Полностью согласен с отзывами ниже. Ужасное обслуживание - клиенты не ценят. Прекращают обслуживание без объяснений и неспособны решить проблемы. Оператор отказался даже разговаривать. Ужасный банк. Вместо попыток разобраться в происхождении средст, банк просто настаивает на разрыве отношений. А самое смешное в этой ситуации то, что деньги были переведены с личного счета в monobank-ке. На справедливость уже не надеюсь, ведь операторы в чате сказали "что обжалованию не подлежит"
Отзывы клиентов про А-Банк

- Написать отзыв
- Отзывов: 103
- Рейтинг: 1.4 из 5
- Оценок: 103
Банк A-Bank - отзывы клиентов 2025

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Обслуживание ужасное своими клиентами не дорожат!! Прекращают обслуживание и ставят перед фактом . И не могут решить никакую проблему. Оператор отказался даже говорить. Ужасный Банк

Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу банка. Ми прагнемо вирішувати питання Клієнтів оперативно та якісно.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Обслуживание ужасное своими клиентами не дорожат!! Прекращают обслуживание и ставят перед фактом . И не могут решить никакую проблему. Оператор отказался даже говорить. Ужасный Банк

Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу банка. Ми прагнемо вирішувати питання Клієнтів оперативно та якісно.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Я був два роки платником кредиту данного банку, брав та повертав кошти БЕЗ ЖОДНОЇ прострочки, ЖОДНОЇ! Зараз скрутне становище, кошти були дуже потрібні, коли я використав майже весь ліміт, мені допомогли знайомі і я поповнив рахунок на 15000 гривень, ЖОДНИХ недоплат не було, ні прострочок - нічого, всі кредитні платежі були внесені, при цьому без ЖОДНИХ причин, банк повністю зняв мій кредитний ліміт! НАГОЛОШУЮ після того як я вніс 15 тисяч на рахунок і ДВА РОКИ СТАРАННО ПЛАТИВ ЙОМУ ГРОШІ!!! В самий важкий час вони просто підтерли мною зад
Тому я погашу всі кредити які в мене є і назавжди закрию всі рахунки А-банку, НІКОЛИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ В ЖОДНОМУ РАЗІ!!!
Будь-ласка не користуйтесь цим банком і повідомте близьких та друзів

Основною метою цього рішення є забезпечення фінансової безпеки та запобігання накопиченню боргових зобов’язань у період, коли можливості для регулярного погашення можуть бути обмеженими. Банк готовий розглянути інші фінансові інструменти або рішення які допоможуть уникнути додаткових витрат і забезпечать захист фінансових інтересів. Ви можете скористатися іншими видами кредитування: Розстрочка на витрати, Плати частинами або Швидка готівка.
Для чого сидять консультанкти в банку? Невідомо. Вони ніколи нічого не знають, бо «дзвоніть на гарячу лінію». На гарячій лінії відповідає бот і неможливо звʼязатися з консультантом. Кошти блокують і не пояснюють як розблокувати. Тут мало бути ще багато нецензурної лексики, бо чесно кажучи цей банк вже дістав своїм халатним обслуговуванням і невигідними умовами.

Добрий день!
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи. У чат-боті можна ознайомитися з переліком цих документів. Якщо документи не підтверджують дохід або їх не вистачає Клієнт отримує повідомлення з уточненням.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Служба підтримки клієнтів робе все навпаки щоб ні в якому разі не допомагти клієнту

Добрий день!
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу служби підтримки. Ми прагнемо вирішувати питання Клієнтів оперативно та якісно.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Навязали кредитну картку і не повідомили що це кредитка хоча замовляли для дитини за їх порадою карта піднялася до тіктоку зайшла в кредит на 25000 а в смс повідомленні борг 700 гривень і картка заблокована тварюки!

Добрий день! Дуже прикро що так трапилось, хочемо повідомити що кредитний ліміт доступний клієнтам яким вже виповнилось 18 років. Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта. Передавати карту іншій людині ми в цілях безпеки не рекомендуємо. На дитину можна окремо відкрити дитячу карту яка не може бути як кредитна.
Навязали кредитну картку і не повідомили що це кредитка хоча замовляли для дитини за їх порадою карта піднялася до тіктоку зайшла в кредит на 25000 а в смс повідомленні борг 700 гривень і картка заблокована тварюки!

Добрий день! Дуже прикро що так трапилось, хочемо повідомити що кредитний ліміт доступний клієнтам яким вже виповнилось 18 років. Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта. Передавати карту іншій людині ми в цілях безпеки не рекомендуємо. На дитину можна окремо відкрити дитячу карту яка не може бути як кредитна.
Я вже обслуговуюся в цьому банку з 2015 року пока ніяких проблем не було.

Дякуємо за ваш відгук! Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
Я открыла счет в А банке. Мою карту заблокировал А банк вместе с деньгами, которые были на карте. На карте было 53 тыс грн Начали несанкционированную проверку походження моїх коштів. После завершения проверки мою карту не разблокировали. Деньгами пользоваться я не могу. А банк начал вымогать чтобы я заплатила 30% от своих средств, А банку. Это 16 тыс грн. Я отказалась. Счет продолжает быть заблокированным. Шантаж банка продолжается. Я сняла видео о том беспределе который творит, А банк. Вышло уже 4 части. Посмотреть видео можно на моем ютуб канале https://youtu.be/u2mVTftpPLI https://youtu.be/km3ERTROgm0 https://youtu.be/QJCJ-pJ2OK0 https://youtu.be/MoaP4yhDtRk. Каждый день я продолжаю снимать и выкладывать видео. Я хочу щоб розголос був на всю Украину. Я відкрила кримінальну справу проти, А банка. Всех пострадавших кто хочет присоединится к этой криминальной справе приглашаю позвонить мне по телефону 0507295854. Вижу что масштабы преступлений, А банка огромные и очень многие люди пострадали от вымогательства 30% денег. Давайте подадим колективний позов в суд и закончим весь этот беспредел с вымогательством 30%

Добрий день!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Вам був адресований дзвінок, та спеціалісти повідомили усю інформацію щодо розв'язання Вашого питання.
Шахраї 15.10 в 21:15 и 21:17 вкрали з моєї картки 550 євро. Зробили оплату в якомусь інтернет магазині в Німечині поки я перебував в Туреччині
Оплати проходили без підтвердження в додатку - гроші просто списувалися!!!
Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання
Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення - «не передавайте дані карток третім особам» і все….
На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …
Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості
Тільки той тупий чат
На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій
Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))
Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили

Добрий день!
Прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти в разі несанкціонованого списання коштів і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Давно были уже мысли закрыть счёт в этом самом донном банке страны, но иногда пользовался, так как переводы без комиссии ну и в принципе всегда думал, что «меня не коснётся» (хотя как минимум у троих знакомых этот пока что так называемый «банк» заблокировал средства абсолютно без каких-либо оснований). До сегодняшнего вечера…
Понадобились средства на оплату коммуналки, так как немного задержка по выплатам от работодателя произошла. Обратился в микрофинансовую организацию (МФО) MyCredit. Пользуюсь их услугами уже не первый раз, в МФО ИЗНАЧАЛЬНО была привязана карта этого «банка» — всегда получал кредит от MyCredit на неё, всё было нормально.
Ну вот в очередной раз подаю заявку, быстро одобрили, подписываю договор. Через 2 минуты МФО зачисляет на мою карту деньги. Захожу в А-Банк чтоб оплатить этими деньгами коммуналку и вижу: КАРТА ЗАБЛОКИРОВАНА. ОБРАТИТЕСЬ В ЧАТ.
Пишу в чат, объясняю ситуацию. В ответ слышу: НА ВАШУ КАРТУ ПОСТУПИЛА НЕ ПОДТВЕРЖДЕННАЯ ОПЕРАЦИЯ, МЫ ПРОВОДИМ РАССЛЕДОВАНИЕ. Пытаюсь объяснить, что средства кредитные, от ЛЕГАЛЬНОЙ ФИНАНСОВОЙ КОМПАНИИ: отправляю скриншоты, доказательства. Оператор в чате талдычит одно и то же, ссылаясь на их «правила и условия», половина из которых противоречит действующему законодательству. Закрывать карту и возвращать остаток, естественно, отказываются.
Собственно, что имеем по ситуации:
1) Банк заблокировал абсолютно легальные средства на карте, видя кто их отправитель и получив множество подтверждений в чате.
2) Кредитные средства от МФО заморожены скам-банком под названием «А-Банк». Воспользоваться я ими не могу, МФО насчитывает проценты, «банк» вешает лапшу что я получил «неподтвержденный платёж» и они проводят «расследование».
3) Закрыть счёт, естественно, отказываются. Скриптами талдычат ждать звонка их «специалиста», без уточнения сроков — то есть ждать можно и месяц.
Зачем платить людям % по депозитам, когда можно блокнуть 100 тысяч карт (и плевать на то, что операция перевода на карту абсолютно легитимна) и удерживать средства клиентов, «маринуя» их разными баснями?
Я уже молчу о том, что банк возомнил себе органы правопорядка и взял их роль на себя (именно органы правопорядка в нашей стране могут проводить «расследования», но никак не банки).
Любые доводы банком игнорируются, решение вопроса банк намеренно затягивает. Тем самым банк намеренно создал мне, как клиенту, условия попадания в долговую яму: так как я получил кредитные средства от МФО, которыми не могу воспользоваться, но в то же время по ним начисляется процент; я вынужден взять ЕЩЁ ОДИН микрозайм до оплаты коммунальных платежей и обслуживать уже ДВА кредита с процентной ставкой 365% годовых — и я, теоретически, вовсе не уверен что смогу ВОВРЕМЯ оплатить их и не попасть в просрочку.
Будет написано обращение в НБУ касаемо действий этого «недобанка». Также при общении со службой поддержки МФО объяснил ситуацию и предоставил все скриншоты переписок и прочее. Напишу с утра обращение на электронную почту МФО с описанием ситуации и просьбой приостановить начисление процентов на период удержания банком моих средств, полученных законным путём.
Если в течении дня банк не разберётся в ситуации и не снимет блокировку — будет подан гражданский иск через электронный суд, с требованием помимо возврата средств со счёта в этом недобанке также обязать этот скамный А-Банк компенсировать все начисленные проценты по займу в МФО, ну и компенсировать моральный ущерб.
Задумайтесь, стоит ли вообще пользоваться услугами этого банка.
ЗАВТРА В ПОДОБНУЮ СИТУАЦИЮ МОЖЕТЕ ПОПАСТЬ И ВЫ — И БАНКУ ВООБЩЕ БУДЕТ ПЛЕВАТЬ, ЧТО У ВАС ЕСТЬ АБСОЛЮТНО ВСЕ ДОКУМЕНТЫ КАСАЕМО ЛЕГИТИМНОСТИ ПОСТУПИВШИХ НА СЧЁТ СРЕДСТВ.
БАНК — КИДОК. ВМЕСТО ЧЕСТНОЙ РАБОТЫ БАНК ПРИВЛЕКАЕТ ОБОРОТНЫЕ СРЕДСТВА ПУТЁМ ПОДОБНЫХ БЛОКИРОВОК И УДЕРЖАНИЯ КАК МОЖНО ДОЛЬШЕ СРЕДСТВ КЛИЕНТОВ; А ПОСЛЕ ДЛИТЕЛЬНОГО УДЕРЖАНИЯ БАНК ОСТАВИТ СЕБЕ «БОНУС» В ВИДЕ 30% КОМИССИИ ЗА ЗАКРЫТИЕ СЧЁТА ОТ ОСТАТКА НА НЁМ.
КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ РАЗВОДИЛЬНЫЙ БАНК!!! А НБУ УЖЕ ДАВНО ПОРА ОБРАТИТЬ ВНИМАНИЕ НА ЭТОТ БАНК И ЕГО ПОДОБИЯ (ОСОБЕННО НА СХЕМУ «СБИВАНИЯ» С КЛИЕНТА 30% КОМИССИИ ЗА ЗАКРЫТИЕ СЧЁТА ПО ИНИЦИАТИВЕ БАНКА).

Добрий день!
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Аврізацію з поточного пристрою відхилено. Ви можете зайти в застосунок АБанк з Вашого типового пристрою moto g04 motorola! У меня накрылся смартфон и я купил из-за обстоятельств новый! Не от избытка денег. Теперь не могу войти в приложение! У меня 20 рассрочек и так далее! Как платить и пользоваться? Старого смартфона нет в живих и как я могу с него зайти! Но банк так решил что тот типовый, а этот нет! Нет того смартфона И теперь мне закрыт путь в приложение на совсем как мне объяснили! А входить я могу только из поломанного смартфона! Еще неделя и хотел перевести зарплату и пенсию в этот банк! Но вовремя время сыграло на руку! И что бы я делал если бы перевел! Так что перед покупкой смартфона проконсультируйтесь в банке будет ли новый смартфон типовым! Или что другое надо! Я объясняю нет в живых старого смартфона, а мне можно войти только со старого! Вот и не знаю что делать если дрога в приложение мне закрыта! И выхода нет кроме как заходить с поломанного смартфона! Который и в мастерской не взялись ремонтировать! Так что смотрите осторожно с покупкой!!! И объясняю нет смартфона и куплен новый! А мне войти можно только со старого и все! Или в приложение больше зайти не сможете! Было было, но такое встречаю впервые! Маразм крепчает!

Добрий день!
Дане обмеження Банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання вирішене. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому рекомендуємо користуватись застосунком на одному довіреному пристрої. Будемо раді співпрацювати надалі!
Абанк по исполнительному производству заблокировал все карточки фоп карту, зеленую, зарплатную, Вирт карты, но это норм они обязаны это делать по ВП, но после того как они заблокировали ФОП карту они открыли на ней кредитный лимит 200000 и тут же заблокировали сумму арестованную исполнителем, и вуаля с балансом 0,00 я оказалася должен банку 70000 грн. Тобишь даже если у вас нет денег и вы спокойны что у вас ничего блокировать , знайте Абанк любезно откроет вам без вашего согласия в одностороннем порядке кредит в угоду исполнителя. На все ваши претензии вам ответят пункт договора 3.3.2. Ни один банк в Украине так не делает насколько я знаю. Ну и разблокируют они очень долго не так как Приват и Моно. Всем добра. Абанк очень плохой банк, будьте осторожны ⚠️

Добрий день!
Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.
Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Я перевів свої гроші пенсію і соц виплати з картки Приватбанку на картку А банку і мені заблокували картку. Надав довідку про пенсію і також виписку з Приватбанку, що ці гроші є дійсно пенсія і соцвиплати. Картка досі заблокована, на мої питання ніхто не відповідає. Я у відчаї. Прошу вирішити моє питання, бо я пенсіонер інвалід і мені потрібні мої гроші.

Добрий день!
Банк може здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
В касі відділення касир «майстерно» підсунула 100$ купюру, яку на наступний день не прийняла, мотивуючи що вона зношена/пошкоджена. Разом з керівником відділення переклали відповідальність на клієнта, типу треба дивитись, що отримуєш. Видати з каси банкноту, яку заздалегідь знала, що назад не приймеш, то є шахрайство.

Дякуємо за Ваш відгук! Нам прикро, що сталась така ситуація. Ваше питання було розглянуте нашими фахівцями. Касир видає наявні в касі банкноти. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 “Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні”. У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що сама дана банкнота була видана раніше нашим банком або не була пошкоджена після видачі можливість відсутня.
Уроди! Утопие! КАБОЛА! ВЕЧНЫЙ ДОЛГ!НЕ ВЗДУМАЙТЕ С ЭТИМ БАНКОМ СВЯЗЫВАТСЯ! ВСЕМ МИРА И ДОБРА !А этим...уродам банка, вечного краха!!!!!

Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк. Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.
Аферисти !!! В один клік ви можете остатись без своїх коштів, нажавши кредит, і зрозумівши що то не той, внрнула я через 2 хв кошти назад, а мені вже нарахували відсотаи в 3000грн!!! Я би зрозуміла як би доба пройшла, а то 2 хв!!!!! Набрала на гарячу лінію сказати що навіть не кортстувалась і не хотіла цього, нерозібравши нажала і воно рєзко списалось навіть не потрібно було підверджувати операцію!!! Мені сеазали що допобачення , платіть гроші нічого не знаєм! Будьте обачливі!!

Чудово ви зменшили мені кредитний ліміт без жодних попереджень, на який я розраховував сьогодні вранці, я супер вихована людина, але ваша організація суперпідарська з такими вчинками, дякую, що я більше не буду вашим клієнтом, це просто відгук, який розлетиться всюди, де можна, гарного вам дня :)

Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Відповідно до Умов та правил, 1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-300/?lang=uk. Нам шкода, що через це Ви відчули незручності та сподіваємось, що надалі у Вас буде бажаний ліміт.
Заблокировали счёт. На одной карте были личные средства, на другой - кредитные. Пришло время погашать кредит. Так мне не дают возможность погасить кредит вовремя, что бы не платить процентов. Тянут время, что бы побольше списать с дебетовой карты. Какой-то абсурд. Банк не даёт погасить кредит. НЕ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ "БАНКОМ". Обращаюсь с сотрудникам банка, у которых задача отвечать на отзывы. Ваши лицемерные ответы как вам жаль, меня не интересуют.

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Ми бажаємо розібратись у Вашому питанні. Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua".
Перекинула власній матері кошти які я отримала з депозиту 95 тис грн. Необґрунтовано заблокували кошти і картку матері. Подала документи що кошти були зараховані власною дочкою і з депозиту, нуль реакції, просто висять гроші не зрозуміло до якого часу. Як тепер платити мамі за комуналку чи просто купляти їжу не зрозуміло і банк не реагує ні на що!

Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію Клієнта та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в листі на нашій пошті help@a-bank.com.ua.
Заблокували рахунок за продаж власної техніки на олх на 89 тис грн!!!

Мою карту приєднали до телефону і стягнули всі кредитні кошти. Ніяких данних карти я не надавав, ніяких сповіщень про приєднання карти мені не надходило, навіт в додатку не було сповіщення. При великій кількості одинакових трансакцій вони не заблокували кошти, сказали, що це недогледіли співробітники.
Банк сказав, що вони нічим допомогти не можуть, все звалюють на поліцію(.
Не раджу А-Банк нікому, в їх службі безпеки не компетентні співробітники. І на мою думку кошти могли вкрасти співробітники банку, тому і так ставляться до цього.
Також декілька подібних ситуацій сталось і в моїх знайомих, лише на меншу суму .

Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації та надали відповідь. Рекомендуємо Вам звернутися для вирішення питання до Кіберполіцї. Зі свого боку
Банк гарантує, що ним буде докладено максимальних зусиль у співпраці з правоохоронними
органами для вирішення інциденту правопорушення.
Имея кредитный лимит в этом банке можно быть уверенным только в одном- в тот самый момент , когда нужен будет кредит а- банк его обнулит. Никогда не видел более непостоянного лимита. За сутки можно остаться без лимита. Хотя никаких покупок не делаешь в кредит в других банках, а тут 0. Наладьте свой алгоритм стыдно такое в 21 веке!!! А после отзывов про 30 процентов комиссии при разрыве отношений вообще не советую держать в банке собственные средства. Банк катится на дно, думаю не за горами банкротство. Всех своих знакомых предупредил о хитрости банка и попытке нажиться в тяжёлое время. Очень похоже на мародерство

Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Поражаюсь наглости и самоуверенности этого банка, на сайте банка есть раздел документы и правила, но в документах , что там есть - разные варианты п.3.3.20. Работники банка высылают другой документ, где этот пункт с комиссией в 30 процентов. Получается в банке 2 разных версии одного документа???!!! Администратор в соцсетях вообще ничего не смыслит в банковской сфере , работники в отделениях не лучше. А из неприятного на сайте эти условия и правила без печати и подписей. Т.е.грубо говоря бумажка на 400 страниц

Нам щиро шкода, що у Вас склалась дана думка про Абанк. На нашому офіційному сайті a-bank.com.ua, в розділі "Умови та правила" зазначено всю інформацію стосовно умов обслуговування клієнтів Абанк. Умови та правила поділені на розділи та пункти, відповідно у різних розділах пункти можуть нумеруватись однаково.