"Упродовж II кварталу 2023 року користувачі активно використовували систему BankID НБУ, отримуючи дистанційні державні та фінансові послуги. Кількість успішних запитів з використанням системи BankID НБУ у квітні - червні цього року становила 8,4 млн. Це на 5% перевищило показник I кварталу 2023 року, та майже на третину (на 29%) – показник II кварталу 2022 року", – йдеться у повідомленні.
Система BankID Національного банку зараз налічує 127 учасників: 39 банків-ідентифікаторів та 88 абонентів - надавачів послуг.
У II кварталі цього року до BankID підключилося 6 нових абонентів - надавачів послуг. Серед них, зокрема, й надавачі нефінансових послуг:
- компанія "Лігал Технолоджи" (використовуючи систему, користувачі мобільного застосунку "Реєстр нерухомості" зможуть у режимі реального часу отримувати актуальну інформацію з державного реєстру речових прав на нерухомого майна);
- благодійна організація "Фонд Східна Європа" (відвідувачі "Єдиної платформи місцевої електронної демократії" E-Dem за допомогою системи BankID зможуть реєструватися в особистому кабінеті для подальшого подання чи підписання петицій, подання чи голосування за проєкти громадського бюджету, голосування в електронному опитуванні тощо;
- комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", Харків (користувачі порталу електронних послуг міста Харкова, використовуючи систему BankID, зможуть дистанційно отримати довідку про реєстрацію місця проживання, довідку про склад сім'ї, заповнити анкету-заяву на отримання Картки харків’янина, актуалізувати дані в Реєстрі територіальної громади міста Харкова).
Система BankID Національного банку – це державна система віддаленої ідентифікації фізичних осіб, яка забезпечує передачу персональних даних користувачів від банку, в якому у громадянина відкрито рахунок, до установи, яка надає користувачу будь-яку послугу.
Тобто BankID – це безпечний спосіб здійснення електронної дистанційної ідентифікації громадян для подальшого отримання адміністративних (державних), фінансових, комерційних та інших послуг в інтернеті.
Використовуючи систему BankID, фізичні особи можуть безпечно отримувати доступ до онлайн-послуг, які надають:
- державні установи та громадські організації;
- банки та небанківські фінустанови;
- комерційні установи.
Для користування системою BankID громадянам не потрібно додатково ніде реєструватися, достатньо мати відкритий рахунок у банку, що є учасником системи BankID та мати доступ до мобільного або інтернет-банкінгу свого банку.
За 2022 рік у системі BankID було здійснено 32,8 млн успішних електронних ідентифікацій, що на 9% перевищило показник 2021 року (30,2 млн).
За минулий рік до системи приєдналося чотири банки-ідентифікатори: Індустріалбанк, банк "Кліринговий дім", Юнекс Банк, Банк інвестицій та заощаджень.
Також було підключено нові мобільні додатки існуючих учасників системи: Sportbank (ТАСкомбанк) та Neobank (банк "Конкорд").
Як наслідок, частка клієнтів банків - власників платіжних карток, які мають доступ до використання системи BankID, зросла до 99,9%.
Крім того, до системи у 2022 році у статусі надавачів послуг приєдналося ще 13 установ.
На 31 грудня 2022 року система BankID налічувала 137 учасників – 41 банк-ідентифікатор та 96 абонентів - надавачів послуг.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.