Банк займається відмиванням грошей
Відгуки клієнтів про ПриватБанк

- Написати відгук
- Відгуків: 475
- Рейтинг: 1.4 з 5
- Оцінок: 475
Банк PrivatBank - відгуки клієнтів 2023

Люди, ніколи в житті не робіть грінкарту через ПриватБанк, оформила в дорозі, договір не завантажується, висилають лише ієрогліфи, гроші не повертають, переоформлювала у іншій страховій

Хочу поделиться историей закрытия кредита в Приват Банке.
Показательно, что с момента начала очередного карантина я стала не в состоянии выплачивать кредит. В марте 2021 года Банк получил Судебный приказ на сумму 21619,90 грн. (остаток кредита), и шло открытое выполнение производства. Но Исполнитель его работы на его год 06.2021. Вроде все, но с августа 2022 года Банк сам начал снимать деньги с карт на счете погашения кредита и заблокировал карты. В январе 2023 года карты уже были активны, но полученные на них деньги списывались на счет погашения кредита. На начало 2023 года последняя долга составила 3900 грн. Далее интересуюсь, в феврале 2023 года в «Дым» прихожу сообщить об открытии исполнительского производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн. Всего поступило к оплате 25262,78 грн. Я обижаюсь на банк я четкого ответа не дала, как это так, только сказали, что уже давно в банк 3900 UAH.In марта поступили деньги на карту и автоматически погасили кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует письмо из банка или о том, что банк принял документы на инкассо.А банк говорит то, что вы знаете, давно нет, возьмите выписку через приват24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 UAH это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долгое время на момент открытия производство составляло 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.

Поміняти номер телефону то в них просто пиздць яка трагедія , добре що днк ще не просять зробити!
відношення до клієнтів саме гірше, в мене вже сил немає, більше вашим банком не будуть користуватися ні я, ні мої родичі, ніхто.
Вийти на компроміс що немає телефону і документів це не про вас, могла надати всю інформацію усно, але ж ні ви вперті барани. Це не одноразова ситуація, і впевнена вже на 100% що це хуйня а не банк!

У Приватбанку суттєві проблеми з безпекою. У мами приблизно 2 місяці тому невідомі особи невідомим способом розрахувалися її карткою за інтернет-покупки (вкрали всю пенсію) і намагалися зняти 20 000 грн. з кредитки (встигла заблокувати картку). Була подана заява в службу безпеки Привату і в поліцію. Результату, звичайно, жодного немає. Мама звернулася в банк, отримало нову картку, продовжила користуватися нею через Приват 24. І, о диво, не пройшло й місяця, як з картки знову намагалися зняти пенсію. Картку знову заблокували, і при спробі зайти в Приват 24, щоб сплатити хоча б комунальні платежі, мамі довелося пройти сто перевірок і зайти в акаунт так і не вдалося. Тепер, щоб отримати пенсію, їй потрібно їхати в районний центр (бо вона з села). Це купа потрачених нервів і здоров'я, а вона вже не молода людина. Прийняла рішення перевести пенсію на Укрпошту і більше ніколи з даною установою не зв'язуватись. Ось таке полегшення життя пенсіонерів і цифровізація послуг від Приватбанку!

Пришёл перевод Money Gram, обратились в Приват для получения перевода, отказались выдать, т.к. не являемся клиентами банка, сначала надо оформить карту, а потом получить. На вопрос, почему нужно становиться клиентом банка, чтобы получить перевод, кассир невнятно ответила, что такие правила.
Почему-то, в других банках, работающих на данной программе, это необязательно.
Отвратительный сервис и банк с хитросделанными правилами.

Пришёл перевод Money Gram, обратились в Приват для получения перевода, отказались выдать, т.к. не являемся клиентами банка, сначала надо оформить карту, а потом получить. На вопрос, почему нужно становиться клиентом банка, чтобы получить перевод, кассир невнятно ответила, что такие правила.
Почему-то, в других банках, работающих на данной программе, это необязательно.
Отвратительный сервис и банк с хитросделанными правилами.

31 серпня 2022 року банкомат, який працює тільки на видачу купюр, надав мені пошкоджені купюри. Сума невелика, 1000 грн, але їх ще потрібно заробити. Після відвідування відділення банку, купюри банком було вилучено для проведення експертизи. Дуже довго чекала на відповідь, а сьогодні мені повідомили, що я не можу доказати, що пошкоджені банкноти я отримала саме з їх банку, тому мені їх не повернуть. Виникає питання, яким чином пошкоджені купюри потрапили до банкомату?! Можливо це нова схема роботи банку по обміну пошкоджених купюр за рахунок громадян?! Будьте уважні, банку не можна довіряти!!!

Маю Преміум обслуговуванн в Приватбанку.
25.04.2023,року я робила поповнення грошей через термінал Приватбанку.я внесла 3600 грн, після чого термінал вимкнувся та почав перезавантажуватись. Гроші лишились в терміналі та не були зараховані на карту. Я звернулась до Приватбвнку негайно за залишила заявку на повернення грошей. Спочатку мені написали, що термін розгляду 24 години, а у випадку інкасацї 3 дні. Потім, що інсацію треба чекати і термін 14 днів. Сьогодні 9 травня 2023 року. 14 днів пройшло, грошей немає. З боку Приватбанку чергова відписка, що протягом 24 годин мені дадуть відповідь, що знов треба чекати на інкасацію . Тобто в Києві в центрі міста на Печерську Приватбанк за півмісяця так і не захотів зробити інкасацію. Вважаю, Що Приватбанк просто привласнив мої гроші

Банк превратился самый отст ойный банк, у меня две карты и планирую их закрыть, счета тоже. Не хочу перечислять гадости, их много. Не хочуиметь дело с нечистотами.

Не навижу оставлять отзывы, но настолько достала тупая работа банка. Получил за услуги ФОП деньги на счет, счет был укзана неправильно и пришлось предоставить кучу доков, учтнаовить кучу всякой чепухи. По итогу деньги провесели неделю на транзитном счете и так не перевелись, после того как я набрал спросил в чем дело - оказывается подписать документ електронным ключом этого мало, надо чтоб в догоовре стола живая подпись. Ну ладно хер с вами конченные, делаю им послднюю страницу с печатью отправляю- нет нам надо чтоб все было только в пдф одним файлом и т д. Настолько нелепые тупые придирки, тратишь кучу времени на это. Пока в Украине только один адекватный банк - это моно. Приват полное говно. Если бы можно было бы поставить из 5 минусовую оценку я бы это сделал.

Після 29-го квітня, коли був сбій в ПриватБанку, дозвонилася щоб дізнатися чи точно не списалися кошти, тому що не зрозуміло було мені відповіли що ніякої транзакції не було, кошти не списалися. Потім на наступний день в мене з'являється мінусовий баланс! Дозвонитися нереально! В онлайн-чаті робот замість оператора який ні на що не може відповісти. Коли дозвонилася як наче ні в чому не було оператор каже що вони знають про проблему, це проблема на їх стороні і вони її вирішують. На моє питання чому клієнтам не сказали що така проблема є і що гроші зникли - відповіді не має! Далі. Кажуть що проблему мають вирішити через декілька годин, потім ще через пару, а потім через 2.5 дні кажуть що це може зайняти до 11 днів!!!! Знову ж таки офіційно Банк не каже про проблему, а на моє питання в котрий раз чому банк дозволяє собі не казати про це: Це не запланована робота тому не попереджується. СЕРЙОЗНО????! Тобто у клієнтів зникли кошти, ви знаєте про цю проблему і вона не у 1-5 людей ви вирішуєте що не треба нічого казати??! ДНО А НЕ БАНК. Як надзвонювати за кредити то є і час і чомусь банк вирішує що мені треба знати про нові кредити, а коли проблеми та ще й такі то нащо?)))

Здійснила перевід коштів з карти ПриватБанку на А-Банк.Двічі не показало операції в додатку, додзвонитися до оператора протягом години неможливо, відповідає електронний бот, очікування практично відсутнє і збиває.За 40 хвилин мені прийшло що операція здійснення двічі і скасована.Всі спроби щось вдіяти рівні нулю.З усіх банків обслуговування в Приват найжалюгідніше, не рекомендую.

Купил карту международного автомобильного страхования. Сотрудница банка попросил расписать полис страхования, во первых выстоял ненужную очередь и в итоге мне распечатали не то что нужно, из-за чего возникли проблем на границе

Не можна дозвонитися до оператора і вирішити елементарня питання!!! Я пенсіонерка , отримую пенсію, але СМС повідомлення не надходять. Підключила платні повідомлення -все марно - не надходять. На зв"язку постійно висить робот, який допомагає хіба що потрапити в психушку! . Через сорок хвилин " спілкування " з психоподразником підключився оператор, який відфутболив мене до мобільного оператора. Там знову подібне спілкування і знову відправили в банк. Але той просто перестав відповідати! Питання: якщо з банка надходять СМС повідомлення з посиланням на свій сайт, то чому не приходить повідомлення по картці? Питання: ви створюєте спрощену систему для шахраїв, ??!!!

Ввели нові правила для тарифу "it expert", тепер сплата по реквізитам не враховується. Тобто зрада держави до свого населення продовжується.

С началом войны оказался без источника дохода. Обратился за помощью к родственникам из США. Те периодически высылали мне деньги через Вестерн Юнион. Все переводы я получал в долларах через отделение Привата в Киеве по ул. Харьковское шоссе, 58. Обменивал на гривны по необходимости. Все шло нормально, пока очередь не дошла до двух купюр по 100 долларов. На одной был банковский штампик, на другой едва заметный надрыв уголка длиной в 1 мм, в остальном купюры идеальные. В отделении отказались их принимать, т.к. купюры необратимо "испорчены" миллиметровым надрывом на уголке, а другая чем-то залита (это про штампик). На вопрос, почему вы тогда выдали мне такие купюры, - мне сначала в отделении, а потом на линии поддержки, по мере моих возражений тактично объяснили практически следующее:
- Мы такое не даём
- Ты, мошенник, сам их испортил
- А ты докажи, что это наше
- А надо было самому внимательно смотреть, что брал. И нам пофиг, что мы не довели до тебя своих требований к состоянию купюр, когда их выдавали.
- Иди куда-нибудь, найди инкассо
- "Я вынуждена прекратить с тобой разговор, так как ты нарушил Административный кодекс, статья 137". (О как - прокурор и судья в одном лице!!!)

Конченый банк, перевод со своей карты на свою же карту, сумма 2500 - комиссия 97грн. Ненормальный банк.

Сьогодні я мала неприємність з приватбанком по купівлі авіаквитків.
Це просто жах!!! Купляла квиток за одну суму а через дві години прийшло повідомлення, що потрібно доплатити суму 1213 грн., за що!!! і чому це прийшло через дві години!!! А не попередити клієнта про це завчасно!!!
Спеціалісти взагалі НУЛЬОВІ, керуються якимись незрозумілими для клієнта регламентами і просто пусте бла-бла-бла!!!
Не банк а ЛОХОТРОН!!!!

На этот танк нужно подавать в суд... так как они не обосновано кливетают на клиента. Без обоснования банк заблокировал мою кредитную карту (с тем, что как бы я просрочила обязательный платёж), но если так делать, то должен банк предоставить месяц когда был просрочен платеж... А этого банк предоставить не может, так как история платежей хорошая и без просроски... И банк ничего не может ответить, ходит всё кругом... Так, что будьте осторожы когда вы выбираете банк... Приват банк - самый ужасный банк с клиентами.

До 1 квітня ще думала,що нормальний банк.Більше того,ніде навіть рахунків не відкривала.Тільки Приват.Всі платежі вчасно платила,заборгованості ніколи не було...І раз,без пояснення обмежили всі мої картки.Називається,з 1 квітня,чи що.На все одна відповідь-чекайте 15 днів.Вже скільки нервів витріпали.Не рекомендую!!!Однозначно буду переходити в інший банк.Але як тепер ще свої гроші забрати.Та й пенсія по втраті годувальника скоро прийде.

Хочу подякувати менеджеру (на жаль, не знаю ім'я), яка сьогодні допомогла мені відновити загублений платіжний документ. Відділення Харківське шосе, 56. Щиро дякую!

Блокують всі платежі по картках, без пояснення.

19.03.23 вночі були регламенті роботи в Приватбанку. Вночі з карти було ( без мого відома) 6 транзакцій. 4 транзакції банк заблокував, а 2 пройшли. Зняли до 4тис грн ( знімали в доларах). З банку ніяких дзвінків для підтвердження не надходило. Зранку, як це все побачили, картку заблокували. Але! Тепер банк буде розбиратися до 120 днів, кошти знімали кредитні, з цього виходить, що будуть нараховувати комісії, пеню, штрафи і т.д. До речі, картою не користувалися. Її банк видав разом з картою для виплат. Тепер питання, як працює служба безпеки банку? Чому не призупиняється нарахування відсотків?

В одном очень солидном магазине оптовой торговли кассир при расчете карточкой (не приватовской, хотя я и клиент Привата) сказала, что неправильно введен пин-код. Спорить не стал, повторил, получил чек (около 2000 грн.), забрал покупки и уехал. Но осадочек остался... Через несколько дней проверил выписку со счета в моем банке. Оказалось, что произошло двойное списание, короче - обсчет. Позвонил в магазин, жалобу приняли, извинились и деньги вернули. Но сказали, что кассир действовала правильно, ошибка была со стороны банка. Самое неприятное, что если бы не проверил выписку, то никогда бы не получил денег. Чтобы понять, что же произошло, связался в чате с Приватом, который обслуживает систему "клиент-банк". Изложил ситуацию, специалист поначалу пообещал разобраться, но потом, судя по всему, подключили робота-ответчика, который на все мои вопросы писал: "Дуже прикро, але ..." . Далее сообщалось, что никакой информации они мне не дадут. В общем, после такого общения понял, что Приват - это не тот банк, которому можно доверять. Ну, разве что можно с его помощью пополнять телефонные счета. Очень жаль, когда-то спецы Привата были на очень высоком уровне. Если и были какие-то проблемы, все решалось оперативно.
