Змініть відношення до клієнтів
Гість / 17.02.2021 / 3
Звернувся в цю СГ по оформленню виплати. Зустрів чоловік і російською почав відсилати "онлайн", відмовлявся отримати документи і казати що тут ніхто нічого не прийматиме. Згодом жінка Юлія прийняла і повідомила порядок дій. Ій звісно дякую. Пройшло декілька дній, але обіцяний експерт не телефонує, хоча скинув на іх еладресу і фото, і документи про які мені повідомили.
Плюсы:
Юлія, яка була одна адекватна з 7 наявних працівників
Минусы:
Спілкування російською, хамське відношення до клієнта, тяганина у часі щодо вирішення страхового питання
Не рекомендую
Комментарии к отзыву
Наталия 23.03.2021
Не рекомендую СК обериг. Связаться с экспертами просто не реально. Страховой случай произошел 04.12.2020, до сих пор нет решения. На звонки отвечает оператор и обещает, что со мной свяжутся в ближайшее время, звоню каждую неделю напоминаю о себе, но так никто со мной и не связывается.
Анна 18.02.2021
Ніхто зі спавробітників не має права брати Ваші документи.Усе відділення урегулювання перевели на дистанційну роботу, і всі документи відсилаються на електронну пошту Тому Вам і було відмовлено.А ви підставили людину ,яка Вам допомогла,озвучуючи її ім'я.
Що до мови: співробітники спілкуються мовою клієнтів.
Скільки купую в даній СК поліс,скільки читала різних відгуків,але Ваш-брєд повний.Аж образливо за компанію.
Володимир 19.03.2021
Дистанційно шановна, це коли в офісі поруч не сидить 7 чоловік! І компанія не просить відкат! На кожному етапі не затягує та не створює перешкоди щоб виконати зобовязання саме страхової компанії. Те що Ви працівниця цієї страхової зрозуміло, що захищаєте добре. Але будьте відверті та визнайте гірку правду.