Сначала пришло уведомление от банка, что они привязали мой телефон к онлайн банкинга, потом пришло уведомление, что 8 января25 года мой онлайн-банкинг заблокируют, если я не обновлю данные. Смс на телефоне у меня не работают, поэтому ни прочитать их, ни ответить я не могу. На кассе кассирша по моему запросу на снятие средств сказала своим коллегам, что я бессовестная. Потом удивлялась ,что я раньше такая хорошая была, а потом что то случилось, что со мной? По-моему кассирши просто должны делать свою работу иначе у меня встречный вопрос, что с ней. Итак, за то, что у меня нет информации в договоре, что я должна каждый месяц или через месяц им обновлять данные и я не оновила их до 8 января25 они заблокировали мой банкинг, возможно и карту уже 2 января25, как я обнаружила. Потом они удивляются почему я в бешенстве. И вопрошают к деловому диалогу и к моему гражданству. Итак, банк Райффайзен считаю мошенниками и шахраями, сервис банкинга такими же. Мои деньги считаю похищеными мошенническим руководством банка , Минфином и нацбанкомна которых их банковские работницы ссылаются. Как обиженый и рассерженый потребитель отныне считаю, что имею полное право называть их так как хочу и таким образом выражать своё мнение по поводу их работы. Считаю, что всё обманутые работники должны писать в ООН, так как правды в Украине уже вы не найдете. Ещё они предлагали мне работу, где нужно было заполнить анкету с дибильными вопросами,,кто ты-она,он или оно,, и побольше рассказать инфо про всех своих родственников,особенно мужского пола. Не рекомендую никому этот банк! И, кстати, если скрысят таки мои деньги, то пусть оставят себе на надгробник вместе со своим заграничным руководством , я их просто всех прокляну вместе с теми, кто пишет им эти дибильные недействительные законы .
Відгуки клієнтів про Райффайзен Банк Аваль

- Написати відгук
- Відгуків: 151
- Рейтинг: 1.5 з 5
- Оцінок: 151
Банк Raiffeisen Bank Aval - відгуки клієнтів 2025

Не хотят отдавать карту, обслуживание плохое,одни хамы, и тупые работают.

Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші ,які отримував як зп за службу. На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно , що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!
Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші ,які отримував як зп за службу!
На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно , що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.
Отак працює даний банк у військовий час в країні.

Зникають гроші з карток клієнтів.

Зникають гроші з карток клієнтів.

Ще такого не бачила !
самий найгірший банк у світі !!!
обслуговування на нулі!!!
Нікому не раджу !
була клієнтом довгі роки!
тепер ні на крок

Ще такого не бачила !
самий найгірший банк у світі !!!
обслуговування на нулі!!!
Нікому не раджу !
була клієнтом довгі роки!
тепер ні на крок

Була в цьому відділенні, де ще раз мені довели, що не можна мати справу з банком Аваль. У той день дуже довго була повітряна тривога. Очікувало багато літніх людей. Працівники їх не приймали і на питання не відповідали. Хоча могли відповісти. Один з працівників періодично виходив, щоб завести чергового під"їхавшего клієнта. Потім клієнт виходив. Потім працівник ще виходив, щоб допомогти якомусь черговому клієнту (ні з черги) з банкоматом і відповідав на питання. Але на питання літній бабусі він відповів:"Чекайте кінця тривоги, я не зобовязаний нічого відповідати". Потім він взагалі кудись поїхав. Коли був кінець тривоги, довелось стукати у двері, бо вони не хотіли відчиняти. Потім на чиє питання, - а зараз працює тільки один консультант? - НЕЧИПОРЕНКО ХРИСТИНА відповіла:" Я не обязана перед вами отчитываться, идите сядьте". Я ще раз запитала про кількість консультантів, відповідь була, - я сказала идите сядьте! Сказати, що це хамство, не кваліфікованість, та взагалі не припустимо - це не сказати нічого. В жодному банку такого ще не бачила і не чули. Коли інша жіночка теж намагалась щось сказати з приводу їх праці, таж сама Христина, відповіла, що зараз взагалі припинить обслуговувати її. Якщо ви насправді бажаєте доброго і кваліфікованого сталення до вас і отримання гарних послуг, раджу звернутись до іншого банку. Наприклад до Укрсіббанку.

Свідомо дезінформують, та роблять шахрайскі дії. Якщо особливо приходять кошти із закордону, То платижку вони можуть підписати и через 4 дні, а потім повідомити про борг, хоча гроші вже були зараховані та зняті. До кол центра зі свого номеру не додзвонитись, у чаті вам спочатку не компетентні працівники будут незрозуміло відповідати та різні смайли відправляти, а потім взагалі припинять вілповідати. Вважаю, у цьому банку дуже жахливі умови та мала зарплатня, що не взмозі найняти кваліфікованих співробітників. Звичайно рахунок закрила відразу.

Хочу поскаржитись на менеджера відділення,яка працює з фіз особами Шевченківського відділення,яке знаходиться за адресою м.Київ,вул Смоленська, я обслуговуюсь у відділенні як пенсійний клієнт,мені подзвонили з відділенням,під приводом прийдіть поміняйте карту карту,хоча карта у мене не закінчувалась і термін дії ще був актуальний,так як рахунок був відкритий в 2022 році,прийшовши на відділення менеджер просто нав\язала мені кредитну карту,я не хотів її брати,вона сказала,що це обов\язково і вела себе дуже наполегливо,я так зрозумів що мене запросили на відділення,щоб просто навєязати мені кредитну карту,яка мені НЕ ПОТРІБНА!!!!!!!Лежачи в лікарні мені чомусь подзвонила ця менеджер,я не зміг говорити,говорила з дочкою нахабно і дотримуючись правил етикету дзвінків по телефону.Прошу будь ласка розібратись в ситуації,карту планую закрити найближчим часом.Якщо буде таке відношення,закрию і пенсійний рахунок.

Мав необережність співпрацювати з цим банком кілька років тому. Зараз маю головний біль із закриттям рахунків. Кілька днів листування. Щоб отримати виписку без операцій на рахунку вже кілька років, мені треба завести гроші на рахунок, щоб заплатити за виписку. Коли в мене взагалі немає операцій, пустий податковий звіт. Дуже дякую. Що у людей в голові? Для порівняння, в Моно закрив рахунок одним кліком.

Прекрасний Банк ! з Великої букви користуюсь більше 15 років
За весь період Був один нюанс ,без попередження ввели комісію при перекиданні
коштів на карту іншого банку
Особисто вдячний працівникам відділення у м.Львів Вул.Сихівська 7 зокрема Оксані Кіт і Шефовій цього відділення !
Прошу правління банку подякувати цим прекрасним працівницям !
Дякую Андрій Львів.

Прочитал отзыв про ПриватБанк. Понимание, потому что страшно когда совершают ошибки и понятно, что клиенты могут не захотеть делать из за чего то неправильного (как написано специалист, кассир, терминал, банкомат) делать неправильно и уходят по моральным и психологическим причинам. Опыт клиента в делах с Райффайзен Банк Аваль некоторый есть. Множество клиентов. Встречались очереди. И это хорошие в хорошем смысле слова. Но всегда в отличии от ПриватБанк без проблем. Нервы не портили. Дело только по делу.


Не обмінюють долари в банку якщо ти не клієнт банку. Прийшов в м.Обухів Київська область обміняти 50 доларів. На що мені відповіли що якщо ви не клієнт банку то ми вас обслуговувать не будем. Я посперичався трохи, розвенувся і пішов в інший банк і там за 5 хв все зробив. Обходьте цей банк стороною. Такого відношення як цей банк ще не бачив....

Дуже проблемний банк! Заробляють на обмані!

У листопаді 2022року відкрили валютний депозит,який закінчився у лютому 2023р. У лютому 2023 не могли забрати власні кошти,так як не у касі не було валюти. Кожного разу резервували,а коли приходили забрати нас морозили. Відповідно депозит без моєї згоди продовжили,і мала отримати у травні. У травні ситуація знов повторялась,поїхала у головне відділеня де написала скаргу,і де вияснилось що я не одна така. Вони не мають валюти аби виплачувати валютні депозити. Потім були у Львові у головному відділенні збори,де приїзджали їхні всі головні,та головні власники ззакордону. Типу нічого не знали,сильно вибачались,і типу точно кошти повернуть і це було у липні. Уже 29.08.23р. де сьогодні оголосили,що точно виплатять,так як до тепер виплачували людям,які мають більше 5000$,а ті що мають менше почнуть з вересня виплачувати. Надіюсь свої кошти отримаю. Ще й умови диктують,що виплатять і після цього маю підписати про нерозголос даної ситуації. Тобто мої гроші у них і ще умови диктують.
Надіюсь,що нарешті отримаю власні кошти,якщо до 30.10.23р. цей банк взагалі незбанкрутує.
Я так бачу треба йти у суд,бо по нормальному ні працівники,ні керівники, ні ніхто не розуміє

ДВА тижні не можемо відкрити рахунок для соцвиплат?? Робимо все по інструкції гарячої лінії і отримуємо якусь відписку-перепідпишіть щось незнаю що!!!! Підписала вже все що було-відповідь підпиши знову. Це знущання??? Із-за цього футболяння ми неможемо отримати і видати людям допомогу на поховання!!!

Ситуация следующая.
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса в другом банке списали 3 грн.
Это как? А если бы я ещё раз посмотрел? Никаких предупреждений от Аваля не было. Воровство чистой воды. Наживаетесь на горе людей?? Ну, ну. Не в прок вам будут эти 3 грн., ой не в прок!!! Естественно перевёл зарплату в другой банк.

Накладає арешт та заблоковує безпідставно картки клієнтів.

сьогодні відкривала картку у відділенні банку Аваль, що на вул.Пушиної,19. Дуже задоволена обслуговуванням - швидко, професійно, приємно. Дякую робітниці банку Анні, яка мене обслуговувала. Рекомендую це відділення.

3й день не можуть відкрити картку АТБ. Перший раз сказали, що треба зачекати, потім що не дозаповнена заявка, тепер треба їхати у відділення. Для чого? Оператор цього не знає.

В марте 2023 года, зайдя в приложение Aval, не нашёл своих карт. Позвонил в службу поддержки, сказали, что мой счёт заблокирован, причину они не знают. На следующий день заехал в отделение Aval, где тоже никто не смог ничего объяснить. В отделение смогли только сказать, что "банк просто так ничего не делает". Я решил закрыть счёт, не хотели принимать заявление, приняли "скрипя зубами" через 50 минут общения. Только ЧЕРЕЗ 3 СУТОК !!! Aval мне сообщил, что по мне проводится фин.мониторинг и поэтому счёт заблокировали. Остаток денег с моего счета я смог получить в отделении через 20 !!! дней... Aval - ужас, а не банк !!! Работал с этим недобанком больше 10 лет, теперь вывел с Aval всех родственников и знакомым советую тоже...

Хотіли відкрити рахунок з карткою атб від райфу! Ця шарашкіна контора спочатку написали, що відкрили рахунок, а потім заблокували картку! Подзвонили на гарячу лінію, у відповідь опинилося, що це по нашій провині і нам потрібно звернутися в банк, а вирішити так вони не можуть! З банку нам телефонували декілька днів поспіль після того, як сказали, що будемо скаржитися, вирішувати питання, яке виникло не по нашій провині вони не хочуть! У мене питання чому ми повинні йти в банк та витрачати свій час, карту сформувало, в них якийсь збій, а ми повинні! Попередження для всіх не оформлюйте нічого через цей банк, сервіс на найнижчому рівні!

Платежи не проводятся вовремя. Постоянные задержки и ошибки, даже при проведении зарплатных платежей.
На горячей линии - тупые куклы, не способны решить ни один вопрос.
Он-лайн банк работает криво.
Это просто дно.
