Крадуть гроші
Отзывы клиентов про ПриватБанк

- Написать отзыв
- Отзывов: 455
- Рейтинг: 1.4 из 5
- Оценок: 455
Банк PrivatBank - отзывы клиентов 2023

Хочу подякувати менеджеру (на жаль, не знаю ім'я), яка сьогодні допомогла мені відновити загублений платіжний документ. Відділення Харківське шосе, 56. Щиро дякую!

Блокують всі платежі по картках, без пояснення.

19.03.23 вночі були регламенті роботи в Приватбанку. Вночі з карти було ( без мого відома) 6 транзакцій. 4 транзакції банк заблокував, а 2 пройшли. Зняли до 4тис грн ( знімали в доларах). З банку ніяких дзвінків для підтвердження не надходило. Зранку, як це все побачили, картку заблокували. Але! Тепер банк буде розбиратися до 120 днів, кошти знімали кредитні, з цього виходить, що будуть нараховувати комісії, пеню, штрафи і т.д. До речі, картою не користувалися. Її банк видав разом з картою для виплат. Тепер питання, як працює служба безпеки банку? Чому не призупиняється нарахування відсотків?

В одном очень солидном магазине оптовой торговли кассир при расчете карточкой (не приватовской, хотя я и клиент Привата) сказала, что неправильно введен пин-код. Спорить не стал, повторил, получил чек (около 2000 грн.), забрал покупки и уехал. Но осадочек остался... Через несколько дней проверил выписку со счета в моем банке. Оказалось, что произошло двойное списание, короче - обсчет. Позвонил в магазин, жалобу приняли, извинились и деньги вернули. Но сказали, что кассир действовала правильно, ошибка была со стороны банка. Самое неприятное, что если бы не проверил выписку, то никогда бы не получил денег. Чтобы понять, что же произошло, связался в чате с Приватом, который обслуживает систему "клиент-банк". Изложил ситуацию, специалист поначалу пообещал разобраться, но потом, судя по всему, подключили робота-ответчика, который на все мои вопросы писал: "Дуже прикро, але ..." . Далее сообщалось, что никакой информации они мне не дадут. В общем, после такого общения понял, что Приват - это не тот банк, которому можно доверять. Ну, разве что можно с его помощью пополнять телефонные счета. Очень жаль, когда-то спецы Привата были на очень высоком уровне. Если и были какие-то проблемы, все решалось оперативно.

Я не розумію для чого потрібен Приват Банк,толку ніякого.У людини крадуть гроші з карток,просиш допомоги в поверненні,а вони тільки те і вміють,заблокувати ті картки і аккаунт в Приват 24 без дозволу клієнта.Що не можливо потім зайти туди, щоб оплатити комунальні послуги , перевести ті кошти на другу картку або навіть зняти в банкоматі.Залишається тільки один варіант змінити сам Банк.

Приват Банк рік мені нараховує відсотки по картці універсальна.Надсилав рік тому на електронну пошту всі документи ,що я проходжу службу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України.Та Приват почав знімати з заробітної плати гроші ,які перераховував на кредитку,знімає всі гроші до копійочки та не залишив грошей на місяць існування.У військовий стан,військовослужбовцю не залишили ні одной гривні на існування та існування родини.Ганьба!!!Ганьба!!!Ганьба!!!

Прочитала відгуки клієнтів щодо страхування і зрозуміла, що не тільки мій син "лохонувся".
Почну з початку. Мій син являється клієнтом Приватбанку і застрахований у ньому вже декілька років. Із самого початку війни він знаходиться в зоні бойових дій. Нажаль так сталося що його ранило. Коли він зателефонував у банк на рахунок страховки, там відповіли що потрібно було перестраховуватись дадатково на випадок поранення і вони буцім то у листопаді місяці його попереджали (ніяких дзвінків і SMS від них небуло,брехня!!!). Я також застрахована по цим страховкам (захист на кожний день і при захворюванні) і також ніхто мені не пропонував у військовий час внести додаткові пункти щодо страхування, я про них і знать не знала, так як і мій син. Коротше, він не одержить нічого.
Ще одне мене ну дуже вразило, на один із коментарів банк написав у відповіді що не являється страхувальником , а лише посередником. Як гроші списувати з рахунку на страховку, то регулярно і вчасно. Коли уже підходить термін списувати кошти, а їх недостатньо, то SMSок навідправляєте кучу. А коли доходить справа до страхового випадку то, "і я не я, і хата не моя". Перш за все ви псуєте свою репутацію, а не страхової агенції, незнаю навіть її назви, адже все оформлялося через ваш банк і про участь ще якоїсь "фірми" я навіть не здогадувалася до цього випадку.
Від себе ще скажу: НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВАШЕ СТРАХУВАННЯ, то все зайве викидання коштів.

28.02 витратили більше 3 годин, щоб отримати гроші в відділенні Приват банку по адресі вул. Вишгородська 45. Менеджер некомпетентний та невихований. Керівник відділу взагалі неадекватний та нахабний. Не то що не вибачився за проблеми та затримку , а заявив що вас сюди ніхто не запрошував и можете йти по іншій адресі. Таких горе фахівців треба гнати в три шеї та ізолювати від відвідувачів банку. І що дивує, що молода людина призивного віку не захищає Батьківщину, а знущається з відвідувачів банку.
Дивно, що рейтинг відділення м'яко кажучи негативний, а керівництво ніяк не реагує. Ймовірно, чийсь синок займає на посаду.
Дуже прикро та неприємно спілкуватися з такою неприємною людиною під час війни.

Просинаюсь зранку, відкриваю Privat 24 і глянув на гаманець-спочатку не повірів. З кредитної картки зникли гроші. Перевірив ще раз- не помилка. Дивлюсь на транзакцію по кредитці, а їх там 60 штук по 100 грн оплата Vodafone, при тому, що був поставлений ліміт в 100 грн на добу. Зливалися на протязі 20 хв без підтверджень, без мого втручання. Повідомлень ніяких не приходило.
Пішов до банку, розповів все роботу- спеціалісту, який мене відразу з"єднав з телефон- роботом. Сформували заявки (60 шт) на повернення коштів і мене "послали" в поліцію писати заяву. В результаті прийшло повідомлення, що суми не можуть бути повернені. В банку сказали, що все було законно і легетивно- були введені мої реквезити, які знають тільки я і банк, який не може дати захист своїм клієнтам.
Висновок: банк ніяк не зреагував, тому що не хоче визнавати свою вину або вину своїх співробітників, які свідомо обкрадають клієнтів.
Порада: зменшити кредитні кошти до мінімума, заблокувати картку або щоб спокійно спати- не співпрацювати з Падлобанком.

Оформила и оплатила заказа на сайте Ашана. Все нормально, все как всегда НО в момент получения посылки в поштамате сумма за снялась второй раз. Прождала сутки - все по-прежнему. На горячей линии вещали, про "выписку в приват 24". Т.е. то что два подряд списания -типо не видят. На сайте в переписке тоже самое. Т.е. продолжает вещать что я куда-то не туда смотрю. Пришлось забросать "специалиста" скринами. Только после этого оформили заявку на выяснение ситуации. В итоге погоды в отделения, звонки еще раз и "ждите". В бухгалтерии Ашана сразу спросили, какой банк и узнав , что приват:" это постоянные проблемы с ними". Двойное списание признали, но денег не вернули. Т.е банк просто решил себе оставить.. а вы ждите - 90 дней.

Правильное название этого банка это пидар банк. Сегодня с моей бывшей жены удержали комиссию с алиментов, которые я ей скинул. На ровном месте ни за что.
Снятие комиссии за входящие деньги это уже не первый случай со стороны ПИДАР банка.

Сьогодні, 27.01.2023р. намагалась скористатися банкоматом приватбанку в м.Новодністровськ Чернівецької області. Намагалась зняти готівку з карти іншого банку. В той час, як я виставила карту в картоприймач робітники приватбанку вимкнули банкомат для технічного обслуговування. Стався збій і карту банкомат вилучив. Я попросила фахівців, які виконували роботи, повернути карту. Мені порадили дзвонити 3700. Після півгодинного танцювання на морозі в спробах пояснити хоть щось голосовому помічникові (як вимкнути це непорозуміння?) , я зрозуміла, що нічого той дзвінок не дасть. Зайшла в банк до операторів, мені сказали, що карту утилізували. Карта іншого банку. Перевипуск 10робочих днів, найближче відділення цього банку за 200км від Новодністровська

Всем доброго времени суток, кто сейчас меня читает. В стране война. Но кому война, а кому и мать... Сразу хочу всех предупредить, кто имеет карты Привата, что пользоваться терминалами и банкоматами этого банка опасно для вашего финансового здоровья. Лучше потратить немного времени и снять/пополнить через кассу отделения. Почему? А вот почему. Расскажу как я пополнял в терминале Привата карту на 500 грн. 26.01.23. Начну с того, что терминал был полностью в рабочем режиме: карту принял, пароль подтвердил, деньги взял и... и тут же выключился, но при этом "заботливо" и как-то супербыстро выкинул карту назад из приемника. Такое чувство, как-будто он специально ждал момента, когда я вложу деньги в него. Если бы карта с деньгами остались внутри, дело приняло бы совсем другой оборот, и это уже не мошенничество, а действительно глюк терминала. Разумеется при обращении на горячую линию и в личном кабинете, банк ничего не видит, ничего не знает. И камер нет, и работаем мы в ручную как в 19-м веке: сидит внутри маленький человечек и крутит ручку с денежкой на прием или выдачу. Дурачком короче, банк сразу прикинулся. В отказ сразу по законам криминального жанра. А то, что карта вводилась, пароль, кнопки операционные нажимались - это банк не видит. Одним словом, чистой воды мошенническая схема по воровству денег у людей Украины. Банк-то ГОСУДАРСТВЕННЫЙ, а значит, крадет ГОСУДАРСТВО. Мудрость говорит, что победа куется в тылу, а не на фронте. Нет тыла, нет фронта. А в тылу госбанк грабит свой народ средь бела дня! Грустно. Так, что касается победы и самого банка, выводы делайте сами. Жаль только парней, которых уже не вернуть.

При поповненні карти через термінал приватбанку вимкнули світло,прийняли заяву що порахують кошти в терміналі і повернуть на рахунок.Повернули на 800грн меньше,просто хтось у банку вкрав мої гроші!

Я пенсіонерка, на днях зі мною сталась прикра ситуація з Приватбанком. 17 січня прийшла пенсія, а 18 січня з 20:41 до 20:53 хвилин знімалась сума 10 раз по 43,95 через кожну хвилину, 1 раз по 87 грн, і 1 раз за 23.90 грн без мого відома і на те підтвердження. Гроші пішли на якийсь тік ток, такого додатку в мене не було і немає. Банк не повідомив мене про це. Тоді після 13 разу списання коштів, система заблокувала картку. Про блокування карти я дізналась аж 21 січня, коли пішла знімати гроші.. і також дізналась що в мене вкрали гроші… зателефонувала на гарячу лінію, подала заявку на повернення коштів і мені ВІДМОВИЛИ.
Як це так, щоб банк НЕ МОЖЕ ЗАХИСТИТИ кошти своїх клієнтів, а допомогає ШАХРАЯМ уникнути ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.
КРАДІТЬ Й НАДАЛІ ГРОШІ ІЗ КАРТОК КЛІЄНТІВ ПРИВАТБАНКУ, а банк вам у цьому ДОПОМОЖЕ.

Мала неприємний інцидент у відділенні м Київ по вулиці митрополита Андрія Шептицького 10.
Принесла виручку і, як завжди, зайшла у касу великих сум. Попередньо запитала у касира чи вільна ця каса. Касир каже: так, заходьте. Я пішла, дістала виручку, а вона тим часом закінчувала обслуговувати поточного клієнта і далі мала обслуговувати мене. Тут в цю ж касу заходить працівник з двома клієнтами і касир каже до мене : вийдіть, я маю обслужити ВІПклієнта банку. Тобто мені в присутності посторонніх людей потрібно було зібрати назад мою виручку і вийти з каси, при тому що я мала право обслуговуватися в даний момент згідно правил даного банку, а по-друге - я теж ВІПклієнт.
Обслуговування на "0". Моментів негативних з цим банком мала багато, однак терпіла. Але ця ситуація вже аж надто....

Самый конченный банк. обслуживание на нуле
Деньги снимал с банкомата, деньги не выдали а с карты списали. Обещали вернуть сначала час- три,потом сутки потом трое суток.потом сказали что заявка рассматривается крайний срок 14 дней,но клялись,что в их банке такого не бывает,что это с области фантастики. Сегодня 12 дней с дня подачи заявки. Я скоро сожгу какой-то из их филиалов.

Хочу підняти розголос з приводу лохотрону в 55 днів від ПРИВАТБАНКУ. На відділеннях приватбанку людям вішають лапшу вже багато років з приводу льготного періоду в 55 днів. Вже являюся більш 10 років клієнтом цього банку. Постійно чула за ці 55 льготних днів на кредити, постійно мені пояснювали і розказували як це добре! Поки я особисто сама це не перевірила на собі! Що ж це таке!? Як виявляється, це вже вам всім пояснять, коли ви візьмете кредит і виникнуть %, період користування не 55 днів, а ДО 55 ДНІВ !!! ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ ? Тобто , всі витрати за поточний місяць ви маєте погасити до 25 числа наступного місяця! Чи ви візьмете кредит 1 числа, чи 20 числа, чи 31 числа, але ж до 25 числа минулого місяця ви маєте його погасити. В мене питання до ПРИМАТБАНКУ : ЧОМУ ВИ ЦЕ НЕ ПОЯСНЮЄТЕ ЛЮДЯМ !?!?! Наживаєтеся добре! Бо якби мені сказали ДО 55 ДНІВ, я б задала питання як це??? Як вирахувати скільки мені днів надається??? ЛОХОТРОН !!!

Вчера стоял,в очереди в Харькове на ул Научной 38 за памятными монетами . С 11 30 до 16 20 . Из общей очереди, которая ждала на улице не зашло ни одного человека, под предлогом , что в первую очередь обслуживаются випклиенты. Мне 69лет , монеты я так и не купил хотя был 8ой . Чуть не получил ифаркт от холода , так как у меня ишемия и ушел ни с чем . Считаю ,что нас не орки добьют своими обстрелами , а хамское отношение отдельных сотрудников этого отделения. Не ужели для покупки простых монет не из драгоценного металла нельзя сделать еще одну кассу в этом отделении ? И разве не должна быть очередь за монетами общая . В 17 00 вышел охранник и сказал, что завтра 29 12 .22 отделение продавать монеты не будет . У них какие то свои дела. , отделение начнет работать с 3 января . Что, разве, в приват банке выходные на новогодние праздники 5дней с 29 по 3 января? . Скажите , разве не должны банки работать для всех людей. И кто в этом отделении должен навести порядок.??

Вообщем, мошенники уже добрались до уведомлений в приват 24 звонят с левого номера назвали все мои данные или говорят вам в привате пришло сообщение от банка подтвердите ( там что то про присоединение к чат боту) я нажала скасувати. Я считала приват банк нормальным пока система безопасности банка становиться дырявой раз мошенники уже от имени банка сообщения прямо в приват 24 отправляют

Нав"язали моїй мамі кредит. Оманливим шляхом. Чекайте позов до суду..

Приватбанк списує кошти з карток клієнтів на неіснуючий сайт www.amazon.co, самовільно робить конвертацію з гривень на долари і списує кошти без будь-яких підтверджень від клієнту, зверх ліміту на картці обмежень з інтернет-купівлі. Коли дзвониш у банк, то консультант пропонує тобі самому звернутись у магазин, де зроблена купівля. Але куди звертатись, якщо я навіть не знаю,де і за що зроблена ця купівля. І що саме цікаве без співучасті самого банку це зробити неможливо.

ХТО підкаже, чи можливо в нашій країні добитися справедливості та вивести на чисту воду злодія працюючого в приватбанку ? Ніхто не хоче займатися, ні поліція, ні нац.банк, ні депутати. Приватбанк нагло краде гроші з рахунку, є всі скріни рахунку та безперечні докази, але приватбанк робить у відписках дурня, не розуміючого, що від них хочуть, та не збирається повертати вкрадені гроші невідомим робітником-шахраєм приватбанку.

Потрібно було зробити оплату через касу,відстояв чергу ,попросили номер телефону я продиктував і все, кажуть не має у базі,оплату зробити неможливо,так що як що Ви хочете з марнувати час,та настрій тоді Вам до привату
