Гарантуємо, призупинемо та закриємо виконавче провадження, скасуємо виконавчий напис, спишемо борги перед Приватбанком, МФО, банківськими установами, іншими та повернемо Вам стягнуті грошові кошти, а також судові витрати, телефонуйте: 0951322109 096 3859105
Отзывы клиентов про Акордбанк

- Написать отзыв
- Отзывов: 9
- Рейтинг: 1.4 из 5
- Оценок: 9
Банк Акорд Банк - отзывы клиентов 2025

По перше мобільний додаток - це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват - це тільки для перевірки балансу.
Друге - це звязок з оператором - в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє - це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації , навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!
А ще одне - вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)

Люди, які шукають роботу не ідіть працювати в Акорд, знущання над працівниками, використання в своїх інтересах, обіцяють заробітню плату 15 виявляється 12, потім будете сидіти на 2 вакансія за 12.

Добрый день! До недавнего времени, Я работник отделения в г. Мелитополе, проработав 6 лет, верой и правдой, банк заблокировал зарплатную карту. В связи со всей сложившейся ситуацией в стране, пришлось жить неизвестно где и как, соответственно,я не могу приехать на территорию Украины, и денег естественно лишних нет. А при увольнении, отдел кадров, пафосно написал, что начислена компенсация за отпуск- это вообще издевательство я считаю. Горячая линия сразу говорила, что карту разблокируют через 3 месяца, теперь- этого вопроса вообще ни для кого не существует.

У меня не оплаченный кредит на кредитной карте. Ежемесячно я честно погошаю проценты по кредиту, так чтобы на карте оставались средства для погашения коммунальных платежей. Так было в мирное время. А сейчас, в военное время банк наверное решил, что у меня появилось больше возможностей для заработка. И заморозил без предупреждения об изменений своих условий все мои средства, совершенно оставив меня без средс к существованию. Подобная политика банка в отношении к своим клиентам в военное время свой рейтинг очень понижает!

ідділення банку у м.Києві за адресою проспект 40-річчя жовтня 98/2 працює жахливо. Співробітники без масок, відвідувачі теж і ніхто їм не робить зауваження. Про те, що в них була «санобробка» 18 червня з 13:00 до 14:00 вони не повідомили. Черги на касу жахливі, тому що працює лише 1 каса. Вже кілька днів намагаюсь здійнити потрібні операції і все ніяк. Наведіть порядок, будь ласка

Тупий персонал, совкові відділення, мобільний додаток для тетрісу, а відсотки як у мікрозаймових шарагах

Забрали час. Витріпали нервы. Задавали принизливи запитання. Ставлення до кліентів як до пед......тів і дол.....бів.Негативний осад. Бажаю їм швидше збанкрутувати і попасти в пекло!!!!

Г..мно-банк
