Кредити аграріям від Укрсиббанка: процентні ставки, умови
Ми знайшли для вас 0 пропозицій від Укрсиббанка на послугу кредит фермерам. Ознайомтесь з детальними умовами отримання послуг банку.
Часті питання по продуктах банку
Як взяти кредит фермерам в Укрсиббанку?
- Оформити заявку у будь-якому відділені банку та надати необхідний пакет документів.
- Якщо заявка була схвалена, укласти кредитний договір.
- Після оформлення документів, кошти будуть перераховані за реквізитами, вказаними в договорі.
Хто може взяти кредит?
Фізичні або юридичні особи, резиденти України.
Які документи потрібні?
Для фізичних осіб:
- Бути діючим клієнтом банку;
- Паспорт;
- ІПН (індивідуальний податковий номер);
- Довідка про доходи;
- Довідка з єдиної бази звітів про оцінку майна від Фонду державного майна України;
- Звіт незалежного оцінювача про вартість предмету застави;
- Документи на право власності на земельну ділянку.
Для юридичних осіб, власників агробізнесу:
- Резидент, який здійснює свою діяльність в Україні;
- Земельний банк від 500 до 5000 га;
- Місцезнаходження бізнесу у регіоні, придатному для сільськогосподарської діяльності.
Як погасити кредит?
- Через касу банку;
- За допомогою інтернет-банкінгу "UKRSIB";
- Безготівковим шляхом через відділення інших банків.
Попередження
- Позичальник має право на дострокове повне погашення кредиту. При цьому позичальник сплачує банку відсотки за фактичний строк користування кредитними коштами та вартість всіх послуг, пов'язаних із обслуговуванням та погашенням кредиту, за період фактичного користування кредитними коштами.
- Банку заборонено вимагати від позичальника придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуг (крім надання пакета банківських послуг).
- Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Про автора
Підбір кредитних пропозицій склав автор: Крупник Сергій
Відгуки про продукти та послуги банку Укрсиббанк
При виборі кредиту, депозиту, банківської картки чи іншої послуги в банках України завжди читайте відгуки реальних клієнтів і вивчайте їх досвід взаємодії з фінансовими установами. Це дозволить вам уникнути помилок при оформлені фінансового продукту.
Виникла така ситуація . 27.08.2024р. знімав готівку в Києві , під час видачі готівки пропало світло , гроші списали із карти , готівку банкомат не видав,готівка уже нараховувалася банкоматом , але в останній момен банкомат купюри не видав . Банківська карта укрсіб , банкомат в якому знімав готівку приват банк. Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось , оператор сказала я звернення зафіксувала , ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50-120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати , я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні , на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні . Я після розмови набрав приват , так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив , що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть ,на запитання чому такий термін повернення 50-150 днів , приват відповів що інкасація раз в 14 днів , при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації , на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка. При повторному зверненні в укрсіб , на гарячу лінію а також в чат , чому приват повертає на протязі 14 днів , а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав , внятної відповіді не отримав , все заучені шаблонні відповіді , міжнародний стандарт , такі правила банку . На мою думку це абсурд , коли така ситуація в країні , підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних , і відправляли укр поштою . Таке враження , що їх ніхто не контролює , закони в них свої , на людей плювати хотіли . Також уявити , коли виникають в людей якийсь складні питання , коли при такому невеликому форс мажорі ,так людей не поважають . Дуже шкода що в нашій країні , так все працює ! А таких випадків безліч , і людині може бути край ці кошти потрібні , її кошти , а банки базнаказанно знущаються із людей . Я вважаю це абсурд , не повага ...
Отримував зарплатну картку.. Підключення послуги Страхування майна яка кожного місяця буде знімати кошти з особистого рахунку..Послуга рекомендована але підключається без відома а потім по факту важко відключити...
Ситуація перша
Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.
Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!
Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.
Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
Ситуація друга.
Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.
Контакти та реквізити банку
- Банк
- Укрсиббанк
- Головний офіс
- 04070, м.Київ, вул. Андріївська, 2/12
- Ліцензія НБУ
- №75 від 05.10.2011
- МФО
- 351005
- ЕДРПОУ
- 09807750
- Телефон гарячої лінії
- 0 800 505 800
- Офіційний сайт
- ukrsibbank.com
Агрокредити від інших банків
Завжди порівнюйте кредитні пропозиції аграріям від різних банків для вибору найбільш оптимального. Шукайте кращі відсоткові ставки і умови отримання кредиту для фермерів. Ми зібрали пропозиції по агрокредитам від усіх банків України.