Депозиты в евро от Monobank: процентные ставки, условия
Мы нашли для вас 1 предложение от Monobank на услугу евровый депозит. Ознакомьтесь с подробными условиями получения услуг банка.
Депозит "Стандартный" в евро – Монобанк
- Выплата процентов ежемесячно или в конце срока;
- Возможность капитализации;
- Без досрочного снятия.
Дополнительные условия
- Выплата процентов: Ежемесячно, В конце срока, Капитализация
- Пополнение вклада: Да
- Пролонгация: Да
Обзор депозитов Monobank в евро: преимущества и недостатки
"Стандартный" – депозит в евро от Monobank
Недостатки депозита
- Пополнение возможно только при определенных условиях;
- Низкая процентная ставка;
- Частичное снятие не допускается.
Преимущества депозита
- Клиент выбирает периодичность выплаты процентов;
- Допускается пополнение вклада;
- Широкий выбор сроков размещения.
Заключение
Предложение с низкой процентной ставкой, но широким выбором сроков размещения и возможностью пополнения. Выплата начисленных процентов производится по желанию клиента. Частичное снятие или досрочное закрытие вклада не предусмотрено.
Про автора
Подбор кредитных предложений составил автор: Крупник Сергей
Отзывы про продукты и услуги банка Монобанк
При выборе кредита, депозита, банковской карты или другой услуги в банках Украины всегда читайте отзывы реальных клиентов и изучайте опыт взаимодействия с финансовыми учреждениями. Это позволит избежать ошибок при оформлении финансового продукта.
Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.
Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).
Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»
Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.
Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…
Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.
Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.
Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
Сами карты открывают без согласия, снимают деньги и требуют с человека
Ніколи в житті не брала кредити користувалась тільки власними коштами . Банк сам збільшив кредитний ліміт за що згодом я поплатилася. Одного ранку я прокидаюся заходжу в застосунок моно банк і бачу , що у ночі за дві хвилини зникли всі кошти (як власні так і кредитні ) шляхом здійснення декількох розрахунків , а деякі були відмінені то му , що не вистачало коштів. Мені не приходило жодних підтверджень на ці операції. Я написала до банку , банк мене направив в кібергполіцію , заяву я написала . Вони надали мені витяг , який я направила в банк , що справа на досудовому розслідуванні . А після цього банк почав вимагати в мене оплати боргу , разом із відсотками , які вони нараховували , шляхом постійних дзвінків та листів. Залякуючи , що передадуть мене , як кредитного неплатника , чим я погіршу свою кредитну історію в подальшому. Під натиском я була змушена виплатити борг який я не брала з усіма нарахованими банком відсотками. Банк ще і заробив на моєму горю! Тому я не рекомендую цей банк . Він всю відповідальність перекладає на клієнта , ніяк не допомагає в вирішенні таких питань . Так ще і заробляє на горі людей!!!
Контакты и реквизиты банка
- Банк
- Монобанк
- Главный офис
- 04114, г. Киев, ул. Автозаводская, 54/19
- Лицензия НБУ
- № 92 от 10.10.2011
- МФО
- 322001
- ЕГРПОУ
- 21133352
- Телефон горячей линии
- 0 800 205 205
- Официальный сайт
- monobank.ua