26.03 о 23,04 годині зробила в моно перевод зі своєго доларового ФОП рахунку на гривневий ФОП рахунок, але мені на гривневий впала сума в 40 разів більша,ніж було треба, тому що змінився алгоритм переказу, про який банк не повідомляв своїх клієнтів, а я не звернула уваги, що у вікні ввода суми тепер стоїть не значок гривні, а долара. Через 3 хвилини я відправила повідомлення в службу підтримки про скасування операції. Мені відповіли, що приняли в роботу і наступного дня мені повідомлять про результат. Наступного дня сказали, що операцію скасувати не можуть, бо попередній банківський день закрит. Тобто мене навмисно ввели в оману, затягнувши час. Сьогодні служба підтримки каже що не може пояснити, чому не скасували операцію одразу, але зараз вже запізно, бо пройшло багато часу.
Відгуки клієнтів про обслуговування бізнесу в банку
Закрив ФОП через Дію. Логічна наступна дія - закрити підприємницький рахунок. У Kredo це непросто. Щоби закрити рахунок на ньому не має бути коштів. Оскільки рахунком не користувалися, збіг термін дії сертифікатів. Отримувати нові немає підстав, бо я вже не ФОП. Менеджер банку, як виглядає, не має прав вчиняти щось із залишком, навіть за моєю письмовою заявою. Перекинути на мою картку фізособи у тому ж банку також неможливо. Закрити рахунок ФОП коштує 300 грн. Рухати 203, 29 залишку, як ви зрозуміли, не можна. І, вишенька на торті, - за те що я не користувався карткою фізособи, мені нарахували комісію 100 грн. Ще раз: ти маєш заплатити банку за те що НЕ користувався послугами. Заплатити комісію, навіть якби ви погоджувалися з тим що такий підхід є нормальним, з своїх власних 203,29 грн на фопівському рахунку, ясно що теж неможливо. І це все після 4+ років користування функціоналом та інтерфейсом IFOBS у стилі Windows-98, глибокий шок після Привату. Якщо ви хочете дізнатися більше про дріб'язкове здирництво - познайомтеся ближче з чудовим банком Kredo.
если описывать парой слов работу банка, то это будет "мне комфортно": все таки это не крупные банк. сети, которые спорчены потоком и количеством клиентов. на прошлой неделе решила просто заменить карту которая поцарапалась в сумке и иногда не считывалась. Ну вот зашла и заменила, не нужно было ждать и сидеть слушать маразм от таких же ожидающих на стульчиках или комуто дышать в затылок. сотрудницы доброжелательно пообщались, переспросили пару мелочей и карточку дали. Неудобно, что не было на парковке места, рискнула и приткнулась как попало ( Но добре что все заняло минимум времени
Відкрили рахунок в даному банку. І почалося, за кожен рух своїх же коштів шалена комісія, за обслуговування картки, за конвертацію , за зняття готівки своїх же коштів. А тепер саме цікаве, прийняли рішення закрити даний рахунок. І вияснюється що маємо ще 4 рахунки сплатити не зрозуміло за що!
Зверніть увагу, кожен платіж в декілька сотень гривень!!!
обходьте цей банк стороною!!!!
Мав необережність співпрацювати з цим банком кілька років тому. Зараз маю головний біль із закриттям рахунків. Кілька днів листування. Щоб отримати виписку без операцій на рахунку вже кілька років, мені треба завести гроші на рахунок, щоб заплатити за виписку. Коли в мене взагалі немає операцій, пустий податковий звіт. Дуже дякую. Що у людей в голові? Для порівняння, в Моно закрив рахунок одним кліком.
Кожного разу, коли як ФОП - клієнт банку намагаюся звернутися на гарячу лінію за помогою, завжди чую одну і ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку. Ще жодного разу я не отримвала допомоги і завжди потрібно їхати у відділення. Думаю міняти банк.
Вітаємо. Шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Ви завжди можете звернутися за підтримкою до чату Допомога онлайн на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/business або в Приват24. Наші фахівці радо допоможуть вирішити питання.
Полный отстой.Сотрудники не могут ответить на элементарный вопрос.Нет нужного оборудования.
Ну що ж минуло вже майже більше тижня після того як моно заблокував мої кошти в розмірі 400 тисяч і бачу що поки і не збирається чухатись на цей рахунок, тому детально вирішив описати ситуацію і розкинути це повідомлення де тільки зможу, щоб люди були готові зіштовхнутись із такою ситуацією на моєму досвіді!
Більше тижня тому робили поворотню допомогу з Товки де я власник на Фоп моєї дружини в моно. Транзакція потрапили на фінмоніторинг і банк запросив додаткові документи для підтвердження (декларація, договір, пояснення), раніше такі ситуації вже у нас траплялись і вирішуувались на протязі півгодини, за що ми були раді що не потрібно проходити жахи привату в такій ситуації і це був великий плюс моно враховуючи що для підприємців вони за всі ці роки нічого не створили, а саме ні кредитів для ФОП ні банківських гарантій, ні ецп, завжди проблеми з обналом через інші банки, бо банкомат дає по 2 тисячі за операцію і т.д.Отримавши документи підтвердження менеджери не можуть досі дати притомну відповідь у чому штопор, не намагаються залагодити конфліктну ситуацію, не зацікавлені в тому щоб їхні вкладники почували себе фінансово безпечнно…лише сухі відповіді ваша заявка на розгляді і маємо право проводити перевірку на підставі закону про фінансування тероризму і щось в цьому дусі (ну да моя жінка ще той терорист :)! ні про дати розгляду ні про статус і взагалі коли і як має вирішитись питання, інформації жодної не надають. Таким чином банк вловживає своїми повноваженнями і тупо морозить скільки хоче мої кошти не намагаючись якомога в максимальний термін допомогти в вирішенні цієї ситуації зважаючи, а те що грошші для мене не малі і курс у нас буває за пар днів летить к чорту. Додам те що в дружини карта платинум і її має обслуговувати персональний менеджер, щоб не пояснювати кожному знову і знову свою ситуацію, але кожного разу це доводиться робити тому що його не має і такого взагалі не існує, крім того що в них таке написано. Також хочу додатково передати привіт команді комунікації (відділ турботи), яка замість того щоб максимально комунікувати з людьми в такихх ситуаціях і бути однією командою в подоланнні цієї перешкоди, створила на сайті МІНФІН декілька ботів по типу (***три літери і інші, не забудьте і під цим постом відмітитис)які щоб ти не написав негативного про моно вони обовязково під кожним постом вильють своє л@йно, ніби це людина тупа і все не правильно робить, а банк взагалі чудовий і найкращий, це людина не розібралась і просто намовляє, переходячи на особистості з метою скерувати негатив на себе і тупо заср@ти звернення. Ну що ж, якщо така ваша тактика вирішення проблемних ситуацій і все інше вас взагалі все влаштовує, бажаю вам успіху і як завжди шкода коли спочатку не поганий продукт перетворюється на щось, від чого в людини зникає бажання доторкатись і хочеться помитись.
У м.Київі на відділенні по вул. Мечникова,2 працює Кожемяченко Дарина. Цей працівник своєю бездіяльністю повністю унеможливлює співпрацю з банком.
Вже місяць не можемо оформимти банківську гарантію
Ділюсь досвідом відкриття персонального сейфа ) спочатку укладається договір, це досить швидко, здалося що швидше ніж на відкриття депозиту. можна зробити довіреність на родича. Щодо ціни питання, то в рік набігає в районі 300 гривень. на мій термін оренди абонплата вийшла 8 гривень/добу. По самім умовам - є спеціальна кімнатка, де можна розібратися з речами, скринька невелика, але більше й не треба, бо якраз можна покласти пачку (велику) купюр, коштовності, може документи якісь на дно. Головне захист, камери, чемні співробітники сумнівів ніщо не викликає
давно є клієнтом комінбанку, с початком війни втримали бізнес, перенесли виробництво з Миколаєва на Львівщину і добре шо хоча б з банком без головняка. усе якісно налаштовано саме на потреби пп. деякі тарифи не найдешевіш, але переваг прямо більше
ДВА тижні не можемо відкрити рахунок для соцвиплат?? Робимо все по інструкції гарячої лінії і отримуємо якусь відписку-перепідпишіть щось незнаю що!!!! Підписала вже все що було-відповідь підпиши знову. Це знущання??? Із-за цього футболяння ми неможемо отримати і видати людям допомогу на поховання!!!
Итак, начну с регистрации счета ФОП. Полдня. Сказали ждать смс. Смс не пришла. Позвонил — сказали заново проходить идентификацию. Начал проходить, у девочки Катерины пропал звук. Психанул. Пришла смс, но сказали, что она уже не нужна, включили удаленно. Сразу нельзя так было сделать? Дальше, сказали если заказать карточку по новой почте, придёт именная. Пришла — обманули. Но самое главное — на карточке, на одной стороне — номер, дата и cvv. Вы совсем там тронулись мозгами? Как я ей расплачиваться буду? В супермаркете камеры над каждой кассой. Любой охранник ставит запись видео на стоп, увеличивает, и заказывает по этим данным что хочет. Одно слово — кретины. Принимаю один перевод и закрываю счет. И больше дела не имею. И всем скажу, что это самый идиотский банк.
Полный непрофессионализм- что в отделении, что на горячей линии. Все все разное говорят- решить проблему не могут
Не рекомендую дане відділення для обслуговуванню юридичних осіб. Хамство , неповага та непрофесійність - це те, з чим я зіткнулася , при зверненні в відділення банку, як представник юридичної особи.
Некомпетентність менеджерів це стиль роботи банкку, а про слово "клієнтоорієнтованість" ніхто і не чув.
Інформують клієнів про зніни в останній момент, періодичне перешкоджання у купівлі валюти.
Не раджу банк для довгострокової співпраці, якщо цінуєте свій час і кошти.
Дуже розчарований тим що припинив роботу мобільний додаток для бізнесу, і про це мене, як клієнта, ніхто не попередив.
Не рекомендую дрібним ФОПам.
- Всі операції здійснюються ДУЖЕ повільно!
- Служба підтримки не володіє загальною інформацією (наприклад, про роботу сайту або умови мого тарифного плану)! У вашого персонального менеджера робочий день до 18. Заявки на платежі обробляються до 19. Відповідно, якщо виникне проблема з платежем, то після 18:00 ви про неї не дізнаєтесь в особистому кабінеті і ніхто не зможе вам пояснити чому в цей день ви не отримаєте кошти. Навіть, якщо це банальна проблема, якої можна було б уникнути.
- Комісія за транзакції та послуги списується не одразу, а ДУЖЕ хаотично і через це виникає потім чимало заплутаних ситуацій...
- Комісії за транзакції на кожному кроці.
Працюю з банком буквально кілька місяців. І можливо банк сам по собі не поганий і має свої переваги (іще не побачили), проте ми звикли до іншої якості послуг та значно вищого рівня сервісу!
Паршивейший банк! Забрать свои же деньги - целая история! Не говоря о варварских процентах за воздух! КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
да, банк позиционирует себя как венгерский. Действительно в Венгрии есть такой банк, только в Венгрии не знают, что под их ТЗ работает банк в Украине. Странно, правда?
Як ФОП працюю з цим банком. Останні пів-року все що тут відбувається - це просто скотське відношення до своїх клієнтів
Можуть заблокувати без попередження карткові рахунки. Можуть затримувати кошти на транзитних рахунках. Наче мають право, але що вони роблять з коштами, які блокуються або затримуються, не важко здогадатись, в той час як клієннт несе репутаційні втрати перед своїми клієнтами, бо банк тримає в себе кошти.
Відмовилась від послуг банку.
https://petition.president.gov.ua/petition/160140
Несколько лет назад я закрыла ФОП. В банке мне отказали закрыть счет ФОПа, сославшись, что это сделать технически невозможно. Напротяжении 2 лет я предприняла много попыток закрыть счет ФОП, но безуспешно. Я и мой официальній представитель неоднократно обращались в отделения банка на ул. Кутузова, ул. Декабристов и ул. Гришка, но безуспешно. 01 июля 2022, без моего ведома банк снял с карты е-Підтримка 3500 грн. (10 раз по 350 грн.), как выяснилось, за обслуживание счета ФОП за 2019-2021 года. ФОП закрылся в июне 2019 года, тогда же я начала обращаться в банк для закрітия счета. Банк решил потратить, выделенные мне государством деньги, на свои нужды. А попросту говоря украл с моего счета. В общем, я не удивлена, такой у них стиль работы-закрывать свои проблемы чужими деньгами. Если Вы хотите, чтобы Ваши деньги были под надежной защитой, то никогда не хратите их в этом банке. Банк - вор и мошенник.
Не зважаючи на війну Росії та України цей банк продовжує працювати на території Росії та є спонсором вбивства людей!!!
Не зважаючи на війну Росії та України цей банк продовжує працювати на території Росії та є спонсором вбивства людей!!!
Банк нарушает договор услуги предоставления интернет-эквайринга для бизнеса, без уведомления о наложении ограничений с аргументами и номерами нарушенных пунктов договора, просто взял и всё остановил под видом ошибки. Компания понесла убытки, а Банк отказывается решать возникшую проблему.
Была составлена жалоба в НБУ, посмотрим что будут отвечать.
И ещё напишу по некоторым услугам и продуктам банка.
1. Супер пупер хваленная карта IRON BANK - преимуществ особо не увидел, хоть я и часто путешествую, начисление милей очень странное, чуть ли только за покупки в продуктовых магазинах (15%) за каждую 1000, т.е. если купите на 1999 гривен - придет только 150 гривен/милей. Все мы знаем что чаще всего покупки до 1000. А если например Вы купите телефон за 30 000 гривен - тогда уже придет 4500 гривен. Но оплатить ими билет Вы не можете, только вернуть сумму после траты на эти билеты с этой же карты... В общем, для шопоголиков - пойдёт, но если Вы путешествуете с туроператором - не подходит( Траты только на авиабилеты.
Консьерж сервис - не работает, сотрудники долго отвечают, чаще всего шаблонами, и много чего нормально они сделать не могут, так как большинство запросов не в их компетенции. Они я так понимаю гуглят - и могут прислать тебе ссылку, или номер телефона, или отправить шаблон, что не в их силах.
2. По рассрочке, лимиту на карту - я думаю и писать ничего не нужно, все уже прекрасно понимают что времена 100 000 прошли, да и не всем удавалось получить хорошую сумму, в основном это 2000-5000 гривен, и то, уже нужно много всего предоставить, пройти видеоконференцию и т.д.
3. Интернет-эквайринг для сайта - круто, можно провести интеграцию с Чекбоксом (ПРРО), процент комиссии 1,2 и без дополнительных трат. Но если у Вас проходят большие суммы - наверное лучше быть осторожным, и на всякий случай подстраховать себя другим банком. Функционал пока сыроват - но думаю доработают.
4. QR касса - не очень удобно. Только если у Вас нет большого потока клиентов - можно пробовать, и то, так, для теста, не более. То что они отправляют почтой ("меню холдер") - ну такое, качество подвальное, наклейки печатайте сами. Выплата даже на расчётный счёт открытый в их банке - на следующий день.
Пожалуй больше нечего сказать, но Банк категорично не понравился, цепляет только новинками которых ещё не у кого нет - но оно всё очень плохо работает, так же как и некомпетентные сотрудники службы поддержки.