Відгуки клієнтів про дебетові картки

На сторінці представлені реальні відгуки клієнтів про дебетові картки в Україні. Ви можете поділитися своїм досвідом, обравши банк та написавши відгук про платіжні банківські картки, або вивчити досвід інших користувачів послуг банків України.

сергій   06.07.2024

Зникають гроші з карток клієнтів.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк Аваль
Тип послуги: Дебетові картки
сергій   06.07.2024

Зникають гроші з карток клієнтів.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк Аваль
Тип послуги: Дебетові картки
Стася Буйкова   25.06.2024

оформила тут картку про всяк випадок, додаткову, для зручності. Поки що все ок, дійсно без комісії але довелося 100 гривень заплатити за її випуск (це вже дрібниці)

Рекомендації: Нейтрально
5
Середня: 5 (1 голос)
2
КомІнБанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   22.06.2024

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

# Банк Власний Рахунок Шахраї Хто постраждав від їх дій давайте об\'єднаємося

Доброго дня. Чотири місяці назад оформила на свою голову карту в цих шахраїв. Два місяці взагалі не користувалася, у травні декілька розрахунків і у червні вже оформила ФОП і було декілька розрахунків на невеликі суми. Я мама семи дітей,і в п’ятницю потрапляємо в лікарню з малою, критично низький гемоглобін, ну йду знімати кошти, а виявилося що карта обмеженна і зняти кошти я не можу. Телефоную на гарячу лінію, щось несуть про перевірку, про тероризм, фінансування зброї масового ураження, відмивання грошей, криптовалюту і т.д Щоб ви розуміли, я живу в сільській місцевості і до цього не маю ніякого взагалі відношення. Думаю, ок. Пишу їм на пошту, пояснюю ситуацію і прикріпляю документи ФОП, всі скриншоти з переписками з клієнтами, контакти клієнтів, хто перераховував кошти, також номера карт куди я перерахунок здійснювала і з якою ціллю я перекидала свої особисті кошти, також на прохання їхнє вказала на що планую витратити свої кошти. Чесно, то жах. Відповідь банку, Ваші пояснення не є аргументованими, Пишу, що я вам маю ще надати-відповіді ноль Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію і питаю, що маю ще надати, у відповідь, Все дуже індивідуально, І так на протязі всього часу, нічого конкретного, несуть якийсь брєд. Я їх кожного дня просила, що хвора дитина, ви забрали кошти незаконно, віддайте, пообіцяли 21 числа закрити рахунок. Як оказується, то закривають рахунок, а потім ще три дні, уточню, з їхніх слів потрібно чекати свої кошти. Сьогодні 21 червня, пишу на пошту, коли все ж таки закриють так як обіцяли. Відповідь мене просто вбила , Ваш рахунок буде закрито на протязі п’яти днів якщо буде технічна можливість, Це люди жесть Кажу, ок я приїду на відділення, хоча мені 350 км їхати, тобто це час і кошти, але думаю, що робити Питаю, куди під\'їхати. Відповідь , Ви можете приїхати, але якщо напевне хочете отримати кошти, то чекайте дома, бо відділення працює з 9.00 до 13.00 і ви можете не встигнути за день. І тут я зрозуміла що то звиздець повний. Щоб ви розуміли, то мені заблокували 7500 грн. Може це і невеликі кошти, але вони для моєї сім\'ї дуже важливі наразі. Всі розмови з операторами у мене записані, всі скріни я зберегла. Звонила на гарячу лінію Національного банку України, сказали збиратися разом і писати скаргу на банк, також подавати колективний позов до суду і вимагати моральний збиток і %за користування нашими коштами. Я не знаю за що ми воюємо і в яку Європу йдемо, але такого безпрєдєла ще не було. Особисто я принципіально не подарую свої чесно зароблені кошти шахраям, тому люди кого обдер цей горе банк пишіть мені на пошту, mega_2233@ukr.net, будемо гуртуватися, добиватися своїх прав і своїх коштів, а шахраїв потрібно наказувати. Я отак як читаю ті їх відповіді, то таке враження що вони або просто обнаглілі шахраїв, за якими тюрма плаче або психічно хворі люди, особливо те чудо що відписує на пошту, тупориле і з вавкою в голові, до того ж безграмотне. Я особисто планую подати заяву на них до прокуратури, написати на ім\'я президента лист, ще в понеділок проконсультуватися маю з адвокатом, що ще потрібно зробити, бо радили звернутися на телебачення. Чесно, я маю достатньо справ, але за що вмирають наші хлопці, щоб отакі шахраїв жили за наш рахунок. Хто планує мати карту цього банку, закривайте, а ще краще обминайте цю шарашкіну шахрайську контору десятою дорогою, бо викрадуть ваші кошти і будуть вам розповідати, що ви сама ница і ганебна людина на землі, повірте таку єрєсь несуть, то просто на голову не налазить. Давайте відстоємо своє!!! Дев’ять чоловік готові наразі написати заяви, думаю ще багато буде. Всім миру і слава ЗСУ.

Плюси:0
Мінуси:ШАХРАЇ!!!!!!!ОБЕРЕЖНО!!!!!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Банк Власний Рахунок
Тип послуги: Дебетові картки
Александр    06.06.2024

Люди, перед тим як відкрити картку монобанка, подумайте, бо це дуже небезпечно. Ви можете втратити свої кошти, і достукатись до них буде неможливо. Я продаю на олх б/у речі. Коли в мене почав барахлити холодильник з причин старості, я вирішив купити новий. Замовив у Комфі. Коли кур'єр привіз мені холодильник, я розрахувався картою монобанку. Гроші одразу ж списалися з мого рахунку. І що ви думаєте? На рахунок магазину вони не потрапили. Ми чекали близько 1 години, і якщо платіж не пройшов, то гроші б мали повепнутись на картку. Але цього не відбулось. Подзвонивши, вони сказали що будуть розлядати цю ситуацію 16 днів, а я, значить, сидіти без коштів, ну і без холодильника. Ще вони сказали, що якщо не вийде првернути кошти, то тоді вони будуть прикладати більше зусиль, і я повинен буду їм сплатити 19$, а це майже 800 грн.! Жах і дич, яких я навіть не міг очікувати. Звісно, що 29000 я не подарую шахраям і буду звертатись до суду. 

Люди, бережіть свої нерви і кошти, обходьте цей банк строною!!!

Плюси:Спочатку все було непогано, поки мене не кинув банк.
Мінуси:ОПГ з 90-х, а не банк! Вкрали гроші з картки і група підтримки просто знущається з мене!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   28.05.2024

Відкрила просто картку щоб користуватися,а сьогодні на ні мінус 29000 ,я в шоці. Повний треш,дурять людей! Не зв'язуйтеся цією шарашкеною канторою!

Плюси:Їх не має
Мінуси:Одні мінуса
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Таскомбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   22.05.2024

В январе 2023 года открыл з/п карту ОТР Банка. В мае 2024 года заблокировали, так как потеряли мою анкету фин мониторинга. Требовали прийти в отделение банка и заполнить новую. Позвонил на горячую линию. На манеже одни и те же)) Вариант только один, идти в банк, что противоречит внутреннему регламенту и законодательству. Так как мониторинг делается раз в 3-и года.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ОТП Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   07.05.2024

Я клієнт банку дуже давно. На разі отримую соціальні виплати на дітей.

І сталося страшне, як я вважаю!!!(

Прийшли кошти, яких чекали місяць, були плани і надії. Провела  незначні перекази між рідними і, що важливо перенесла потрібну суму для викупу інтернет замовлення на віртуальну картку, яка є в додатку. Вирішила одразу піти до магазину купити дитині взуття, зайшли в продуктовий магазин, розрахувалась карткою, все ок. Приходжу до каси оплатити кросівки, і от момент мого шоку- не вистачає коштів на рахунку!!!

Я в додаток, а там мінус в 5400! Ще й не єдина операція, намагалися зняти 5600, не вистачило. І на віртуальній 0. Тобто, перенесли назад 300. Ще і комісію оплатили 59 грн. Залишилось 165грн. Маю дякувати, що залишилось хоть щось?!

Мій а#уй вийшов з чату ((((

Знаючи, всі реквізити, логіни і паролі, іноді не можеш зайти, потрібно пройти 7кіл верифікації, а тут за півгодини якимось чином, без будь якого мого особистого підтвердження, хтось лівий зайшов в мобільний додаток, з іншого пристрою (мій телефон завжди зі мною, жодного смс, дзвінка, взагалі нічого) і перевів на свій рахунок мої бляха кошти. Нема слів(... Безпека вражає... І все, що мені порадили на гарячій лінії та в відділенні банку, в якому я була через 10 хвилин, це заблокувати картку, рахунок і звернутись до поліції. Серйозно?!

Картка якого банку я дізналася самостійно, звернутись до кіберполіції і зателефонувати до банку отримувача теж додумалась сама. Не впевнена, що буде якийсь сенс з цих дій, побачимо. Нажаль...

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ощадбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Дмитро   06.05.2024

зацікавила нова їхня картка, з якої можна адекватно переказувати і приймати гроші - відсотка не буде! Принаймні до 200 тисяч, а мені більше нібито й не потрібно. У плані зняти дешевше Привату, в якому беруть 1 % за свої гроші, тут вийде 0,7 %. І ще й на те що лежить на картці нараховуватиметься 10% щомісяця

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
2
КомІнБанк
Тип послуги: Дебетові картки
Віктор   11.04.2024

Ситуація перша

Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.

Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!

Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.

Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?

Висновок: укрсіб, йди у дупу!

Ситуація друга.

Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.

Висновок: укрсіб, йди у дупу!

P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.

Мінуси:Росповсюджує інформацію про вкладника, тобто не є банком, а якоюсь поганою фінансовою установою. Блокує кошти.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Укрсиббанк
Тип послуги: Дебетові картки
Designer   04.04.2024

Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.

Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).

Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:

«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»

Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.

Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…

Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.

Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.

Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.

Плюси:Раніше був додаток, але зараз у інших банків теж непогані додатки.
Мінуси:Все інше. Пофіг на клієнта, блокують рахунок ненамагаючись розібратися, не дають часу, не попереджають, що час обмежено.Так без клієнтів залишаться.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   30.03.2024

По перше мобільний додаток - це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват - це тільки для перевірки балансу.
Друге - це звязок з оператором - в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє - це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації , навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!

А ще одне - вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)

Плюси:немає
Мінуси:Суцільний мінус
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Акордбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   22.03.2024

Заблокували рахунок за продаж власної техніки на олх на 89 тис грн!!!

Плюси:немає!
Мінуси:блок моїх грошей
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
Тип послуги: Дебетові картки
ГістьСветлана   18.03.2024

Оформила цифровую карту Универсальная, чтобы оплачивать коммуналку. Сегодня решила первый раз пополнить её в родном терминале. Итог - почти 250.00 грн комиссия за 5000.00 грн. Это была последняя капля, ни про какой ПриватБанк слышать не хочу. Люди, не связывайтесь с этими мошенниками и грабителями.

Плюси:Нет.
Мінуси:Один сплошной минус.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
18.03.2024   Відповідь представника компанії

Вітаємо. 

Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.

Тип послуги: Дебетові картки
Віра   22.02.2024

Після того як я надала банку документи за своїми джерелами доходу, мені зателефонували з банку і рекомендували САМОСТІЙНО, СВОЄЮ ВОЛЕЮ, написати заяву на закриття рахунку. Приїхавши у відділення, я нічого не підозрюючи поганого, тому що вже робила так в інших банках написала заяву на закриття рахунку, думаючи, що гроші мені зараз видадуть у касі, та як операционістка миттєво закрила мою карту, але операционістка сказала, що гроші за регламентом банку я отримаю лише через 45 днів.

Я з'ясувала, що у Законі про Банки та про Платіжні послуги — 45 днів це термін видачі довідки про закриття рахунку, рахунок закривається моментально після проведення останніх операцій з рахунку після видачі залишку. Я не маю жодних зобов'язань перед банком або за рахунком, тобто банк зобов'язаний відразу видати або перерахувати залишок по рахунку після отримання заяви на перерахування коштів.

Більше 10 днів тому я написала заяву на ім'я директора відділення, що прошу перерахувати залишок на мій рахунок у Приватбанку, але досі гроші не перераховані. Тобто банк змушує вас написати заяву на закриття рахунку, а потім прикриваючись своїм регламентом, який суперечить законам України, самовільно користується вашими грошима, а керівництво банку ігнорує інструкції своїх клієнтів щодо їхніх грошей. Взагалі банк повністю відповідає країні, до якої він належить і наживається на українцях під час війни.

Плюси:Не знайшла
Мінуси:Шахрайські дії, не дотримуються законодавства
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ОТП Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Антон   15.02.2024
Є ймовірність, що даний відгук носить замовний характер. Оцінки з таких відгуків не зараховуються

На днях посещал отделение Индустриалбанка по перевыпуску курты. Отделение работает на 5+. Меня встретили возле входа и подсказали к кому я могу обратится с моим вопросом. Девушка быстро нашла информацию о бо мне и помогла в получении новой карты. Рекомендую всем данный банк для использования и хранения личных средств, за 10 лет работы с банком никогда не было с ними проблем. 

Плюси:- Хорошее обслуживание - Качество предоставляемых услуг - Вежливый и высокопрофессиональный персонал
Мінуси:- Мало отделений банка по Украине - Не большое количество банкоматов.
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   02.02.2024

Запросив випуск пластику з доставкою Новою Поштою. Передзвонили, уточнили чи буду отримувати сам, чи довірена особа. Записали дані довіреної особи, надіслали їй мою картку. Дуже зручно, коли знаходишся за кордоном.
Також можна замовити доставку безпосередньо у будь-яку країну світу, якщо нема кому забрати в Україні та передати.

Плюси:Враховують реалії сьогодення
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Ирина   10.01.2024

Все отзывы отображают работу банка, но есть маленький нюанс. В разных регионах банк работает по разному. Была в отделение в Запорожье и в Киеве, то в Киеве работают куда профессиональнее сотрудники чем в Запорожье. В общем это не самый худший банк, так что дайте им возможность себя показать. Обслуживаюсь не первый год, так что с увереностью могу сказать что они умеют удивлять.

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   25.12.2023

22 грудня о 00:01 ночі з мого рахунку почали зніматися кошти за якісь товари з аліекспрес. Я не підтверджувала жодних платежів. Коли прийшло третє смс-повідомлення, я звернула увагу на дивні транзакції і відразу зателефонувала в банк, де мені заблокували рахунок. Я спробувала подати заявку на повернення коштів онлайн, але вона з якихось причин не пройшла. Наступного дня мені довелося їхати до відділення банку, щоб подати заявку знову. Заявку прийняли, але сьогодні мені прийшов відмова у поверненні коштів без пояснення причин. Я не розумію, як могли списати кошти з картки, яка ніде не була опублікована. Це свідчить про прогалини в системі безпеки банку або небажання розбиратись в ситуації.

Плюси:Співробітник яка мені намагалась допомогти. Алє співробітник у відділенні може тільки подати заявку.
Мінуси:Немає захисту навіть начебто захищених рахунків
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
26.12.2023   Відповідь представника компанії

Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Для більш детальної перевірки інформації по заявках ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
 

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   19.12.2023

працівники банку загубили зарплатну картку. А тепер все по порядку. в грудні 2023 року закінчилася зарплатна картка, в додатку з'явилася ще одна картка, звернувся в банк в м.Рівне щоб дізнатися що це за картка, працівник банку повідомив що це моя нова перевипущена картка яку фізично я за декілька днів зможу отримати у відділенні 30 листопада я прийшов в відділення де мене повідомили що ця картка була відправлена в Харків так як зарплатний рахунок відкривався там, звязалися з відділенням там повідомили що поки вони нічого не знають до 6 грудня. : грудня прийшов знову в відділення картки ніде немає написав заяву щоб мою нову картку перевідправили з Харкова в Рівне, на це все в банку сказали що потрібно почекати 10 днів. 19 грудня мій візит знову в відділення банку в м.Рівне і тут розпочалося саме цікаве касир, я так зрозумів що дівчатка на касі у них профі з усіх заплутаних питань бо за 4 роки обслуговування я жодного разу не потрапляв до АЛЯ менеджерів по роботі з клієнтами, спочатку довго і нудно шукала мою картку яка потипу уже була в них потім довго переглядала листування виявилося що картка до них так і за 2 тижні не прийшла я потратив у відділенні длизько 2 годин, потім пробувала звязатися з хаковом безрезультатно, потім десь ходила і прийшла із рішенням що моя зарплатна карта стала віртуальною і я можу її під'єднати до електронного гамаця і розраховуватися нею бо банк так вирішив, на моє запитання а чому мене про такий дивайс від банку ніхто не повідомив і не питав тобто не отримував згоди знову десь пішла потім мені запропонували перевипустити нову картку уже за гроші  і вже її привязати до зарплатного рахунку, на питання а де ж моя картка сказала що вони не знають і будуть звязуватися з харковом. Домовилися що мені перетелефонують як отримають відповідь від Харкова, ввечері мені перетелефонували але нічого не змогли сказати виявилося що цю картку ніхто не випускав вона віртуальна бо на період воєнного часу банк не випускає пластикові картки, ваша стара картка дійсна ви можете нею розраховаватися а готівку можете зняти тільки в банкоматі ОТП який є один на все Рівне і мабуть на область, бо інші банки не приймають прострочені картки, ну і навіщо вам готівка. Тепер щоб мені мої кошти перевести на картку іншого банку я з них маю ще раз заплатити комісію бо вони собі так вирішили. Хто може прояснити ситуацію? 

Мінуси:Шарашкіна контора
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
ОТП Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   19.12.2023
Є ймовірність, що даний відгук носить замовний характер. Оцінки з таких відгуків не зараховуються

Хочу поблагодарить за отличную работу сотрудников отделения банка расположенного в г.Запорожье по пр.Ленина, 81, очень внимательные, вежливые люди. Особенно хочу отметить менеджера Владимира, который помог мне в решении проблемы связанной с заменой карточки. Пошёл мне на встречу и в свой ОБЕДЕННЫЙ ПЕРЕРЫВ решил все вопросы (чему я безумна рада!). Спасибо Вам большое!!! Я обязательно порекомендую этот банк, и в особенности этого менеджера, своим знакомым. Успехов и процветания Вам!!!

Рекомендації: Нейтрально
5
Середня: 5 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   08.12.2023

На протяжении нескольких лет являлся клиентом спортбанка,но в октябре месяце прилетела блокировка,заморозили 50000грн. Попросили прислать документы об операциях-прислал.а в ответ теперь  1.5 месяца кормят завтраками о решении фин мониторинга,сецчас хочу закрыть счет,а счет так же не закрывают ссылаясь на то что нужно ждать ответ фин мониторинга,хотя сами в яате признают что решение фин мониторинга не влияет ни на что-вот таким образом банк зарабатывает на наших деньгах.

Плюси:Все плюсы перечеркивает отношение банка к своим коиентам
Мінуси:В один прекрасный момент ваши деньги на счету станут не вашими и вы пройжете сем кругом ада что бы их получить когда нибудь
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
3
Спортбанк
Тип послуги: Дебетові картки
андрей   06.12.2023
Є ймовірність, що даний відгук носить замовний характер. Оцінки з таких відгуків не зараховуються

Не помню точно сколько я работаю с данным банком, но кажется что вечность. Могу сказать что обычный банк, как и все остальные.

Рекомендації: Рекомендую
4
Середня: 4 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   29.11.2023

Рух грошей по картці постійно супроводжується якимись несподіваними й ніде не ологошеними комісіями. Зараз з картки зняли гроші за транзакція, яка відбулася два тижні тому. При дзвінках на гарячу лінію з питаннями "Куди поділися мої гроші?" кожен оператор видає нову "легенду". Не рекомендую. 

Плюси:Плюсів не бачу
Мінуси:Рух грошей по картці постійно супроводжується якимись несподіваними й ніде не ологошеними комісіями. Зараз з картки зняли гроші за транзакція, яка відбулася два тижні тому. При дзвінках на гарячу лінію з питаннями "Куди поділися мої гроші?" кожен оператор видає нову "легенду". Не рекомендую. 
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
Сенс Банк
07.12.2023   Відповідь представника компанії

Ох, не дуже приємна та незрозуміла ситуація :(
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди розбираємось в кожній проблемі.
Для того, щоб ми могли вам допомогти та перевірити інформацію напишіть нам на help@sensebank.com.ua вкажіть  ПІБ та номер тел. та деталі по даній проблемі.
Також можете написати в особисті повідомлення через інстаграм чи фейсбук.
Будемо очікувати на ваше повідомлення, так як хочемо вирішити дану проблему♥
Ваша фея-помічниця, Оля)
 

Тип послуги: Дебетові картки
Маша   29.11.2023

Хочу поблагодарить за отличную работу сотрудников отделения банка расположенного в г.Кривой Рог по  ул. Костенко 11, очень внимательные, вежливые люди. Особенно хочу отметить менеджера Владимира, который помог мне в решении проблемы связанной с заменой карточки. Пошёл мне на встречу и в свой ОБЕДЕННЫЙ ПЕРЕРЫВ решил все вопросы (чему я безумна рада!). Спасибо Вам большое!!! Я обязательно порекомендую этот банк, и в особенности этого менеджера, своим знакомым. Успехов и процветания Вам!!!

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Індустріалбанк
Тип послуги: Дебетові картки

Сторінки