Найгірший банк з тих якими я користувавсь
Зловив ліміт на перекази на монобанку(купував дорогий ноутбук через переказ коштів).
Оскільки всім військовим порізали, або прибрали кредитні ліміти, то я позичив кошти у знайомого, щоб не чекати ще на покупку. І при отриманні зп, переслав по IBAN кошти з моно на а-банк(по iban банк бачить, що гроші йдуть з моєї на мою карту і пропускає переказ, навіть якщо вичерпано ліміт), після того я спробував перекинути борг і все, карту а-банк заблокував. При спробі подзвонити до служби підтримки з фінансового номеру, замість оператора я тільки чув автовідповідач, додзвонитись вийшло тільки з іншого номеру який не прив'язано до банку. На питання, чому я не можу додзвонитись до оператора з фінансового номеру, оператор відповісти не зміг, тільки нямлив через кожні пару слів, "вибачте за незручності". На питання де ці ліміти, як їх переглянути, відповіді не надав... Та ще й пачку доків вимагають пересилати через телеграм або вайбер де постійно маячить реклама мікрозаймів...
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
А-Банк 27.11.2025
Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Документ можна передати через чат онлайн у нашому застосунку або у відділенні банку. Бот використовується для пришвидшення опрацювання даних звернень. Документи, передані через нього, одразу потрапляють на перевірку, що суттєво скорочує час обробки.
Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.