Навіть не думайте відкривати фоп в моно № 2
Ну що ж минуло вже майже більше тижня після того як моно заблокував мої кошти в розмірі 400 тисяч і бачу що поки і не збирається чухатись на цей рахунок, тому детально вирішив описати ситуацію і розкинути це повідомлення де тільки зможу, щоб люди були готові зіштовхнутись із такою ситуацією на моєму досвіді!
Більше тижня тому робили поворотню допомогу з Товки де я власник на Фоп моєї дружини в моно. Транзакція потрапили на фінмоніторинг і банк запросив додаткові документи для підтвердження (декларація, договір, пояснення), раніше такі ситуації вже у нас траплялись і вирішуувались на протязі півгодини, за що ми були раді що не потрібно проходити жахи привату в такій ситуації і це був великий плюс моно враховуючи що для підприємців вони за всі ці роки нічого не створили, а саме ні кредитів для ФОП ні банківських гарантій, ні ецп, завжди проблеми з обналом через інші банки, бо банкомат дає по 2 тисячі за операцію і т.д.Отримавши документи підтвердження менеджери не можуть досі дати притомну відповідь у чому штопор, не намагаються залагодити конфліктну ситуацію, не зацікавлені в тому щоб їхні вкладники почували себе фінансово безпечнно…лише сухі відповіді ваша заявка на розгляді і маємо право проводити перевірку на підставі закону про фінансування тероризму і щось в цьому дусі (ну да моя жінка ще той терорист :)! ні про дати розгляду ні про статус і взагалі коли і як має вирішитись питання, інформації жодної не надають. Таким чином банк вловживає своїми повноваженнями і тупо морозить скільки хоче мої кошти не намагаючись якомога в максимальний термін допомогти в вирішенні цієї ситуації зважаючи, а те що грошші для мене не малі і курс у нас буває за пар днів летить к чорту. Додам те що в дружини карта платинум і її має обслуговувати персональний менеджер, щоб не пояснювати кожному знову і знову свою ситуацію, але кожного разу це доводиться робити тому що його не має і такого взагалі не існує, крім того що в них таке написано. Також хочу додатково передати привіт команді комунікації (відділ турботи), яка замість того щоб максимально комунікувати з людьми в такихх ситуаціях і бути однією командою в подоланнні цієї перешкоди, створила на сайті МІНФІН декілька ботів по типу (***три літери і інші, не забудьте і під цим постом відмітитис)які щоб ти не написав негативного про моно вони обовязково під кожним постом вильють своє л@йно, ніби це людина тупа і все не правильно робить, а банк взагалі чудовий і найкращий, це людина не розібралась і просто намовляє, переходячи на особистості з метою скерувати негатив на себе і тупо заср@ти звернення. Ну що ж, якщо така ваша тактика вирішення проблемних ситуацій і все інше вас взагалі все влаштовує, бажаю вам успіху і як завжди шкода коли спочатку не поганий продукт перетворюється на щось, від чого в людини зникає бажання доторкатись і хочеться помитись.
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.