повне наєб,,,лово. Не можу нікому рекомендувати це повне дно. Я реальна людина. Василь моб. 097-408-57-16

Плюси:Жодних. Тільки пусті обіцянки.
Мінуси:Описав у відгуку.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   23.09.2022
Відгук корисний?

Як у банку не може до сих пір безготівкового  розрахунку?! Простояла годину в черзі щоб оплатити комунальні послуги, підійшла моя черга а виявляється розрахуватись безготівковою через nfs НЕМОЖНА!  Це у Львові. Персонал хамовиті вічно не доволтні бабульки, черги кілометрові а касири ходять пити каву бо їм насрати на свою роботу! 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
Ощадбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Михайло   12.08.2022
Відгук корисний?

Робив переказ коштів готівкою на карту банку.Касир повідомила що, гроші поступлять на рахунок на протязі до трьох годин.Вже третю добу чекаю цих грошей, вже б завіз їх до Києва автомобілем і вернувся б назад за такий час.Кожного буду попереджувати, щоб навіть не заходив в Аваль.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк Аваль
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
chervon   10.08.2022
Відгук корисний?

Оплачували послуги із заміни прав (ТСЦ МВС № 7142). При оплаті картою у відділенні банку, що у ТСЦ, виявили таку цікаву схему. Спершу банк здійснює типу зняття готівки з картки, про яку клієнтам не повідомляється (!), із комісією 1% від суми. Далі здійснюється оплата послуг типу готівкою, із комісією 2%. В цю суму входять як оплата послуг ТСЦ, так і ще 10% за послуги банку (!).  І це все при тому, що ТСЦ приймає оплату ТІЛЬКИ через цей банк.
Із цією махінацією давно слід зайнятися ретельно.

Плюси:не виявлені.
Мінуси:приховані послуги, необґрунтовані комісії
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Банк Січ
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Юрий   21.07.2022
Відгук корисний?

16 июня мы оплачивали картой Монобанка онлайн-покупку в АТБ. Деньги с карты списались, однако в АТБ не поступили. В АТБ нам предложили подождать 14 банковских дней, в банке сообщили, что платеж отправлен. Пришлось ждать 14 дней, по истечении которых в АТБ подтвердили, что деньги к ним не поступали, а банк предложил подать от нашего имени претензию, которая, «в случае проигрыша» обойдется нам в 19 долларов. От подачи претензии мы отказались и попытались решить проблему самостоятельно. Связались с бухгалтерией АТБ, где нам окончательно сообщили, что деньги к ним не поступали и порекомендовали обратиться в платежную систему EasyPay, через которую Монобанк осуществляет платежи на АТБ. В службе поддержки EasyPay по номеру квитанции нам сообщили, что платеж — внимание! — «был отклонен банком», денег этих в EasyPay не было и нет на настоящий момент. И порекомендовали обратиться в Монобанк.
Многочисленные обращения в службу поддержки Монобанка (через телеграм-бот) ни к чему не привели, сотрудники банка не желают даже минимально разобраться с вопросом, и настаивают на подаче претензии (стоимостью в 19 долларов). У нас есть большие сомнения в том, что подача претензии окажется результативной. Исходя из всего развития событий, мы думаем, что банк в итоге нам просто скажет, что «дело проиграно», и мы потеряем уплаченную в адрес АТБ сумму плюс 19 долларов комиссии за претензию. К тому же, нашей вины во всем этом нет, и нам совершенно непонятно, почему мы должны терять свои деньги из-за странных игр Монобанка.
Всю переписку с поддержкой монобанка мы готовы предоставить в виде скриншотов. Мы прекратили пользоваться Монобанком для всех платежей, потому что нас абсолютно не устраивает ситуация, когда наши деньги могут «потеряться», и для ПОПЫТКИ их возврата мы должны заплатить дополнительную сумму. Считаем, что банк просто украл наши деньги.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   06.07.2022
Відгук корисний?

Збирався оплатити покупку на сайті фірми, що користується послугами цього банку, та їх "геніальна" система видала що карта наче просрочена, хоча всі нормальні банківські робітники знають про подовження строку дій карток, на liqpay чи приваті, наприклад, жодних проблем не було, а ці не в курсі.

Плюси:Немає
Мінуси:Не знають очевидніших речей та не можуть нормально налаштувати платіжний процес. Ще кілька років тому мав досвід стояти в черзі щоб заплатити 86 коп. боргу за "щомісячне обслуговування" при закритті картки, з тих пір був впевнений що не згадиватиму цей "банк", але це не так, нікому не раджу
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк Аваль
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Нажаль клієнь   13.06.2022
Відгук корисний?

Найгірший з банків, з ким співпрацювала. Заблокували рахунок на заробітну плату без повідомлень, два місяці відмовляють у виплаті коштів (заробітної плати). Відмовляються надавати відповіді та вирішувати ситуацію. Співробітники зловживають повноваженнями або взагалі некомпетентні

Плюси:Немає
Мінуси:Некомпетентні співробітники Не вирішуют питання Зловживають повноваженнями Порушують законодавство Крадуть кошти
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Укргазбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   10.06.2022
Відгук корисний?

Ребята, банк в тупую ворует деньги! Отправили из-за границы перевод в €1000, через SEPA. Как только деньги упали на карту — через 10 секунд карта оказалась «ограничена». Поддержка начала трусить, что банк проверяет обороты.

 

По карте зелёная (которую тоже заблокировали с суммой почти 7000 грн) эта «проверка» длится уже неделю.

 

Собираюсь писать заявление в НБУ и полицию по факту хищения банком личных средств. И это в период военного времени!!! Украсть последние деньги которые родные отправили из-за границы!!!

 

Также намерен написать коллективную жалобу в НБУ — уверен, я такой не один!

Плюси:Нету
Мінуси:Воруют деньги во время войны
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Ігор   06.06.2022
Відгук корисний?

Мережа відділень банку "Восток" не розгалужена. Наприклад, у Києві лише 3. Банкомати лише у відділеннях банку. Щоб отримувати депозитні відсотки, потрібно з картки перевести гроші на «Накопичувач». Після 21:00 цю операцію провести неможливо. Депозитні ставки постійно зменшуються і зараз одні з найменших. Сайт періодично зависає. За користування карткою потрібно щомісяця сплачувати 25 грн. Написи на карті виконані нестійкою фарбою (в інших банках – використовують тиснення) і через 10-12 місяців стираються, що не дає можливості її повноцінно використовувати. Заміна непридатної кати коштує 50 грн.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Восток
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Михайло   27.05.2022
Відгук корисний?

16.03.2022 на мій рахунок в Альфа-Банку було відправлено SWIFT переказом 2744EUR з Citibank USA (Alternate Reference: 4366183240137625). 17 березня транзакція була опрацьована та гроші надійшли до Альфа-Банку (за інформацією Citibank). Однак на мій рахунок нічого не зараховано і досі. Відправник через свій банк тричі намагався зв'язатися з Альфа-Банком (через канали SWIFT зв'язку) з запитом по повернення переказу, але жодного разу не отримали відповіді від Альфа-Банку. На мої чисельні звернення до банку, не було проведено жодної перевірки та/або пошуку зниклих коштів. Схоже Альфа-Банк просто краде гроші клієнтів під час війни.

Плюси:немає
Мінуси:шахраї та крадії
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Альфа-Банк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   10.05.2022
Відгук корисний?

госпожа, та какя там госпожа просто тупица по фамилии Юровская отделение банка на Керченской г. Кременчуг. Своими лапами содрала мне магнитный слой на зарплатной карточке. С моей суммы 103 грн. которые я потеряю на перевод в другой банк купите ей массажный крем для рук и мозгов.

Рекомендації: Нейтрально
1
Середня: 1 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   03.05.2022
Відгук корисний?

добрый день. Сегодня первый раз за сколько лет платеж попал на "рассмотрение сотрудником банка". По итогу платеж был отклонен. Позвонила на горячую линию,  мне сказали, что надо ввести ФИО за обучение кого платиться и дату рождения. ЗАЧЕМ? Этих данных НЕТ в банке. я могу написать пупкин иван иванович,01.01.2022 и что?

Завтра буду отправлять платеж (до этого платежи ПРОХОДИЛИ адресату БЕЗ ВОПРОСОВ два года каждый месяц) укрпочтой. СПАСИБО ДОРОГОЙ ПРИВАТ БАНК за то, что В ВОЕННОЕ ВРЕМЯ делаешь ВСЕ, чтоб людям было  И ЕЩЕ БОЛЕЕ НЕУДОБНО

Плюси:с каждым днем все меньше
Мінуси:с каждым днем все больше убеждаюсь, что не стоит возможность оплаты коммуналки того, чтоб быть клиентов приватбанка
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   25.03.2022
Відгук корисний?

Очередной неприятный опыт,на днях получала денежный перевод из за границы системой приватмани ,назвала кассиру 12 цифр секретного кода,она не могла понять какая это система,сказала,что слишком длинный код для приватмани,затем прозвучала сирена воздушной тревоги и людей отправили на улицу,пока ждали отбоя,я зарегистрировалась в приват 24 и зачислила деньги на карту самостоятельно и ... о чудо!!!! цифр таки надо было 12, было бы неплохо, чтобы кассиры получше разбирались в своей работе, а не теряли чужого времени из-за своей некомпетентности, дело было в Виннице ,Пирогова 29

Плюси:Не заметила
Мінуси:Некомпетентность кассиров
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   19.02.2022
Відгук корисний?

Вже декілька разів протягом місяця не вдається ввійти в систему общад банку з різних пристроїв. Кожен раз зупиняюсь на етапі «не вірний код»(перевіряю кілька разів). Дякую за обслуговування, рекомендувати нікому не буду. 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ощадбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   15.02.2022
Відгук корисний?

Знімала кошти з банкомату, кошти з рахунку зняли, а банкомат не видав, повернення від 1-14 днів, а якщо людині терміново потрібні ці кошти, тепер будьте готові до такого, коли знімаєте кошти з банкомату приватбанку! Працівники на гарячій хамлять!

Плюси:Жодного!
Мінуси:Банк суцільний мінус!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   14.02.2022
Відгук корисний?

У цьому банку пробити грошовий переказ займає годину

Плюси:Немає
Мінуси:ДУУУУУУЖЕ довго
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Кредобанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Назар   31.01.2022
Відгук корисний?

Живу на Печерську в столиці. Поруч відкрилася філія МТБ банку. першого разу зайшов отримати переказ. Відкрили картку. Гроші без питань видали у валюті.  

Плюси:невисока комісі за перекази, більший % по детозитам ніж у більшості інших банків
Мінуси:коли побачу- - скажу
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
МТБ БАНК
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   27.01.2022
Відгук корисний?

Був сьогодні у відділенні, розташованому за адресою м. Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В (ринок Барабашова). З трьох кас працює лише одна (така ж ситуація була і місяць тому - 28.12.2021), адміністратора немає (як і місяць тому). На моє питання чому так управляюча відділення - Ольга Володимирівна - відповіла, що всі касири хворіють. Минулого разу, 28.12.2021, була така ж відповідь, тобто пройшов місяць, а проблема нею так і не була вирішена. Так, у житті бувають різні обставини, хвороби, інше, але це відділення розташоване на ринку, тому до цієї однієї каси черга з людей, які отримують монети за онлайн замовленням монет НБУ (і це єдине відділення у місті, яке має на це право), ФОПи, які здають виручку, бо це найбільший у місті ринок, іноземці, які надсилають або відправляють перекази. Проте ж відділення, яке не може якісно обслуговувати клієнтів, свято дотримується режиму своєї ненапряжної роботи. Так після півгодини у черзі, а я був третій і останній в ній, підійшов час перерви і нас просто вигнали на мороз. На моє прохання все ж таки обслужити, вона відповіла, що час перерви і касир має поїсти (так, це її законне право), але ж це не була мою провина, що відділення не працює належним чином. Далі я попросив її підтвердити через час, що ми були у черзі перші, на що вона відповіла, що робити це не буде і ми маємо або час чекати у їх перепокою, майже на вулиці - це приміщення площею 2 кв. метри з банкоматом та терміналом і дверима на вулицю, які майже не зачиняються, а бо прийти через час і знову займати чергу. Це має всі ознаки стотського відношення як до людей в цілому, так і до клієнтів зокрема. Нам прийшлося чекати і коли нас обслуговували, то я ще чув як працівник відділення консультував дуже літнього чоловіка, який звичайно не розумів усіх нюансів банківського обслуговування.. і замість того, щоб донести до нього простими словами, чому вони не мають можливості йому допомогти, робітниця просто сказала, що він нічого не розуміє і вона не буде витрачати на нього час. Скаргу (з другого разу, бо в перший раз сервісний центр банку не міг її прийняти з якихось причин) на роботу відділення та її управляючої я залишив. Але ж немає ніяких сумнівів, що ніяких дисциплінарних мір до неї вжито не буде, бо як виглядає політика банку ми вже побачили.

Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.

Мінуси:скотське відношення до клієнтів
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ощадбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   27.01.2022
Відгук корисний?

Це не запитання, просто хочу щоб кожен бачив в яку ситуацію може потрапити зв’язавшись з моно.

Історія про те як зависли мої 10к

В вересні місяці, здається, банк заморозив мої кошти.

На мої заяви на рахунок виведення коштів та відмови від співпраці та обслуговування внятної відповіді я не почув.

24 грудня, наче подарунок на Різдво ця організація відмовилася від співпраці зі мною, чому раніше це зробити не можна було — не знаю. Співробітники монобанк в кінці кожного листа пишуть «з повагою» та про яку повагу може йти мова, якщо мене ігнорують та я по годині-дві вишу на гарячій лінії без відповіді?!

Я написав заяву на повернення моїх коштів, нагадую, 10к.

Зв’язуюсь з операторами та вони говорять, що п’ятого січня кошти були перераховані на мій рахунок.

Кошти не надійшли. Воно й не дивно.

Телефонуючи майже кожного дня на вашу гарячу лінію та витрачаючи по годині-дві в день мені тільки ДВАДЦЯТЬ П’ЯТОГО СІЧНЯ удосужились сказати що кошти і далі

перебувають в монобанку на, мать його, резервному рахунку. Про який я поняття не мав.

Повторю

ЗА ДВАДЦЯТЬ ДНІВ СПІЛКУВАННЯ З ОПЕРАТОРАМИ монобанку мені не змогли сказати що кошти в монобанку.

Зараз написав чергову заяву на повернення коштів та чекаю «три робочих дні»

Мої «три робочих» тривають уже П’ЯТИЙ МІСЯЦЬ.

П’ЯТЬ МІСЯЦІВ монобанк утримує мої кошти.

Це вже діло принципу та честі, надіюсь, що мені не доведеться звертатись до інших установ, щоб монобанк повернув мені мої гроші.

Дякую тим користувачам, що прочитали цей відгук.

Про продовження історії напишу в відповіді на свій коментар.

Плюси:Зручний онлайн банкінг
Мінуси:Не повертають кошти
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Николай   20.12.2021
Відгук корисний?

Совершал новогодние покупки и расплачивался картой от приватбанка. При расчете за одну из покупок пришло уведомление что я должен позвонить на номер 3700 и пройти дополнительную процедуру верификации. Когда я позвонил, оператор 290428 Евгений стал требовать назвать мои персональные данные (ФИО, прописку, дату рождения, кол-во полных лет) а также персональные данные моей жены. А я в это время нахожусь в магазине и расплачиваюсь за покупки. Данная процедура унизительная и нарушает мою конфиденциальность. Этот банк не заслуживает абсолютно никакого доверия, отношение к клиентам хамское и унизительное и я закрываю свои счета в этом «банке».

Мінуси:Абсолютно неадекватное отношение к клиентам
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Горенко Евгения   15.12.2021
Відгук корисний?

Заказала наличные в отделении, пришло уведомление о том что наличные деньги пришли на отделение. Прихожу в отделение, жду 40 минут в очереди и мне кассир сообщает что наличных нет. Они позвонят мне после обеда. После обеда мне никто не звонит и оператор сообщает что мне нужно снова заказать наличные на отделение, подождать 2 дня и может быть получится забрать деньги через 5 дней после того как они пришли на карту... Просто трешак. Буду менять банк.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Никита   14.12.2021
Відгук корисний?

Ситуация в следующем. Клиентом банка я не являюсь, никогда раньше не сталкивался (и являться ни в коем случае не буду). Так сложилось, что мой брат находится в Киеве, а мне нужно было перевести ему деньги, в размере 24930 грн. Он попросил пополнить его карту УкрСиб банка, по причине того, что карту можно пополнить без комиссии и снять средства тоже без комиссии, там ему нужна именно наличка. Я живу в довольно не маленьком городе Николаеве, опять-таки в не самом маленьком Корабельном районе, где есть большое отделение УкрСиб банка, в котором нет элементарного терминала для пополнения карты (прошу заметить, что у всех уважающих себя и своих клиентов банков, терминалы есть в обычных супермаркетах, не то что в отделениях, то есть это норма и это не обсуждается). Ладно, бывает, постоим очередь в кассу и пополним, казалось бы проблема решена, но не тут то было. Здесь начинается самое интересное. По нашему законодательству без паспорта нельзя пополнить карту более, чем на 5000 грн. Но ведь мы развиваемся и у нас есть возможность иметь все свои документы в смартфоне, при помощи приложения Дія. Данные документы принимают Монобанк, Приват, А-банк, и многие другие (точно знаю про эти три банка, так как являюсь их клиентом). Но вот в УкрСиб процветает совок во всех проявлениях. Неприятная и не клиентоориентированная кассир заявляет, что ей нужен только оригинал паспорта. С собой его естественно нет. Ладно, и тут есть выход в моем понимании — можно просто провести 5 операций, которые не превышают 5000 и таким образом зачислить деньги на карту. Но она говорит, что так нельзя. Но ведь мы все понимаем, что это козни либо этой неприятной женщины, либо конкретно банка. Я часто закидываю наличку на карты больше 5000 в элементарных терминалах самообслуживания, которые не требуют ничего, кроме номера карты. Проводится несколько операций по 4999 и никаких проблем при этом не возникает. В общем решение было простым — открыть карту другого банка и закинуть на нее деньги без каких-либо очередей, проблем и вопросов. Впечатление у меня осталось крайне негативное, я в обязательном порядке «пропиарю» Ваш банк абсолютно всем своим друзьям, знакомым, коллегам, коих у меня большое множество.

Плюси:Не нашел
Мінуси:Банк не развивается, банк не клиентоориентирован.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
Укрсиббанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Галина   11.12.2021
Відгук корисний?

09.11.21 оплачивала кредит на кассе. Подала кассиру Бондарь. И. И. (Голая Пристань) реквизиты нового кредита и пенсионную карточку для оплаты. Какое же было мое удивление на следующий день при входе в Приват 24. Деньги поступили на старый шаблон кредита, который был уже ПОГАШЕН!!!. Звонок на горячую линию ничего не решил. Посоветовали обратиться в банк, где взят кредит. Банк находится в 50 км . Визит в субботний день ничего не дал. Нет возврата денег в выходной. В понедельник опять поездка на Херсон. Почему из-за халатности таких вот кассиров, я ,пенсионерка, должна терять деньги с мизерной пенсии на поездку в другой город?  А время, нервы?  Банки жируют, а мы, теряем свои деньги еще на решение проблем, созданные их работниками- не профессионалами. Кто ответим за принесенные мне ущерб?

Мінуси:Халатность, невнимательность, безразличие
Рекомендації: Не рекомендую
2
Середня: 2 (1 голос)
ПриватБанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Юрій   11.12.2021
Відгук корисний?

Нереально тупа підтримка. При оплаті в інтернеті не приходить смс з кодом підтвердження, підтримка нічим не може допомогти. + Не приходить обіцяний кеш бек... Ужас !

Мінуси:все в мінусах
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Спортбанк
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   09.12.2021
Відгук корисний?

Хочу відзначити касира банку Аваль – Альона Альошена як професіонала своєї справи!

 

Плюси:Дуже швидке та якісне обслуговування, побільш таких співробітників
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Райффайзен Банк Аваль
Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування

Сторінки