Кредит наличными от Укрсиббанка в Мариуполе
Где взять кредит наличными в Мариуполе от Укрсиббанка
На карте представлены отделения Укрсиббанка в Мариуполе с контактной информацией.
Адреса и телефоны отделений, режим работы
В таблице представлена контактная информация и график работы отделений Укрсиббанка в Мариуполе. Больше информации о продуктах и услугах банка "Укрсиббанк" найдете по ссылке.
Адрес | Телефон | Режим работы |
---|---|---|
Premium отделение №431Донецкая областьМариуполь, просп. Мира, 74Сайт: ukrsibbank.comУслуги: Банкомат 24/7 Кассовое обслуживание VIP обслуживание Индивидуальный сейф Wi-Fi |
Телефон
729 |
Режим работы
Отделение Пн-Пт: 9:00-17:00 КассаПн-Пт: 9:00-17:00 |
Как взять кредит наличными от Укрсиббанка в Мариуполе?
- 1На сайте нужно оставить онлайн заявку на оформление кредита. Укажите достоверную информацию о себе, неполные данные могут служить причиной отказа;
- 2Дождаться вызова оператора Укрсиббанка для уточнения информации. После чего вам сообщат решение по заявке;
- 3При положительном решении посетите ближайшее отделение Укрсиббанка в Мариуполе. При себе необходимо иметь паспорт (ID карту), идентификационный номер. В некоторых случаях Укрсиббанк может попросить предоставить другие документы: справку о доходах с места работы, право собственности на имущество и другое.
Отзывы про продукты и услуги банка Укрсиббанк
При выборе кредита, депозита, банковской карты или другой услуги в банках Украины всегда читайте отзывы реальных клиентов и изучайте опыт взаимодействия с финансовыми учреждениями. Это позволит избежать ошибок при оформлении финансового продукта.
Виникла така ситуація . 27.08.2024р. знімав готівку в Києві , під час видачі готівки пропало світло , гроші списали із карти , готівку банкомат не видав,готівка уже нараховувалася банкоматом , але в останній момен банкомат купюри не видав . Банківська карта укрсіб , банкомат в якому знімав готівку приват банк. Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось , оператор сказала я звернення зафіксувала , ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50-120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати , я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні , на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні . Я після розмови набрав приват , так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив , що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть ,на запитання чому такий термін повернення 50-150 днів , приват відповів що інкасація раз в 14 днів , при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації , на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка. При повторному зверненні в укрсіб , на гарячу лінію а також в чат , чому приват повертає на протязі 14 днів , а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав , внятної відповіді не отримав , все заучені шаблонні відповіді , міжнародний стандарт , такі правила банку . На мою думку це абсурд , коли така ситуація в країні , підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних , і відправляли укр поштою . Таке враження , що їх ніхто не контролює , закони в них свої , на людей плювати хотіли . Також уявити , коли виникають в людей якийсь складні питання , коли при такому невеликому форс мажорі ,так людей не поважають . Дуже шкода що в нашій країні , так все працює ! А таких випадків безліч , і людині може бути край ці кошти потрібні , її кошти , а банки базнаказанно знущаються із людей . Я вважаю це абсурд , не повага ...
Отримував зарплатну картку.. Підключення послуги Страхування майна яка кожного місяця буде знімати кошти з особистого рахунку..Послуга рекомендована але підключається без відома а потім по факту важко відключити...
Ситуація перша
Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.
Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!
Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.
Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
Ситуація друга.
Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.
Альтернативные предложения других банков
Обзор кредитного предложения составлен редакцией сайта Банки.юа