Також у січні зменшилися обсяги оплат за гаджети та побутову техніку (на 31%), а витрати в мережах магазинів косметики та побутової хімії впали на 24%.
Менше, ніж у грудні, в перший місяць 2023 року українці купували пального (на 19%).
У той же час в січні українці більше купували ліків (на 1,5%).
Витрати на кафе та ресторани у січні майже не змінилися у порівнянні з попереднім місяцем.
Кількість операцій зі сплати картками у мережі торгових терміналів Приватбанку у січні зменшилася на 4%, а обсяг операцій – на 16%, що зумовлено традиційним зниженням купівельної активності населення після новорічних та різдвяних свят.
Незважаючи на новорічний період, бізнес активно підключався до cashless-мережі Приватбанку. У січні кількість нових підключених POS-терміналів у мережі безготівкових платежів цієї фінустанови у порівнянні з груднем 2022 року зросла вдвічі (за перший місяць 2023 року бізнес підключив 4,4 тис. нових торгових терміналів).
Як повідомлялося, на початку грудня 2022 року Приватбанк повідомив, що українці все більше знімають готівки з карток та все менше платять картками за їжу.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.