Це і є банківська крадіжка
Те, що зі мною сьогодні відбулося у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.
Мета відвідування банку – повернути свій борг готівкою за номером картки, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.
Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки іншого банку, пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.
Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.
Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт до п’яти тисяч гривень.
Тому, подальші мої дії були неможливі.
Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.
Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію. Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою.
Уявіть, що я відчував у той момент?
А проблема була от у чому!
Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?
Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937.
Ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал. На що, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.
Але, вона промовила, що треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі.
Рішення, як завжди, лежало на поверхні: Треба стати клієнтом Ощадбанку, відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.
Я звичайно погодився на це, бо вкрадені гроші мені ніхто б не віддав. Я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю й досі себе начеб то облитим багнюкою (було зранку, а вже вечір того ж дня) коли я все це пишу.
Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Заяву про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші. А як би хто інший поступив на моєму місті?
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.