Відгуки клієнтів про дебетові картки

На сторінці представлені реальні відгуки клієнтів про дебетові картки в Україні. Ви можете поділитися своїм досвідом, обравши банк та написавши відгук про платіжні банківські картки, або вивчити досвід інших користувачів послуг банків України.

Гість   05.11.2025

На свою голову открыл карту в этом А-банке (лозунг "банк з акцентом", наверное, с цыганским).  Поскольку нахожусь сейчас не на территории Украины, подкупила простота открытия карты - всего-то идентификация по фото с паспортом в руках, простые вопросы. И все, я попал "в сказку". Оказывается, банк тайно, без ведома и уведомления  клиента, устанавливает индивидуальные лимиты и ограничения по карте. Поскольку клиент о них не знает, нарушить их "правила" можно в любой момент. Не исключено, что вас сперва объявляют нарушителем, а потом уже придумывают под вас правило, которое вы нарушили. В моем случае это был перевод в течение месяца на эту карту, открытую в А-банке, с МОЕЙ ЖЕ СОБСТВЕННОЙ карты, открытой в другом банке, в совокупности 50 тыс. грн. - моей собственной пенсии, которая накопилась в другом банке за 2 месяца. И всё, карта заблокирована, банк требует подтверждения источника доходов, бо "вами переведено ліміт зарахувань". Но справок, подтверждающих, что источником доходов является моя пенсия, для подтверждения источника доходов банку мало. Он ещё требует "додаткових документів", а ещё и информации, кому и с какой целью я сделал переводы с карты в совокупности на сумму 24 тыс. грн. Какое отношение эта информация имеет к подтверждению источника доходов - непонятно. То есть, банк приравнял меня к недееспособным лицам, которые не имеют права распоряжаться своими же денежными средствами, и я почему-то должен отчитываться перед каким-то непонятным банком в своих тратах. Причем дозвониться на горячую линию и поговорить с оператором невозможно, их видеокол- это издевательство, в их приложении нет функции подлючения камеры, и оператор говорит "вас не видно, перевірте налаштування", и прощается. Написать в чат и поговорить с реальным человеком также невозможно - только бестолковый бот, который настроен повторять, что мне нужно подтвердить источник доходов.  И пока я бьюсь с этим приложением, А-банк спокойно пользуется моими деньгами, заблокированными на карте. Фактически банк по надуманным причинам присвоил мои деньги, без объяснений не принимая предоставляемые мною документы и требуя пояснений, которые не связаны с причиной блокировки карты. 

Плюси:Легко открыть карту
Мінуси:Ваши деньги попадают в мышеловку. Банк по придуманным и не доверенным до клиента правилам блокирует карту, и забрать деньги невозможно. Невозможно поговорить с реальным оператором, нет никакой связи, кроме ботов. Ничего не докажете, и с деньгами придется попрощаться.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
05.11.2025   Відповідь представника компанії

Добрий день! 

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.

Тип послуги: Дебетові картки
Вадим   04.08.2025

Під час оформлення картки у відділенні не надали пін-код - він просто не прийшов на телефон. Спроби отримати його "за допомогою" консультанів у телефонному режимі нічого не даали - лише витратив гроші за СМС-запит. Реєстрація у додатку постійно зривалася через "помилки", збій додатку. Врешті, так і не вдалося ані встановити додаток, ані отримати пін-код і доведеться це робити вдруге йти до відділення. Питання - який сенс у роботі ваших співробітників, якщо вони не в змозі виконати таку рутинну процедуру і витрачають час, нерви і сили нових клієнтів? Який сенс у вашому додатку, якщо його неможливо встановити? Який сенс у службі "підтримки" онлайн, якщо вони не в змозі нічим допомогти у такому простому питанні? Це просто жах і, певно, такий "сервіс" можливий лише у нас. 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
Укргазбанк
05.08.2025   Відповідь представника компанії

Доброго дня!
Дозвольте нам детально вивчити ситуацію та здійснити необхідний аналіз.
Будь ласка, зареєструйте Ваше звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Після розгляду запиту ми обов'язково надамо детальну відповідь.

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   11.07.2025

Банк ВОР.  Блокирует карты без предупреждения.

Плюси:Нет
Мінуси:Банк ВОР.  Блокирует карты без предупреждения
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Восток
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   03.07.2025

Користувався цим банком якийсь час.У застосуну прийшло повідомлення пройти актуалізацію данних.Пройшов і підписав заяву.Зв'язався з підтримкою і питаю ''Я пройшов актуалізацію?'' Кажуть побачите пізніше ...Через кілька днів картка ''видатні операції обмежені''Тепер зв'язатися з підтримкою практично неможливо.ґБуду закривати рахунок!Не зв'язуйтесь з цим банком !

Плюси:НЕМА
Мінуси:БАГАТО
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ізібанк
Тип послуги: Дебетові картки
Подвезько Дмитро Віталійович   20.03.2025

Прохальна частина поданого мною вчора позову все скаже:

3. Визнати порушенням Відповідачем Акціонерним товариством «Райффайзен Банк» прав Позивача безпідставне позбавлення його можливості розпоряджатися своїми коштами.
4. Стягнути з Акціонерного Товариства «Райффайзен Банк» (код юридичної особи: 14305909) на користь Позивача 1 026 709 (один мільйон двадцять шість тисяч сімсот дев’ять) грн. 44 коп. та 1 198 (одну тисячу сто дев’яносто вісім) доларів і 83 центи США;

Плюси:Жодних
Мінуси:Діяльність Банку носить відверто злочинних характер. Особисто я стикнувся з діями співробітників АТ "Райффайзен Банк", що підпадають під ознаки складу злочину, передбаченого статтею 191 КК України
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   12.03.2025

Полностью согласен с отзывами ниже. Ужасное обслуживание - клиенты не ценят. Прекращают обслуживание без объяснений и неспособны решить проблемы. Оператор отказался даже разговаривать. Ужасный банк. Вместо попыток разобраться в происхождении средст, банк просто настаивает на разрыве отношений. А самое смешное в этой ситуации то, что деньги были переведены с личного счета в monobank-ке. На справедливость уже не надеюсь, ведь операторы в чате сказали "что обжалованию не подлежит"

Плюси:открывают счета на просроченные документы
Мінуси:нет финмониторинга, сразу разрыв договора после получения отказа, в чате начинается сущий ад - связаться с живым человеком нереально
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
3
А-Банк
12.03.2025   Відповідь представника компанії

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.

Тип послуги: Дебетові картки
Руслан   13.02.2025

Обережно шахраї
1. В додатку є спам-бот, вірус або троянський кінь, який сам без користувача активує платні послуги і потім розсилає SMS повідомлення без участі користувача. Відключити сервіс ніяк не можна.
2. Додаток сам включає кредитування, яке користувач не замовляв, і завдяки спам-боту починає списувати кошти з рахунку за платні послуги, які спам-бот включив. Навіть, з закритої карти. Розробники знають про цей спам-бот і відмовляються виправляти. Тільки йти у відділення і писати паперову заяву, тому що банк технологічно відсталий, і не приймає електронні звернення. Але через деякий час спам-бот знову активується
4. Служба підтримки вирішити питання не може та відправляє у відділення, там теж не знають що робити і відправляють у чат-бот. Але віртуальний помічник не налаштований взагалі і він тільки може привітатися і подякувати за звернення. Замкнуте коло.
5. Електронний документообіг відсутній, щоб відкрити або закрити рахунок треба йти у відділення. І щоб зробити будь-яку дію, треба писати паперове звернення у відділенні, яке буде розглядатися місяць.
6. Комісія за зняття готівки в банкоматах інших велика і приходить приходить через тиждень, а не відразу. Часто приходять не зрозумілі списання комісії.
7. Курс для продажу валюти з ФОП рахунка дуже не вигідний, проходить з затримками і для цього треба використовувати ще один окремий не зручний веб сервіс.

Мінуси:Вірус в додатку Аферисти Служба підтримки не може нічого зробити Відсталий банк. Все робиться тільки в паперовому варіанті
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Креді Агріколь Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Руслана   12.02.2025

В половині магазинів Польщі не зчитуються картки монобанку. В Бедрьонці, Росман, Леклерк тощо просто термінал не бачить картки. Приват, сантандер банк бачить, можу розрахуватися, а моно - ні! Хочу попередити українців, що їдуть за кордон - можете мати халепу з цими новими картками моно. Беріть картки інших банків хоча б для підстраховки, якщо у вас тільки моно. 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Юлія   04.02.2025

Жахливий банк
Чоловік скинув 4500 тисячі і вони відразу заблокували їх, переказ був за IBAN
Онлайн підтримка розводить руками, нічого не знаю і не можуть зробити. Написала на пошту, відповідь була через енну кількість дні і те ж саме зверніться в банк! 
В банк мені їхати більше як 400 км! Я поїхала тому що хотіла повернути кошти, написала заяву, до кінця дня як сказав співробітник банку поийдуть кошти на інший рахунок! Ніякими коштами і не пахло! При повторному звернені в підтримку повідомили що рахунок потрібно закривати і написати іншу заявку, потрібно це зробити у відділені банку, в який я нагадаю знаходить більше як за 400 км. 
Пояснюючи що я не можу приїхати тому що дорога виходить дороще взагальному ніж кошти які в мене є на рахунку їм всерівно!
Чому банк робить онлайн карти, онлайн обслуговування в закрити рахунок через дію підпис вони не можуть!? Як це роблять всі інші банки! 
Це провина банка що вони не надали інформацію про закриття рахунку і написання вірної заяви! То чому провині страждати від цього клієнти 
Ненавиджу цей банк

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Таскомбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Алексей    06.01.2025

До сегодняшнего дня никаких проблем у меня с монобанком не было но после блокировки карты мастеркард моя работа полностью парализована и я только ради онлайн заработка стал клиентом этого банка, теперь Монобанк мне не нужен! 

Рекомендації: Нейтрально
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   20.12.2024

Не хотят отдавать карту, обслуживание плохое,одни хамы, и тупые работают.    

 

Плюси:Нету
Мінуси:Все которые есть
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   16.11.2024

Жах! Рівень банку скотився просто в прірву! Випадково перевів кошти не на ту картку. Одразу помітив і написав в тез підтримку. Пообіцяли повернути продовж 3 днів. Через пів години написали, що такої можливості немає, сказали якщо щось не подобається - іти до суду, і менеджери просто перестали відповідати на повідомлення! Тобто завжди все було нормально, Гороховський пише, що це найкращий банк, але як тільки якась проблема - "ідіть далеко і судіться з нами, нам пофіг, у нас багато адвокатів".

Плюси:Немає
Мінуси:Не повертають гроші
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип послуги: Дебетові картки
Крістіян   26.10.2024

Я вже обслуговуюся в цьому банку з 2015 року пока ніяких проблем не було.

Плюси:Все чудово
Мінуси:Один мінус що не мають ощадний рахунок як в других банках.
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
1
А-Банк
27.10.2024   Відповідь представника компанії

Дякуємо за ваш відгук! Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів. 

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   26.10.2024

Можу вам порекомендувати щоб не витрачати час і нерви не відкривайте рахунок в цьому банку. Тас і ізі це один банк і найгірші в Україні.

Плюси:Не має
Мінуси:Одні мінуси
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ізібанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   26.10.2024

Робив операції до 10000 грн на місяць між своїми рахунками фінмоніторинг заблокував без жодних пояснень і гроші не можу забрати. 

Плюси:Не має
Мінуси:Все
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Таскомбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   26.10.2024

Банк повністю неадекватний особливо фінмоніторинг. У мене були операції дрібні і то лише між своїми рахунками і заблокували.

Плюси:Не має
Мінуси:Одні мінуси
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ізібанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   25.10.2024

Заблокували при тому що всі мої операції були між моїми картками без перевищення ліміту.

Плюси:Не має
Мінуси:Одні мінуси
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Ізібанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   25.10.2024

Вибачте але це не банк а якась шарашкіна контора.

Мінуси:Продукти. Обслуговування. Відношення до клієнтів.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Таскомбанк
Тип послуги: Дебетові картки
Гість   23.10.2024

 

Я открыла счет в А банке. Мою карту заблокировал А банк вместе с деньгами, которые были на карте. На карте было 53 тыс грн Начали несанкционированную проверку походження моїх коштів. После завершения проверки мою карту не разблокировали. Деньгами пользоваться я не могу. А банк начал вымогать чтобы я заплатила 30% от своих средств, А банку. Это 16 тыс грн. Я отказалась. Счет продолжает быть заблокированным. Шантаж банка продолжается. Я сняла видео о том беспределе который творит, А банк. Вышло уже 4 части. Посмотреть видео можно на моем ютуб канале https://youtu.be/u2mVTftpPLI https://youtu.be/km3ERTROgm0 https://youtu.be/QJCJ-pJ2OK0 https://youtu.be/MoaP4yhDtRk. Каждый день я продолжаю снимать и выкладывать видео. Я хочу щоб розголос був на всю Украину. Я відкрила кримінальну справу проти, А банка. Всех пострадавших кто хочет присоединится к этой криминальной справе приглашаю позвонить мне по телефону 0507295854. Вижу что масштабы преступлений, А банка огромные и очень многие люди пострадали от вымогательства 30% денег. Давайте подадим колективний позов в суд и закончим весь этот беспредел с вымогательством 30%

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
23.10.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Вам був адресований дзвінок, та спеціалісти повідомили усю інформацію щодо розв'язання Вашого питання.

Тип послуги: Дебетові картки
Angela   04.10.2024

Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав  для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи  у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною  картою, і  перекидував туди гроші ,які отримував як зп за службу.  На даний час  банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував   моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі  документи  працівники банку отримали -але їм всерівно , що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали   що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.

   Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує  клієнтів. І таку повагу має до військових!

 

Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав  для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи  у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною  картою, і  перекидував туди гроші ,які отримував як зп за службу!

На даний час  банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував   моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі  документи  працівники банку отримали -але їм всерівно , що можливо людина їсти не має за що купити. І мені ,і брату сказали   що кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно.

   Отак працює даний банк у військовий час в країні. 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Олександр    05.09.2024

Я перевів свої гроші пенсію і соц виплати з картки Приватбанку на картку А банку і мені заблокували картку.  Надав довідку про пенсію і також виписку з Приватбанку, що ці гроші є дійсно пенсія і соцвиплати. Картка досі заблокована, на мої питання ніхто не відповідає. Я у відчаї. Прошу вирішити моє питання, бо я пенсіонер інвалід і мені потрібні мої гроші.

 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
05.09.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!
Банк може здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).  Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.

Тип послуги: Дебетові картки
Маргарита    05.08.2024

Жахливий Банк нікому не рекомендую була клієнтом цього банку була гарної думки про них поки все не змінилося співробітники нахаби та хами додаток заблокували без причини взагалі без будь яких пояснень нічого вони не знають та не вміють зайти в особистий кабінет не можливо я власник і не можу зайти ну як це так та для чого ви взагалі потрібні я не розумію я інвалід дитинства на колясці 2 групи я ж вам казала що в мене ноги паралізовані я не можу ходити та прийти до відділення банку і їхати мені 800 кілометрів за для того щоб зайти просто у додаток сміх та гріх а вони все на своєму знущаються з людей нехай вас бог за це покарає поганий Банк нікому ніколи не рекомендую обходьте стороною. 

Плюси:Одні мінуси
Мінуси:Погане обслуговування,грубість хамство
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Банк Львів
Тип послуги: Дебетові картки
сергій   06.07.2024

Зникають гроші з карток клієнтів.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк
Тип послуги: Дебетові картки
сергій   06.07.2024

Зникають гроші з карток клієнтів.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Райффайзен Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Стася Буйкова   25.06.2024

оформила тут картку про всяк випадок, додаткову, для зручності. Поки що все ок, дійсно без комісії але довелося 100 гривень заплатити за її випуск (це вже дрібниці)

Рекомендації: Нейтрально
5
Середня: 5 (1 голос)
2
КомІнБанк
Тип послуги: Дебетові картки

Сторінки