Отзывы клиентов про ПриватБанк

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Банк "ПриватБанк"

Банк PrivatBank - отзывы клиентов 2024

ГістьСветлана   18.03.2024

Оформила цифровую карту Универсальная, чтобы оплачивать коммуналку. Сегодня решила первый раз пополнить её в родном терминале. Итог - почти 250.00 грн комиссия за 5000.00 грн. Это была последняя капля, ни про какой ПриватБанк слышать не хочу. Люди, не связывайтесь с этими мошенниками и грабителями.

Плюсы:Нет.
Минусы:Один сплошной минус.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
18.03.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. 

Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.

Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   11.02.2024

Самый ужасный банк с тупыми правилами. Сами кредиты навязывают. Потом закрывают карту и по непонятной причине не открывают лимит.

Плюсы:0
Минусы:1000000000000000
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
11.02.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. 

Тип услуги: Кредиты
Гість   03.02.2024

На даный момент ПриватБанк один из лучших банков страны, да не идеален, со своими приколами и заскоками, но если сравнивать то для обычного пользования как физ лицо, очень даже хорошо. Приложение вообще удобное и супер.
Есть на мое усмотрение конкуретн по удобству и стабильности - Монобанк.

Плюсы:Стабильность, интернет банкинг
Минусы:Очень тошнотворны в плане праильности и финконтроля.
Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
2
ПриватБанк
03.02.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. 

Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.

Тип услуги: Другое
Гість   30.01.2024

Жахливий банк.  В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні  я телефонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото – результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами

Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
30.01.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. Шкода, що у вас залишилися неприємні емоції після звернення до служби підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу зі співробітниками для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Будь ласка, надішліть знімок екрану з помилкою при вході до Приват24 на пошту help@pb.ua, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання з відновленням доступу до акаунту та створенням виписки. 

Тип услуги: Обслуживание
Гість   05.01.2024

Здравствуйте.  @privat_24_ua это чат бот привата или жуликов?Спасибо.

 

Рекомендации: Нейтрально
5
Средняя: 5 (1 голос)
1
ПриватБанк
06.01.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. Офіційний чат-бот ПриватБанку в Telegram і у Viber є PRIVATBANK_HELP_BOT.

Тип услуги: Другое
Гість   25.12.2023

22 грудня о 00:01 ночі з мого рахунку почали зніматися кошти за якісь товари з аліекспрес. Я не підтверджувала жодних платежів. Коли прийшло третє смс-повідомлення, я звернула увагу на дивні транзакції і відразу зателефонувала в банк, де мені заблокували рахунок. Я спробувала подати заявку на повернення коштів онлайн, але вона з якихось причин не пройшла. Наступного дня мені довелося їхати до відділення банку, щоб подати заявку знову. Заявку прийняли, але сьогодні мені прийшов відмова у поверненні коштів без пояснення причин. Я не розумію, як могли списати кошти з картки, яка ніде не була опублікована. Це свідчить про прогалини в системі безпеки банку або небажання розбиратись в ситуації.

Плюсы:Співробітник яка мені намагалась допомогти. Алє співробітник у відділенні може тільки подати заявку.
Минусы:Немає захисту навіть начебто захищених рахунків
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
26.12.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Для більш детальної перевірки інформації по заявках ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
 

Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   08.12.2023

Замовляла  готівку валютою вже багато разів .В касі видають купюри старого зразку по 10 доларів в жахливому вигляді!!! Ви знущаєтесь? Тобто я для купівлі квартири буду  десятками розраховуватись??? По-друге,  назад вони такі купюри приймають з комісією , тому що вони пошкоджені .  Всі люди ,що приходять за готівкою обурені , вони відмовляються брати такі гроші , щоб уникнути проблем !!!   Касири бурмочуть що це постанова Нацбанку.

А якщо людина прийшла зняти 10 -20 тис доларів , ви теж десятками будете віддавати ?

Шахраї,  злодії!!!

Плюсы:Вже ніяких плюсів не бачу . Хочу швидше вивести всю валюту і забути про це непорозуміння під назвою приватбанк
Минусы:1.блокують рахунки 2. Штучно створюють проблеми з отриманням валюти
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
09.12.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Тип услуги: Другое
Гість   06.12.2023

Банк ворует депозиты умерших

Минусы:только минусы
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
2
ПриватБанк
06.12.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Кошти з рахунків померлого виплачуються спадкоємцю у встановленому законом порядку.

Тип услуги: Другое
Євгеній   29.11.2023

Банк обмежив мої дії тим, що заблокував можливість здійснення платежів в своєму додатку, допомогти відмовляються, адекватної відповіді не дають. Складаються дуже негативні враження. Не рекомендую цей Банк.

Плюсы:Вже немає.
Минусы:Дуже багато.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
29.11.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.

Тип услуги: Обслуживание
Єлизавета   01.11.2023

ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство. 

Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.

Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив  офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату а саме  "з якої причини були заблоковані кошти". Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.  

В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі.  А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів. 

З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.

Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші

Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію

Минусы:Ні в якому разі не користуйтесь цим банком. Банк дуже багато собі дозволяє!!!
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
02.11.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця. Про причину вас було повідомлено раніше. 
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.

Тип услуги: Кредитные карты
Дмитро   27.10.2023

Глава-1 27 жовтня 2023, 8:56 Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5 Сьогодні 27.10.23! 24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя! Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700! Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей! На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації! Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз! Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня! У відповідь тупі фрази мов чекайте! Висновок: ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання! Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому кінченому банку Глава 2 27.11.23 о 17:00 прийшло повідомлення від ПриватБанку! Вашим питанням ніхто не займався, відповідь буде за 14 днів! Тобто, банк вкрав в мене 3500 грн і буде ними користуватись 3+14=17 днів!!! Я хочу відшкодування нанесених мені фінансових незручностей! Друзі! Наполегливо рекомендую обирати любий інший банк окрім ПриватБанку, це суцільне лайно!

Плюсы:Відсутні
Минусы:Відсутня робота з клієнтом! Вже третій день експлуатують глючний термінал! Брешуть кліннтам! Банк-лайно
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
27.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.

Тип услуги: Другое
Гість   24.10.2023

Вперше через приват отримую кошти в іноземній валюті,і в останнє,головне щоб їх забрала,терміново переказали кошти,на допомогу хлопцям і що ,зняти їх не можу,оскільки замовила,прийшла до обіду,та пів години касир обслуговував одного клієнта,а каса тільки одна,простояла я 30 хвилин,та почався обід,після обіду я прийшла забрати кошти,проте половину було дуже старих,тому цілу суму отримати я не змогла,а замовити можна якщо після обіду аж через день.В мене слів немає до такого паршивого відношення.І ці кошти терміново необхідні,але цим скотам,оскільки слів не вистачає всеодно.Хоч би робили нормально свої операції,а то ніби є видача,а насправді,попробуй кошти забери...Ніби це їх...Хлопці вам дякують,як ви допомагаєте їм...

Плюсы:Немає більше у вас плюсів,це все що ви зробили
Минусы:Тепер тільки одні мінуси після цього випадку.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
24.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Тип услуги: Расчетно-кассовое обслуживание
Микита   19.10.2023

 Ще нещодавно було, що якщо наприклад переклад на іншу карту, то якщо по карті то просто вставляється карта, вводиться номер карти куди переказ і здійснюється оплата, а якщо без карти наприклад в терміналі просто за цифрами телефону і здійснюється оплата, то на кой тепер якщо є карта запитують цифри телефону, хочуть зробити дзвінок. Відмовився від неправильної роботи банку, щоб не робити не правильно. 

Рекомендации: Нейтрально
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Внесення готівкових коштів у термінал самообслуговування вимагає, як авторизацію клієнта, так і підтвердження операції за допомогою одноразового пароля або дзвінка на телефон. Описана процедура підтвердження операцій регламентована НБУ. Без підтвердження заборонено виконувати готівкову платіжну операцію без верифікації за допомогою номеру телефону.

Тип услуги: Другое
Андрій    14.10.2023

09.10.23 через касу відділення сплатив суму згідно судового рішення від 03.10.23 — до набуття рішенням сили. Рішення стосувалось тільки суми судового збору.
Напротязі розгляду справи (три місяці: ну так працює зараз суд, то повітряна тривога, то ще щось) ПриватБанк постійно з моїх карток тягнув дрібні в рахунок цього самого судового збору.
То решту зарахую на картку, то ще щось.
До речі про судовий збір і його стягнення До розгляду справи: в кредитному договорі цей момент не вказують. Тільки в захованому місці на сайті. Коли я намагався знайти де, то їх юрисконсульт сказав мені: шукайте, десь було, я сам не знаю, сайту не бачу.
Тільки коли я поскаржився на цього юрисконсульта, то мені розказали в якому підпункті шукати про цей судовий збір. То може з цим не все чисто, що вони не пишуть в договорі.
Але до суті.
Отже рішення суду. Там вказується рахунок ПриватБанку для заборгованостей і судового збору.
Я сплачую.
Але в довідці про заборгованість у додатку цей судовий збір залишається.
Три рази звертався до кол-центру. Кажуть: три дні, ще день. На третій раз якийсь трохи переляканий оператор від мене відхрестився: пиши на тех.підтримку, бо суму зараховано, а чому в довідці заборгованість, не знаю.
До чого назва цього відгуку.
Я не буду строїти теорії змови.
Не буду писати, що мої гроші крутять десь в офшорах щоб назбирати на заставу Коломойському.
Я просто вважаю, що це елементарне безладдя і перед усім почуття Безкарності. Бо співробітники думають, що нічого їм не буде. Що холопи змовчать.
І що цікаво, коли людина на день прострочить оплату, то одразу хай. А коли тисячі тисячів випадків, що банк не виконує регламент, договір, коли оператори і співробітники дурять, грубіянять і просто халтурять, то так і треба. Банк краще знає закони.

Плюсы:Гарний мобільний додаток. Багато відділеннь і банкоматів. Є й позитивні співробітники.
Минусы:Але загалом дуже багато й співробітників, які не хотять працювати. Грубіянять.
Рекомендации: Нейтрально
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Приносимо вибачення, що виникла така ситуація. Намагатимемося уникнути подібного в майбутньому і дякуємо за співпрацю! 

Тип услуги: Обслуживание
Анастасія   06.10.2023

2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк. 

С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн. 

И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)

На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!

Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире. 

Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает. 

На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:

1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет? 
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карта для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…

Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. 

В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Тип услуги: Кредиты
Гість   02.10.2023

Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави для ФОП 5−7-9, збільшивши відсотки та збільшивши регулярний платіж щомісячний, повідомлень наперед ніяких не було, кредит сплачувався справно. І це в Херсоні)

Минусы:- зміна умов без погодження - відсутнє інформування клієнта - нав,язування умов
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Згідно пункту 2.3 Додаткової угоди до кредитного договору:
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.

Тип услуги: Кредиты
Гістьsvitlana   02.10.2023

Хочу застерегти клієнтів банку "Приват" від "хитрощів" банку. Якщо Вам запропонують покласти ваші гроші на депозит на три місяці в гривні, а через три місяці забрати в валюті, БОЖЕ ЗБАВ !!! Валюту ви вже не отртмаєте!!! Я замовляю вже два мімяці, а приходить до каси вона вся в вигляді купюр старого зразку, незрозуміло, якого року. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!

Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
2
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Тип услуги: Депозиты
Наталія   30.09.2023

Сьогодні 30.09 зайшла у відділення на Мишуги 9 м. Київ сплатити квитанцію Київенерго , а так як час був майже обідній і черга в касу довга то попросила працівника з обслуговування клієнтів допомогти скористатися терміналом. 

На моє прохання допомогти ввести показники лічильника (окуляри забула і геть всі цифри сплутались) працівниця відповіла, що не розуміється в квитанціях і додала чи не піти їй до мене додому поглянути на лічильник. 

Ось таке хамство і відношення до клієнта. Прошу керівництво відділення переглянути відеокамери і відреагувати на ситуацію

Минусы:Ставлення до клієнтів абсолютно байдуже
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, що виникла. 
Розуміємо, що це не змінить ситуацію, і в той же час ми можемо зареєструвати скаргу в центр контролю якості. За цією скаргою фахівці розберуться і в разі потреби навчать співробітника, або застосують покарання. А для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту help@pb.ua опис ситуації та уточнити контактний номер телефону. 

Ми проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення до відділення банку, для покращення якості обслуговування в майбутньому. Дякуємо за розуміння.

Тип услуги: Обслуживание
Гість   27.09.2023

Кожного разу, коли як ФОП - клієнт банку намагаюся звернутися на гарячу лінію за помогою, завжди чую одну і ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку. Ще жодного разу я не отримвала допомоги і завжди потрібно їхати у відділення. Думаю міняти банк.

Плюсы:Жодних
Минусы:Жодної допоги і обслуговування на дуже низькому рівні
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Ви завжди можете звернутися за підтримкою до чату Допомога онлайн на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/business або в Приват24. Наші фахівці радо допоможуть вирішити питання. 

Тип услуги: Услуги для бизнеса
Гість   26.09.2023

Доброго дня усім!

 

В Приватбанку я раніше мала кредитну картку та картку для виплат. А потім ще створила свою digital інтернет - картку. Коли ж відправила номер інтернет - картки, то шахраї змогли перейти через інтернет - картку на мої постійні картки та ошукали мене більше, ніж 2 рази та підвищили кредитний ліміт виплат. А в банку нажаль на мою заяву досі не відреагували.

Минусы:Не рекомендую тут створювати свої картки, оскільки банк нажаль не надійний.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо раніше були передані дані картки, акаунту Приват24 та дана згода на проведення подібних операцій. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику, а також для дій у кабінеті Приват24 необхідно ввести пароль.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по списаннях.

Тип услуги: Кредитные карты
Надія   26.09.2023

Через приват24 неможливо провести оплату згідно виставленого рахунку за вивіз сміття. Робот Яна нічого не розуміє, настоює

є на тому, що не бачить неуспішних платежів. Вона і не побачить, бо мені не вдається провести платіж, робот запрограмований за розумом ,гіршим ніж у курки. Як можна поспілкуватися з оператором людиною. Відповідь робота итільки дратує. Це поганий менеджмент - дратувати своїх клієнтів.

Рекомендации: Нейтрально
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо. Шкода, що ви отримали негативний досвід від роботи автопомічника. Наші фахівці в чаті Допомога онлайн у Приват24 завжди раді допомогти у вирішенні питання.

Тип услуги: Другое
Керей Вячеслав Іванович   21.09.2023

Другий тиждень не можу отримати валютні депозити купюрами останнього зразку, синіми. Брав у борг у людей такими і повертати потрібно такими. 

Всім клієнтам видають ті купюри, які в подальшому не просто буде використати,  Яко би це така Постанова Нацбанку.  Самі банки, разом з нелегальними міняй лами та обмінними пунктами створили штучну проблему старих, білих, синіх купюр долара США,  наявність на них штампів та інше, заробили на "обміні" негарних в гарні, а тепер ті проблемні видають з депозиту. Якось дурно все це пахне, розводняком. 

Відбили бажання переводити гривню з карток в доллар США,  від слова зовсім. Нацбанк і ПриватБанк не зацікавлені в стабільності Української національної валюти. 

Плюсы:В даній ситуації плюсів немає.
Минусы: Цікаве і правильне рішення Нацбанку по стабілізації курсу української валюти через механізм валютного депозиту фактично знищили аферою " обміну" купюр різних років випуску.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
21.10.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Тип услуги: Депозиты
Іван Головчук    19.09.2023

Доброго дня. Цей недо-банк під назвою ПриватБанк, звершив зімною співпрацю через безготівковиі перекази на фіз картку коли я являюся ФОП. Тільки проблема в тому що я не знав що не можна робити такі перекази по звичайних картках коли маєш рахунок ФОП!
Суть в тому що з мене зробили шахрая!!! Дали зрозуміти те що я начебто відмивав кошти! Абсурд, замість того щоб пояснити клієнтам як правильно робити перекази по картах, Вони мене заблокували, а після цього працівники банку пояснили мені чому!
І на даний момент! Ця проблема є критичною для мого бізнесу! Бо я відкрив рахунок ФОП в іншому банку! Але клієнти не можуть мені оплатити за товар з ПриватБанку на мій ФОП іншого банку! Тому що я в чорному списку, а майже всі мої клієнти користуються цим недобанком ПриватБанк. Тому шановні клієнти ПриватБ будь ласка думайте перед тим як відкривати рахунок ФОП в Приват банку. Тому що Ви навіть можете не усвідомлювати свої помилки по переказах, а в кінцевому результаті Вас заблокують, і не будуть пропускати платежі з Приват банку на Ваший інший рахунок ФОП. А це мягко кажучи означає що Ваший бізнес закриється миттєво!
Дякую!

Минусы:Після розриву договору всі клієнти Приват банку не зможуть перерахувати кошти на Ваший новий рахунок ФОП в іншому банку
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип услуги: Обслуживание
Роман   17.09.2023

Объясните своим тупым недоспециалистам по безопасности , что не нужно на каждый чих звонить людям на мобилу Неужели эти клоуны не понимают , что приложение ПРИВАТ24 может стоять как на ПК так и на смартфоне ? И эти устройства синхронизированы ? Делал заказы ночью с ПК Так на каждый платеж эти имбицилы перезванивают и просят подтвердить мои действия Ну не идиоты ? Имитируют бурную деятельность  Кто этим чертям вообще разрешает звонить после 22-00 ? 

Плюсы:Давно уже нет
Минусы:Сплошные
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип услуги: Другое
Володимир   15.09.2023

Під час зняття готівки відповідав на телефонний дзвінок- банкомат забрав гроші назад, але чек вчасно видав. Гроші пропали. 

Минусы:Я залишився без грошей
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
ПриватБанк
Тип услуги: Обслуживание

Страницы