Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, що виникла.
Розуміємо, що це не змінить ситуацію, і в той же час ми можемо зареєструвати скаргу в центр контролю якості. За цією скаргою фахівці розберуться і в разі потреби навчать співробітника, або застосують покарання. А для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту help@pb.ua опис ситуації та уточнити контактний номер телефону.
Ми проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення до відділення банку, для покращення якості обслуговування в майбутньому. Дякуємо за розуміння.
Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, що виникла.
Розуміємо, що це не змінить ситуацію, і в той же час ми можемо зареєструвати скаргу в центр контролю якості. За цією скаргою фахівці розберуться і в разі потреби навчать співробітника, або застосують покарання. А для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту help@pb.ua опис ситуації та уточнити контактний номер телефону.
Ми проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення до відділення банку, для покращення якості обслуговування в майбутньому. Дякуємо за розуміння.