Найгірший банк з тих якими я користувавсь
Зловив ліміт на перекази на монобанку(купував дорогий ноутбук через переказ коштів).
Оскільки всім військовим порізали, або прибрали кредитні ліміти, то я позичив кошти у знайомого, щоб не чекати ще на покупку. І при отриманні зп, переслав по IBAN кошти з моно на а-банк(по iban банк бачить, що гроші йдуть з моєї на мою карту і пропускає переказ, навіть якщо вичерпано ліміт), після того я спробував перекинути борг і все, карту а-банк заблокував. При спробі подзвонити до служби підтримки з фінансового номеру, замість оператора я тільки чув автовідповідач, додзвонитись вийшло тільки з іншого номеру який не прив'язано до банку. На питання, чому я не можу додзвонитись до оператора з фінансового номеру, оператор відповісти не зміг, тільки нямлив через кожні пару слів, "вибачте за незручності". На питання де ці ліміти, як їх переглянути, відповіді не надав... Та ще й пачку доків вимагають пересилати через телеграм або вайбер де постійно маячить реклама мікрозаймів...
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
А-Банк 27.11.2025
Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Документ можна передати через чат онлайн у нашому застосунку або у відділенні банку. Бот використовується для пришвидшення опрацювання даних звернень. Документи, передані через нього, одразу потрапляють на перевірку, що суттєво скорочує час обробки.
Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.