Ситуация следующая.
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса в другом банке списали 3 грн.
Это как? А если бы я ещё раз посмотрел? Никаких предупреждений от Аваля не было. Воровство чистой воды. Наживаетесь на горе людей?? Ну, ну. Не в прок вам будут эти 3 грн., ой не в прок!!! Естественно перевёл зарплату в другой банк.
Отзывы клиентов про Райффайзен Банк Аваль

- Написать отзыв
- Отзывов: 133
- Рейтинг: 1.5 из 5
- Оценок: 133
Банк Raiffeisen Bank Aval - отзывы клиентов 2023

Накладає арешт та заблоковує безпідставно картки клієнтів.

сьогодні відкривала картку у відділенні банку Аваль, що на вул.Пушиної,19. Дуже задоволена обслуговуванням - швидко, професійно, приємно. Дякую робітниці банку Анні, яка мене обслуговувала. Рекомендую це відділення.

3й день не можуть відкрити картку АТБ. Перший раз сказали, що треба зачекати, потім що не дозаповнена заявка, тепер треба їхати у відділення. Для чого? Оператор цього не знає.

В марте 2023 года, зайдя в приложение Aval, не нашёл своих карт. Позвонил в службу поддержки, сказали, что мой счёт заблокирован, причину они не знают. На следующий день заехал в отделение Aval, где тоже никто не смог ничего объяснить. В отделение смогли только сказать, что "банк просто так ничего не делает". Я решил закрыть счёт, не хотели принимать заявление, приняли "скрипя зубами" через 50 минут общения. Только ЧЕРЕЗ 3 СУТОК !!! Aval мне сообщил, что по мне проводится фин.мониторинг и поэтому счёт заблокировали. Остаток денег с моего счета я смог получить в отделении через 20 !!! дней... Aval - ужас, а не банк !!! Работал с этим недобанком больше 10 лет, теперь вывел с Aval всех родственников и знакомым советую тоже...

Хотіли відкрити рахунок з карткою атб від райфу! Ця шарашкіна контора спочатку написали, що відкрили рахунок, а потім заблокували картку! Подзвонили на гарячу лінію, у відповідь опинилося, що це по нашій провині і нам потрібно звернутися в банк, а вирішити так вони не можуть! З банку нам телефонували декілька днів поспіль після того, як сказали, що будемо скаржитися, вирішувати питання, яке виникло не по нашій провині вони не хочуть! У мене питання чому ми повинні йти в банк та витрачати свій час, карту сформувало, в них якийсь збій, а ми повинні! Попередження для всіх не оформлюйте нічого через цей банк, сервіс на найнижчому рівні!

Платежи не проводятся вовремя. Постоянные задержки и ошибки, даже при проведении зарплатных платежей.
На горячей линии - тупые куклы, не способны решить ни один вопрос.
Он-лайн банк работает криво.
Это просто дно.

Стала клієнтом банку через картку атб, через місяць її заблокували, сказали що потрібно оновити данні…( я їх подавала місяць тому!!) в додатку звернулась до консультанта, та сказала що дійсно не потрібно нічого оновлювати раз це було місяць тому. На моє питання щож робити з карткою і як її розблокувати мене заблокували в застосунку.. Тож тепер мені в прифронтовому місті потрібно їхати до них на поклін щоб вони були так ласкаві і дали мені доступ до моїх грошей.. Кончена контора. В приваті і моно такого відношення до клієнтів нема. Не знаю взагалі як можна з ними якісь мати справи, якщо вони заперечують свої ж вимоги і кидають клієнта.

Прийшов до відділення і попросив зняти кошти НА РУКИ. ідіот виві мені їх на карту і не повідомив що потрібно чекати 3 ДНІ НА ЗАРАХУВАННЯ. а сьогодні пятниця і ждать мені наверно днів 5 нада. Ніхто нічим допомогти не може-кажуть Ви просто подождіть...... ідіотізм в відділенні. не працюйте з цим банком. на відділення розміром зі стадіон буде 1 касса

Всё началось с открытия пенсионного счёта. Меня уверяли, что обслуживание карты абсолютно бесплатное, но потом выяснилось, что за обслуживание карты,- снималась сумма денег, если на счету не оставалось какой то,- уже не помню какой именно минимальной суммы. Потом банк стал решать за меня, что я могу покупать, а что нет. Я покупаю что то через интернет, а банк выборочно пропускает или блокирует оплату. То есть не я хозяин своих денег, а банк. И последней каплей стало то, что мне при замене карты, у которой заканчивался срок действия, старую, ещё рабочую карту заблокировали и выдали новую, но этой блокировкой карты, сделали не возможным возврат денег из магазина, в котором я купил товар, но товар не был отправлен и на старую карту, должны были вернуть деньги. В итоге я остался без денег и без товара, но с сожалениями от банка райфайзен аваль. Итог,- этот банк, ни чем не может вам помочь, кроме сожалений.

Украдены деньги с кредитной карты. Надо бы вам их вернуть!!! Вы же банк номер 1, а на поверку оказалось самый худший банк в мире, потому что это не единичный случай, у многих людей списываются (воруются) деньги, прям не банк, а дырявое ведро. Надо бы людям сказать, чтоб не связывались с вашим банком.

Не перший раз стикаюся з проблемами в цьому банку. Наприкінці січня розраховуючись картою, гроші було списано але оплату магазин не отримав. Відразу зателефонувала в банк, сказали, що питання вирішиться протягом 10 днів, про що я буду повідомлена. На 11 день тричі телефонувала, і дізналася, що вирішення питання знаходиться на ПОЧАТКОВОМУ рівні розгляду. Дівчина оператор, сказала, що зі мною обов'язково зв'яжуться саме сьогодні, але ...... чи довго чекати??? Чому ніхто не повідомляє як і коли буде вирішено питання?

С зарплатной карты этого банка была украдена сума 9000гр.служба безопастности развела руками и сказала мы ничего не можем зделать.чтоб попасть к оператору высидел 40 минут хотя сидит 5 операторов и все вовыряются пальцем в носу.и в конечном итоге оператор дала совсем не те бумаги которые нужны для состовления заявления в полицию.
Банк аваль очень испортился.
Доверия к этому банку нет.
Ответствености у банка нет.

В банке не налажено ничего, горячая линия тормозит, процедура закрытия счета, карты или депозита как в каменном веке, через чат или горячую линию. В чате как правило на просьбу закрыть карту/ счет высылают полный бреда текст - не покидайте нас. Обещают новое приложение для частных клиентов уже года 3 точно, как было не удобным так и осталось. В договорах депозитов банк КАТЕГОРИЧЕСКИ ОТКАЗЫВАЕТСЯ УКАЗЫВАТЬ СУММУ открытого депозита. То что в других банках априори делается. Хоть и говорят в отделениях, что все в порядке, но как то странно ВСЕ банки указывают сумму, а он нет - странно. Возможны проблемы при форс-мажоре. Так же банк не признает форс-мажором войну, и открывает судебные дела

всім! всім! всім! якщо захочете мати проблеми з особистими фінансами - звертайтесь в Райффазен банк Аваль.заказуювсім туди дорогу.збережіть свій бізнес і свої кошти.!!!

Прекрасний банк, користуюся вже більше 16 років. Часто заходжу у відділення в Парусі м.Львів по вул. Липинського, там чудовий керівник-Мaр'ян Сенів, завжди вислухає, порадить. Професіонал своєї справи, і дуже чуйна людина. Дякую Райфу за таких співробітників!

Самое ужасное обслуживание клиентов.

розачарована працею і захистом мого вклада в банку

Прочитав декілька відгуків про Аваль з яких даже пересічному але з головою видно, що клієнти не зовсім чесні.
Від себе, хочу подякувати операторам відділення банку Аваль м.Київ вул Архипенко 2, які 29 листопада вирішили оперативно мої непорозуміння. Прізвища не спитав, але на першому поверсі їх дві.

Случайно отправила деньги на карту банка и никакой помощи не получила

В святошинском отделении Аваля в Киеве по адресу: проспект Победы, 89а уборщица промышляет кражами и воровством. Недавно вытащила у клиента из барсетки ее содержимое. Внимание и бдительность. Лучше обходить этот банк и обращаться в другие отделения Аваля.

Судя по всему ,банк готовится к банкротству ,нет возможности снять через банкоматы в Харькове заработную плату, что продолжается не один месяц ,реакции на обращение нет, наоборот

Через ненадійну систему захисту банківських операцій, з моєї втраченої карти були витачені кошти шахраями. Карта була втрачена за кордоном разом із телефоном, де був встановлений додаток, тому заблокувати її можливо було через дивну систему зв'язку з банком, що передбачає наявність скайп зв'язку. Банк/його працівники не помітили підозрілої діяльності (за близько півтори години в декількох місцях з інтервалом 1-3-5 хв. була проведена велика кількість грошових витрат однакового розміру), і в той же часмною, і не тільки, була зроблена велика кількість невдалих спроб входу до свого кабінету в застосунку, на які теж ніхто не звернув увагу.
В подальшму була створена заява на оскарження спірних операцій №434029 та запрошена виписка з рахунку. Довгий час очікування, отримання кривої виписки з заблокованої пустої карти і відмова в розгяді про повернення коштів з текстом "У випадку втрати/крадіжки ПК, розголошення ПІН-коду, а також в інших випадках, пов’язаних із необхідністю заблокувати ПК, негайно повідомити Банк за телефонами Інформаційного центру, з обов’язковим зазначенням своїх персональних даних (номер рахунку, номер картки, П.І.Б.) і слова-пароля".
Не рекомендую користуватись послугами даного банку.
Більше ні копійки не лишаю на даному рахунку і нікому не раджу.

Райффайзен банк Аваль входить до складу Райффайзен. На росії банк Райффайзен продовжує працювати , платити податки, зарплати. А значить райффайзен спонсор тероризму!

Я був 20 років Преміум клієнтом банка незважаючи на погані умови від банку. Просто я керівник Австрійської компанії... Австрійський банк... Але пів року тому він показав своє обличчя. Перед війною без попередження він заблокував мої рахунки. Як тільки почалася війна, то заблокував і кредитний рахунок. Менеджер знала, що я ледве зміг виїхати з родиною, що в мене вбили собаку, сгорів будинок та авто. Але це ніяк не їх не зупинило. Зараз після 20 років шукаю другий банк. Надіюсь не помилюсь як з Райфом
