Мав необережність співпрацювати з цим банком кілька років тому. Зараз маю головний біль із закриттям рахунків. Кілька днів листування. Щоб отримати виписку без операцій на рахунку вже кілька років, мені треба завести гроші на рахунок, щоб заплатити за виписку. Коли в мене взагалі немає операцій, пустий податковий звіт. Дуже дякую. Що у людей в голові? Для порівняння, в Моно закрив рахунок одним кліком.
Відгуки клієнтів про Райффайзен Банк Аваль

- Написати відгук
- Відгуків: 141
- Рейтинг: 1.5 з 5
- Оцінок: 141
Банк Raiffeisen Bank Aval - відгуки клієнтів 2023

Прекрасний Банк ! з Великої букви користуюсь більше 15 років
За весь період Був один нюанс ,без попередження ввели комісію при перекиданні
коштів на карту іншого банку
Особисто вдячний працівникам відділення у м.Львів Вул.Сихівська 7 зокрема Оксані Кіт і Шефовій цього відділення !
Прошу правління банку подякувати цим прекрасним працівницям !
Дякую Андрій Львів.

Прочитал отзыв про ПриватБанк. Понимание, потому что страшно когда совершают ошибки и понятно, что клиенты могут не захотеть делать из за чего то неправильного (как написано специалист, кассир, терминал, банкомат) делать неправильно и уходят по моральным и психологическим причинам. Опыт клиента в делах с Райффайзен Банк Аваль некоторый есть. Множество клиентов. Встречались очереди. И это хорошие в хорошем смысле слова. Но всегда в отличии от ПриватБанк без проблем. Нервы не портили. Дело только по делу.


Не обмінюють долари в банку якщо ти не клієнт банку. Прийшов в м.Обухів Київська область обміняти 50 доларів. На що мені відповіли що якщо ви не клієнт банку то ми вас обслуговувать не будем. Я посперичався трохи, розвенувся і пішов в інший банк і там за 5 хв все зробив. Обходьте цей банк стороною. Такого відношення як цей банк ще не бачив....

Дуже проблемний банк! Заробляють на обмані!

У листопаді 2022року відкрили валютний депозит,який закінчився у лютому 2023р. У лютому 2023 не могли забрати власні кошти,так як не у касі не було валюти. Кожного разу резервували,а коли приходили забрати нас морозили. Відповідно депозит без моєї згоди продовжили,і мала отримати у травні. У травні ситуація знов повторялась,поїхала у головне відділеня де написала скаргу,і де вияснилось що я не одна така. Вони не мають валюти аби виплачувати валютні депозити. Потім були у Львові у головному відділенні збори,де приїзджали їхні всі головні,та головні власники ззакордону. Типу нічого не знали,сильно вибачались,і типу точно кошти повернуть і це було у липні. Уже 29.08.23р. де сьогодні оголосили,що точно виплатять,так як до тепер виплачували людям,які мають більше 5000$,а ті що мають менше почнуть з вересня виплачувати. Надіюсь свої кошти отримаю. Ще й умови диктують,що виплатять і після цього маю підписати про нерозголос даної ситуації. Тобто мої гроші у них і ще умови диктують.
Надіюсь,що нарешті отримаю власні кошти,якщо до 30.10.23р. цей банк взагалі незбанкрутує.
Я так бачу треба йти у суд,бо по нормальному ні працівники,ні керівники, ні ніхто не розуміє

ДВА тижні не можемо відкрити рахунок для соцвиплат?? Робимо все по інструкції гарячої лінії і отримуємо якусь відписку-перепідпишіть щось незнаю що!!!! Підписала вже все що було-відповідь підпиши знову. Це знущання??? Із-за цього футболяння ми неможемо отримати і видати людям допомогу на поховання!!!

Ситуация следующая.
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса в другом банке списали 3 грн.
Это как? А если бы я ещё раз посмотрел? Никаких предупреждений от Аваля не было. Воровство чистой воды. Наживаетесь на горе людей?? Ну, ну. Не в прок вам будут эти 3 грн., ой не в прок!!! Естественно перевёл зарплату в другой банк.

Накладає арешт та заблоковує безпідставно картки клієнтів.

сьогодні відкривала картку у відділенні банку Аваль, що на вул.Пушиної,19. Дуже задоволена обслуговуванням - швидко, професійно, приємно. Дякую робітниці банку Анні, яка мене обслуговувала. Рекомендую це відділення.

3й день не можуть відкрити картку АТБ. Перший раз сказали, що треба зачекати, потім що не дозаповнена заявка, тепер треба їхати у відділення. Для чого? Оператор цього не знає.

В марте 2023 года, зайдя в приложение Aval, не нашёл своих карт. Позвонил в службу поддержки, сказали, что мой счёт заблокирован, причину они не знают. На следующий день заехал в отделение Aval, где тоже никто не смог ничего объяснить. В отделение смогли только сказать, что "банк просто так ничего не делает". Я решил закрыть счёт, не хотели принимать заявление, приняли "скрипя зубами" через 50 минут общения. Только ЧЕРЕЗ 3 СУТОК !!! Aval мне сообщил, что по мне проводится фин.мониторинг и поэтому счёт заблокировали. Остаток денег с моего счета я смог получить в отделении через 20 !!! дней... Aval - ужас, а не банк !!! Работал с этим недобанком больше 10 лет, теперь вывел с Aval всех родственников и знакомым советую тоже...

Хотіли відкрити рахунок з карткою атб від райфу! Ця шарашкіна контора спочатку написали, що відкрили рахунок, а потім заблокували картку! Подзвонили на гарячу лінію, у відповідь опинилося, що це по нашій провині і нам потрібно звернутися в банк, а вирішити так вони не можуть! З банку нам телефонували декілька днів поспіль після того, як сказали, що будемо скаржитися, вирішувати питання, яке виникло не по нашій провині вони не хочуть! У мене питання чому ми повинні йти в банк та витрачати свій час, карту сформувало, в них якийсь збій, а ми повинні! Попередження для всіх не оформлюйте нічого через цей банк, сервіс на найнижчому рівні!

Платежи не проводятся вовремя. Постоянные задержки и ошибки, даже при проведении зарплатных платежей.
На горячей линии - тупые куклы, не способны решить ни один вопрос.
Он-лайн банк работает криво.
Это просто дно.

Стала клієнтом банку через картку атб, через місяць її заблокували, сказали що потрібно оновити данні…( я їх подавала місяць тому!!) в додатку звернулась до консультанта, та сказала що дійсно не потрібно нічого оновлювати раз це було місяць тому. На моє питання щож робити з карткою і як її розблокувати мене заблокували в застосунку.. Тож тепер мені в прифронтовому місті потрібно їхати до них на поклін щоб вони були так ласкаві і дали мені доступ до моїх грошей.. Кончена контора. В приваті і моно такого відношення до клієнтів нема. Не знаю взагалі як можна з ними якісь мати справи, якщо вони заперечують свої ж вимоги і кидають клієнта.

Прийшов до відділення і попросив зняти кошти НА РУКИ. ідіот виві мені їх на карту і не повідомив що потрібно чекати 3 ДНІ НА ЗАРАХУВАННЯ. а сьогодні пятниця і ждать мені наверно днів 5 нада. Ніхто нічим допомогти не може-кажуть Ви просто подождіть...... ідіотізм в відділенні. не працюйте з цим банком. на відділення розміром зі стадіон буде 1 касса

Всё началось с открытия пенсионного счёта. Меня уверяли, что обслуживание карты абсолютно бесплатное, но потом выяснилось, что за обслуживание карты,- снималась сумма денег, если на счету не оставалось какой то,- уже не помню какой именно минимальной суммы. Потом банк стал решать за меня, что я могу покупать, а что нет. Я покупаю что то через интернет, а банк выборочно пропускает или блокирует оплату. То есть не я хозяин своих денег, а банк. И последней каплей стало то, что мне при замене карты, у которой заканчивался срок действия, старую, ещё рабочую карту заблокировали и выдали новую, но этой блокировкой карты, сделали не возможным возврат денег из магазина, в котором я купил товар, но товар не был отправлен и на старую карту, должны были вернуть деньги. В итоге я остался без денег и без товара, но с сожалениями от банка райфайзен аваль. Итог,- этот банк, ни чем не может вам помочь, кроме сожалений.

Украдены деньги с кредитной карты. Надо бы вам их вернуть!!! Вы же банк номер 1, а на поверку оказалось самый худший банк в мире, потому что это не единичный случай, у многих людей списываются (воруются) деньги, прям не банк, а дырявое ведро. Надо бы людям сказать, чтоб не связывались с вашим банком.

Не перший раз стикаюся з проблемами в цьому банку. Наприкінці січня розраховуючись картою, гроші було списано але оплату магазин не отримав. Відразу зателефонувала в банк, сказали, що питання вирішиться протягом 10 днів, про що я буду повідомлена. На 11 день тричі телефонувала, і дізналася, що вирішення питання знаходиться на ПОЧАТКОВОМУ рівні розгляду. Дівчина оператор, сказала, що зі мною обов'язково зв'яжуться саме сьогодні, але ...... чи довго чекати??? Чому ніхто не повідомляє як і коли буде вирішено питання?

С зарплатной карты этого банка была украдена сума 9000гр.служба безопастности развела руками и сказала мы ничего не можем зделать.чтоб попасть к оператору высидел 40 минут хотя сидит 5 операторов и все вовыряются пальцем в носу.и в конечном итоге оператор дала совсем не те бумаги которые нужны для состовления заявления в полицию.
Банк аваль очень испортился.
Доверия к этому банку нет.
Ответствености у банка нет.

В банке не налажено ничего, горячая линия тормозит, процедура закрытия счета, карты или депозита как в каменном веке, через чат или горячую линию. В чате как правило на просьбу закрыть карту/ счет высылают полный бреда текст - не покидайте нас. Обещают новое приложение для частных клиентов уже года 3 точно, как было не удобным так и осталось. В договорах депозитов банк КАТЕГОРИЧЕСКИ ОТКАЗЫВАЕТСЯ УКАЗЫВАТЬ СУММУ открытого депозита. То что в других банках априори делается. Хоть и говорят в отделениях, что все в порядке, но как то странно ВСЕ банки указывают сумму, а он нет - странно. Возможны проблемы при форс-мажоре. Так же банк не признает форс-мажором войну, и открывает судебные дела

всім! всім! всім! якщо захочете мати проблеми з особистими фінансами - звертайтесь в Райффазен банк Аваль.заказуювсім туди дорогу.збережіть свій бізнес і свої кошти.!!!

Прекрасний банк, користуюся вже більше 16 років. Часто заходжу у відділення в Парусі м.Львів по вул. Липинського, там чудовий керівник-Мaр'ян Сенів, завжди вислухає, порадить. Професіонал своєї справи, і дуже чуйна людина. Дякую Райфу за таких співробітників!

Самое ужасное обслуживание клиентов.
