Банк не зацікавлений в якісному обслуговуванні своїх клієнтів.
Тетяна / 13.12.2024 / 1
Для чого сидять консультанкти в банку? Невідомо. Вони ніколи нічого не знають, бо «дзвоніть на гарячу лінію». На гарячій лінії відповідає бот і неможливо звʼязатися з консультантом. Кошти блокують і не пояснюють як розблокувати. Тут мало бути ще багато нецензурної лексики, бо чесно кажучи цей банк вже дістав своїм халатним обслуговуванням і невигідними умовами.
Плюсы:
Ніяких
Не рекомендую
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
А-Банк 13.12.2024
Добрий день!
У разі встановлення обмежень відповідно до чинного законодавства про фінансовий моніторинг, Клієнт отримує повідомлення з проханням надати необхідні документи. У чат-боті можна ознайомитися з переліком цих документів. Якщо документи не підтверджують дохід або їх не вистачає Клієнт отримує повідомлення з уточненням.
Напишіть нам, будь ласка, на пошту help@a-bank.com.ua у темі листа вкажіть "banki.ua" перевіримо описану ситуацію більш детально.