Знімемо арешт з рахунків, допоможемо зупинити та закриємо виконавче провадження, скасуємо виконавчий напис, спишемо борги перед МФО, банківськими установами, іншими та повернемо Вам стягнуті грошові кошти, судові витрати, тел. 0951322109 096 3859105, гарантований результат та доступна ціна
Відгуки клієнтів про Sense Bank

- Написати відгук
- Відгуків: 100
- Рейтинг: 1.4 з 5
- Оцінок: 100
Банк Sense Bank - відгуки клієнтів 2025

Гарантуємо, призупинемо та закриємо виконавче провадження, скасуємо виконавчий напис, спишемо борги перед Приватбанком, МФО, банківськими установами, іншими та повернемо Вам стягнуті грошові кошти, а також судові витрати, телефонуйте: 0951322109 096 3859105

Самий хужий банк. Це російський банк. Банк шахрай. Не рекомендую нікому звязуваться з цим банком.

просто суцільний жах, платиш 3 різних комісії, за користування кредитною карткою, про які навіть не знаєш, і 2 з них відображаються в додатку постфактум, на що ти ніколи не погоджувався, підтримка пише "ви це все бачили в умовах користування, коли відкривали рахунок", просто капець, щоб гасити їхні комісії, потрібен кредит в іншому банку. БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ВІД КРЕДИТІВ В ЦЬОМУ БАНКУ

Так сталось,що ще до війни я зробив велику помилку,звернувшись до тоді ще альфа банку,взявши в них кредит.Коли на третій день війни ми опинились в окупації банк припинив діяльність в місті.Можливості сплачувати кредит не було.Після того як виїхали на підконтрольну Україні територію,звернувся в відділення банку для оновлення даних і реструктуризації боргу,та був неприємно здивований коли співробітниця сказала,що не дивлячись на те що я прописаний та виїхав з червоної зони,банк продав мій кредит колекторам і вони не мають вже ніякого відношення до цього кредиту.Після того зі мною ніхто не зв'язувався.І от халепа,через рік чотири місяці мені телефонує людина яка представляється співробітницею банка тепер вже сенс,і в хамській формі вимагає оформити реструктуризацію боргу який за цей час виріс майже втричі.На моє питання,чому знову телефонує банк а не колектора,вона відповіла,що колектора не змогли зі мною зв'язатись і повернули назад справу.Але ж всі на протязі цього часу могли зв'язуватись зі мною,номер я не міняв.Коли зателефонував цього ж вечора на гарячу лінію банку,тому що попередній дзвінок був з неідентифікованого номеру і підписаний як Іван Скуп Вежиця,то мені відповіла хамка,яка почала погрожувати що я заплачу набагато більше,якщо не поверну зараз кошти.Це була на моє враження зовсім неадекватна особа.Я вважаю,що був навмисне в 2023 році введений банком в оману,для того щоб збільшити суму заборгованості.І рейтинг,який має банк 1.4 це для них забагато.

Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП.
При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.
Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.
Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.
Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.
Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день – некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?
Хотіла оформити кредит на бізнес – отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув – ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.
Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними – не працюйте. Збережіть свої нерви.


Просто так снимает деньги и без разницы! все объяснения и доводы без различны! Поудаляли переписку и говорят что так и надо! Минус 10000 тыс. На ровном месте!!!
Не рекомендую эту шарашкину контору! Ужасное руководство раз допустимо такое беззаконие!!!

"Я був клієнтом Альфа банку а потім Сенс Банку протягом понад 10 років і завжди своєчасно виконував свої фінансові зобов'язання. Однак, у зв'язку з трагічними обставинами у моєму житті, мені довелося звернутися до банку по допомогу. Під час служби на війні я втратив усі свої документи, а невдовзі у моєї дружини було діагностовано онкологічне захворювання.
Потребувавши кошти на її лікування, я звернувся до банку, але зіткнувся з неймовірно високими відсотками. Зараз я також борюся з онкологією і стикаюся з фінансовими труднощами. Хоча я намагаюся своєчасно сплачувати борг, часто не вистачає грошей, але навіть найменші суми вимагають негайної оплати.
Нещодавно банк почав регулярно дзвонити мені з одноразових номерів, що створює додатковий стрес у моїй ситуації. Мені чекає тривале лікування, і така поведінка банку лише погіршує мій стан. Я очікую більшої чутливості та розуміння з боку банку щодо своїх клієнтів, які потрапили у важкі життєві обставини."

В банке два дня не работает приложение . Деньги на карту перевести не реально. На горячей линии говорят ничего не знаем. Спрашивается зачем вы там сидите?

Розуміємо ваше обурення і перепрошуємо за причинені незручності за останні два дні :( ♥
Починаючи з 17/06 2:40 у нас були технічні проблеми, через що були недоступні деякі сервіси та послуги банку. Саме через ви не могли перерахувати кошти чи скористатись застосунком.
Інформування клієнтів про дану проблему було в наших соц.мережах, також додатково інформували про всі зміни тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/19585420804242
18.06.2024 18:30 проблему було вирішено, роботу всіх сервісів банку було відновлено.
Ваша помічниця, Оля♥
Не вчасно оновлюється інформація в базі. Кредит був закритий, а працівник ще телефонував.

Вітаємо!
Співробітники могли телефонувати в випадку, якщо у вас була прострочена заборгованість, і після внесення вами коштів, сума ще не встигла розподілитись по рахунку.
Якщо ж ваш кредит закрито, і ви отримали смс про закриття, але дзвінки не припинились, напишіть нам на help@sensebank.com.ua вкажіть ПІБ та номер тел. ми обов'язково перевіримо чи все в порядку, та зафіксуємо запит, щоб вас не турбували☺
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Обкрадають під час війни,додають незрозумілі страховки без погодження клієнта,тупий додаток,оператори-хами і грубіяни.Нікому категорично не раджу цей аферистичний банк!!!!!!

Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про наш банк :(
Дуже хочемо розібратись в ситуації яка виникла, та допомогти у вирішенні питання.
Тут ми не можемо отримати ваші дані, для детальної перевірки, тому будемо вдячні, якщо напишете нам більше деталей та ваші дані в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або зателефонуйте нам до Контакт-центру - 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Впевнені, що ми зможемо вирішити питання та змінити вашу думку про наш банк)
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Я , громадянин України , купував через додаток державного!Сенс банку військові гривневі ОВДП . 22.11.23р. пройшло погашення по одному з випусків облігацій на суму близько 23 тис.грн . До сих пір , а саме 13.12.23 гроші на мій рахунок не надійшли , вся інформація в додатку стосовно цього зникла . На неодноразові звернення по всім каналам зв'язку з банком проблема не вирішена , йде затягування часу . Повна ганьба цьому банку за знущання і приниження людей !

Добрий вечір!
Так як у вас є обмеження по рахункам, відповідно ми не могли виплатити вам доходи на рахунок в нашому банку. Вони переведені на окремий рахунок і чекають вирішення ситуації.
Вам було запропоновано перевести свої ЦП в іншу депозитарну установу і надати рахунок для виплати доходів в іншому банку коли ви звертались до нас в контакт центр, з чим ви погодились
Просто виплатити накопичений дохід ми не можемо без закриття рахунку в ЦП. Тому, що для цього необхідно надати нову Анкету рахунку і Розпорядження на зміну Анкети рахунку.
Розпорядження на проведення операцій Ви можете надати наступним способом:
- в електронному вигляді з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) розпорядника та печатки (у разі використання) у форматі p7s, на нашу адресу custody@sensebank.com.ua
КЕП можна зробити в Приват банку, або ж застосувати Дія.Підпис
Тобто, Непогашені - мають бути переведені до іншої установи
Погашені - вам необхідно закрити рахунки та надати нову Анкету рахунку та Розпорядження на зміну.
Ваша фея-помічниця, Оля)
Рух грошей по картці постійно супроводжується якимись несподіваними й ніде не ологошеними комісіями. Зараз з картки зняли гроші за транзакція, яка відбулася два тижні тому. При дзвінках на гарячу лінію з питаннями "Куди поділися мої гроші?" кожен оператор видає нову "легенду". Не рекомендую.

Ох, не дуже приємна та незрозуміла ситуація :(
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди розбираємось в кожній проблемі.
Для того, щоб ми могли вам допомогти та перевірити інформацію напишіть нам на help@sensebank.com.ua вкажіть ПІБ та номер тел. та деталі по даній проблемі.
Також можете написати в особисті повідомлення через інстаграм чи фейсбук.
Будемо очікувати на ваше повідомлення, так як хочемо вирішити дану проблему♥
Ваша фея-помічниця, Оля)
Найтупіший банк,в якому я користувалася послугами. Не можливо всі невдоволення описати. Нікому не рекомендую.

Дуже прикро, що у вас склалась саме така думка про наш банк :(
Ми б хотіли отримати трошки більше деталей чому ви так думаєте, можливо у нас вийде змінити вашу думку на краще?)
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Кредит вже закритий мін 1 рік часу.
ЯК МОЇ ДАНІ ДАНІ ПОПАЛИ ДО ІНШОЇ КОМПАНІЇ. ??????????????????
АФЕРИСТИ І ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН ПРО БАНКІВСЬКУ ТАЄМНИЦЮ.
Відправляють листи на пошту звичайну, в "напівпрозорий конверт" - щоб було видно ПІБ, адресу проживання, номер будинку і квартири.
І це в воєнний стан.

Доброго дня, сьогодні в мЧеркаси, по проспекту Перемоги 29, магазин Епіцентр, я хотіла внести платіж, перший раз коли я заходила касира не було на робочому місці, з написом ,,технічна перерва,"ок обід до 14:00 . В 16:50 друга спроба зробити платіж касира знову не було на місці на питання де касир і як довго чекати можливо їй нада зателефонувати колега сказала що вона щойно вийшла і скоро буде. Я чекаю до 17:05 заходить з колегою з перекуру, бо аромат тютюну чутно було здалеку. На питання чи можу я здійснити оплату, мені було сказано що оплати здійснюються до 17;00 і комісія становитиме 100 грн з мого платежу в сумі 380 грн. Питання я сама працюю в сфері обслуговування і кожен раз наша компанія бориться за якість обслуговування.Як можна здійснити оплату якщо в працівників то технічні перерви то перекури то платежі не приймаються. ?Велика подяка за якісне обслуговування.

Хочу написать про самый ужасный банк в Украине- Сенс Банк(Альфа Банк).
Зная о том ,что будет внесён последний платёж по карте,заблокировали её чтобы не было возможности оплатить с карты на карту,а только по реквизитам.Таким способом деньги сразу не приходят на карту несколько суток,а в итоге идёт начисление по последней оплате.
Никому не советую брать даже маленькую сумму в кредит,тем более открывать кредитные карты.

Моїм обуренням немає меж... в квітні закрила борги по двом кредитним карткам і досі не отримала довідки про закриття боргу. На хвилинку, вже 15 вересня! Телефонувала на гарячу лінію безліч разів, обіцяють, обіцяють. Дуже не приємно!

Моїм обуренням немає меж... в квітні закрила борги по двом кредитним карткам і досі не отримала довідки про закриття боргу. На хвилинку, вже 15 вересня! Телефонувала на гарячу лінію безліч разів, обіцяють, обіцяють. Дуже не приємно!

СМС банку: Тобі схвалено 40000 грн кредитного ліміту на картку Red. "Тобі" ??? Вам кілька місяців, мені- 60:)

Після закриття рахунку, банк ще місяць користується твоїм рахунком. Робить фінансові операції без твого відома.

СЛАВА УКРАЇНІ !!!
В 2017 году имел неосторожность заказать в кацапском Альфа-Банке игровую карту "World of Tanks" и ни разу ею не воспользовался, т.к. проявился мошеннический сговор между Альфа-Банком и вышеуказаной игрой...В ИТОГЕ мне ДО СИХ ПОР наяривают коллектора,уже из Сенс Банка, с требованием СРОЧНО заплатить "кредитный долг" в сумме аж 380 гривен!!!))))))))))))))))) ...пока одни защищают независимость страны,другие наживаются и отравляют жизнь истинным патриотам.
ГЕРОЯМ СЛАВА !!!

Місяця не пройшло як відкрила картку в банку та взяли заблокували без попередження, на питання чому відповісти не можуть, на картці було 18 тис.грн, тобто сума не велика. Гарантії що гроші повернутись зможуть не дають.

Неприємно вражена швидкістю обслуговування клієнтів. Пʼятий день чекаю виписку по рахунку, ніяк її не сформують. Скільки ще чекати, не уявляю. Щодня запитую, ніхто і не намагається допомогти. Перед тим ДВА тижні чекала на закриття рахунку, бо працівники не знали як правильно його закрити. Професіоналізм на нулі. Дуже розчарована
