Скарга
Хочу поскаржитись на менеджера відділення,яка працює з фіз особами Шевченківського відділення,яке знаходиться за адресою м.Київ,вул Смоленська, я обслуговуюсь у відділенні як пенсійний клієнт,мені подзвонили з відділенням,під приводом прийдіть поміняйте карту карту,хоча карта у мене не закінчувалась і термін дії ще був актуальний,так як рахунок був відкритий в 2022 році,прийшовши на відділення менеджер просто нав\язала мені кредитну карту,я не хотів її брати,вона сказала,що це обов\язково і вела себе дуже наполегливо,я так зрозумів що мене запросили на відділення,щоб просто навєязати мені кредитну карту,яка мені НЕ ПОТРІБНА!!!!!!!Лежачи в лікарні мені чомусь подзвонила ця менеджер,я не зміг говорити,говорила з дочкою нахабно і дотримуючись правил етикету дзвінків по телефону.Прошу будь ласка розібратись в ситуації,карту планую закрити найближчим часом.Якщо буде таке відношення,закрию і пенсійний рахунок.
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.