Відгуки клієнтів про А-Банк

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Банк "А-Банк"

Банк A-Bank - відгуки клієнтів 2024

Вячеслав   07.09.2024

Аврізацію з поточного пристрою відхилено. Ви можете зайти в застосунок АБанк з Вашого типового пристрою moto g04 motorola! У меня накрылся смартфон и я купил из-за обстоятельств новый! Не от избытка денег. Теперь не могу войти в приложение! У меня 20 рассрочек и так далее! Как платить и пользоваться? Старого смартфона нет в живих и как я могу с него зайти! Но банк так решил что тот типовый, а этот нет! Нет того смартфона И теперь мне закрыт путь в приложение на совсем как мне объяснили! А входить я могу только из поломанного смартфона! Еще неделя и хотел перевести зарплату и пенсию в этот банк! Но вовремя время сыграло на руку! И что бы я делал если бы перевел! Так что перед покупкой смартфона проконсультируйтесь в банке будет ли новый смартфон типовым! Или что другое надо! Я объясняю нет в живых старого смартфона, а мне можно войти только со старого! Вот и не знаю что делать если дрога в приложение мне закрыта! И выхода нет кроме как заходить с поломанного смартфона! Который и в мастерской не взялись ремонтировать! Так что смотрите осторожно с покупкой!!! И объясняю нет смартфона и куплен новый! А мне войти можно только со старого и все! Или в приложение больше зайти не сможете! Было было, но такое встречаю впервые! Маразм крепчает!

Плюси:Немного
Мінуси:Много
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
07.09.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!

Дане обмеження Банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання вирішене. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому рекомендуємо користуватись застосунком на одному довіреному пристрої. Будемо раді співпрацювати надалі!

Тип послуги: Обслуговування
Андрій   05.09.2024

Абанк по исполнительному производству заблокировал все карточки фоп карту, зеленую, зарплатную, Вирт карты, но это норм они обязаны это делать по ВП, но после того как они заблокировали ФОП карту они открыли на ней кредитный лимит 200000 и тут же заблокировали сумму арестованную исполнителем, и вуаля с балансом 0,00 я оказалася должен банку 70000 грн. Тобишь даже если у вас нет денег и вы спокойны что у вас ничего блокировать , знайте Абанк любезно откроет вам без вашего согласия в одностороннем порядке кредит в угоду исполнителя. На все ваши претензии вам ответят пункт договора 3.3.2. Ни один банк в Украине так не делает насколько я знаю. Ну и разблокируют они очень долго не так как Приват и Моно. Всем добра. Абанк очень плохой банк, будьте осторожны ⚠️

Плюси:После такого беспредела и этического дна, все плюсы просто померкли.
Мінуси:Банк открывает вам кредитную линию под сумму арестованную ИП без вашего согласия.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
06.09.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!

Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.

Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.

Тип послуги: Кредити
Олександр    05.09.2024

Я перевів свої гроші пенсію і соц виплати з картки Приватбанку на картку А банку і мені заблокували картку.  Надав довідку про пенсію і також виписку з Приватбанку, що ці гроші є дійсно пенсія і соцвиплати. Картка досі заблокована, на мої питання ніхто не відповідає. Я у відчаї. Прошу вирішити моє питання, бо я пенсіонер інвалід і мені потрібні мої гроші.

 

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
05.09.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!
Банк може здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).  Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   26.07.2024

В касі відділення касир «майстерно» підсунула 100$ купюру, яку на наступний день не прийняла, мотивуючи що вона зношена/пошкоджена. Разом з керівником відділення переклали відповідальність на клієнта, типу треба дивитись, що отримуєш. Видати з каси банкноту, яку заздалегідь знала, що назад не приймеш, то є шахрайство.

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
27.07.2024   Відповідь представника компанії

Дякуємо за Ваш відгук! Нам прикро, що сталась така ситуація. Ваше питання було розглянуте нашими фахівцями. Касир видає наявні в касі банкноти. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 “Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні”. У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що сама дана банкнота була видана раніше нашим банком або не була пошкоджена після видачі можливість відсутня.

Тип послуги: Обмін валют
Галина   14.06.2024

Уроди! Утопие! КАБОЛА! ВЕЧНЫЙ ДОЛГ!НЕ  ВЗДУМАЙТЕ С ЭТИМ БАНКОМ СВЯЗЫВАТСЯ! ВСЕМ МИРА И ДОБРА !А этим...уродам банка, вечного краха!!!!!

Плюси:-----
Мінуси:--------
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
15.06.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк. Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально. 

Тип послуги: Кредитні картки
Гість   28.05.2024

Аферисти !!! В один клік ви можете остатись без своїх коштів, нажавши кредит, і зрозумівши що то не той, внрнула я через 2 хв кошти назад, а мені вже нарахували відсотаи в 3000грн!!! Я би зрозуміла як би доба пройшла, а то 2 хв!!!!! Набрала на гарячу лінію сказати що навіть не кортстувалась і не хотіла цього, нерозібравши нажала і воно рєзко списалось навіть не потрібно було підверджувати операцію!!! Мені сеазали що допобачення , платіть гроші нічого не знаєм! Будьте обачливі!!

Плюси:Без підвердження вас, дають кредити з сумашедшими відсотками!!!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
Тип послуги: Кредити
Євгеній   25.05.2024

Чудово ви зменшили мені кредитний ліміт без жодних попереджень, на який я розраховував сьогодні вранці, я супер вихована людина, але ваша організація суперпідарська з такими вчинками, дякую, що я більше не буду вашим клієнтом, це просто відгук, який розлетиться всюди, де можна, гарного вам дня :)

Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
25.05.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Відповідно до Умов та правил, 1.3. Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) Кредитний ліміт: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-300/?lang=uk. Нам шкода, що через це Ви відчули незручності та сподіваємось, що надалі у Вас буде бажаний ліміт.

Тип послуги: Кредитні картки
Сергей   27.04.2024

Заблокировали счёт. На одной карте были личные средства, на другой - кредитные. Пришло время погашать кредит. Так мне не дают возможность погасить кредит вовремя, что бы не платить процентов. Тянут время, что бы побольше списать с дебетовой карты. Какой-то абсурд. Банк не даёт погасить кредит. НЕ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ "БАНКОМ". Обращаюсь с сотрудникам банка, у которых задача отвечать на отзывы. Ваши лицемерные ответы как вам жаль, меня не интересуют.

Плюси:Нет
Мінуси:Организаця по присваиванию денег клиентов.
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
16.05.2024   Відповідь представника компанії

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Ми бажаємо розібратись у Вашому питанні. Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua".

Тип послуги: Обслуговування
Lilia   19.04.2024

Перекинула власній матері кошти які я отримала з депозиту 95 тис грн. Необґрунтовано заблокували кошти і картку матері. Подала документи що кошти були зараховані власною дочкою і з депозиту, нуль реакції, просто висять гроші не зрозуміло до якого часу. Як тепер платити мамі за комуналку чи просто купляти їжу не зрозуміло і банк не реагує ні на що! 

Плюси:Не бачу жодного
Мінуси:Некомпетентні працівники, стандартні відповіді, не бажання займатися вашою проблемою
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
19.04.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію Клієнта та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в листі на нашій пошті help@a-bank.com.ua.

Тип послуги: Обслуговування
Гість   22.03.2024

Заблокували рахунок за продаж власної техніки на олх на 89 тис грн!!!

Плюси:немає!
Мінуси:блок моїх грошей
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
Тип послуги: Дебетові картки
Стас   03.01.2024

Мою карту приєднали до телефону і стягнули всі кредитні кошти. Ніяких данних карти я не надавав, ніяких сповіщень про приєднання карти мені не надходило, навіт в додатку не було сповіщення. При великій кількості одинакових трансакцій вони не заблокували кошти, сказали, що це недогледіли співробітники.

Банк сказав, що вони нічим допомогти не можуть, все звалюють на поліцію(.

Не раджу А-Банк нікому, в їх службі безпеки не компетентні співробітники. І на мою думку кошти могли вкрасти співробітники банку, тому і так ставляться до цього.

Також декілька подібних ситуацій сталось і в моїх знайомих, лише на меншу суму .

Мінуси:Постійне шахрайство
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
04.01.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день! 

Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації та надали відповідь. Рекомендуємо Вам звернутися для вирішення питання до Кіберполіцї. Зі свого боку
Банк гарантує, що ним буде докладено максимальних зусиль у співпраці з правоохоронними
органами для вирішення інциденту правопорушення.

Тип послуги: Кредитні картки
Гість   04.12.2023

Имея кредитный лимит в этом банке можно быть уверенным только в одном- в тот самый момент , когда нужен будет кредит а- банк его обнулит.  Никогда не видел более непостоянного лимита. За сутки можно остаться без лимита. Хотя никаких покупок не делаешь в кредит в других банках, а тут 0. Наладьте свой алгоритм стыдно такое в 21 веке!!! А после отзывов про 30 процентов комиссии при разрыве отношений вообще не советую держать в банке собственные средства. Банк катится на дно, думаю не за горами банкротство. Всех своих знакомых предупредил о хитрости банка и попытке нажиться в тяжёлое время. Очень похоже на мародерство

Плюси:Есть отделения и в них терминалы
Мінуси:30 процентов комиссии со всех счетов клиента Комиссии почти за все, включая копилку Непостоянство кредитного лимита без видимых на то причин Менеджеры в отделениях надоедают звонками, других видов связи нет видимо ( и это в 2023 году) Непрофессиональные операторы кол-центра, на конкретный вопрос ответ не дают, а кидают ссылку на документ. В моно объясняют клиенту, в привате тоже, даже в пумб можно добиться ответа, но не у этих " банкиров"
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
04.01.2024   Відповідь представника компанії

Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.

Тип послуги: Кредити
Гість   06.11.2023

Поражаюсь наглости и самоуверенности этого банка, на сайте банка есть раздел документы и правила, но в документах , что там есть - разные варианты п.3.3.20. Работники банка высылают другой документ, где этот пункт с комиссией в 30 процентов. Получается в банке 2 разных версии одного документа???!!! Администратор в соцсетях вообще ничего не смыслит в банковской сфере , работники в отделениях не лучше. А из неприятного на сайте эти условия и правила без печати и подписей. Т.е.грубо говоря бумажка на 400 страниц

Плюси:Пополнение в терминалах
Мінуси:Тотальное несоблюдение правил документооборота
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
2
А-Банк
07.11.2023   Відповідь представника компанії

Нам щиро шкода, що у Вас склалась дана думка про Абанк. На нашому офіційному сайті a-bank.com.ua, в розділі "Умови та правила" зазначено всю інформацію стосовно умов обслуговування клієнтів Абанк. Умови та правила поділені на розділи та пункти, відповідно у різних розділах пункти можуть нумеруватись однаково. 
 

Тип послуги: Обслуговування
Гість   04.11.2023

А -банк единственный банк в стране, который забрал у государства функции полиции и судьи. П.3.3.20 не содержит ни одного критерия признания  операции мошеннической или запрещённой. Также нету описания самой процедуры использования данного пункта. Ко всему банк ужесточил в данном пункте требования НБУ, что уже является нарушением. Т.е. банк по своему усмотрению может трактовать операции клиентов. Также работники банка систематически получают личную информацию о не клиентах банка и начинают звонить, предлагать услуги. Откуда в банке данные не клиентов банка???? Представители банка также скрывают, куда тратят полученные 30 процентов от использования данного пункта. В связи с этим возникает ряд вопросов - банк точно украинский?? Банк вообще знает , что в стране введено военное положение??? Законы Украины и требования НБУ для банка что-то значат??? Пока не будет проведена гармонизация документов с требованиями законов и нормативными документами НБУ пользоваться банком не рекомендую

Плюси:Это не про а-банк
Мінуси:Не соответствие требованиям законов и требований НБУ нормативных документов банка Получение данных третьих лиц, без их согласия Отсутствие отчётности по п.3.3.20 Полное отсутствие у представителя банка понимания пожеланий клиентов Необоснованные блокировки счетов Нежелание руководства банка решать данные проблемы и возможно покрывательство группы лиц, которая данные проблемы не хочет решать или допускает преступное бездействие
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
2
А-Банк
07.11.2023   Відповідь представника компанії

Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. 
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чинне законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку та подальшим стягненням комісії. 

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   05.10.2023

Комиссии в банке за все , пользоваться  таким сервисом не хочется. Отвратно, что банк видя такое количество отзывов о тарифов ничего не меняет в лучшую сторону. Также очень не способствует доверию клиентов 30 процентная комиссия в п.3.3.20. Доверять деньги такому жадному банку откровенно страшно. 

Плюси:Пополнение через терминал
Мінуси:Всюду и везде
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
07.11.2023   Відповідь представника компанії

Згідно з Умовами та правилами, пункт 3.3.20 застосовується у разі надходження скарги на рахунок клієнта, тобто у разі повернення коштів за скаргою та припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Якщо Клієнт використовує картку згідно Умов та правил та не порушуючи законодавство, даний пункт застосовано не буде.

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   04.10.2023

Пересилаючи кошти ...бере мега комісію...

Рекомендації: Нейтрально
2
Середня: 2 (1 голос)
1
А-Банк
07.11.2023   Відповідь представника компанії

Комісія в Абанк є фіксованою та одною з найвигідніших на банківському ринку, при переказі коштів у застосунку Abank24, за рахунок особистих коштів комісія - відсутня, кредитних - 4% від суми переказу. 

Тип послуги: Розрахунково-касове обслуговування
Гість   02.10.2023

Заблокували картку,бо переліміт 252 грн за місяць. Неділю їб@ли мозок щоб надати довідки про надходження 250252 грн. Надав всі довідки,в результаті заблокували і обґрунтували,що офіційне,ліцензійне українське  ОНЛАЙНКАЗИНО і виграші,які надходили з них,є високоризикованим операціями! В чаті одні боти,які пишуть заготовлений текст,в телефонному режимі той самий бот,що повторює заготовлений текст! 

Плюси:Немає
Мінуси:Одні мінуси у всьому повністю!
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
04.10.2023   Відповідь представника компанії

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена. Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально. 

Тип послуги: Дебетові картки
Ольга   27.09.2023

В приложении банка есть ссылка на условия и правила недели 2 назад или три в этих правилах появилось аж четыре пункта 3.3.20 - но нигде не было написано про комиссию в 30 процентов. Сейчас у банка опять поменялось видение документа, и пункт с комиссией опять появился. Если вносятся такие существенные изменения то неплохо было бы информировать клиентов???!!! С точки зрения закона имел место подлог документа. И писать ерунду про правила не надо, когда большинство клиентов их подписывали этого пункта в такой редакции точно не было. Рекомендовать банк с таким мошенническим подходом конечно же не буду

Плюси:Отделения в центре городов
Мінуси:Мошенничество и подлог документов Плохое информирование клиентов об изменениях Очень много комиссий на любых картах Обязательное оформление карты для покупки валюты Закрытая веб- версия
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
04.10.2023   Відповідь представника компанії

Інформацію про зміни в Умовах та правилах банку, Ви завжди можете переглянути на нашому офіційному сайті a-bank.com.ua, розділ "Умови та правила" - Останні зміни. 
Згідно Умов та правил частина 3. Права та обов'язки сторін, Банк має право: п. 3.3.1. Вносити зміни до Договору, а також у інші умови обслуговування рахунків в порядку та у спосіб, визначені цим Договором.

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   27.09.2023

Нигде , ни в одном банке не встречала таких навязчивых звонков - могут позвонить в любое время и все равно, что ты на работе и может быть штраф за звонок. Комиссии вообще везде и за все. Пункт 3.3.20 просто бомба - в стране война , банк отжимает 30 процентов ваших средств на счетах. И как после этого вам доверять??? Похоже проверка НБУ очень нужна банку. Очень часто операторы дают не точную инфу

Плюси:Пополнение в терминалах
Мінуси:Сплошные
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
2
А-Банк
04.10.2023   Відповідь представника компанії

Банк діє згідно Умов та правил, частина 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.2. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про розмір заборгованості по кредиту, що проводяться банком акціях, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т. д., в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку , повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі). Якщо Ви не бажаєте отримувати дзвінки рекламного характеру, Ви можете звернутися до Служби підтримки, наші Співробітники допоможуть відключити дзвінки.
Щодо пункту 3.3.20, якщо клієнт дотримується Умов та правил, а також не порушує діюче законодавство, даний пункт не застосовується.

Тип послуги: Дебетові картки
Гість   29.08.2023

Телефонные терористы (банк) может угрожать убийством и изнасилованием родственников может распространять ваши личные данные

Плюси:ноль
Мінуси:МИЛЛИОН
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
2
А-Банк
29.08.2023   Відповідь представника компанії

Доброго дня! У разі наявності заборгованості, дзвінки від Банку дійсно можуть надоходити, але з ціллю проінформувати про наявну заборгованість та повідомити про можливі наслідки не сплату платежів. В телефоній розмові, Співробітники Абанк в жодному разі не погрожують Клієнтам. Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально. 

Тип послуги: Кредитні картки
Гість   28.08.2023

После введения п.3.3.20 в правила пользования крайне не рекомендую данный банк. Банк просто под предлогом отказа в обслуживании заберёт себе ( украдёт) 30 процентов ваших денег на счетах. Также за все пополнения с любых карт копилки взымается комиссия. Представитель УПОРНО отвечает не по смыслу про жёлтую е - поддержку. Хотя вопрос о комиссии на обычных картах.  Банк зажрался и обнаглел

Плюси:Пополнение карты в терминалах
Мінуси:Пункт 3.3.20 - мародёрство Комиссии везде и всюду Представитель банка не отвечающий или делающий вид, что не понимает претензий клиентов
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
3
А-Банк
29.08.2023   Відповідь представника компанії

Доброго дня! 
В п. 3.3.20. розділу 2.1.3. Права та обов'язки, зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань. Якщо Клієнт виконує Умови та правила, та не порушує діюче законодавство даний пункт не застосовується. 
Щодо поповнення депозиту "Скарбничка", з картки "Жовта", "єПідтримка" в рахунок пільгових коштів (заробітна плата, пенсія і тд.) поповнення скарбнички безкоштовне, якщо на карті не пільгові кошти, комісія дійсно складає 0,9% від суми. З тарифами картки "Жовта" Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf

Тип послуги: Дебетові картки
Олена    21.08.2023

Ужасный банк не кому не советую!Перевела со своего же счета 20тыс.на карту А банка, сразу заблокировали,итог ждать долго и нудно ,какие то жалобы по карте ,хотя друг скидывал пол года назад по мелким Сумам ,не блокировали пол года,а 20тыс своих сразу блок.С 20 тыс оставили мне 9 и не факт что и их вернуть с такими тормознутыми работниками.Шахрайская контора они ,а не клиенты банка!!!

 

Плюси:никаких плюсов нет вообще
Мінуси:воруют деньги клиентов
Рекомендації: Нейтрально
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
22.08.2023   Відповідь представника компанії

Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально. 

Тип послуги: Обслуговування
Ірина   18.08.2023

Где-то месяца два назад вместе с двумя единомышленниками, которых взяла в поддержку и помощь ходила в отделение А-БАНКА в г. Харькове, по пр. Гагарина, 177 с какой-то буквой или номером корпуса. Сотрудницы приятно удивили своей адекватностью (правда, не без помощи одного из моих единомышленников, с которыми пришла), справились с необычными для них задачами, "выудили" не дошедшее до меня письмо, распечатали... Очень была им благодарна, и даже решила, что прекращу "дипломатическую" переписку с этим банком. 

Потом мне предложили очень хорошие условия висящего кредита. Чем я воспользовалась. 

И вот сегодня произошла неожиданность, только наоборот. Вместе с обычной дебитовой картой мне открыли карту АТБ, рассказав, как я буду получать кешбеки, которые даже, похоже, в виде денег можно вывести, и прямо куча мулечек карты... И пришли какие-то еще документы в приложение (которые я не могу в нем найти), которые загружались. Но, доверяя сотрудницам банка, я не стала уже ждать ихней загрузки (одного из них). И вот, придя домой, я увидела таки загрузившийся файл. И это оказался - Паспорт кредита! А мне даже словечком сотрудница банка не обмолвилась, что, оказывается, на АТБ карте есть кредитный лимит! 

Я избавляюсь сейчас о кучи кредитов, которые набрала. Обнаружить у себя очередную карту с кредитным лимитом, даже с кучей фишечек и достоинств, - стресс для меня. Как они могли даже ни словечком про кредитный лимит ни сказать? А я ведь им доверяла?!?!!!

Ну, как говорится, благодарю за науку. Никаким сотрудникам доверять нельзя. Никогда! Проверять, проверять и еще трижды, многажды проверять. Ну, и, видимо, это знак, что "дипломатическую переписку" нужно продолжить, выяснив, а таки является ли банком А-БАНК, на каком основании выдают кредиты, и как это, что печать и подпись факсимиле, оказывается, на обычных бумажных документах, приравнивается к "мокрым". 

Буду идти закрывать такую "фишечную" карту и спрашивать, а на каком основании.

Плюси:Милое обслуживание
Мінуси:Не сказали, что у карты кредитный лимит есть.
Рекомендації: Нейтрально
3
Середня: 3 (1 голос)
1
А-Банк
22.08.2023   Відповідь представника компанії

Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "Banki.ua" будемо раді розібратися в ситуації більш детально. 

Тип послуги: Інше
Віктор   12.08.2023

Дуже дякую операціоністу відділення А-банку за адресою: Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 32.

За 10 хвилин оформила мені видачу переказу Western Union 500$ із США та оформила дві пластикові картки. За 10 хвилин! Потім ще й клопотала перед чергою, щоб мене пропустили в касу. І це людина, яку я вперше бачу!

Здавалося б, що такого, звичайні операції, звичайна робота. Але річ у тому, що у Приватбанку, клієнтом якого я є вже скоро 25 років, мені не змогли зробити це за три дні та два тривалі відвідання з багатьма розмовами.

У банку OTP, де я був єдиний клієнт на чотири співробітника, вони спочатку зробили все, щоб я пішов, а потім, коли це не вдалося, не перевіряючи моєї особистості, а також того, чи прийшов той переказ, замовили гроші для каси, бо їх не було. Через тиждень…

Підготовлений таким чином, я 10.08.2023 року прийшов до А-Банку, налаштований на чергову боротьбу, а тут такий сюрприз! Контраст в якості спілкування був настільки вражаючим, що я просто зобов’язаний написати цю подяку.

Дуже дякую Вашому співробітнику Савчиній Ірині Іванівні (Одеса, вул.Івана та Юрія Лип, 32)! Коли людина любить свою роботу, сприймає її як нагороду життя, “розкіш людського спілкування”, робота йде дуже добре!

Плюси:Увага. Кваліфікація. Швидкість.
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
А-Банк
Тип послуги: Обслуговування
Гість   04.08.2023

У мене не вистачає нормальних слів, щоб описати ситуацію з А-Банк. Ще колись, дуже давно, не менше 5 років тому у А-Банк я оформив кредит на побутову техніку, який успішно сплатив. Але не зважаючи на те, що мої взаємовідносини з банком закінчилися давно, виявилося, що я їх клієнтом залишився, певно, назавжди. 

Мій номер телефону було викрадено шахраями. Досить довга історія, але сенс в тому, що після відновлення номера почали надходити смс з кодами підтвердження від різних банків та кредитних установ, після чого я зрозумів, що були спроби взяття кредитів і почав обдзвонювати ці банки. Одним з банків був і А-Банк, якому я телефонував 2 дні поспіль, не з одним оператором спілкувався, просив перевірити, чи нічого не встигли оформити, просив повністю закрити всі мої рахунки в банку. Жоден з співробітників не повідомив мені, що є оформлений кредит. ЖОДЕН. Тільки запевнили, що рахунок закритий, що ніяких кредитів немає. І тут мені надходить повідомлення від А-Банк з графіком кредитного платежу і рекомендованою сумую до погашення. 

ЯК?????? Поясніть мені, ЯК так могло відбутися??? До вас 2 дні поспіль телефонує людина, запитує, пояснює ситуацію, що відбулося, просить уточнення чи не встигли шахраї оформити кредит. На що ви відповідаєте, що все гаразд. Просить закрити всі рахунки, картки - на що ви відповідаєте, що все закрито. Звідки після цього береться графік кредитного платежу???? 

Ви ж розумієте, що з цього слідує? Що ваші співробітники, або приховують інформацію від клієнта, або просто сприяють шахраям. 

Іншого в даній ситуації просто не дано.

Мінуси:не компетентні співробітники, які сприяють шахраям
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
1
А-Банк
09.08.2023   Відповідь представника компанії

Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.

Тип послуги: Інше

Сторінки