Це і є банківська крадіжка
Те, що зі мною сьогодні відбулося у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.
Мета відвідування банку – повернути свій борг готівкою за номером картки, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.
Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки іншого банку, пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.
Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.
Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт до п’яти тисяч гривень.
Тому, подальші мої дії були неможливі.
Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.
Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію. Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою.
Уявіть, що я відчував у той момент?
А проблема була от у чому!
Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?
Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937.
Ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал. На що, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.
Але, вона промовила, що треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі.
Рішення, як завжди, лежало на поверхні: Треба стати клієнтом Ощадбанку, відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.
Я звичайно погодився на це, бо вкрадені гроші мені ніхто б не віддав. Я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю й досі себе начеб то облитим багнюкою (було зранку, а вже вечір того ж дня) коли я все це пишу.
Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Заяву про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші. А як би хто інший поступив на моєму місті?
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.