Перед тим, як відкрити карту в Монобанку, поцікавилась про всі нюанси, як зможу зняти і т.і
Все розписали гарно, щоби відкрила карту, а як прийшлось, щоби замовити та зняти свої гроші ₴, то вже і банку-партнера немає і коштів у них немає. Три дні відписок і 0 результату. Порадили самій бігати по банках та питати чи у них є потрібна сума в ₴
Жах, а не банк!!!
Відгуки клієнтів про розрахунково-касове обслуговування
Дуже гарне сучасне відділення на палаці Україна, випадково зайшла, бо були там у клініці через дорогу, треба було швиденько обміняти $
Вперше через приват отримую кошти в іноземній валюті,і в останнє,головне щоб їх забрала,терміново переказали кошти,на допомогу хлопцям і що ,зняти їх не можу,оскільки замовила,прийшла до обіду,та пів години касир обслуговував одного клієнта,а каса тільки одна,простояла я 30 хвилин,та почався обід,після обіду я прийшла забрати кошти,проте половину було дуже старих,тому цілу суму отримати я не змогла,а замовити можна якщо після обіду аж через день.В мене слів немає до такого паршивого відношення.І ці кошти терміново необхідні,але цим скотам,оскільки слів не вистачає всеодно.Хоч би робили нормально свої операції,а то ніби є видача,а насправді,попробуй кошти забери...Ніби це їх...Хлопці вам дякують,як ви допомагаєте їм...
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зашел почитать отзывы и офигел от первого же отзыва с хвалеными одами головному офису и хулоуй на сотрудников на местах. Отзыв явно заказной!
Во всяком случае у меня абсолютно противоположный опыт, на местах девочки супер, в смысле профессионализма!, а вот головной офис - отстой!
Мы дважды в течении этого года пытались открыть счета юрлицам в разных городах и каждый раз через жопу ГО смотрел документы: по одной фирме они где-то нарыли, что нас лишили лицензии, и потребовали пояснений, тогда как мы от той лицензии сами отказались год назад так как купили фирму с лишней для нас лицензией и не собирались по ней работать, а кроме той есть еще три лицензии по которым работаем, но что-то их для банка было мало или они их вообще не увидели и не прочитали что мы в их опроснике им понаписывали. Вообще какое дело банку до наших закрытых лицензий на момент открытия счета для меня вообще осталось загадкой. Есть регистрация в ЕДР, есть виды деятельности по которым работаем сейчас... какая разница что было раньше!
По другой фирме внезапно оказалось что у директора фирмы с десятилетней историей деятельности и обслуживания в ряде других банков для этого банка нет полномочий на открытие счета, тогда как в уставе черным по белому прописано что директор единолично принимает решения по всем вопросам и заключает все договора и распоряжается средствами... но кто ж это читает, видно проще написать перечень замечаний и девочки на местах пусть долбут клиентов, а те тычут их носом в тексты... В общем как-то так сложился опыт общения и не сложилось обслуживание.
В других банках, куда обращались параллельно, счета открыли и на третий день со дня обращения уже работали по счету, а тут приобрели опыт как оно бывает, если в клиентах не заинтересованы.
Девочек на местах было жалко, они очень старались смягчить ситуацию и делали все возможное чтобы нас привлечь на обслуживание, но мы себя не на помойке собрали, чтобы преодолевать препятствия там, где их быть не должно, еще и платить за это.
Пересилаючи кошти ...бере мега комісію...
Комісія в Абанк є фіксованою та одною з найвигідніших на банківському ринку, при переказі коштів у застосунку Abank24, за рахунок особистих коштів комісія - відсутня, кредитних - 4% від суми переказу.
Вітаю всіх.
Мені повідомили про зміну статуса мого карткового рахунку в Приватбанку, що в подальшому стане коштовним зберігати гроші в банку, та я вирішив прийти до відділення та отримати своі заощадження в готівці.
Касир повідомила - що максімум є в наявності до 5000 грн, на має прохання отримати хоча б одну гривню - теж відмова.
Це почула інша працівниця, та мовляла, "що невже мені жалко цієї гривні і дасть мені свою - одну гривню".
Так мене принизили в Приватбанку, цю гривню я поклав прибиральниці у кішеню та пішов обуреним
Увага! Нова схема шахрайства від ПриватБанку. При оплаті карткою на касі йде відмова, але проплата на ділі проходить. Щоб не потрапляти в таку ситуацію, обов'язково тримайте під рукою мобільний, на який надходять повідомлення про трансакцію. Обов'язково беріть чек про відмову в оплаті. Товар одразу складайте в сумку. Якщо таке трапилося, спокійно показуйте смс про трансакцію і йдіть геть. Якщо магазин забирає товар, викликайте поліцію. Час шахрайства вибирається банком невипадково. Це час доби чи дні, коли відділення вже банка не працюють. У мене така ситуація сталася двічі за 15 хвилин у двох магазинах. В АТБ, але грошi повернулися одразу. Очевидно, репутація для нього важливіша. І в Полісі Продукт, де гроші цинічно були вкрадені з карти. Звертаю увагу, що керуюча магаза в курсі цієї схеми. Зараз там починають дивним чином розчавлюватися яйця і рватися пакети з молоком... барабашка мабуть...
Коли прийшла закривати зарплатні карти, то прийшлось заплатити 300 грн. Типу якийсь тарифний план, про який я, за 3 роки користування картами, вперше почула..
якесь шахрайство на рівному місці.
Закінчився депозит у валюті, забрати не можливо,видають суму кратну 100 тис грн. Видають старі купюри,ще й стараються всунути потерті,хоч і в касі є купюри нового зразку ( коли я підійшов до віконечка,каса була відкрита і я встиг побачити). Мені заявили- беріть які є,або анульовуйте квитанцію.
Це буде мій останній депозит в цьому банку.
Неможливо отримати переказ Moneygram, якщо ти не є клієнтом банку. Сказали, що необхідно обов'язково відкрити рахунок і їхню картку. Прикрились законодавством. Але на інші банки чомусь це "законодавство", на щастя, не діє. Переказ отримала в іншому банку.
Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 7-Г
Два визита на протяжении трех дней в отделение Приватбанка не помогли мне получить перевод Western Union.
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Банк без иллюзий, формат "возле дома", нормально
Немає черг, завжди можна швидко потрапити до каси на обмін, швидше за все через те, що люди похилого віку мало сюди ходять. Адекватний курс, беруть нормально різні купюри (відділення у Дніпрі)
5-7-2023 в магазине Розетка Акция для покупателей держателей карт Приватбанк. НО я не смог купить товар потму что ПРиватбанк задолбал своими проверками платежа на сумму 6 тыс. грн. моих денег, не кредитных. Из-за долгой процедурі проверки платеж не проходит, а заказ магазин отменяет. Я посетил отделение Банка, подтвердил все свои данные, но это не помогло СОВСЕМ. Я пытался купить товар пять раз. Результат НОЛЬ. Отвратительный сервис от ПРИВАТБАНК. Я больше никогда не буду пользоваться картой приватбанка...
Найгірший і жадібний український банк!!!
Що умови,що обслуговування,що персонал!!!
Нікому і ніколи не рекомендую.
Имея разные услуги по 4 банкам этот выделю с той стороны что нет практики бесконечных звонков со впариванием каких то золотых, платиновых, брильянтовых карт, новых эксклюзивных предложений и прочей туфты. и жулики тоже с Коминбанка не звонят - просто ни ко г да!!!!! Были бы по кредиткам сейчас доступны условия и юзерфрендли приложение, так всё бы сюда перевел, чтобы не иметь этого ненужного общения
Найкращий банк для оплати комунальних та інших платежів в нашому місті (м.Горішні Плавні).Касири працюють швидко та завжди ввічліві. Співробітники відділення уважні, завжди допоможуть. Приємно обслуговуватися у цьому банку.
Нужно было проплатить по реквизитам около 100к, в кассе сказали если нет карты привата то в день по 5000 можно кидать. Или найти того у кого есть карта привата. У моей мамы карта привата, говорят что она должна присутствовать при операции, так как фотографировать будут (она за 200 км находиться). Может такие правила у всех, но это самые конченые правила где бы были, могли бы и пойти на встречу.... в итоге пополнял через терминал несколько суток
Ситуация следующая.
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса в другом банке списали 3 грн.
Это как? А если бы я ещё раз посмотрел? Никаких предупреждений от Аваля не было. Воровство чистой воды. Наживаетесь на горе людей?? Ну, ну. Не в прок вам будут эти 3 грн., ой не в прок!!! Естественно перевёл зарплату в другой банк.
при зняті грошей з картки в банкоматі гроші списали а готівку не видали, при зверненні в банк ніхто нічого не робить,найгірший банк!!!!
Підніму ось яку тему - є бізнесменом із 7 річним досвідом, зокрема досвідом взаємодії з різними банками. Є "фізик", є підприємство, два роки клієнт комінбанку. Подобається, що можна телефоном дізнатися актуальне по роботі з бізнесом - не збривають, не вiдсилають до відділення, до менеджера по роботі з юрособами та все таке. Тобто не витрачаєш час на поїздки і бухгалтера зайвий раз не смикаєш. У чому секрет, не в курсі, може, сидять спеціально навчені люди. По решті банк теж багато в чому влаштовує, проценти, карти, обслуговування, інше
Вчора мав на меті зняти 95 000грн.
Прийшов до банкомату і почав знімати кошти з картки. Оскільки банкомат одразу всю суму не може видати, прийшлось знімати малими порціями по 20 000грн («Тож все для людей зроблено.» Нащо одразу видавати норм суму,! Хай людина мучиться знімати кошти малими порціями. Хай робить 100500 операцій щоб зняти гроші.)
Почав знімати кошти:
1) Перша операція = зняв 20 000грн. Немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів, додаток не відображає що кошти були зняті.
2) Друга операція = зняв 20 000грн. Знову немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів і додаток не відображає що кошти були зняті.
…
і так ще два рази знімав по 20 000грн.
Наголошую що жодних смс чи повідомлень в додатку не було.
Останній крок. Залишилось зняти 15 000грн. Вставляю картку, вводжу необхідну суму і натискаю «Зняти кошти». Появляється екран «У вас буде зняти 225грн комісі». Думаю «Ух нічосє». Починаю розуміти що, мабуть, за попередні зняття в мене теж знімали комісію. Закриваю додаток на телефоні і перезаходжу. Бачу що дійсно з мене вже зняли 800 грн комісії і це ППЦ.
Получилось що після першого разу зняття готівки, банк потихому знімав комісію і не повідомляв мене про це.
ПИТАННЯ = ЧОМУ???
ЧОМУ, на останню мою спробу зняття готівки банкомат мені повідомив що буде знімати комісію, всі попередні рази ні?
ЧОМУ, жодних смс сповіщень не надходить? (хоча на гарячій лінії мене запевняють що смс мені були надіслані)
ЧОМУ, додаток показує що з вас знімали кошти і з вас було стягнуто комісію аж наступного дня???
ЩО ЦЕ ЗА СЕРВІС? Все так зроблено, щоб з клієнта побільше комісій витягнути? ЧИ ЯК?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись з цим банком при такому сервісі. Просто, на рівному місці, з людини здерли майже 800 грн.
Найгiрший банк. Хамське обслуговування. Не рекомендую.
На Малiй Арнаутськiй дуже погане обслуговування. Рiвень професiоналiзму вiдсутнiй.
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально.
Платежи не проводятся вовремя. Постоянные задержки и ошибки, даже при проведении зарплатных платежей.
На горячей линии - тупые куклы, не способны решить ни один вопрос.
Он-лайн банк работает криво.
Это просто дно.