20 років щоб купити житло в іпотеку, навіть на скромні 50 метрів це достатньо, ставка по кредиту досить висока.
Отзывы клиентов про ПриватБанк
- Написать отзыв
- Отзывов: 550
- Рейтинг: 1.3 из 5
- Оценок: 552
Банк PrivatBank - отзывы клиентов 2024
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Банк сам меняет реквизиты в шаблонах и перечисляет деньги на оккупированные територии Россией. А на вопрос банку почему так произошло, включают Дурака, типо вы сами перевели. Мошенники. Буду писать В СБУ и прокуратуру.
Вітаємо. Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
У відділені на пр-ті Героїв Харкова 293а у місті Харків працюють жахливі працівників і так само жахливі їх керівники, касир має себе за богиню та вирішує кому видавати готівку, кого таємно привести до себе через службовий хід, в кому видавати нікому не потрібний непотріб та ще й мати право хамити та підвищувати тон, а керівники взагалі називають хворою та не адекватною людиною через те що не звітуєш їм чуму ти хочеш знати СВОЇ кошти! Після відмови відповісти чому у мені багато замовлень, а це аж три!!! на зняття готівки співробітник проголосив мене хворою на голову та кінченною з якою нема про що розмовляти, а також після цієї розмови саме мої заявки на замовлення готівки скасовуються банком хоча іншим у відділенні видають кошти без проблем!
Вітаємо. Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
У відділені на пр-ті Героїв Харкова 293а у місті Харків працюють жахливі працівників і так само жахливі їх керівники, касир має себе за богиню та вирішує кому видавати готівку, кого таємно привести до себе через службовий хід, в кому видавати нікому не потрібний непотріб та ще й мати право хамити та підвищувати тон, а керівники взагалі називають хворою та не адекватною людиною через те що не звітуєш їм чуму ти хочеш знати СВОЇ кошти! Після відмови відповісти чому у мені багато замовлень, а це аж три!!! на зняття готівки співробітник проголосив мене хворою на голову та кінченною з якою нема про що розмовляти, а також після цієї розмови саме мої заявки на замовлення готівки скасовуються банком хоча іншим у відділенні видають кошти без проблем!
Вітаємо. Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Я хочу поділитися своїм позитивним досвідом роботи зі Сніжаною Андріївною у відділенні ПриватБанку в Бобровиці, Чернігівської області. Її професіоналізм та відданість клієнтам викликають захоплення.
Сніжана Андріївна завжди готова прийти на допомогу, надає вичерпні консультації та знаходить індивідуальний підхід до кожного клієнта. Вона не лише чудово розуміється на банківських продуктах та послугах, але й щиро піклується про те, щоб клієнти отримали найкраще рішення, яке відповідає їхнім потребам.
Я надзвичайно вдячний Сніжані Андріївні за її терпіння, уважність та високий рівень сервісу. Вона зробила моє спілкування з банком приємним та комфортним. На жаль, у Києві мій досвід був іншим.
Добрий день.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Июнь 2024 года и до сих пор ПриватБанк покрывает своих сотрудниц-мошенниц Граб и Николаенко (Днепр), которые в 2008 году сами пришли ко мне на работу, подключили к системе Приватбанка, чтобы я принимал заявки на кредитование. Я по своей глупости решил взять кредит под залог единственного жилья (КД №DNUAGA0000000001). Для чего сам изготовил неактуальные справки о доходах для себя и поручителя. Николаенко пришла ко мне домой, видела что в квартире находится мебель из офиса (то есть источника дохода — работы — не было) и содействовала получению кредита с целевым назначением «ремонт». Я так понимаю, что Приватбанк это секта, которая ломает судьбы людей. Еще добавлю, о чем говорил по телефону службе безопасности Приватбанка пару лет назад. Сныткин Сергей Викторович, мой руководитель пока я работал почасово в Правобережном отделении Приватбанка, в 2002—2003 гг. заставлял меня подделывать подпись клиентов банка и сдавать выручку от продажи залогов в кассу Приватбанка. По этому вопросу меня не вызывали.
Вітаємо. Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Купили долари нового зразка за визначеною ціною, замовили видачу готівки-видають старого зразка купюри та ще й пошкоджені та дешевші. Як зняти свої гроші та оминути цей лохотрон
Добрий день. У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Оформила цифровую карту Универсальная, чтобы оплачивать коммуналку. Сегодня решила первый раз пополнить её в родном терминале. Итог - почти 250.00 грн комиссия за 5000.00 грн. Это была последняя капля, ни про какой ПриватБанк слышать не хочу. Люди, не связывайтесь с этими мошенниками и грабителями.
Вітаємо.
Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Самый ужасный банк с тупыми правилами. Сами кредиты навязывают. Потом закрывают карту и по непонятной причине не открывают лимит.
Вітаємо. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
На даный момент ПриватБанк один из лучших банков страны, да не идеален, со своими приколами и заскоками, но если сравнивать то для обычного пользования как физ лицо, очень даже хорошо. Приложение вообще удобное и супер.
Есть на мое усмотрение конкуретн по удобству и стабильности - Монобанк.
Вітаємо.
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Жахливий банк. В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні я телефонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото – результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами
Вітаємо. Шкода, що у вас залишилися неприємні емоції після звернення до служби підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу зі співробітниками для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Будь ласка, надішліть знімок екрану з помилкою при вході до Приват24 на пошту help@pb.ua, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання з відновленням доступу до акаунту та створенням виписки.
Здравствуйте. @privat_24_ua это чат бот привата или жуликов?Спасибо.
Вітаємо. Офіційний чат-бот ПриватБанку в Telegram і у Viber є PRIVATBANK_HELP_BOT.
22 грудня о 00:01 ночі з мого рахунку почали зніматися кошти за якісь товари з аліекспрес. Я не підтверджувала жодних платежів. Коли прийшло третє смс-повідомлення, я звернула увагу на дивні транзакції і відразу зателефонувала в банк, де мені заблокували рахунок. Я спробувала подати заявку на повернення коштів онлайн, але вона з якихось причин не пройшла. Наступного дня мені довелося їхати до відділення банку, щоб подати заявку знову. Заявку прийняли, але сьогодні мені прийшов відмова у поверненні коштів без пояснення причин. Я не розумію, як могли списати кошти з картки, яка ніде не була опублікована. Це свідчить про прогалини в системі безпеки банку або небажання розбиратись в ситуації.
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Для більш детальної перевірки інформації по заявках ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Замовляла готівку валютою вже багато разів .В касі видають купюри старого зразку по 10 доларів в жахливому вигляді!!! Ви знущаєтесь? Тобто я для купівлі квартири буду десятками розраховуватись??? По-друге, назад вони такі купюри приймають з комісією , тому що вони пошкоджені . Всі люди ,що приходять за готівкою обурені , вони відмовляються брати такі гроші , щоб уникнути проблем !!! Касири бурмочуть що це постанова Нацбанку.
А якщо людина прийшла зняти 10 -20 тис доларів , ви теж десятками будете віддавати ?
Шахраї, злодії!!!
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Банк ворует депозиты умерших
Вітаємо.
Кошти з рахунків померлого виплачуються спадкоємцю у встановленому законом порядку.
Банк обмежив мої дії тим, що заблокував можливість здійснення платежів в своєму додатку, допомогти відмовляються, адекватної відповіді не дають. Складаються дуже негативні враження. Не рекомендую цей Банк.
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.
ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату а саме "з якої причини були заблоковані кошти". Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця. Про причину вас було повідомлено раніше.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Глава-1 27 жовтня 2023, 8:56 Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5 Сьогодні 27.10.23! 24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя! Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700! Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей! На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації! Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз! Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня! У відповідь тупі фрази мов чекайте! Висновок: ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання! Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому кінченому банку Глава 2 27.11.23 о 17:00 прийшло повідомлення від ПриватБанку! Вашим питанням ніхто не займався, відповідь буде за 14 днів! Тобто, банк вкрав в мене 3500 грн і буде ними користуватись 3+14=17 днів!!! Я хочу відшкодування нанесених мені фінансових незручностей! Друзі! Наполегливо рекомендую обирати любий інший банк окрім ПриватБанку, це суцільне лайно!
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Вперше через приват отримую кошти в іноземній валюті,і в останнє,головне щоб їх забрала,терміново переказали кошти,на допомогу хлопцям і що ,зняти їх не можу,оскільки замовила,прийшла до обіду,та пів години касир обслуговував одного клієнта,а каса тільки одна,простояла я 30 хвилин,та почався обід,після обіду я прийшла забрати кошти,проте половину було дуже старих,тому цілу суму отримати я не змогла,а замовити можна якщо після обіду аж через день.В мене слів немає до такого паршивого відношення.І ці кошти терміново необхідні,але цим скотам,оскільки слів не вистачає всеодно.Хоч би робили нормально свої операції,а то ніби є видача,а насправді,попробуй кошти забери...Ніби це їх...Хлопці вам дякують,як ви допомагаєте їм...
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Ще нещодавно було, що якщо наприклад переклад на іншу карту, то якщо по карті то просто вставляється карта, вводиться номер карти куди переказ і здійснюється оплата, а якщо без карти наприклад в терміналі просто за цифрами телефону і здійснюється оплата, то на кой тепер якщо є карта запитують цифри телефону, хочуть зробити дзвінок. Відмовився від неправильної роботи банку, щоб не робити не правильно.
Вітаємо. Внесення готівкових коштів у термінал самообслуговування вимагає, як авторизацію клієнта, так і підтвердження операції за допомогою одноразового пароля або дзвінка на телефон. Описана процедура підтвердження операцій регламентована НБУ. Без підтвердження заборонено виконувати готівкову платіжну операцію без верифікації за допомогою номеру телефону.
09.10.23 через касу відділення сплатив суму згідно судового рішення від 03.10.23 — до набуття рішенням сили. Рішення стосувалось тільки суми судового збору.
Напротязі розгляду справи (три місяці: ну так працює зараз суд, то повітряна тривога, то ще щось) ПриватБанк постійно з моїх карток тягнув дрібні в рахунок цього самого судового збору.
То решту зарахую на картку, то ще щось.
До речі про судовий збір і його стягнення До розгляду справи: в кредитному договорі цей момент не вказують. Тільки в захованому місці на сайті. Коли я намагався знайти де, то їх юрисконсульт сказав мені: шукайте, десь було, я сам не знаю, сайту не бачу.
Тільки коли я поскаржився на цього юрисконсульта, то мені розказали в якому підпункті шукати про цей судовий збір. То може з цим не все чисто, що вони не пишуть в договорі.
Але до суті.
Отже рішення суду. Там вказується рахунок ПриватБанку для заборгованостей і судового збору.
Я сплачую.
Але в довідці про заборгованість у додатку цей судовий збір залишається.
Три рази звертався до кол-центру. Кажуть: три дні, ще день. На третій раз якийсь трохи переляканий оператор від мене відхрестився: пиши на тех.підтримку, бо суму зараховано, а чому в довідці заборгованість, не знаю.
До чого назва цього відгуку.
Я не буду строїти теорії змови.
Не буду писати, що мої гроші крутять десь в офшорах щоб назбирати на заставу Коломойському.
Я просто вважаю, що це елементарне безладдя і перед усім почуття Безкарності. Бо співробітники думають, що нічого їм не буде. Що холопи змовчать.
І що цікаво, коли людина на день прострочить оплату, то одразу хай. А коли тисячі тисячів випадків, що банк не виконує регламент, договір, коли оператори і співробітники дурять, грубіянять і просто халтурять, то так і треба. Банк краще знає закони.
Вітаємо. Приносимо вибачення, що виникла така ситуація. Намагатимемося уникнути подібного в майбутньому і дякуємо за співпрацю!
2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк.
С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.
И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)
На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!
Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.
Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.
На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:
1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карта для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави для ФОП 5−7-9, збільшивши відсотки та збільшивши регулярний платіж щомісячний, повідомлень наперед ніяких не було, кредит сплачувався справно. І це в Херсоні)
Вітаємо. Згідно пункту 2.3 Додаткової угоди до кредитного договору:
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Хочу застерегти клієнтів банку "Приват" від "хитрощів" банку. Якщо Вам запропонують покласти ваші гроші на депозит на три місяці в гривні, а через три місяці забрати в валюті, БОЖЕ ЗБАВ !!! Валюту ви вже не отртмаєте!!! Я замовляю вже два мімяці, а приходить до каси вона вся в вигляді купюр старого зразку, незрозуміло, якого року. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Сьогодні 30.09 зайшла у відділення на Мишуги 9 м. Київ сплатити квитанцію Київенерго , а так як час був майже обідній і черга в касу довга то попросила працівника з обслуговування клієнтів допомогти скористатися терміналом.
На моє прохання допомогти ввести показники лічильника (окуляри забула і геть всі цифри сплутались) працівниця відповіла, що не розуміється в квитанціях і додала чи не піти їй до мене додому поглянути на лічильник.
Ось таке хамство і відношення до клієнта. Прошу керівництво відділення переглянути відеокамери і відреагувати на ситуацію
Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, що виникла.
Розуміємо, що це не змінить ситуацію, і в той же час ми можемо зареєструвати скаргу в центр контролю якості. За цією скаргою фахівці розберуться і в разі потреби навчать співробітника, або застосують покарання. А для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту help@pb.ua опис ситуації та уточнити контактний номер телефону.
Ми проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення до відділення банку, для покращення якості обслуговування в майбутньому. Дякуємо за розуміння.