Ніяка служба підтримки та безпека
Шахраї 15.10 в 21:15 и 21:17 вкрали з моєї картки 550 євро. Зробили оплату в якомусь інтернет магазині в Німечині поки я перебував в Туреччині
Оплати проходили без підтвердження в додатку - гроші просто списувалися!!!
Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання
Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення - «не передавайте дані карток третім особам» і все….
На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …
Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості
Тільки той тупий чат
На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій
Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))
Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
А-Банк 21.10.2024
Добрий день!
Прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти в разі несанкціонованого списання коштів і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!