замість звичайної карточки зробили кредитну з процентами і не попередили. гроші від міжнародної організації у веб-банкінгу отримати неможливо, хоча заявлено. пропонують йти до відділення, а там стараються здерти гроші за послуги, незаконо
Отзывы клиентов про Ощадбанк

- Написать отзыв
- Отзывов: 286
- Рейтинг: 1.3 из 5
- Оценок: 286
Банк Ощадбанк - отзывы клиентов 2023

01.02.2023 замовив нову картку Киянина, досі чекаю і не можуть сказати коли буде готова. послуга платна! стара картка заблокована, нової ще немає, щоби зняти кошти з кртки тре вистояти чергу у відділенні до фахівця, підписати купу папірців і тільки потім отримати гроші в касі. Це не сервіс, це якась несинітниця,а не банк

ВНИМАНИЕ!!! Кассир Шепа Диана Александровна 22.03.1990 г.р.- МОШЕННИЦА!! Флиртует с богатыми клиентами и разводит их на деньги и дорогие подарки, а также использует ихние личные данные для своих корыстных целей...
Она работала кассиром Ощадбанка в Новой Каховке по адресу ул. Первомайская, 33, но в связи с закрытием банков в городе, может сейчас работать в другом отделении Ощадбанка (предположительно в Одессе) или в другом банке. Будьте бдительны!!! Очень лжива и хитра!!!
Вот её фото :
https://ibb.co/8dswHqn
https://ibb.co/j8h4xRM
P.S. Для модераторов : можете сколько угодно удалять это сообщение. Я всё равно буду его публиковать 10-100-1000 раз !!! Пусть люди знают мошенницу в лицо !!!

М.Звягель,вул.Шевченка 8.Персонал лається. Касири та консультанти .Ведуть себе так наче їх все задовбало,ніби я до них додому прийшла.Явно не "Банк майбутнього".

Бываю в отделении Ощадбанке (г. Кропивницкий ул Шевченко 29/29) регулярно. Офис хоть и не большой – но уютный (им бы улучшить условия работы и увеличить помещение для работы с клиентами, реально тесновато и экономия руководства на рабочих местах персонала). А обслуживание профессиональное и клиентоориентированное, персонал грамотный, тактичный и уважительный, всегда объяснят если есть какая то проблема, если не справляешься то помогут – чувствуется, что дорожат каждым клиентом. Спасибо персоналу Ощадбанку и особенно менеджеру Евгений (который настоящий «бренд» отделения). По качеству работы персонала это отделение надо перевести в статус «центр обслуживания VIP-клиентов Ощадбанка».

Київ, відділення №10026/0126. Відношення до клієнтів хамовите. Про відключення світла по графіку не повідомляють клієнтів, при оплаті ком. послуг, карта лишається в терміналі при вимкненні світла. Карту забрати можна не раніше 4-5 днів. Не зручно все.
Прийміть, будь ласка, міри для зручнішого користування послугами Вашого банку.

Заблокировали мне карту, из за того что им так захотелось, не просто карту, а вообще кабинет, теперь я не могу снять не только свою честно заработанную пенсию, но перевести мне деньги теперь не смогут. почему заблокировали - не обьясняют, просто потому что им захотелось, типо скомпроментирована карта. мне похер что она скомпроментирована, разблокируйте мне ее. я не могу прийти в банк, я нахожусь за окупированной территории. вы воруете последнее у людей!!! вы мошенники

Коротка історія. 19.12.2022 року в банкоматі м. Луцька виключили світло і картка залишилась. Дзінки на гарячу лінію нічого не дали спочатку, ЧЕТВЕРТИЙ оператор пояснив як заблокувати картку через додаток. Попередні оператори виключались просто бац і не має. Вранці оператор пояснив що потрібно звернутись у відділення. Звернувшись аміністратор з ухмилкою відправила в службу безпеки банку. Щоб ви зрозуміли це з одного кінця міста в інше. Служба безпеки сказала картки не має, чекайте. ЧЕКАВ 2 тижні, їздив все без результатно.Звернувся в банку зробити нову картку, написали "папери" чекав картку 06.01.2023 картка прийшла у відділення, отримав, активувавли сказали можна проводити операції. Зайшовши в магазин операції не можливі "картка деактивована". Два дні телефонував на гарячу лінію ПРОСИВ ЩОБ АКТИВУВАТИ. Оператори переводили на "голосовий компютер" який починав говорити за КРЕДИТИ. Скажіть де працівників Ощадбанку набирають і навчають? Це маразм така робота. Для порівняння моя знайома знімала кошти у Приватбанку залишила картку тобто загубила. Зразу звернулась у відділення Приватбанку де їй зразу ж видали нову і це зайняло якихось 30 хвилин. Я запитую у банків. В нас одна країна один Закон України про банківську діяльність чому така велика різниця між клієнтами. До одних ставляться як до людей, а в Ощадбанку як до останньої скотини. Дехто скажу "чого я не перейшов в інший банк" тому що "привязаний до ощадбанку пільговою виплатою яку чомусь розпоряджаються тільки в ощадбанку і її перевести в інший банк не можна. А все тому що в Ощадбанку засіла куча бюрократів які сидять і видумують всякі "дурості". В мене особисто висновок що це не ощадбанк а "збродбанк" ця назва йому більше підійшла б. Дякую тим хто дочитав "крик душі" до кінця і коли будете вибирати банк подумайте чи потрібен Вам цей нікчемний ощадбанк.

Працівники відділення (м. Львів, вул. І.Франка) є повністю некомпетентними. Складається враження, що живуть у своєму, вигаданому світі (особливо менеджер за першим від входу столом, прізвище та ініціали якої навіть не цікавлять, там нема з ким розмовляти), а саме - не були ні сном ні духом про те, що кошти з єПідтримки за вакцинацію могли бути витраченими на будь-що, а не тільки визначені категорії (книги, театри, кіно), а ще якимось казковим чином комісія за утримання рахунку зарплатної карти не буде зніматися якщо просто ''обнулити рахунок''. Шановні, якщо берете на посаду ''кума, свата, брата'', то навчіть його своїм же правилам!!!

Почнімо з того, що закрити власний рахунок у банку можливо тільки у тому відділенні, якому і відкривав, що викликає незручності. Останнє розташоване задалеко (м. Львів, вул. Зелена 149) і залежить від відключень електрики. Цього разу, хоч і працівники банку чемно дочекалися включення електрики, зате дозволили собі піти додому більше ніж за півгодини до заявленого по графіку закриття відділення (на очах у п’ятьох людей, котрим, звісно були дуже необхідні послуги) + закрили зону самообслуговування. Часу до Нового Року ще предостатньо, куди спішили? А давайте всі так почнуть розвертатися і йти собі з роботи передчасно. Тепер ясно, якими успіхами піднімається економіка країни.

Хочу подякувати співробітникам банку,що надали доступну інформацію,були уважними і за ставлення -"завжди готові прийти на допомогу. Особливу вдячність висловлюю співробітникам Златі, Юлії, Дмитру. Бажаю успіхів у роботі.
м.Запоріжжя, вул. Жаботинського 20

Я мешкаю у Херсоні і хочу допомогти ВСУ, перерахував гроші, но Ощадбанк умисно блокує мою картку. На мою думку - це Саботаж, він допомога ворогу! Розібратися з їх роботою треба СБУ

Сам положив на картку грн. Терміново треба зняти а вниз технічні роботи кожний день. Уроди

Мої рідні, тато, бабуся і дідусь зара в окупації в Херсоні. Люди літні 60+ та 90+ і в них навіть до війни небуло ні яких мобільних додатків, і телефоні кнопочні, пенсію отримуючи смс їшли і знімали в відділенні. Зараз там не працює інтернет, та український зв'язок! Мій тато через знайомого зв'язався зі мною і попросив з'ясувати чи працють картки , чи ні, і що на них є на балансі, і чи можу я ім на них скинути гроші, тамя якимось чином їми можно разрахуватися.
Я зателефонувала на горячу лінію і пояснив ситуацію попросила надати контакти цетрального офісу та служби внутрішньої безпеки, або відділу котре займаеться зараз такими кліентами в окупації, дівчина 20 хвилин мені півторювала, що ни кто вам нічо не надасть , и на 21 першій хвилині просто щоб відбрехатися дала лівий міський номер якогось відділення по Васильківській і кинула трубку.
По перше ви КИНУЛИ СВОЇХ ЛІТНІХ КЛІЕНТІВ ПЕНСІОНЕРІВ В ХЕРСОНІ НА ГОЛОД І НЕМОЖЛИВІСТЬ КУПИТИ ЛІКИ ЧИ ПЕРЕДАТИ ТУДИ ГРОШІ!
по друге ви НАРАЖАЕТЕ ЛЮДЕЙ НА НЕБЕЗПЕКУ, НЕ НАДАВАЯ ТОЧНИХ КОНТАКТІВ ЩОБ ВЗНАТИ ЯКІ ПАПЕРИ І ДОКУМЕТИ ТРЕБЯ НАДАТИ І КУДИ КОНКРЕТНО ТРЕБА ПРИЇХАТИ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ - Я ПОВИННА ПІД ЧАС ПОСТІЙНИХ ПОВІТРЯННИХ ТРЕВОГ ЇЗДИТИ ПО РІЗНИМ АДРЕСАМ??? ЩОБ ПОТІМ СКАЗАЛИ ТУТ НЕ ВИСТАЧАЕ ПАПІРЦЯ!?!?
Я ВЖЕ МОВЧУ ЯКЕ ПЕКЛО БУЛО КОЛИ ЩЕ ПРАЦЮВАВ ЗВ'ЯЗОК І ВИПЛАЧУВАЛИСЯ КОШТИ. ЛЮДЕЙ ЗАСТАВЛЯЛИ СТОЯТИ В ЖИВИХ ЧЕРГАХ З 3 -Й РАНКУ І ДО 11 ДНЯ, ДАЛІ ТИПУ ВОНИ НЕ ПРАЦЮВАЛИ, МОЇ РІДНІ ПО ТРИ НОЧІ ВИСТОЮВАЛИ ЩОБ ОТРИМАТИ ПЕНСІЮ.

Троцюк Віктор Юрійович 02.06.1961
Заблокували карту куди надходила пенсія ( є єдиним доходом) .
Пенсіонер знаходиться на окупованій території, приїхати можливості немає, але банк повідомив що можливо вирішити питання лише у відділенні. Заблоковано фінмонвторингом, але на карту окрім пенсії інших надходжень не було!!!
Позбавлення людини коштів на проживання є вандалізмом!

відмовляються обслуговувати, мотивуючи тим, що відкривали картку в іншій області. Обслуговуйтесь там, де відкривали картку.

Позитивний відгук про роботу касирів у відділенні на проспекті Відраному, 24/93 ТВБВ 10026/098: ввічливі, все зробили швидко. Рекомендую!

Карточка киянина.Кто придумал что деньги не снятые с нее должен снимать Ощадбанк???Я,соседка и мой муж/парализован с 2014/ перенесли инсульт.Я не получаю помощь и тем не менее оказалась должна Ощадбанку около 10грн,за что объяснить не смогли.У мужа списали 30грн,банкоматы умно не выдают мелкие купюры.Расчитаться на кассе в Атб за мелкую покупку почему-то не смогла.Но случай с соседкой довел до гипертонического криза.Еле дошли до Ощадбанка рядом с домом в Киеве по улице Раисы Окипной 8.Она забыла пин-код и у нее только городской телефон.В банке сказали что 100грн списали за непользование карточкой и можно получить 45грн/5грн комиссия/.После заполнения заявления на получение денег показали чек "ВИДМОВА".Обращайтесь на горячую линию.А там сказали "Ваш номер телефона не связан с карточкой Ощадбанка".И что теперь.Может подать в суд за беспредел?.

Як у банку не може до сих пір безготівкового розрахунку?! Простояла годину в черзі щоб оплатити комунальні послуги, підійшла моя черга а виявляється розрахуватись безготівковою через nfs НЕМОЖНА! Це у Львові. Персонал хамовиті вічно не доволтні бабульки, черги кілометрові а касири ходять пити каву бо їм насрати на свою роботу!

Заблокувати акаунт єбучого банку бо ми так рішили, ви нахуй нічого рішити сука не можете, вони розказують ідіть термінал шукайте вот блять пездуйте в Донецьк чи під Запоріжжя і шукайте

Банк гивно ! Карту жду третью неделю,это с тем что обещали сделать за две ! Это походу самый дырявый банк Украины! В отделениях очередя ,работает одна или две кассы ! Людей выгоняют на улицу ,а там жара 35 градусов и стоят в основном пенсионеры ! Банк прошлого века ! Не рекомендую вообще! Дай бог дождаться карту !!!!!

- Ощадбанку байдужі ВІП+клієнти. У 3 відділенні в м.Тернопідь ВІП-клієнти, щоб з них збивати гроші. Я за те, що отримую пенсію, маю платити їм проценти. І це в цьому місяці мені сам бан присвоїв такий статус, щоб мене "доїти".
- Ганьба. Навіть не маю бажання більше з ними зв'язуватися, переходжу на Приват.

- Ощадбанку байдужі ВІП+клієнти. У 3 відділенні в м.Тернопідь ВІП-клієнти, щоб з них збивати гроші. Я за те, що отримую пенсію, маю платити їм проценти. І це в цьому місяці мені сам бан присвоїв такий статус, щоб мене "доїти".
- Ганьба. Навіть не маю бажання більше з ними зв'язуватися, переходжу на Приват.

Хочу висловити велику подяку працівникам Ощадбанку, Хмельницької обл. м.Деражня, Приймак Тетяні та Коваль Юлії за чудове обслуговування, ввічливість, оперативність і прекрасне ставлення, до клієнтів. Порадили виготовити кактки для діток Лайк'Ю,швидко і доступно пояснили деталі користування картками, дітки просто в захваті.

Ганьба всього Ощадбанку- осередок шахрайства на Троєщині. Не раз була свідком, як людей вводили в оману щодо тарифів і умов обслуговування. Та на днях знайомій літній жінці, яка звернулась із своїм питанням "впарили" страховку на випадок непрацездатності внаслідок нещасного випадку (їй 70 років!). Доречі, договір- ксерокопія без мокрих печаток від страхової ПАТ Метлайф. Коли вона вдома розібралась і звернулась по розірвання договору (що цим договором і передбачено), їй нахамили і виштовхали геть!!! Якщо ощадбанк не може або не хоче навести лад в цьому "відділенні", цим варто зайнятись поліції, оскільки вже багато років працівники цього відділення шахраюють!!
