Шановний Сергій Наумов! Невже Київске РУ Ощадбанку готове працювати з Клічуком, а не з усією командую відділень? Невже ця Подла істота залишиться на своєму місці та буде і далі знущатись з людей , відчуваючи себе безкарно? Невже це правда що ви готові звільнити усіх керівників, з його слів , а він буде працювати завжди. Не зважаємо тварюку Клічука!
Отзывы клиентов про Ощадбанк

- Написать отзыв
- Отзывов: 322
- Рейтинг: 1.3 из 5
- Оценок: 322
Банк Ощадбанк - отзывы клиентов 2023

Хамське відношення касира а також керівника,повна некомпетенція.бульвар Шевченка.м.Черкаси.

Хамське відношення касира а також керівника,повна некомпетенція.бульвар Шевченка.м.Черкаси.

Жахливе, повільне обслуговування людей, особливо похилого віку. Чекаєш півгодини, доки менеджер (один персональний менеджер на весь банк) обслуговує. Отримати картку свою одразу не можливо! Потрібно записуватись у онлайн чергу, хоча картку можна видати за хвилину. Просто отримавши підтвердження особи. За все моє життя усі банки пішли вперед і тільки Ощад стоїть на місці і нічого не змінює у своїй роботі.

Доброго часу. Хочу з вами поділитися ситуацією, яка склалася у моєму житті. Якщо сказати у двох словах — Ощадбанк використовує особисті данні людей без дозволу.
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.

Мошенники. Списывают средства, нарушая порядок очередности, предусмотренный законом. Горячая линия не работает, работники в отделении откровенно хамят. Не имейте дело с этим банком

Робила переказ зі своєї картки на свою , але іншого банку, платіж заблокували, наче б то з питань безпеки, потрібно приїхати до банку, але я за кордоном, з відповіді працівника закордоном вони питання вирішити не можуть. З керівництвом звʼязка також немає, надати місця де я можу зняти гроші також не можуть, гроші зависли у на картці, а витрачати за овер курсом також не хочу. Банк дно!

Це жахливий банк. Хоч я працювала в ньому 1 рік. Списали шахраї кошти з щойно поповненої кредитної карти. Було 5100грн стало -107 грн. Кредитний ліміт 5 тисяч. І те що я поповнила все зняли. Додаток працює через раз. Система захисту та безпеки на нулі. Чим ви там займаєтеся...програмісти, безпека, розробники? І ви ГАНДОНИ! Ви навіть оцінки 1 не заслуговуєте. А працівників на відділенні шкода. Бо вони крайні між тупим і брехливим керівництвом і розлюченими, обкладений клієнтами.

Місто Київ. Знімала кошти з банкомату 2000 гр, банкомат гроші з картки зняв але не видав. Звернулась до банку. Одна працівниця банку ( Ощадбанку) каже так він не працює, інша каже ні приходили робітники і його зробили. Я їм повідомила, вони зафіксували, подзвонила на гарячу лінію, в банку сказали чекати вже більше місяця чекаю гроші так ніхто не повернув. Брихливі працівники, дурять, забирають кошти собі. Знайомі кажуть щоб я забула про ці кошти і що мені їх не повернуть. Не раджу нікому працювати з цим банком, і не користуйтеся банкоматами. Для мене це урок. Почекаю ще трішки а потім закрию картку.

Гіршого банку ще потрібно по шукати. А сервер ощат банку онлайн в загалі працюють через раз. Хто має погану нервову систему, краще не звязуйтесь з цим банком. Проблеми будуть на кожному кроці.

Добрий день! В мене колись був зарплатний проект від ощадбанку (краще його б не було взагалі). В мене виникла ситуація що не можу звернутись до банку і хотів закритий картковий рахунок онлайн. Звичайно, зробити це не зміг. Тому вирішив звернутись до банку відділення на Мазепи 13. Касир на прізвище Сорока спочатку послала мене на відділення де я картку відкривав. Я повідомив, що в контакт центрі сказали, що я можу звернутись до будь якого відділення з питанням закриття. Закрити рахунок вирішив того що банк краде гроші з дебетної карти списує 25 гривень в овердрафт за серпень. Відразу ж зробив p2p переказ і вніс 25 грн. на рахунок. Мені сказали що того що гроші в статусі «заблоковано» не зможуть закрити картку сьогодні. Приходьте через добу. Я попрохав прискорити операцію, мене загнали на головний офіс. Звичайно я відмовився туди йти бо не мав можливості і продовжував стояти і благати щоб картку закрили. В результаті мені сказали що ваша картка закрита, можете йти додому. Вирішив уточнити у спеціаліста онлайн-чату чи все ж таки закритий картковий рахунок… І завертілось… Вказали що мою картку тільки заблокували без закриття рахунку… І рахунок буде закриватись… оператор чату каже 01.09, контакт центр 02.09… І щоб я закрив карту 02.09 угадайте що? Правильно сплатити ще 25 грн. за обслуговування неактивного карткового рахунку вересень… Або знову йти в те саме відділення просити про закриття карткового рахунку, оскільки мені мали вручити договір про закриття, але цього мені не надали… Вже навіть не знаю що робити… Чи ходити в ощадбанк кожного дня як на роботу? Сервіс просто неперевершений, людину скоротили з роботи, картковий рахунок не можна закрити онлайн, та навіть у відділенні… І дебетна картка проект «зарплатний» з легкої руки якогось крохобора банку який вигадував тарифи перетворюється в кредитну… Люди обходьте цей «чудовий» банк десятою дорогою і благайте роботодавця відкривати зарплатні проєкти в інших банках…

Дякую касиру, яка виконала дані послуги, хоч і було багато не дорозумінь. Дійсно хороший кваліфікований співробітник який зустрівся в даному банку.

Ощадбанк ви найкращі, дякую!
Зняли арешт з пенсійного рахунку без заяв та витрачених нервів! Просто дякую!

Бородянське відділення Ощаду відмовляє в обміні валют з долару на гривню, аргументуючи тим, що доларові купюри зношені, визначають даний "недолік" на око. Або пропонують обміняти в обміннику неподалік самого банку, на 20% менше від офіційного курсу.
Я розумію, що це не працівники банку установлюють такі правила, тож до них ніби й питань немає, але ж саме від них йде відмова в даній ситуації

Найгірший банк, який коли- небудь був в Україні. Менеджери служби підтримки взагалі ніяк не можуть проконсультувати по ситуації. Розмахують рукою і говорять, що банк їм заборонив надавати будь-яку інформацію, хоча за законом я мала право знати цю інформацію. Вони не тактовні, двух слів зв'язати не можуть, так ще й хамлять тобі. Після такого взагалі не хочеться мати справу з такими банками. Проблему не вирішили ні звичайні менеджери, ні старший менеджер. Не розумію, чому не можна найти кваліфікованих працівників. Мені дуже шкода, що нашу країну має соромити такій банк і такі люди.

Воруете деньги с карт пенсионеров,совести нет

Прошу висловити подяку головному спеціалісту відділення N 540 м. Києва Зеленській Тамарі Олегівні, це чудовий фахівець, який виконує роботу на відмінно. Необхідно іншим брати приклад спілкування та комунікації, у вирішенні спірних питань. Красно дякую!

Списали кредитний ліміт з карти за 4 останніми цифрами. Зайшли в мій додаток. Якщо тут не бере участі банк в цих схемах то того не може бути.
Банк на Морозе нараховує %
і хлопцям плюс і банк в порядку .

Добрий день. Хочу написати про обслуговування в відділенні Ощадбаку м.Красноград. Спеціалісти, взагалі, вміють чемно себе поводити? Звернулася з питанням списанням коштів з картки чоловіка. Він працює вахтовим методом. Приїхати не може. Відповідь спеціаліста - дзвоніть на гарячу лініію. Якщо не обслуговуєте без довіреності, можна сказати це в чемній формі, хоч би "вибачте, ми не обслуговуємо не клієнтів банку", а то "я Вам нічого не буду пояснювати". І це не тільки до "не клієнтів", по розмовам містян у відділенні це норма. А якби я прийшла за кредитом на машину, чи житло, може в мене, ще якісь були питання. Спеціалісти - нуль. Не раджу звертатися.

Я військовий, служу в лавах ЗСУ. Подав заявку на призупинення нарахування процентів по кредитній картці. Вони розглядають документи на протязі вже 5 місяців! За цей час зняли майже 15 тис. процентів. Я не маю змоги з'являтися в банк для контроля та рішення питання. Банк користується цим моментом і обирає військових. Для кого війна, а для "ощадбанк" мати рідна.... Виходить вони займаються мародерством!

терминал списывает деньги с карточки а операции не проводит, тоже самое проходит с наличными деньгами. Возврат обещают в течении 30 дней...Вопрос! Где 30 дней будут деньги (банк умышленно использует деньги в своих целях)


Благодаря выдуманным требованиям ,а именно воспользоваться чатботом для того чтобы можно было пользоваться картой за границей Ощадбанк украл у меня 19500 гр. Которые необходимы были для лечения тяжёлой болезни.Помощи от этого банка кроме блокирования карты нет никакой. Воры !!!.Не пользуйтесь чат ботом Ощадбанка. Украли даже без моего пароля и CVV кода

Благодаря выдуманным требованиям ,а именно воспользоваться чатботом для того чтобы можно было пользоваться картой за границей Ощадбанк украл у меня 19500 гр. Которые необходимы были для лечения тяжёлой болезни.Помощи от этого банка кроме блокирования карты нет никакой. Воры !!!.Не пользуйтесь чат ботом Ощадбанка. Украли даже без моего пароля и CVV кода

програма "Є-Оселя"
добрий день всім, хочу поділитись своїм досвідом участі в державній прогамі "Є-Оселя". У березні 2023 року через дію подав заявку на кредитування житла за державною програмою "Є-Оселя", знайшов квартиру та зібрав всі необхідні документи. Я звернувся до відділення ощадбанку у м. Берегово Закарпатської обл., спочатку все було добре, працівники банку повідомили мені про те, що кредит одобрено та залишається лише отримати фінансування від держави (мені було повідомлено що фінансування буде у квітні). Але нажаль чуда не сталося і фінансування у квітні не було, працівники банку мені сказали що фінансування буде на кінець квітня - початок травня. Потім повідомили, що фінансування немає, але до кінця травня вже точно буде.
Отже станом на 29 травня фінансування ще немає, але обіцяють на кінець травня - початок червня. Продавець квартири так само як і я чекає вже два місяці, та чує від мене та від банку одні й ті ж самі обіцянки.
Декілька днів тому я в черговий раз відвідав відділення ощадбанку у м. Берегово, де менеджер надала мені контакти ПАТ "Украфінжитло", яке нібито здійснює фінансування за програмою "Є-Оселя" щоб я міг звернутись туди та дізнатись щодо фінансування даної прогами.
Коли я звернувся до ПАТ "Украфінжитло", мені оператор повідомила, що фінансування здійснюється по заявках банку, та у Ощадбанку є кошти і черговість виділення цих коштів визначається самим банком (дана розмова була мною записана). Сьогодні я в черговий раз ходив до керівника Берегівського відділення ощадбанку на прийом щоб знову спитати коли буде фінансування та включити йому запис розмови з ПАТ "Украфінжитло", а він відфутболив мене до менеджера. Після того як я включив менеджеру запис розмови, прибігла інший менеджер щоб дізнатись що сталось, та дізнавшись побігла доповідати керівнику. Після повернення від керівника банку, мені просто було сказано "грошей нема, дзвоніть на гарячу лінію якщо хочете".
Гаряча лінія каже звертатись до відділення, а відділення каже звертатись на гарячу лінію.
Таким чином можна зробити висновок, що Ощадбанк взагалі не зацікавлений у збільшенні кількості клієнтів та продажі продуктів, та в результаті отриманні доходів. Я шкодую що витратив стільки часу та обрав ощадбанк, квартира яку я хотів купити вже виставлена на продаж та збільшена ціна.
Отже, владою створюються державні програми для покращення добробуту населення, але коли доходить справа до реалізації, то такі банки як ощадбанк не дають можливості державним програмам реалізуватись.
Я НЕ РАДЖУ НІКОМУ МАТИ БУДЬ-ЯКУ СПРАВУ З ОЩАДБАНКОМ, БО ЦЕ БУДЕ ЛИШЕ МАРНО ЗГАЯНИЙ ЧАС ТА ВИТРАЧЕНІ КОШТИ
