Только что получил смс от банка что он отказывает мне в обслуживании и продолжении деловых отношений с 08 04 24. Основание - неприемлемо высокий риск. Карта банка и я его клиент примерно два года. Ничем себя не запятнал. Что почему ничего не понятно. Мой ответ банку - ВЫ ИДИОТЫ.
Отзывы клиентов о кредитных картах
На странице представлены реальные отзывы клиентов про кредитные карты в Украине. Вы можете поделиться своим опытом, выбрав банк и написав отзыв о кредитках, либо изучить опыт других пользователей услуг банков Украины.
Моно Банк Дно здійснював переказ з кредитних коштів заблокували карту ,влаштували допит кому?чому?а як так?
підставили якраз тоді коли треба було !!!
некористуйтесь тим шлаком!!!
Отримати пластик можливо тільки у відділенні в Україні. Довірена особа може отримати тільки по довіреності, складеної в банку або у нотаріуса.
Тепер, коли закінчився термін дії моєї картки OTP Platinum, перейшов на Моно, бо там і довірена особа може отримати, і за кордон вони відправляють.
Ці чудові люди прислали на телефон СМС, мовляв, приходьте, дамо вам кредитну картку зі 100000 грн лімітом. Прийшли. Ні потенціальним клієнтам, ні перевіреним, з преміальними картками - нічого не дають. Відмова без пояснень. Приходьте, ще раз витрачайте час, через 45 днів, спробуйте ще, рекомендують. Раніше не можна, СИСТЕМА не пускає. От такий чудовий банк.
Охреневший банк Pumb.
Звонки от коллекторов. 3 недели звонят автоответчик и люди, требуют оплатить долг, которого нет. Карту Пумб банка не использую давно, открытых кредитов нет.
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
+380 (67) 146 72 06
+380 (67) 146 73 04
+380 (63) 211 76 73
+380 (67) 146 72 37
+380 (73) 356 72 46
+380 (63) 213 92 57
+380 (63) 194 90 62
+380 (67) 146 72 05
+380 (63) 201 75 29
+380 (63) 193 45 64
+380 (63) 176 12 63
+380 (63) 183 65 02
+380 (63) 867 23 56
+380 (63) 192 85 22
+380 (63) 174 62 94
+380 (67) 146 72 65
+380 (63) 198 49 87
+380 (63) 175 72 18
Мою карту приєднали до телефону і стягнули всі кредитні кошти. Ніяких данних карти я не надавав, ніяких сповіщень про приєднання карти мені не надходило, навіт в додатку не було сповіщення. При великій кількості одинакових трансакцій вони не заблокували кошти, сказали, що це недогледіли співробітники.
Банк сказав, що вони нічим допомогти не можуть, все звалюють на поліцію(.
Не раджу А-Банк нікому, в їх службі безпеки не компетентні співробітники. І на мою думку кошти могли вкрасти співробітники банку, тому і так ставляться до цього.
Також декілька подібних ситуацій сталось і в моїх знайомих, лише на меншу суму .
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації та надали відповідь. Рекомендуємо Вам звернутися для вирішення питання до Кіберполіцї. Зі свого боку
Банк гарантує, що ним буде докладено максимальних зусиль у співпраці з правоохоронними
органами для вирішення інциденту правопорушення.
Обкрадають під час війни,додають незрозумілі страховки без погодження клієнта,тупий додаток,оператори-хами і грубіяни.Нікому категорично не раджу цей аферистичний банк!!!!!!
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про наш банк :(
Дуже хочемо розібратись в ситуації яка виникла, та допомогти у вирішенні питання.
Тут ми не можемо отримати ваші дані, для детальної перевірки, тому будемо вдячні, якщо напишете нам більше деталей та ваші дані в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або зателефонуйте нам до Контакт-центру - 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Впевнені, що ми зможемо вирішити питання та змінити вашу думку про наш банк)
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Нормальный банк. Менеджера на отделение приветливые, работают быстро и качественно. Сказать что у них есть что то особенное не могу. По сравнению с остальными банками они отстают в условиях и развитии. Взять те же условия, уже никто не берет деньги за обслуживание. Приложение - это не самое лучшее банковское приложение, есть над чем работать. В общем ребята есть над чем работать в следующем году.
Поздравляю вас с наступающим Новым Годом и надеюсь в следующем году вы меня приятно удивите.
Працівники швидко обслуговують, забрав карту, раніше виготовлену, прийшов на вказаний час, без черги. Дав паспорт і дівчина швидко видала мою готову кредитну карту. Як не дивно, але в Індустріалбанку найнижча кредитна ставка. Оновили свій додаток, що стало на багато зручніше ніж у 2015 році коли почав користуватися їхніми послугами.
Дуже не компетентна і хамовита робітник Ощадбанку на вулиці Кольцова 14 д, Анна Євгенівна, надала не вірну інформацію, що в ощадбанку можна оформить і отримати картку за члена родини без якіх доручень. Я потратила свій час понапрасну
ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату а саме "з якої причини були заблоковані кошти". Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця. Про причину вас було повідомлено раніше.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Вирішила закрити кредитну карточку. Компютер банку та у відділенні сказали одну й ту саму суму для закриття. Я внесла в касу банку цю суму і мені сказали чекати 10те число наступного місяця щоб я змогла забрати довідку про закриття рахунку. При оплаті в мене вийшла переплата в 75 грн по якій мені сказали, що це за послуги банку та вони знімуться 10го числа.
В результаті виявляється, що я ще винна банку 25 грн за відсотки, які цей довбаний банк не врахував в остаточну суму.
І мені потрібно відпрошуватись з роботи щоб заплатити в касі цього довбаного банку ці 25 грн. А потім, ще чекати невідомо скільки днів, щоб ці гроші цей довбаний банк зарахував на рахунок.
І я не здивуюсь якщо ще через місяць мені не прийдеться доплатити 15 грн які цей довбаний банк забув дорахувати.
ТОМУ НІКОЛИ НЕ МАЙТЕ СПРАВУ З ЦИМ ДОВБАНИМ БАНКОМ!!!!!!
Доброго дня усім!
В Приватбанку я раніше мала кредитну картку та картку для виплат. А потім ще створила свою digital інтернет - картку. Коли ж відправила номер інтернет - картки, то шахраї змогли перейти через інтернет - картку на мої постійні картки та ошукали мене більше, ніж 2 рази та підвищили кредитний ліміт виплат. А в банку нажаль на мою заяву досі не відреагували.
Вітаємо. Списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо раніше були передані дані картки, акаунту Приват24 та дана згода на проведення подібних операцій. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику, а також для дій у кабінеті Приват24 необхідно ввести пароль.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по списаннях.
спамлять по холодних базах, ниють, що би в них картку вiдкрили. жалюгiдна контора.
Моїм обуренням немає меж... в квітні закрила борги по двом кредитним карткам і досі не отримала довідки про закриття боргу. На хвилинку, вже 15 вересня! Телефонувала на гарячу лінію безліч разів, обіцяють, обіцяють. Дуже не приємно!
Дуже проблемний банк! Заробляють на обмані!
Доброго часу. Хочу з вами поділитися ситуацією, яка склалася у моєму житті. Якщо сказати у двох словах — Ощадбанк використовує особисті данні людей без дозволу.
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.
Мошенники. Списывают средства, нарушая порядок очередности, предусмотренный законом. Горячая линия не работает, работники в отделении откровенно хамят. Не имейте дело с этим банком
Самый долбанутый банк в Украине,отец взял у них кредит платил как положено умер от рака,а ему звонят на телефон он в розыске ,мы были в банке со всеми документами,а они на его номер присылают смски,полные дебилы!!!
Телефонные терористы (банк) может угрожать убийством и изнасилованием родственников может распространять ваши личные данные
Доброго дня! У разі наявності заборгованості, дзвінки від Банку дійсно можуть надоходити, але з ціллю проінформувати про наявну заборгованість та повідомити про можливі наслідки не сплату платежів. В телефоній розмові, Співробітники Абанк в жодному разі не погрожують Клієнтам. Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально.
Це жахливий банк. Хоч я працювала в ньому 1 рік. Списали шахраї кошти з щойно поповненої кредитної карти. Було 5100грн стало -107 грн. Кредитний ліміт 5 тисяч. І те що я поповнила все зняли. Додаток працює через раз. Система захисту та безпеки на нулі. Чим ви там займаєтеся...програмісти, безпека, розробники? І ви ГАНДОНИ! Ви навіть оцінки 1 не заслуговуєте. А працівників на відділенні шкода. Бо вони крайні між тупим і брехливим керівництвом і розлюченими, обкладений клієнтами.
СЛАВА УКРАЇНІ !!!
В 2017 году имел неосторожность заказать в кацапском Альфа-Банке игровую карту "World of Tanks" и ни разу ею не воспользовался, т.к. проявился мошеннический сговор между Альфа-Банком и вышеуказаной игрой...В ИТОГЕ мне ДО СИХ ПОР наяривают коллектора,уже из Сенс Банка, с требованием СРОЧНО заплатить "кредитный долг" в сумме аж 380 гривен!!!))))))))))))))))) ...пока одни защищают независимость страны,другие наживаются и отравляют жизнь истинным патриотам.
ГЕРОЯМ СЛАВА !!!
Місяця не пройшло як відкрила картку в банку та взяли заблокували без попередження, на питання чому відповісти не можуть, на картці було 18 тис.грн, тобто сума не велика. Гарантії що гроші повернутись зможуть не дають.
Самый бедный банк? У людей в блэкаут интернет есть. Подготовились. А этот банк нищий? Не может нормальный интернет провести? По оптике или два провайдера ? Или второй резервный? Не смогли пополнить карту. Нет интернета. Пипец)))