Відкриття зарплатної картки
Під час оформлення картки у відділенні не надали пін-код - він просто не прийшов на телефон. Спроби отримати його "за допомогою" консультанів у телефонному режимі нічого не даали - лише витратив гроші за СМС-запит. Реєстрація у додатку постійно зривалася через "помилки", збій додатку. Врешті, так і не вдалося ані встановити додаток, ані отримати пін-код і доведеться це робити вдруге йти до відділення. Питання - який сенс у роботі ваших співробітників, якщо вони не в змозі виконати таку рутинну процедуру і витрачають час, нерви і сили нових клієнтів? Який сенс у вашому додатку, якщо його неможливо встановити? Який сенс у службі "підтримки" онлайн, якщо вони не в змозі нічим допомогти у такому простому питанні? Це просто жах і, певно, такий "сервіс" можливий лише у нас.
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
Укргазбанк 05.08.2025
Доброго дня!
Дозвольте нам детально вивчити ситуацію та здійснити необхідний аналіз.
Будь ласка, зареєструйте Ваше звернення через форму зворотного зв'язку на нашому сайті: https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Після розгляду запиту ми обов'язково надамо детальну відповідь.