Самий недолугий мобільний застосунок EnterExim в Укрексімбанку. Мене запевнили що при відкритті депозиту в on-line режимі Договір повинен надходити на E-mail автоматично. Але це тільки на словах. На ділі ж Договір не надійшов ні при минулому депозиті, а ні при відкритті нового. В моб.застосунку переглянути депозит повністю, а тим більше його роздрукувати у вас також не вийде! Я ніяк не можу зрозуміти чому така елементарна опція там не передбачена??? Телефонував на "гарячу лінію" не один раз, уточняв, звіряв E-mail адресу, просив надіслати і минулий договір, і діючий. Запевняли що все буде Ok’, обіцяли обидва договори надіслати, але діло не йде ніяк!!! Я був шокований відповіддю співробітниці Інни, при крайній розмові, яка сказала що якщо на E-mail лист чомусь(???) не надійшов (при чому обидва рази), то я можу під'їхати в відділення і там роздрукувати, а іншого варіанту НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО !!! Ви в своєму розумі? На дворі ХХІ століття!!! Мені нема чого робити як їхати спеціально до Києва та по відділенням роз'їжати??? Я не можу зрозуміти що з вашими співробітниками коїться. Чому для вашого банку це є така велика проблема? В інших банках це елементарно робиться трьома кліками ’’мишки’’.
Отзывы клиентов про Укрэксимбанк
- Написать отзыв
- Отзывов: 4
- Рейтинг: 1.8 из 5
- Оценок: 4
Банк Ukreximbank - отзывы клиентов 2024
Замена зарплатная карты укрэксимбанка города Харькова миссия невыполнима. Клиент-банка для сотрудников пустое место. В течение месяца не могу заменить карту по зарплате, отделение банка посещал 3 раза. Не знаем, не в курсе, забыли, потеряли документы, приходите потом когда-нибудь куда-нибудь.
На жаль, якість обслуговування в Центральному відділенні Укресімбанку неухильно котиться до рівня обслуговування в Ощадбанку в найгірші його часи (90-роки). На сьогоднішній день керівництво Укрексімбанку в своїй діяльності ввело поняття "клієнт з вулиці", якого можна не обслуговувати взагалі, або, в кращому випадку обслуговувати через 2-3-4-5 годин, посилаючись на обслуговування клінєтів за попереднім записом. При цьому, цей запис ведеться виключно по номерам телефонів із сумнівними можливостями дозвону. При цьому: якщо Вам необхідно перевипустити депозитну платіжну картку (для зарахування відсотків за депозитом), термін дії які закінчився, Вам необхідно буде два рази пройти процедуру запису на візит до центрального відділення - спочатку попасти до менеджера, щоб замовити перевипуск картки на новий термін, а потім знову прийти до менеджера, щоб її забрати (при цьому картка може бути ще не випущена). Також необхідно зазначити, що Укрексімбанк може списувати комісію з Вашого карткового рахунку, до якого не випущена (відсутня) платіжня картка. Так що Укрекксімбанк не може надати якісну, своечасну і без витрат часу кліента послугу, а при цьому може списати з його карткового рахунку кошти - штраф за послуги, які Укресімбанк не може якісно надати.
Дуже неприємний і хамовитий оператор на гарячій лінії