Абанк по исполнительному производству заблокировал все карточки фоп карту, зеленую, зарплатную, Вирт карты, но это норм они обязаны это делать по ВП, но после того как они заблокировали ФОП карту они открыли на ней кредитный лимит 200000 и тут же заблокировали сумму арестованную исполнителем, и вуаля с балансом 0,00 я оказалася должен банку 70000 грн. Тобишь даже если у вас нет денег и вы спокойны что у вас ничего блокировать , знайте Абанк любезно откроет вам без вашего согласия в одностороннем порядке кредит в угоду исполнителя. На все ваши претензии вам ответят пункт договора 3.3.2. Ни один банк в Украине так не делает насколько я знаю. Ну и разблокируют они очень долго не так как Приват и Моно. Всем добра. Абанк очень плохой банк, будьте осторожны ⚠️
Отзывы клиентов о кредитных картах
На странице представлены реальные отзывы клиентов про банковские кредиты наличными в Украине. Вы можете поделиться своим опытом, выбрав банк и написав отзыв о кредитных предложениях, либо изучить опыт других пользователей услуг банков Украины.
Добрий день!
Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.
Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
"Я був клієнтом Альфа банку а потім Сенс Банку протягом понад 10 років і завжди своєчасно виконував свої фінансові зобов'язання. Однак, у зв'язку з трагічними обставинами у моєму житті, мені довелося звернутися до банку по допомогу. Під час служби на війні я втратив усі свої документи, а невдовзі у моєї дружини було діагностовано онкологічне захворювання.
Потребувавши кошти на її лікування, я звернувся до банку, але зіткнувся з неймовірно високими відсотками. Зараз я також борюся з онкологією і стикаюся з фінансовими труднощами. Хоча я намагаюся своєчасно сплачувати борг, часто не вистачає грошей, але навіть найменші суми вимагають негайної оплати.
Нещодавно банк почав регулярно дзвонити мені з одноразових номерів, що створює додатковий стрес у моїй ситуації. Мені чекає тривале лікування, і така поведінка банку лише погіршує мій стан. Я очікую більшої чутливості та розуміння з боку банку щодо своїх клієнтів, які потрапили у важкі життєві обставини."
Дуже зручно і вигідно
Не понятно с какого перепуга, мне постоянно звонят с этой так сказать организации и постоянно предлагают кредит. На мой вопрос откуда взяли номер? Ничего не говорят. Я всю жизнь с Ощадом, и не могу понять почему мне звонит левый банк, в итоге что бы прекратить этот перезвон занес номер в черный список. Но через дня 4 снова звонок с этого идиотского банка и уже с другого номера.
По ходу это какие то дурачки. До них просто не доходит что ни банк их тупой ни они людям и даром не нужны!!!!
Повівся на дзвінок менеджера і відкрив карту розстрочки від юнекс банку. Карта називається мед. Але реально це гівно.
Умови жлобські розстрочки до 2 років немає...перелік магазинів взагалі ніпрощо
Вирішив закрити цю х....ню, дзвоню на горячу лінію, а вони починають заговарювати зуби, кажуть ми вам ліміт підвищімо. Я кажу закривайте і в чат підтримки звернувся там відповідають раз на годину.
З великим скандалом закрив цю розстрочку. Це не банк а щось не зрозуміле і персонал тормозяки та нахаби.
Всем привет. Столкнула меня жизнь с этим чудо банком, у которого замашки скорее кредитной шарашкиной конторы, которая может только чебуречной дяди Ашота кредит дать и то не точно.)))))
По ходу дела этот недобанк покупает или ворует базу клиентов. Я никогда не имел с ними дела и вот неделю назад начали трезвонить и предлагать какую то чудо рассрочку с сказачными процентами.
На мой вопрос откуда взяли мой тел. Девочка начала мычать что то неврозумительное. Вывод ребзя не связывайтесь, бесплатный сыр только в мышеловке...
И кстати условия т.н. рассрочки просто тихий ужас.
Постійно телефонують, та пропонують карту розтрочки яка називається мед. Мені кредити не потрібні і розтрочки також. Я про це менеджеру сказав..попросив не турбувати. І через 2 дні знову дзвінок і знову ультимативно парять цей мед.
Умови по меду ніочем, у привата значно кращі умови. І головна порада якщо вам дзвонять з цієї шараги одразу заносьте номер у чорний список.
Аферисти !!! В один клік ви можете остатись без своїх коштів, нажавши кредит, і зрозумівши що то не той, внрнула я через 2 хв кошти назад, а мені вже нарахували відсотаи в 3000грн!!! Я би зрозуміла як би доба пройшла, а то 2 хв!!!!! Набрала на гарячу лінію сказати що навіть не кортстувалась і не хотіла цього, нерозібравши нажала і воно рєзко списалось навіть не потрібно було підверджувати операцію!!! Мені сеазали що допобачення , платіть гроші нічого не знаєм! Будьте обачливі!!
Сами карты открывают без согласия, снимают деньги и требуют с человека
Ніколи в житті не брала кредити користувалась тільки власними коштами . Банк сам збільшив кредитний ліміт за що згодом я поплатилася. Одного ранку я прокидаюся заходжу в застосунок моно банк і бачу , що у ночі за дві хвилини зникли всі кошти (як власні так і кредитні ) шляхом здійснення декількох розрахунків , а деякі були відмінені то му , що не вистачало коштів. Мені не приходило жодних підтверджень на ці операції. Я написала до банку , банк мене направив в кібергполіцію , заяву я написала . Вони надали мені витяг , який я направила в банк , що справа на досудовому розслідуванні . А після цього банк почав вимагати в мене оплати боргу , разом із відсотками , які вони нараховували , шляхом постійних дзвінків та листів. Залякуючи , що передадуть мене , як кредитного неплатника , чим я погіршу свою кредитну історію в подальшому. Під натиском я була змушена виплатити борг який я не брала з усіма нарахованими банком відсотками. Банк ще і заробив на моєму горю! Тому я не рекомендую цей банк . Він всю відповідальність перекладає на клієнта , ніяк не допомагає в вирішенні таких питань . Так ще і заробляє на горі людей!!!
Галімий банк,заблокували картку сину не дивлячись на те що він військовий моб.не йдуть і не хотять на нормальні лояльні пропозиції,
Не Рекомендую звертатися в цей банк.
Це не банк, а шахрайська спілка, вони при будь якій можливості дурять клієнтів на гроші, крадуть кошти з карток та тероризують по телефону ( сама нажаль постраждала), тому будьте обачні та звертайтесь в надійні банки бо це справжня шарашка.
Самый ужасный банк с тупыми правилами. Сами кредиты навязывают. Потом закрывают карту и по непонятной причине не открывают лимит.
Вітаємо. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Банк хороший со всеми необходимыми функциями. Я брала небольшой кредит для покупки бытовой техники. Оформили все быстро , без лишних проблем и проволочек. Вся процедура заняла минимум времени. Кредит можно оплатить раньше срока, можно частями или одним платежом. Платить можно онлайн через систему Индустриал24 даже с мобильного приложения. Я довольна своим сотрудничеством с банком.
Не вчасно оновлюється інформація в базі. Кредит був закритий, а працівник ще телефонував.
Вітаємо!
Співробітники могли телефонувати в випадку, якщо у вас була прострочена заборгованість, і після внесення вами коштів, сума ще не встигла розподілитись по рахунку.
Якщо ж ваш кредит закрито, і ви отримали смс про закриття, але дзвінки не припинились, напишіть нам на help@sensebank.com.ua вкажіть ПІБ та номер тел. ми обов'язково перевіримо чи все в порядку, та зафіксуємо запит, щоб вас не турбували☺
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Самая тупая процедура из всех виденных мной, операторы подключаются раз минут в 20. Все это происходит под видом у нас много заявок. С таким сервисом сомневаюсь. Могут 2е суток не отвечать
Почитавши відгуки в принципі і не здивувався.Доля представила і для мене цей овноБанк.600 грн щомісячно плюс до кредиту,браво,ви найкращі.Десятому закладу не мати діло з цією конторою(((
Имея кредитный лимит в этом банке можно быть уверенным только в одном- в тот самый момент , когда нужен будет кредит а- банк его обнулит. Никогда не видел более непостоянного лимита. За сутки можно остаться без лимита. Хотя никаких покупок не делаешь в кредит в других банках, а тут 0. Наладьте свой алгоритм стыдно такое в 21 веке!!! А после отзывов про 30 процентов комиссии при разрыве отношений вообще не советую держать в банке собственные средства. Банк катится на дно, думаю не за горами банкротство. Всех своих знакомых предупредил о хитрости банка и попытке нажиться в тяжёлое время. Очень похоже на мародерство
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Брали з чоловіком кредит готівкою 23 тис грн., всі платежі сплачували вчасно через касу(так як уже маємо гіркий досвід кредиту в іншому банку, коли сплачували в день, визначений в договорі і гроші вчасно не надходили на рахунок. Росла пеня, нам довелось її сплатити.) Ще до початку війни вирішили взяти кредит в Індустріалбанку, так як у мене там була картка для заробітньої плати. Попередній досвід навчив платити завчасно і проблем цього разу не виникло. Банк, як банк. Нічого поганого сказати про нього не можу (мабудь безпроблемним клієнтам добре у будь-якому банку). Елементарної грамотності і відповідальності достатньо для того щоб проблем не виникало з користуванням продуктами банку.
2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк.
С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.
И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)
На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!
Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.
Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.
На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:
1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карта для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Була кращої думки, через рік після повністю погашення кредиту, узнаю в Бюро кредитних історій, що в мене борги
Кредит вже закритий мін 1 рік часу.
ЯК МОЇ ДАНІ ДАНІ ПОПАЛИ ДО ІНШОЇ КОМПАНІЇ. ??????????????????
АФЕРИСТИ І ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН ПРО БАНКІВСЬКУ ТАЄМНИЦЮ.
Відправляють листи на пошту звичайну, в "напівпрозорий конверт" - щоб було видно ПІБ, адресу проживання, номер будинку і квартири.
І це в воєнний стан.
Було прострочено платіж по споживчому кредиту на 2 дні. При чому 50% від планового платежу внесено вчасно, а 50% доплачено на третій день.
Колектор хамло рідкісне, телефонує і залякує судами, арештами. Ображає, принижує та шантажує, розмовляє як з бидлом . Клієнтоорієнтованість це явно їх коник. Нема слів, одні емоції
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави для ФОП 5−7-9, збільшивши відсотки та збільшивши регулярний платіж щомісячний, повідомлень наперед ніяких не було, кредит сплачувався справно. І це в Херсоні)
Вітаємо. Згідно пункту 2.3 Додаткової угоди до кредитного договору:
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Хочу написать про самый ужасный банк в Украине- Сенс Банк(Альфа Банк).
Зная о том ,что будет внесён последний платёж по карте,заблокировали её чтобы не было возможности оплатить с карты на карту,а только по реквизитам.Таким способом деньги сразу не приходят на карту несколько суток,а в итоге идёт начисление по последней оплате.
Никому не советую брать даже маленькую сумму в кредит,тем более открывать кредитные карты.