Отзывы клиентов о дебетовых картах

На странице представлены реальные отзывы клиентов про дебетовые карты в Украине. Вы можете поделиться своим опытом, выбрав банк и написав отзыв о платежных банковских картах, либо изучить опыт других пользователей услуг банков Украины.

Гість   07.05.2024

Я клієнт банку дуже давно. На разі отримую соціальні виплати на дітей.

І сталося страшне, як я вважаю!!!(

Прийшли кошти, яких чекали місяць, були плани і надії. Провела  незначні перекази між рідними і, що важливо перенесла потрібну суму для викупу інтернет замовлення на віртуальну картку, яка є в додатку. Вирішила одразу піти до магазину купити дитині взуття, зайшли в продуктовий магазин, розрахувалась карткою, все ок. Приходжу до каси оплатити кросівки, і от момент мого шоку- не вистачає коштів на рахунку!!!

Я в додаток, а там мінус в 5400! Ще й не єдина операція, намагалися зняти 5600, не вистачило. І на віртуальній 0. Тобто, перенесли назад 300. Ще і комісію оплатили 59 грн. Залишилось 165грн. Маю дякувати, що залишилось хоть щось?!

Мій а#уй вийшов з чату ((((

Знаючи, всі реквізити, логіни і паролі, іноді не можеш зайти, потрібно пройти 7кіл верифікації, а тут за півгодини якимось чином, без будь якого мого особистого підтвердження, хтось лівий зайшов в мобільний додаток, з іншого пристрою (мій телефон завжди зі мною, жодного смс, дзвінка, взагалі нічого) і перевів на свій рахунок мої бляха кошти. Нема слів(... Безпека вражає... І все, що мені порадили на гарячій лінії та в відділенні банку, в якому я була через 10 хвилин, це заблокувати картку, рахунок і звернутись до поліції. Серйозно?!

Картка якого банку я дізналася самостійно, звернутись до кіберполіції і зателефонувати до банку отримувача теж додумалась сама. Не впевнена, що буде якийсь сенс з цих дій, побачимо. Нажаль...

Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Ощадбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Дмитро   06.05.2024

зацікавила нова їхня картка, з якої можна адекватно переказувати і приймати гроші - відсотка не буде! Принаймні до 200 тисяч, а мені більше нібито й не потрібно. У плані зняти дешевше Привату, в якому беруть 1 % за свої гроші, тут вийде 0,7 %. І ще й на те що лежить на картці нараховуватиметься 10% щомісяця

Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
2
КомИнБанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Віктор   11.04.2024

Ситуація перша

Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.

Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!

Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.

Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?

Висновок: укрсіб, йди у дупу!

Ситуація друга.

Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.

Висновок: укрсіб, йди у дупу!

P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.

Минусы:Росповсюджує інформацію про вкладника, тобто не є банком, а якоюсь поганою фінансовою установою. Блокує кошти.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Укрсиббанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Designer   04.04.2024

Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.

Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).

Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:

«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»

Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.

Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…

Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.

Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.

Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.

Плюсы:Раніше був додаток, але зараз у інших банків теж непогані додатки.
Минусы:Все інше. Пофіг на клієнта, блокують рахунок ненамагаючись розібратися, не дають часу, не попереджають, що час обмежено.Так без клієнтів залишаться.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   30.03.2024

По перше мобільний додаток - це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват - це тільки для перевірки балансу.
Друге - це звязок з оператором - в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє - це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації , навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!

А ще одне - вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)

Плюсы:немає
Минусы:Суцільний мінус
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Акордбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   22.03.2024

Заблокували рахунок за продаж власної техніки на олх на 89 тис грн!!!

Плюсы:немає!
Минусы:блок моїх грошей
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
А-Банк
Тип услуги: Дебетовые карты
ГістьСветлана   18.03.2024

Оформила цифровую карту Универсальная, чтобы оплачивать коммуналку. Сегодня решила первый раз пополнить её в родном терминале. Итог - почти 250.00 грн комиссия за 5000.00 грн. Это была последняя капля, ни про какой ПриватБанк слышать не хочу. Люди, не связывайтесь с этими мошенниками и грабителями.

Плюсы:Нет.
Минусы:Один сплошной минус.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
18.03.2024   Ответ представителя компании

Вітаємо. 

Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.

Тип услуги: Дебетовые карты
Віра   22.02.2024

Після того як я надала банку документи за своїми джерелами доходу, мені зателефонували з банку і рекомендували САМОСТІЙНО, СВОЄЮ ВОЛЕЮ, написати заяву на закриття рахунку. Приїхавши у відділення, я нічого не підозрюючи поганого, тому що вже робила так в інших банках написала заяву на закриття рахунку, думаючи, що гроші мені зараз видадуть у касі, та як операционістка миттєво закрила мою карту, але операционістка сказала, що гроші за регламентом банку я отримаю лише через 45 днів.

Я з'ясувала, що у Законі про Банки та про Платіжні послуги — 45 днів це термін видачі довідки про закриття рахунку, рахунок закривається моментально після проведення останніх операцій з рахунку після видачі залишку. Я не маю жодних зобов'язань перед банком або за рахунком, тобто банк зобов'язаний відразу видати або перерахувати залишок по рахунку після отримання заяви на перерахування коштів.

Більше 10 днів тому я написала заяву на ім'я директора відділення, що прошу перерахувати залишок на мій рахунок у Приватбанку, але досі гроші не перераховані. Тобто банк змушує вас написати заяву на закриття рахунку, а потім прикриваючись своїм регламентом, який суперечить законам України, самовільно користується вашими грошима, а керівництво банку ігнорує інструкції своїх клієнтів щодо їхніх грошей. Взагалі банк повністю відповідає країні, до якої він належить і наживається на українцях під час війни.

Плюсы:Не знайшла
Минусы:Шахрайські дії, не дотримуються законодавства
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
ОТП Банк
Тип услуги: Дебетовые карты
Антон   15.02.2024
Есть вероятность, что данный отзыв носит заказной характер. Оценки по таким отзывов не засчитываются

На днях посещал отделение Индустриалбанка по перевыпуску курты. Отделение работает на 5+. Меня встретили возле входа и подсказали к кому я могу обратится с моим вопросом. Девушка быстро нашла информацию о бо мне и помогла в получении новой карты. Рекомендую всем данный банк для использования и хранения личных средств, за 10 лет работы с банком никогда не было с ними проблем. 

Плюсы:- Хорошее обслуживание - Качество предоставляемых услуг - Вежливый и высокопрофессиональный персонал
Минусы:- Мало отделений банка по Украине - Не большое количество банкоматов.
Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
Индустриалбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   02.02.2024

Запросив випуск пластику з доставкою Новою Поштою. Передзвонили, уточнили чи буду отримувати сам, чи довірена особа. Записали дані довіреної особи, надіслали їй мою картку. Дуже зручно, коли знаходишся за кордоном.
Також можна замовити доставку безпосередньо у будь-яку країну світу, якщо нема кому забрати в Україні та передати.

Плюсы:Враховують реалії сьогодення
Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
Монобанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Ирина   10.01.2024

Все отзывы отображают работу банка, но есть маленький нюанс. В разных регионах банк работает по разному. Была в отделение в Запорожье и в Киеве, то в Киеве работают куда профессиональнее сотрудники чем в Запорожье. В общем это не самый худший банк, так что дайте им возможность себя показать. Обслуживаюсь не первый год, так что с увереностью могу сказать что они умеют удивлять.

Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
Индустриалбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   25.12.2023

22 грудня о 00:01 ночі з мого рахунку почали зніматися кошти за якісь товари з аліекспрес. Я не підтверджувала жодних платежів. Коли прийшло третє смс-повідомлення, я звернула увагу на дивні транзакції і відразу зателефонувала в банк, де мені заблокували рахунок. Я спробувала подати заявку на повернення коштів онлайн, але вона з якихось причин не пройшла. Наступного дня мені довелося їхати до відділення банку, щоб подати заявку знову. Заявку прийняли, але сьогодні мені прийшов відмова у поверненні коштів без пояснення причин. Я не розумію, як могли списати кошти з картки, яка ніде не була опублікована. Це свідчить про прогалини в системі безпеки банку або небажання розбиратись в ситуації.

Плюсы:Співробітник яка мені намагалась допомогти. Алє співробітник у відділенні може тільки подати заявку.
Минусы:Немає захисту навіть начебто захищених рахунків
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
ПриватБанк
26.12.2023   Ответ представителя компании

Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Для більш детальної перевірки інформації по заявках ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
 

Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   19.12.2023

працівники банку загубили зарплатну картку. А тепер все по порядку. в грудні 2023 року закінчилася зарплатна картка, в додатку з'явилася ще одна картка, звернувся в банк в м.Рівне щоб дізнатися що це за картка, працівник банку повідомив що це моя нова перевипущена картка яку фізично я за декілька днів зможу отримати у відділенні 30 листопада я прийшов в відділення де мене повідомили що ця картка була відправлена в Харків так як зарплатний рахунок відкривався там, звязалися з відділенням там повідомили що поки вони нічого не знають до 6 грудня. : грудня прийшов знову в відділення картки ніде немає написав заяву щоб мою нову картку перевідправили з Харкова в Рівне, на це все в банку сказали що потрібно почекати 10 днів. 19 грудня мій візит знову в відділення банку в м.Рівне і тут розпочалося саме цікаве касир, я так зрозумів що дівчатка на касі у них профі з усіх заплутаних питань бо за 4 роки обслуговування я жодного разу не потрапляв до АЛЯ менеджерів по роботі з клієнтами, спочатку довго і нудно шукала мою картку яка потипу уже була в них потім довго переглядала листування виявилося що картка до них так і за 2 тижні не прийшла я потратив у відділенні длизько 2 годин, потім пробувала звязатися з хаковом безрезультатно, потім десь ходила і прийшла із рішенням що моя зарплатна карта стала віртуальною і я можу її під'єднати до електронного гамаця і розраховуватися нею бо банк так вирішив, на моє запитання а чому мене про такий дивайс від банку ніхто не повідомив і не питав тобто не отримував згоди знову десь пішла потім мені запропонували перевипустити нову картку уже за гроші  і вже її привязати до зарплатного рахунку, на питання а де ж моя картка сказала що вони не знають і будуть звязуватися з харковом. Домовилися що мені перетелефонують як отримають відповідь від Харкова, ввечері мені перетелефонували але нічого не змогли сказати виявилося що цю картку ніхто не випускав вона віртуальна бо на період воєнного часу банк не випускає пластикові картки, ваша стара картка дійсна ви можете нею розраховаватися а готівку можете зняти тільки в банкоматі ОТП який є один на все Рівне і мабуть на область, бо інші банки не приймають прострочені картки, ну і навіщо вам готівка. Тепер щоб мені мої кошти перевести на картку іншого банку я з них маю ще раз заплатити комісію бо вони собі так вирішили. Хто може прояснити ситуацію? 

Минусы:Шарашкіна контора
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
ОТП Банк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   19.12.2023
Есть вероятность, что данный отзыв носит заказной характер. Оценки по таким отзывов не засчитываются

Хочу поблагодарить за отличную работу сотрудников отделения банка расположенного в г.Запорожье по пр.Ленина, 81, очень внимательные, вежливые люди. Особенно хочу отметить менеджера Владимира, который помог мне в решении проблемы связанной с заменой карточки. Пошёл мне на встречу и в свой ОБЕДЕННЫЙ ПЕРЕРЫВ решил все вопросы (чему я безумна рада!). Спасибо Вам большое!!! Я обязательно порекомендую этот банк, и в особенности этого менеджера, своим знакомым. Успехов и процветания Вам!!!

Рекомендации: Нейтрально
5
Средняя: 5 (1 голос)
Индустриалбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   08.12.2023

На протяжении нескольких лет являлся клиентом спортбанка,но в октябре месяце прилетела блокировка,заморозили 50000грн. Попросили прислать документы об операциях-прислал.а в ответ теперь  1.5 месяца кормят завтраками о решении фин мониторинга,сецчас хочу закрыть счет,а счет так же не закрывают ссылаясь на то что нужно ждать ответ фин мониторинга,хотя сами в яате признают что решение фин мониторинга не влияет ни на что-вот таким образом банк зарабатывает на наших деньгах.

Плюсы:Все плюсы перечеркивает отношение банка к своим коиентам
Минусы:В один прекрасный момент ваши деньги на счету станут не вашими и вы пройжете сем кругом ада что бы их получить когда нибудь
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
3
Спортбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
андрей   06.12.2023
Есть вероятность, что данный отзыв носит заказной характер. Оценки по таким отзывов не засчитываются

Не помню точно сколько я работаю с данным банком, но кажется что вечность. Могу сказать что обычный банк, как и все остальные.

Рекомендации: Рекомендую
4
Средняя: 4 (1 голос)
Индустриалбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   29.11.2023

Рух грошей по картці постійно супроводжується якимись несподіваними й ніде не ологошеними комісіями. Зараз з картки зняли гроші за транзакція, яка відбулася два тижні тому. При дзвінках на гарячу лінію з питаннями "Куди поділися мої гроші?" кожен оператор видає нову "легенду". Не рекомендую. 

Плюсы:Плюсів не бачу
Минусы:Рух грошей по картці постійно супроводжується якимись несподіваними й ніде не ологошеними комісіями. Зараз з картки зняли гроші за транзакція, яка відбулася два тижні тому. При дзвінках на гарячу лінію з питаннями "Куди поділися мої гроші?" кожен оператор видає нову "легенду". Не рекомендую. 
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
Сенс Банк
07.12.2023   Ответ представителя компании

Ох, не дуже приємна та незрозуміла ситуація :(
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди розбираємось в кожній проблемі.
Для того, щоб ми могли вам допомогти та перевірити інформацію напишіть нам на help@sensebank.com.ua вкажіть  ПІБ та номер тел. та деталі по даній проблемі.
Також можете написати в особисті повідомлення через інстаграм чи фейсбук.
Будемо очікувати на ваше повідомлення, так як хочемо вирішити дану проблему♥
Ваша фея-помічниця, Оля)
 

Тип услуги: Дебетовые карты
Маша   29.11.2023

Хочу поблагодарить за отличную работу сотрудников отделения банка расположенного в г.Кривой Рог по  ул. Костенко 11, очень внимательные, вежливые люди. Особенно хочу отметить менеджера Владимира, который помог мне в решении проблемы связанной с заменой карточки. Пошёл мне на встречу и в свой ОБЕДЕННЫЙ ПЕРЕРЫВ решил все вопросы (чему я безумна рада!). Спасибо Вам большое!!! Я обязательно порекомендую этот банк, и в особенности этого менеджера, своим знакомым. Успехов и процветания Вам!!!

Рекомендации: Рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
Индустриалбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   19.11.2023

Дуже негативний досвід. Знайомий позичив кошти на карту монобанк з за кордону. Гроші заблокували, вимагають документи на підтвердження походження грошей, які я дати не в змозі . Гроші заблокували. Таким чином під час війни залишився без коштів. 

Плюсы:нема
Минусы:блокують гроші з будь якого о приводу.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   14.11.2023

НИКОГДА НЕ ОТКРЫВАЙТЕ КАРТУ В ЭТОМ БАНКЕ!!!! 

Плюсы:их нет!!!
Минусы:Заблокировали карту в подозрении на мошеннические операции!!! При то всем, что на неё делала пополнения только со своей карты моно банка!!! Кто подал жалобу? Я сама??? Расходные операции ограничили, ответ на то, кто мог подать жалобу — мне как клиенту это знать не нужно! Конченный банк! Бегите с него!!!
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
1
Спортбанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Oksana    13.11.2023

Заблокували гроші на карті і не користуються ними . . В чаті відповідають через добу . Є клієнтом 10 банків . Але такого ще не зустрічала . Віртуальні шахраі . Не рекомендую звязуватись!!

Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Изибанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   09.11.2023

Заблокировали карту без причины, в поддержку писали, из-за политики банка причину узнать невозможно.

Кстати открыть новый счёт или восстановить счёт тоже теперь невозможно. 

Банк украл у меня деньги.

 

Плюсы:Нет плюсов, один негатив.
Минусы:Воруют деньги клиентов.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Гість   04.11.2023

А -банк единственный банк в стране, который забрал у государства функции полиции и судьи. П.3.3.20 не содержит ни одного критерия признания  операции мошеннической или запрещённой. Также нету описания самой процедуры использования данного пункта. Ко всему банк ужесточил в данном пункте требования НБУ, что уже является нарушением. Т.е. банк по своему усмотрению может трактовать операции клиентов. Также работники банка систематически получают личную информацию о не клиентах банка и начинают звонить, предлагать услуги. Откуда в банке данные не клиентов банка???? Представители банка также скрывают, куда тратят полученные 30 процентов от использования данного пункта. В связи с этим возникает ряд вопросов - банк точно украинский?? Банк вообще знает , что в стране введено военное положение??? Законы Украины и требования НБУ для банка что-то значат??? Пока не будет проведена гармонизация документов с требованиями законов и нормативными документами НБУ пользоваться банком не рекомендую

Плюсы:Это не про а-банк
Минусы:Не соответствие требованиям законов и требований НБУ нормативных документов банка Получение данных третьих лиц, без их согласия Отсутствие отчётности по п.3.3.20 Полное отсутствие у представителя банка понимания пожеланий клиентов Необоснованные блокировки счетов Нежелание руководства банка решать данные проблемы и возможно покрывательство группы лиц, которая данные проблемы не хочет решать или допускает преступное бездействие
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
2
А-Банк
07.11.2023   Ответ представителя компании

Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. 
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чинне законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку та подальшим стягненням комісії. 

Тип услуги: Дебетовые карты
Юрій   30.10.2023
Плюсы:Типу все зручно
Минусы:Роблять з рахунком клієнта що хочуть. Можуть зникнути гроші. Вони аргументують пропажу коштів чим завгодно, але факт такий, що грошей немає а кінців не знайдеш. Не подобається - судися. То вони так відповідають. Я постраждав від них, а вам не раджу.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
Монобанк
Тип услуги: Дебетовые карты
Ілля   09.10.2023

02.10.23 — відправив платіж за IBAN. Через півгодини зателефонувала працівниця банку і повідомила — неправильно вказано ІПН, кошти повернуться на рахунок за 3 дні. 05.10.2023 — дзвоню в банк, питаю де гроші, відповідь треба чекати — не 3 дні, а 5 днів. 09.10.2023 — дзвоню у банк, де гроші, відповідь — не можу переглянути інформацію, передам фахівцям, очікуйте, а скільки очікувати — працівник підтримки не знає. БВР, де мої гроші???

Плюсы:-
Минусы:Гублять гроші клієнтів.
Рекомендации: Не рекомендую
1
Средняя: 1 (1 голос)
2
Банк Власний Рахунок
09.10.2023   Ответ представителя компании

Добрий день!

На опрацювання деяких питань справді необхідно певний час. Щоб ми детальніше переглянули всі деталі та допомогли вам зверніться, будь ласка, до нас у чат Viber https://bit.ly/2SOEWOJ, Тelegram https://bit.ly/33OkHXO. 

Тип услуги: Дебетовые карты

Страницы