В январе 2023 года открыл з/п карту ОТР Банка. В мае 2024 года заблокировали, так как потеряли мою анкету фин мониторинга. Требовали прийти в отделение банка и заполнить новую. Позвонил на горячую линию. На манеже одни и те же)) Вариант только один, идти в банк, что противоречит внутреннему регламенту и законодательству. Так как мониторинг делается раз в 3-и года.
Отзывы клиентов про ОТП Банк
- Написать отзыв
- Отзывов: 90
- Рейтинг: 1.4 из 5
- Оценок: 90
Банк OTP Bank - отзывы клиентов 2024
Після того як я надала банку документи за своїми джерелами доходу, мені зателефонували з банку і рекомендували САМОСТІЙНО, СВОЄЮ ВОЛЕЮ, написати заяву на закриття рахунку. Приїхавши у відділення, я нічого не підозрюючи поганого, тому що вже робила так в інших банках написала заяву на закриття рахунку, думаючи, що гроші мені зараз видадуть у касі, та як операционістка миттєво закрила мою карту, але операционістка сказала, що гроші за регламентом банку я отримаю лише через 45 днів.
Я з'ясувала, що у Законі про Банки та про Платіжні послуги — 45 днів це термін видачі довідки про закриття рахунку, рахунок закривається моментально після проведення останніх операцій з рахунку після видачі залишку. Я не маю жодних зобов'язань перед банком або за рахунком, тобто банк зобов'язаний відразу видати або перерахувати залишок по рахунку після отримання заяви на перерахування коштів.
Більше 10 днів тому я написала заяву на ім'я директора відділення, що прошу перерахувати залишок на мій рахунок у Приватбанку, але досі гроші не перераховані. Тобто банк змушує вас написати заяву на закриття рахунку, а потім прикриваючись своїм регламентом, який суперечить законам України, самовільно користується вашими грошима, а керівництво банку ігнорує інструкції своїх клієнтів щодо їхніх грошей. Взагалі банк повністю відповідає країні, до якої він належить і наживається на українцях під час війни.
Отримати пластик можливо тільки у відділенні в Україні. Довірена особа може отримати тільки по довіреності, складеної в банку або у нотаріуса.
Тепер, коли закінчився термін дії моєї картки OTP Platinum, перейшов на Моно, бо там і довірена особа може отримати, і за кордон вони відправляють.
працівники банку загубили зарплатну картку. А тепер все по порядку. в грудні 2023 року закінчилася зарплатна картка, в додатку з'явилася ще одна картка, звернувся в банк в м.Рівне щоб дізнатися що це за картка, працівник банку повідомив що це моя нова перевипущена картка яку фізично я за декілька днів зможу отримати у відділенні 30 листопада я прийшов в відділення де мене повідомили що ця картка була відправлена в Харків так як зарплатний рахунок відкривався там, звязалися з відділенням там повідомили що поки вони нічого не знають до 6 грудня. : грудня прийшов знову в відділення картки ніде немає написав заяву щоб мою нову картку перевідправили з Харкова в Рівне, на це все в банку сказали що потрібно почекати 10 днів. 19 грудня мій візит знову в відділення банку в м.Рівне і тут розпочалося саме цікаве касир, я так зрозумів що дівчатка на касі у них профі з усіх заплутаних питань бо за 4 роки обслуговування я жодного разу не потрапляв до АЛЯ менеджерів по роботі з клієнтами, спочатку довго і нудно шукала мою картку яка потипу уже була в них потім довго переглядала листування виявилося що картка до них так і за 2 тижні не прийшла я потратив у відділенні длизько 2 годин, потім пробувала звязатися з хаковом безрезультатно, потім десь ходила і прийшла із рішенням що моя зарплатна карта стала віртуальною і я можу її під'єднати до електронного гамаця і розраховуватися нею бо банк так вирішив, на моє запитання а чому мене про такий дивайс від банку ніхто не повідомив і не питав тобто не отримував згоди знову десь пішла потім мені запропонували перевипустити нову картку уже за гроші і вже її привязати до зарплатного рахунку, на питання а де ж моя картка сказала що вони не знають і будуть звязуватися з харковом. Домовилися що мені перетелефонують як отримають відповідь від Харкова, ввечері мені перетелефонували але нічого не змогли сказати виявилося що цю картку ніхто не випускав вона віртуальна бо на період воєнного часу банк не випускає пластикові картки, ваша стара картка дійсна ви можете нею розраховаватися а готівку можете зняти тільки в банкоматі ОТП який є один на все Рівне і мабуть на область, бо інші банки не приймають прострочені картки, ну і навіщо вам готівка. Тепер щоб мені мої кошти перевести на картку іншого банку я з них маю ще раз заплатити комісію бо вони собі так вирішили. Хто може прояснити ситуацію?
Главный офис-это стопроцентная ОПГ по отношению к своим клиентам, которая сидит за семью замками в центре Киева и прямого контакта с сотрудниками, решающими все вопросы, нет. Блокируют карту мгновенно, которую потом просто невозможно разблокировать. Документы, которые получает Главный офис на Жилянской, или куда-то пропадают, или юристы их теряют, или еще что-то не слава Богу и, в итоге, ни отделения, ни контакт-центр не видит никаких документов о разблокировке карточного счета. Соответственно, твои деньги залипают в обороте банка.Обходите стороной этот банк. Есть другие банки, которые заинтересованы в своих клиентах.
Було прострочено платіж по споживчому кредиту на 2 дні. При чому 50% від планового платежу внесено вчасно, а 50% доплачено на третій день.
Колектор хамло рідкісне, телефонує і залякує судами, арештами. Ображає, принижує та шантажує, розмовляє як з бидлом . Клієнтоорієнтованість це явно їх коник. Нема слів, одні емоції
Мій батько положив 120.000 грн на свій рахунок в отп банку для оплати операції по протезу,як хотів перевести кошти для оплати його рахунок заблокували,попросили походження коштів,коли батько спитав чи може він їм відправити онлайн вони відмовились,сказали тільки через відділення,коли батько дав їм довідку про походження коштів вони протянувши неділю закрили йому рахунок і сказали чекати повернення коштів 45днів
Коли прийшла закривати зарплатні карти, то прийшлось заплатити 300 грн. Типу якийсь тарифний план, про який я, за 3 роки користування картами, вперше почула..
якесь шахрайство на рівному місці.
не віддають гроші , які зависли на технічному рахунку
Дякую менеджнеру Ірині у відділенні м.Івано-Франківськ за швидке вирішення проблеми, чіткі і зрозумілі роз‘яснення. Колектив цього відділення приємний і ввічливий.
З доларового рахунку зникла велика сума грошей. Не рекомендую
Когда закончился срок действия моей зарплатной карты, пришлось ехать для замены в отделение, которых на все Запорожье аж целых два! Сказала сотрудница ждать неделю, пришлют СМС о готовности карточки. прошла неделя, вторая. на третьей неделе поехала снова в отделение. С горем пополам вытребовала свою карту. На вопрос, почему не пришло СМС вразумительного ответа не получила. А если бы я год не приезжала, то что? Моя карточка так и лежала бы у них в тумбочке? Пообещали направить запрос, чтобы выяснить, почему не было СМС. Думаю, что этого сделано не было. После этого посмотрела свои расходы в личном кабинете, потом отправила выписку о расходах на свою почту. И тут выясняется, что за перевыпуск карточки с меня сняли 25 грн, хотя об этом никто не говорил. причем формулировка в выписке гласит: "за создание дубликата основной карты из-за потери/кражи". Что интересно, этой строки о расходах в 25 грн в личном кабинете нет. Если бы не запросила выписку, то так бы об этом и не узнала. Это специально банк так делает? С каждого клиента по 25 грн - хорошая сумма для банка набегает. Звоню на горячую линию банка, конечно же, за мой счет. Говорят - это плата за перевыпуск. Спрашиваю, а почему же это так и не написать? Оператор прямого ответа не дает. Советует узнавать там, где я заказывала новую карточку, а это снова трата моего времени и денег на проезд. Лучше с этим банком дел не иметь - только нервы потратите и свои кровные.
Один из тупорылых банков Украины. Оплата проходила в сроки, а всё равно насчитали. Когда этот сранный банк исчезнет?
Персонал банку, напевно, вчать, як відпугувати клієнтів. Хотіла обміняти валюту, адміністраторка-гот, нагрубила, не привіталася, всім своїм видом показувала, як їй все це набридло. Бейджика не було, відмовилася називати своє ім'я.
Мало пишу відгуків, але вже дістало! ДУЖЕ, ДУЖЕ незручно і нервово користуватися додатком отп смарт через ноут. Причин багато - починаючи від переказів по реквізитам IBAN і просто переказів між картками інших банків. А в останній час він чомусь не працює. Не знаю, хто саме займався розробкою даного додатку, але це, мабуть, була зграя пройдисвітів. Перед тим, як запускати даний "продукт", зазвичай його тестують. Візьміть для порівняння додаток Райффайзену - зручно, зрозуміло, доступно. І головне!!! Він працює. Вже мабуть разів більще двадцяти разів звертався на гарячу лінію, в думках проклинаючи розробників. Таке відчуття, що це зроблено навмисно.
Сьогодні зняла з картки 2000 гривень, заплатила 185.86 комісії. Ви дебіли?
Я все життя маю справу з банками, такого ще в мене не було.
Я користуюсь цим банком з 2008 року. А зараз у мене єдине бажання "відповзти" від нього. Закрити усі картки. Розрахуватися до копійки і забути про нього, як жахітній сон.
Шахраї,Взяв в кредит ноутбук.Кожного місяця справно платив.Спеціально в системи стали відправляти сумму менше,щоб цей кредит розтягнути.На всі запитання,чому вони так поступили,відповісти не змогли.Шарашкіна контора,горіть у пеклі та чекайте іск!
Найгірший банк який може бути,гаряча лінія платна,додзвонитися так і не змогла а гроші всі пішли,якщо через банк кидати гроші на карту(наприклад 20000 тис то буде приходити по 1500 кожного дня)це просто жесть а не банк….УЖАСС…люди не ходіть в цей банк
Произвел оплату в валюте ( по указанному банком курсу 37,301 на 19.12.2022) а деньги сняли из расчета по курсу 40,50 . На вопрос почему так, ответ - ну вот так.
1. Очень жадный банк! Отсутствует бесплатная горячая линия. Для того, чтобы дозвониться но городской киевский номер, надо иметь деньги на счету.
2. Как-то прижало воспользоваться их кредитом. Через неделю погасил сумму полностью, а через месяц пришло сообщение, что там что-то накапало и я им снова должен!
3. Один банкомат на весь город (в отделении), да и тот частенько не работает. Вчера заехал, хотел снять деньги - не работает! Заехал на следующий день, банкомат отработал штатно, даже СМС-ку прислал о снятии, но вот одна загвоздка - денег не выдал)))
За обслуговування картки банк 3 роки брав 100 грн на місяць. З Вересня 2022 року самостійно зробив плату 300 грн. В 3 рази. Не попередивши клієнта, я тільки сьогодні дізнаюсь що борг. На питання в банк, менеджер відповідає, ми самі приймаєм рішення про зміну умов. Тобто, завтра захочуть 1000 грн, будеш платити.
Якщо ви маєте кредит з % ставкою 33, то завтра можете мати 70%, і банк каже це ми так вирішили.
На питання що змінилось в обслуговуванні мого рахунку, кажуть нічього, просто плати 300 грн
Закрив картку в банку два роки як назад, через рік зателефонували, сказали що є заборгованість по картці 4,34 грн., погасив її,
Через місяць зателефонували сказали, що вже! заборгованість 11 грн., зателефонував в банк, сказали, що за відкриття рахунку, який я відкрив два роки тому, на питання чому саме 11 грн., відповісти не змогли, ще й нахамили, ставлення до клієнтів дуже жахливе!
Вкотре переконуюсь, що з цим банком не можна мати справу !!!