По програмі єОселя обіцяли "золоті гори", проморочили голову цілий місяць, а потім відмовили. Комунікації між різними відділами всередині банку 0
Відгуки клієнтів про Ощадбанк

- Написати відгук
- Відгуків: 338
- Рейтинг: 1.3 з 5
- Оцінок: 338
Банк Ощадбанк - відгуки клієнтів 2025

Цілий день назвонював ,якийсь номер (вияснилося ,що ощад),але коли вночі подзвонили ,я вирішила набрати сама Ощадбанк ,то за 3 години ,так ніхто і не відповів.
Короче ,якщо хтось зламувати додаток і картку ,то вони зламають ,так як не можливо вночі дозвонитися.

Філіпова Ольга, 1946 рн. звернулася на гарґячу лінію з приводу замовлення нової банківської карти замість попередньої термін якої ззакінчувався 31 серпня. Чітко пояснила що потрібно нову кратку для розрахунків в інеті та інші операції. Спитала у представника банку - чи можна поїхати в найближче відділення від мого місця проживання- а саме місто Ружин й там замовити нову карту. Так- сказав консультант банку. Без проблем.. Можете звернутися у будья-ке віділення Ощадбанку України. Знаходжусь в селі в 60 кс від району де знаходиться найближче відділення. Найняла авто...заплатила 600гр за дорогу - приїхала у відділення- м. Ружин. 4 вересня й мене представник банку банку послав- у Київ..за місцем реєстрації... Це просто знущання над людиною 78 років. Тікати буду з такого банку...й не рекомендую..й ще нагллості набираються їх працівники давати знову порадили поїхати знову в це саме відділення й че дорікають- а чому ви не позвонили нам на гарячу лінію.? це просто знущання. Ганьба..сво--чі.. інакше назвати назвати їх не можу

Те, що зі мною сьогодні відбулося у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.
Мета відвідування банку – повернути свій борг готівкою за номером картки, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.
Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки іншого банку, пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.
Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.
Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт до п’яти тисяч гривень.
Тому, подальші мої дії були неможливі.
Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.
Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію. Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою.
Уявіть, що я відчував у той момент?
А проблема була от у чому!
Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?
Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937.
Ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал. На що, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.
Але, вона промовила, що треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі.
Рішення, як завжди, лежало на поверхні: Треба стати клієнтом Ощадбанку, відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.
Я звичайно погодився на це, бо вкрадені гроші мені ніхто б не віддав. Я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю й досі себе начеб то облитим багнюкою (було зранку, а вже вечір того ж дня) коли я все це пишу.
Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Заяву про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші. А як би хто інший поступив на моєму місті?

Отримую заробітню плату на Ощад, зняти кошти то проблема, ЛІМІТИ БАНКУ, ПЕРЕВЕСТИ КОШКИ НА ІНШУ КАРТУ ЛІМІТИ!!! У договорі вони цього не вказують. БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Ощадбанк безпідставно, в порушення свого договору, а саме п. 1.7.1 не аналізуючи фінансовий стан клієнта, його платіжоспроможність збільшив кредитний ліміт (у мене закрита кредитна історія в УБКІ).Банк зняв самостійно ліміт на зняття коштів з рахунку і дав шахраям можливість зняти кошти з мого рахунку.А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.Банк шахраїв.

Дуже довго розблоковують рахунки. Байдуже відношення до кліентів . Більше ніколи не буду користуватися цім банком і вам не раджу , тримайте нерви у спокої.

Цей відгук я обіцяв залишити на декількох сайтах про жахливе в обслуговуванні клієнтів відділення Ощаду за адресою: Микол.обл., м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 118. Жахливе відділення жахливого банку з радянським підходом к обслуговуванню. Коли не має світла, вони не працюють тому, що немає генератора, тоді як мабуть кожний кіоск дрібного підприємця його має. Зате відділення має достатню кількість криворуких операторів, які обслуговують 1 людину протягом години. При тому, що інші оператори просто сидять і нічого не роблять. Якщо б вони отримували заробітну плату в залежності від кількості клієнтів з якими працювали протягом доби, все було б значно швидше. Тому актуалізація даних завершилась тим, що змінив банк на інший, оскільки не бажаю підтримувати криворукість.

У відділенні 156 на вул Полярній 8 А коіться щось жахливе. На прохання допомогти сплатити комунальні платежі не пропонують а змушують робити страховки за 150 грн. На питання чому я повинен робити це при пенсіі в 4000 грн керуюча відповідає...ТАКІ УМОВИ!!!!! Які умови??? Люди добрі???? Що коіться????Де керівництво банку?????

Ощадбанк - банк минулого століття! Щоб вирішити питання, мені доводиться здійснити три візити до Ощадбанку! Подібне питання в інших банках вирішується за один візит. Ганьба!

Я клієнт банку дуже давно. На разі отримую соціальні виплати на дітей.
І сталося страшне, як я вважаю!!!(
Прийшли кошти, яких чекали місяць, були плани і надії. Провела незначні перекази між рідними і, що важливо перенесла потрібну суму для викупу інтернет замовлення на віртуальну картку, яка є в додатку. Вирішила одразу піти до магазину купити дитині взуття, зайшли в продуктовий магазин, розрахувалась карткою, все ок. Приходжу до каси оплатити кросівки, і от момент мого шоку- не вистачає коштів на рахунку!!!
Я в додаток, а там мінус в 5400! Ще й не єдина операція, намагалися зняти 5600, не вистачило. І на віртуальній 0. Тобто, перенесли назад 300. Ще і комісію оплатили 59 грн. Залишилось 165грн. Маю дякувати, що залишилось хоть щось?!
Мій а#уй вийшов з чату ((((
Знаючи, всі реквізити, логіни і паролі, іноді не можеш зайти, потрібно пройти 7кіл верифікації, а тут за півгодини якимось чином, без будь якого мого особистого підтвердження, хтось лівий зайшов в мобільний додаток, з іншого пристрою (мій телефон завжди зі мною, жодного смс, дзвінка, взагалі нічого) і перевів на свій рахунок мої бляха кошти. Нема слів(... Безпека вражає... І все, що мені порадили на гарячій лінії та в відділенні банку, в якому я була через 10 хвилин, це заблокувати картку, рахунок і звернутись до поліції. Серйозно?!
Картка якого банку я дізналася самостійно, звернутись до кіберполіції і зателефонувати до банку отримувача теж додумалась сама. Не впевнена, що буде якийсь сенс з цих дій, побачимо. Нажаль...

Дуже не компетентна і хамовита робітник Ощадбанку на вулиці Кольцова 14 д, Анна Євгенівна, надала не вірну інформацію, що в ощадбанку можна оформить і отримати картку за члена родини без якіх доручень. Я потратила свій час понапрасну


Працівники собі багато дозволяють, кричать на клієнтів , директор ніяк не реагує

Був на відділенні в м.Деражня Хмельницька обл. проїздом. Оплачував рахунки на касі, чекав в черзі та мав час роздивитися . Працівники мені не сподобалися, кислі лиця, відсутній дрес код, розтягнуті футболки , джинси , особливо вразила керівниця вигляд як з дому розпусти, ощад ви взагалі дивитися кого ви берете… спілкування не грамотне, цей -ця-цего… і по хамськи .. я в трансі

Внески якщо робити то не до цiх фахiвцiв, але непоганого банку. Можно в ОщадБанк або Райффайзен банк Аваль спробувати. Розважитись захотiли? Зарплатня мала? ПриватБанк, а що це за історія, що касир намагається запитати клієнта: «Много?» , але не свиня, не обезяна, і клієнт, але ж це банк!!!!!!!!!!!!! з касами більше не має справ. Банкомати. Термiнали. Там що шизофренiя. Якесь в них не те. Можно пояснити. Що мала зарплатня? Не путайте. Клiєнт це клiєнт. ПриватБанк, це не припустимо банками. Комерційна організація авжеж. А що це за історія, що не віддаєте карту після зняття грошей, до чогось примушувати хлопчика намагаються? Приватбанку, що розважитись захотіли? А це що за історія коли відмовили видати депозитний внесок, почали зловтіху, а потім почали видавати, зрозумівши, що їх на обмані спіймали, і знову почали робити зауваження, але знов, зрозумівши, що знову помилилися, і даремно взагалі кажуть, бо це нісенітниця, а клієнт зробив правильно не дивлячись на помилку ПриватБанк, правильно за регламентом ПриватБанк зробив клієнт, а фахiвець зробила помилково зауваження та зрозумiла що помилилась та неправа. Але без вибачень. Клiєнти расово повноцінні, цивілізовані. Не для втiх. Вчиться, ПриватБанк, якось делікатнiше. Не годиться ПриватБанк. Внески якщо робити то не до цiх фахiвцiв, але непоганого банку. Можно в ОщадБанк або Райффайзен банк Аваль спробувати. Розважитись захотiли? Зарплатня мала? ПриватБанк, а що це за історія, що касир намагається запитати клієнта: «Много?» і клієнт з касами більше не має справ. ПриватБанк, це не припустимо банками. Комерційна організація авжеж. А що це за історія, що не віддаєте карту після зняття грошей, до чогось примушувати хлопчика намагаються? Приватбанку, що розважитись захотіли? А це що за історія коли відмовили видати депозитний внесок, почали зловтіху, а потім почали видавати, зрозумівши, що їх на обмані спіймали, і знову почали робити зауваження, але знов, зрозумівши, що знову помилилися, і даремно взагалі кажуть, бо це нісенітниця, а клієнт зробив правильно не дивлячись на помилку ПриватБанк, правильно за регламентом ПриватБанк зробив клієнт, а фахiвець зробила помилково зауваження та зрозумiла що помилилась та неправа. Але без вибачень. Клiєнти расово повноцінні, цивілізовані. Не для втiх. Вчиться, ПриватБанк, якось делікатнiше требо, не параша.

Шановний Сергій Наумов! Невже Київске РУ Ощадбанку готове працювати з Клічуком, а не з усією командую відділень? Невже ця Подла істота залишиться на своєму місці та буде і далі знущатись з людей , відчуваючи себе безкарно? Невже це правда що ви готові звільнити усіх керівників, з його слів , а він буде працювати завжди. Не зважаємо тварюку Клічука!

Хамське відношення касира а також керівника,повна некомпетенція.бульвар Шевченка.м.Черкаси.

Хамське відношення касира а також керівника,повна некомпетенція.бульвар Шевченка.м.Черкаси.

Жахливе, повільне обслуговування людей, особливо похилого віку. Чекаєш півгодини, доки менеджер (один персональний менеджер на весь банк) обслуговує. Отримати картку свою одразу не можливо! Потрібно записуватись у онлайн чергу, хоча картку можна видати за хвилину. Просто отримавши підтвердження особи. За все моє життя усі банки пішли вперед і тільки Ощад стоїть на місці і нічого не змінює у своїй роботі.

Доброго часу. Хочу з вами поділитися ситуацією, яка склалася у моєму житті. Якщо сказати у двох словах — Ощадбанк використовує особисті данні людей без дозволу.
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.

Мошенники. Списывают средства, нарушая порядок очередности, предусмотренный законом. Горячая линия не работает, работники в отделении откровенно хамят. Не имейте дело с этим банком

Робила переказ зі своєї картки на свою , але іншого банку, платіж заблокували, наче б то з питань безпеки, потрібно приїхати до банку, але я за кордоном, з відповіді працівника закордоном вони питання вирішити не можуть. З керівництвом звʼязка також немає, надати місця де я можу зняти гроші також не можуть, гроші зависли у на картці, а витрачати за овер курсом також не хочу. Банк дно!

Це жахливий банк. Хоч я працювала в ньому 1 рік. Списали шахраї кошти з щойно поповненої кредитної карти. Було 5100грн стало -107 грн. Кредитний ліміт 5 тисяч. І те що я поповнила все зняли. Додаток працює через раз. Система захисту та безпеки на нулі. Чим ви там займаєтеся...програмісти, безпека, розробники? І ви ГАНДОНИ! Ви навіть оцінки 1 не заслуговуєте. А працівників на відділенні шкода. Бо вони крайні між тупим і брехливим керівництвом і розлюченими, обкладений клієнтами.

Місто Київ. Знімала кошти з банкомату 2000 гр, банкомат гроші з картки зняв але не видав. Звернулась до банку. Одна працівниця банку ( Ощадбанку) каже так він не працює, інша каже ні приходили робітники і його зробили. Я їм повідомила, вони зафіксували, подзвонила на гарячу лінію, в банку сказали чекати вже більше місяця чекаю гроші так ніхто не повернув. Брихливі працівники, дурять, забирають кошти собі. Знайомі кажуть щоб я забула про ці кошти і що мені їх не повернуть. Не раджу нікому працювати з цим банком, і не користуйтеся банкоматами. Для мене це урок. Почекаю ще трішки а потім закрию картку.
