Тепер під час внесення готівки через програмно-технічні комплекси самообслуговування (тобто через платіжні термінали) будь-який платник має:
- ввести номер свого мобільного телефону на екрані платіжного терміналу;
- отримати на цей номер одноразовий пароль (шляхом відправлення повідомлення або за допомогою телефонного дзвінка);
- ввести на екрані платіжного терміналу такий одноразовий пароль, що підтверджує згоду на виконання платіжної операції;
- отримати квитанцію, в якій вказано його номер телефону.
Такі вимоги не поширюються на наступні платежі, що здійснюються через платіжні термінали:
- сплата за комунальні послуги (квартплата, комуналка, стаціонарний телефонний зв’язок, телебачення, електроенергія, газ, інтернет, охорона);
- оплата залізничних квитків (включаючи приміські);
- оплата проїзду в міському та приміському транспорті (включаючи оплату електронних квитків для проїзду в такому транспорті);
- оплата маршрутних пасажирських перевезень;
- поповнення проїзних і транспортних карт для проїзду в міському і приміському транспорті;
- сплата податків, штрафів, адміністративних послуг, зборів та інших платежів до бюджету.
Вищевказані норми передбачені постановами НБУ №89 та №90 від 30 червня 2023 року.
Коментарі до відгуку
Гість 01.08.2023
Ну- ну, тепер кожна людина "пiд прицiлом"!!! Почуваеш себе голяка...
Pavel 01.08.2023
чиновники все это Ни как НЕ увеличит количество поситителей банков так же банки НЕ будут получать так много денег с населения за кассовое обслуживание по той причине что: многие сайты имеют систему принятия платежей, на ВСЕХ современных мобильных телефонах ставится приложение acc. On-line при этом люди платят Не посищая НИ банк НИ терминалы, количество банковских отделений сокращается во всех странах из-за удобства Цифровых технологий.