Споживчі кредити від Укрсиббанка: процентні ставки, умови
Ми знайшли для вас 1 пропозицію від Укрсиббанка на послугу споживчий кредит. Ознайомтесь з детальними умовами отримання послуг банку.
Кредит "На товари" – Укрсиббанк
- Строк кредитування до 12 місяців;
- Фіксована процентна ставка;
- Кредит на купівлю товарів в мережі магазинів партнерів;
- Можливість дострокового погашення кредиту.
Додаткові умови
- Одноразова комісія: 0-12,5%
- Щомісячна комісія: 3.50%
- Застава: Без застави
- Спосіб погашення: Aннуітет
- Дострокове погашення: Дострокове без штрафів
- Страхування життя та здоров'я
- Реальна процентна ставка: 0,0001-194,90%
Способи погашення кредиту
- У банкоматах з можливістю приймання готівки – без комісії;
- Через термінали самообслуговування банку – без комісії;
- Через касу банку – 40 грн.;
- Готівкою у будь-якому відділенні Нової пошти;
- За допомогою інтернет-банкінгу "UKRSIB online" – без комісії;
- Безготівковим шляхом через термінали самообслуговування або відділення інших банків.
Документи та підтвердження доходу
- Паспорт громадянина України;
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- Наявність відмітки про реєстрацію у паспорті;
- Офіційне або неофіційне працевлаштування, пенсійне посвідчення. Офіційна реєстрація для фізичних-осіб підприємців.
Вік позичальника
- від 21 до 65
Огляд кредитів Укрсиббанка: переваги та недоліки
"На товари" – кредит від Укрсиббанка
Недоліки кредиту
- Цільове використання коштів у партнерів банку;
- Можлива комісія за надання кредиту та щомісячне обслуговування.
Переваги кредиту
- Великий перелік магазинів партнерів;
- Мінімальні вимоги до позичальника.
Висновок
Кредит надається на споживчі цілі та передбачає цільове використання коштів у партнерів банку. Є можливість оформити страхування від нещасного випадку, щоб убезпечити себе від непередбачених обставин. Комісія за надання кредиту та щомісячне обслуговування залежить від умов співпраці з партнером. Великий перелік магазинів партнерів, мінімальні вимоги до позичальника, відсутність застави, поручителів та обов'язкового початкового внеску роблять даний продукт досить привабливим на ринку у порівняні з конкурентами.
Часті питання по продуктах банку
Як взяти споживчий кредит в Укрсиббанку?
- Обрати бажаний товар;
- Оформити заявку на кредит у будь-якому відділенні банку або в магазинах-партнерах;
- Підписати кредитний договір, після чого кошти будуть перераховані на поточний рахунок продавця.
- Забрати обраний товар.
Хто може взяти кредит?
Громадянин України, резидент віком від 21 до 65 років.
Які документи потрібні?
- Паспорт;
- ІПН (індивідуальний податковий номер);
- Постійне місце роботи, офіційне/неофіційне працевлаштування або пенсіонер;
- Стаж на останньому місці роботи від 3 місяців;
- Додаткові документи на вимогу банку.
Як погасити кредит?
- У банкоматах з можливістю приймання готівки;
- Через термінали самообслуговування банку;
- Через касу банку;
- Готівкою у будь-якому відділенні Нової пошти;
- За допомогою інтернет-банкінгу "UKRSIB online";
- Безготівковим шляхом через термінали самообслуговування або відділення інших банків.
Попередження
- Позичальник має право на відмову від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня його укладення та у разі відмови від такого договору сплачує проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою договором, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України або договором.
- В разі користування банківською послугою, можливе настання наслідків передбачених відповідним договором між позичальником та банком.
- Право банку у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання.
- Банку заборонено вимагати від позичальника придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуг (крім надання пакета банківських послуг).
- Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Про автора
Підбір кредитних пропозицій склав автор: Крупник Сергій
Відгуки про продукти та послуги банку Укрсиббанк
При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.
Виникла така ситуація . 27.08.2024р. знімав готівку в Києві , під час видачі готівки пропало світло , гроші списали із карти , готівку банкомат не видав,готівка уже нараховувалася банкоматом , але в останній момен банкомат купюри не видав . Банківська карта укрсіб , банкомат в якому знімав готівку приват банк. Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось , оператор сказала я звернення зафіксувала , ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50-120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати , я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні , на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні . Я після розмови набрав приват , так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив , що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть ,на запитання чому такий термін повернення 50-150 днів , приват відповів що інкасація раз в 14 днів , при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації , на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка. При повторному зверненні в укрсіб , на гарячу лінію а також в чат , чому приват повертає на протязі 14 днів , а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав , внятної відповіді не отримав , все заучені шаблонні відповіді , міжнародний стандарт , такі правила банку . На мою думку це абсурд , коли така ситуація в країні , підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних , і відправляли укр поштою . Таке враження , що їх ніхто не контролює , закони в них свої , на людей плювати хотіли . Також уявити , коли виникають в людей якийсь складні питання , коли при такому невеликому форс мажорі ,так людей не поважають . Дуже шкода що в нашій країні , так все працює ! А таких випадків безліч , і людині може бути край ці кошти потрібні , її кошти , а банки базнаказанно знущаються із людей . Я вважаю це абсурд , не повага ...
Отримував зарплатну картку.. Підключення послуги Страхування майна яка кожного місяця буде знімати кошти з особистого рахунку..Послуга рекомендована але підключається без відома а потім по факту важко відключити...
Ситуація перша
Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.
Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!
Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.
Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
Ситуація друга.
Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.
Контакти та реквізити банку
- Банк
- Укрсиббанк
- Головний офіс
- 04070, м.Київ, вул. Андріївська, 2/12
- Ліцензія НБУ
- №75 від 05.10.2011
- МФО
- 351005
- ЕДРПОУ
- 09807750
- Телефон гарячої лінії
- 0 800 505 800
- Офіційний сайт
- ukrsibbank.com